اخر الروايات

رواية احببت مغرور الفصل الثالث عشر 13

رواية احببت مغرور الفصل الثالث عشر 13

 حلقه الثالث عشر

احببت مغرور😍😍
حسام وهو بيبص لفريده : اي خدمه تانيه يا فندم
فريده بصدمه : حسام
حسام : ديدا
فريده جريت عليه وحضنته وضمه ليه اووووي : وحشتني يا ديدا وحشتني اووووي اوووي
احمد كل ده وقف مش بينطق مزهول مراته في حضن واحد
بس فاق ع صوت فريده
فريده : احمد اعرفك
احمد من غير استوعب لقي نفسه بيضرب فريده بقلم
فريده بصدمه وعياط : ايه ده 😰😰
حسام بعصبيه: انت مجنون ولا ايه
احمد بعصبيه وصوته عالي : وانت مال اهلك
حسام وهو يدفعه ليقع احمد ع ارض :انت الي مال امك واخذوا يضربوا في بعض لحد ما جه ال hotel mangger وطلبهم الثلاثه في المكتب
وهما الثلاثه رحوا
مدير الفندق زعق جامد لحسام وادالو رفض
وبما ان صحاب الفندق ابو فريده فالمدير مقدرش يتكلم وحسام بص لفريده الي ميته في العياط ومشي
واحمد وفريده طلعوا الاوضه
فريده دخلت وحسام رزعق الباب ودخل واول ما دخل مسك فريده من دراعه بطريقه وحشه
احمد : ممكن افهم بقي ايه الي انتي عملتيه ده انتي ايه ها فكره نفسك متجوزه سوسن ولا ايه انطقي
فريده بهدوء :سيبني
احمد :مش هسيبك يا فريده ومش هعدي الليله دي انهارده قبل ما اعرف مين ده ومتخليش اعصابي تفلت مني
فريده بصريخ : انا مش هقولك حاجه والي انت عايزه اعمله اقولك حاجه طلقني يا احمد طلقني واخلص بقي
احمد :ههههههه اطلق هو الموضوع بالسهوله دي ثم اقترب منها وشد الطرحه فوقعت ع ارض
فريده : بخوف انت هتعمل ايه
احمد :شعرك حلو اوووي واقترب منها وهي تتراجع للخلف
الي انا التصقت ع حائط فحوطها احمد
احمد وهو باصص في عيونها
احمد بهمس : مين حسام يا فريده
فريده بصوت مرتعش : وانت مالك
احمد : يا فريده متحلنيش اعمل حاجه تكرهك فيا يا فريده ومسكها من شعرها
فريده بصريخ : سيب شعري يا حيوان انت اصلا مش راجل
احمد :بعصبيه : انا مش راجل وديني لوريكي انا راجل ولالا
فريده بعياط وصريخ : ايوه مش راجل الراجل عمره ما يضرب مراته انت زباله
في اللحظه دي احمد مشافش قدمه وهجم ع فريده وفريده صرخت ب اعلي صوت عندها
فريده : اوووعي يا احمد اوووعي بقولك بلاش جنان الحقوني
احمد : ده ليله ليلتك ال اوعي ال
فريده صرخت واغمي عليها
في اللحظه دي احمد فاق لما لقي السرير فيه دم
احمد بخضه : فريده حبيبتي قومي فريده ردي عليا
جري ع تلفوين واتصل بالمدير والمدير طلب لهم الدكتور والدكتور كشف ع فريده
احمد : مالها يا دكتور
دكتور : انت مين
احمد : انا جوزها
دكتور : هي كويسه بس شكلها طغطط ع نفسها كتير لحد ما جالها نزيف
احمد : طيب يا دكتور اوديها المستشفي ،
دكتور :لا مفيش داع بس اهم حاجه الرعايه لانها فعلا تعبانه
احمد : ماشي يا دكتور شكرا
دكتور :عفوا علي ايه ومشي
احمد بص ع فريده وافتكر الجريمه الي عامها وصرخ باعلي صوت وافتكر صوتها وصريخها وهي بتتراجه
وبص عليها وباس ايديها وعيط ولاول مره
احمد :عارف يا فريده انك عمرك ما هتسمحيني ولا انا هقدر اسامح نفسي يااارب سعادني يااارب
فريده الصبح قامت لقت احمد جمبها بعدت عنه وفضلت تصرخ احمد قام بص عليها واتنهد واستغفر ربه وفضل يبص لفريده الي خايفه منه
احمد : فريده اسمعيني انا كان غصب عني والله مكنتش دريان بالي بعمله والله
فريده بعيط : اخررررس خالص انا بكرهك يا احمد بكرهك وهفضل اكرهك لحد ما اموت عارف يعني ايه وبعد كده كسحت دموعه وبكل قوتها بصت لاحمد وقالت
اما حقي بقي فانا هعرف اخده منك كويس واووووي كمان ويانا يا انت
وسبته ودخلت الحمام خدت حمام سخن ولبس بجامه بنطلونها برموضه وتشيرت كت وابتسمت غي المرايه ورفعت شعرها وقالت بصوت واثق من نفسه وخطتي وانتقامي منك يا احمد هيبقي من النهارده
وعملت فشار وفتحت التلفزيون ع كرتون سندريلا
كل ده واحمد نزل وهي قعدت ومستنيه عشان تبداء خطتها
احمد كان ع شك بيعيط ويصرخ كيعرفش هو عمل كده ليه وازاي من امتي وهو بيتاخد حد غصب عنه
وبعد كده دع ان ربنا يقف معه ويساعده وطلع الاوضه عشان تعب اول ما طلع بص لفريده لقها قمر وزي الطفله فابتلع ريقه بصعوبه
وفريده تجهلته تمام كأنه مش موجود
احمد : اول ما دخل نام ع سرير لانه كان تعبان
فريده بصت عليه وابتسمت بخبص وفجاه صرخت
فريده بتمثيل : عااااااا الحقوني
احمد قام مخضوض : ايه في ايه
فريده :وانت مالك انا بصرخ انت مالك بقي
احمد بصالها ونفخ وقام دخل البلوكنه
فدخلت ورها
احمد : فريده خشي جوه
فريده بدلع : تؤ تؤ مش دخله
احمد : فريده بعد اذنك ادخلي بقي
فريده بضحكه جميله ودلع : قولت تؤ تؤ
احمد خرج وجذبها من خصرها
وقفل البلكونه
فريده بزعيق : وانت مالك اصلا ادخل ولا اخرج انت مالك
احمد ضحك ورح نام ع سرير : مش هتنامي
فريده : حاجه متخصكش
احمد وهو يعتدل : امال تخص مين
فريده :تخصني انا فياريت متدخلش
احمد وهو ينهض من ع سرير ويقترب منها : والله
فريده وقفه ثابته ومش خايفه : ايه يا احمد بتقرب ليه تاني الي انت كنت عايزه خده ايه مكتفتيش
احمد بعصبيه : انتي ايه يا شيخه قولتلك غصب عني والله كان غصب عني
فريده باستفزاز : طب وانت عايز ايه دلوقت
احمد : مش عايز مش عايز اوووف
ودخل الحمام فريده جريت ع سرير ونامت
احمد خرج لقها نامت فنام جمبها فقتربت منه وهي لسه صاحيه بس عملت نفسها نايمه
احمد استغرب بس قال اكيد هي مش في وعيها فريده سمعت كده ابتسمت بخبث ونامت
الصبح صحيت عملت فطار وفطرت
واحمد قام لقها قامت
بس سعتها كانت لبسه الاسدال وسيبها شعرها
دخلت البلكونه وقفت فيها لقت موبيله رن
فردت
فريده : الوووو يا نوده عامله ايه وحشتني اووووي
احمد كان بيسمع بهتمام وخايف لتقول حاجه
فريده : طيب يا قلبي وانتي كمان اوووي ايوه طبعا احمد كويس بيسلم عليكي احنا كلنا كويسين عنيا حاضر يوصل سلام يا قلبي في رعايه الله
احمد دخل البلوكنه فريده قفلت وجت خرج من البلوكنه راح احمد جذبهةاليها وبص في عيونهة
احمد : فريده سمحيني
قريده : ياريت كنت اقدر كن انا مش قادره عارف ليه عشان قرقانه منك يا احمد وبكرهك
وزقته وخرجت
احمد اتنهد : وخرج من الاوضه كلها
فريده بعياط : ياريت يا احمد كان في ايدي اسامحك لكن انا بكرهك بكرهك عشان مسمعتننيش والله كنت هقولك الي مخبيه عن كل الناس كنت هقولك ان حسام ده اخويا
بس انت مصبرتيش والغضب عماك
وانا مش هسيب حقي ولازم اطلق
احمد طلع لقي فريده قاعده وسرحانه
احمد كان بيبصلها وهي مش وخده بالها
بس جت تقوم لقته وقف بصتله وقالت بدموع احمد طلقني
احمد : طلق مش هطلق يا فريده لا هطلق عشان وقطع كلامهم صوت موبيل احمد
احمد : الو يا حازم ايه انت بتقول ايه طيب انا جاي حالا
فريده : في ايه يا احمد
احمد بحزن : نيره ...............😵
يا تري ايه الي حصل ستوب لحد هنا😩
تفاعل جامد وريكم في الحلقه دي بالذات

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close