اخر الروايات

رواية احببت مغرور الفصل الثاني عشر 12

رواية احببت مغرور الفصل الثاني عشر 12

 لقه الثانيه عشر

احببت مغرور 😍😍
فريده قامت في الفجر بتفتح عنيها بصيت علي حيطها لقت
فريده : عااااااااا الحقوني عااااااا ياعالم يا ناس يا بشر
احمد قام مفزوع : ايه مين مات ميت اتقتل انطقي وبعد كده سكت لما لقي فريده وقفه ع سرير وخايف
احمد وهو يقفز ع سرير بجانب فريده
احمد بخضه: في ايه يا فريده
فريده بصوت واطي وكأنها تخش ان احد يسمعها : في صرصور
احمد بصالها بزهول وبعد كده مات من الضحك
احمد وهو ياخد نفسه : ههههههههه بتقولي في ايه يا فريده ههههههه سمعني تاني هههههه هموت والله
فريده : يا احمد بقولك في صورصور وانا خايفه وانت بتضحك
احمد في سره : مانا لو مضحكتيش هضربك
فريده بعصبيه انت بتقول ايه
احمد فاق : مبقولش يا حبيبتي مبقولش بصي يا فريده متخفيش وبعدين احنا في الغردقه يعني تلاقيه صرصور ابن اجانب يعني ميخوفش اوووي كده 😂😂
فريده بعصبيه : يوووووه يا احمد بقي انا خايفه وانت بتهزار 😣😣
احمد بخبث : بصي هو في حل يحل الحاله الي احنا فيها دي بس معرفش هيبقي لايق لايكي ولا لا 😂
فريده وهي بتبص ع صرصور بخوف : قول الحل
احمد بثقه : الحل اني انام جمبك عشان احميكي من الصرصور والحل ده مؤقت للصبح وهنلاقي الصرصور مشي 😂😂
فريده بصدمه : ايه لا طبعا 😠😠
احمد نزل من علي سرير : اوك انا هروح اكمل نومي عشان تعبان وياريت متصحنيش تاني لا عشان صرصور ولا فرفور ماشي 😂😂
احمد عمل نفسه نايم
فريده : احمد انت نامت
احمد : لا بعمل برفور للموت ايه رايك عجبتك وانا ميت احنا هنهزار ارحمي الي جابوني بقي
فريده :احمد بص تعالي نام جمبي بس انت بعيد وانا بعيد
احمد بخبث :لالا يا حبيبتي مينفعش انا مرتاح كده وكمان شكلي مفروض عليكي وانا محبش كده اه
فريده : يا احمد قولت تعالي نام جمبي بقي
احمد : طيب اتحيلي عليا شويه اصلي مش قادر اقووووم
فريده بصوت اوشك ع بكاء : يا احمد تعالي بقي الصرصور بيقرب وبيمي ع حيطه
احمد قااام : اديني قومت
فريده نزلت ونامت بس حطوا مخده ما بينهم
احمد : ودي ايه بقي دي بنتنا عسوله ماشاء الله ايه دي ايا امي
فريده دي مخده سبها
احمد حدف المخده وبص لفريده اسيب ايه ونيله ايه وهو الي هيمنعني عنك بتاعه محشيها قطن يا شيخه اتلهي ونامي
فريده راحت ع حرف ونامت
احمد بخبث : خشي يا فريده عشان ممكن انتي ونايمه الصرصور يقع عليكي 😂😂
فريده خافت فدخلت وبقيت في نص السر ير
واحمد اقترب منها وحط ايديه وفريده لما نامت نامت ع دراعه
فريده كانت هتشيل دراعه بس اوقفها احمد بقوله
انا بحميكي علشان الصرصور لو نزل ينزل ع دراعي
فعلا فريده سابت دراع ونامت
واحمد بصالها وابتسم ونام
في صباح يوم جديد
فريده قامت وبصت لاحمد وسرحت في وسمته
احمد فتح عنيه : قولتلك 100 مره غطي البصر بقي عيب كده والله
فريده : انا مكنتيش ببصلك
احمد جذابه اليه وقال : عيني في عينك كده 👀
فريده ابتعدت واتكسفت ودخلت الحمام
احمد : هطلبلك فاطر ع مزاجي ماشي
فريده من الحمام : تمام ماشي
واحمد طلب الفطار وقال فريده انا نازل استلم الفطار
فريده مردتيش عشان كانت بتصلي
فراح يبص عليها لاقها بتصلي سمي الله وابتسم ونزل
هو بيجب الفطار خبط في شخص
الشخص : ايه يا كابتن مش تحاسب
احمد : ههههه معلش معيش فكه مش تحسب انت يا اعمي اخواتك
الشخص : انا بردو الي اعمي انسان مش محترم
احمد :بقولك ايه متعصبنيش عليك
حسام : هتعمل ايه يعني
احمد ضحك باستفزاز :هعمل بانيه 😂😂
ومشي طلع الفندق
ولما طلع لقي فريده بتقراء القران
فريده :صدق الله العظيم مالك يا احمد
احمد بضيق:ماليش انا جبت الفطار
فريده بابتسمه : ماشي تسلم ايدك بس مالك مكشر ليه
احمد ابتسم بحب : تسلمي شدت مع واحد تحت خبط فيا ومش يعتذر لا بيغلط كمان
فريده : معلش متخليش حاجه تضيقك ويلا نفطر وفعلا فطروا
احمد :بقولك ايه البسي حاجه شيك كده وتعالي نتفسح
فريده : هيييييييه ماشي 😘😘
فريده لبست فستان ازرق طويل في فسوس سوداء
علي جاكت بالون الاسود وطرحه محبراء يعني الاسود والازرق دمجين مع بعض
واحمد بصدفه لبس بدله والجرافت ازرق
وكانوا قمرات كانهم في خطوبتهم
احمد :ها يا فريده خلصتي
فريده : اه خلصت
احمد :طيب يلا
ونزلوا
احمد : تحبي نروح فين
فريده بطفوله : نروح فين يا بت يا ديدا فين فين ااااه الملاهي نفسي اروح الملاهي
احمد بابتسمه : طيب يلا وخرجوا من الفندق وركبوا العربيه
ووقفوا عند دريم بارك
احمد :يلا انزلي
فريده نزلت وهي مبسوطه اووووي
ودخلوا الملاهي ولعبوا واتصوروا كتير اووي منها صور هبله وصور رومانسيه 😂😂
وبعد كده جبلها غزل البنات واتصورت بيه
وبعد كده ركبوا العربيه
احمد : تحبي تتعشي فين
فريده : ممكن نتعشا في الفندق لاني تعبت الحقيقه
احمد :تمام يلا
وركبوا العربيه
ووصلوا عند الفندق
ونزلوا ودخلوا قعدوا ع تربيزه
احمد وهو يشاور للندل فاتي :ممكن المانيو
النادل : تمام اتفضل ومشي
احمد : ها هتكلي ايه
فريده : اي حاجه
احمد : تاكلي بيتزا بالفراخ
فريده :لا ممكن بالمرجريته
احمد : اشطا
وشاور للنادل
النادل اتي :ها يا فندم طلبتوا ايه
احمد :2 بيتزا واحده فراخ وواحده مرجريت و2 سوداء
النادل بابتسمه :تمام ومرحب بيكم يا افندم
احمد :ميرسي
فريده :انا متشكرررره جدا يا احمد بجد
احمد :علي ايه
فريده :ع دريم بارك بجد فسحه جامده جدا
احمد :العفوا انتي يا ديدا مسؤله مني يعني كأنك بنتي ومن حق اي اب ع بنته انه يسعدها وانا بعمل كده عشان ده حق عليا 😍😍
فريده بفرحه داخليه من كلامه :ميرسي جدا
في الجانب الاخر
مصطفي : حسام انت يلا
حسام :ايه يا درش في ايه
مصطفي شايف التربيزه رقم 5 دي
حسام اه مالها
مصطفي روحي وصل الطلب ده عشان في اوردير مهم
حسام تمام ومسك الطلب ومشي
عند احمد بص ع فريده وهي بتلعبفي الموبايل بحب
قطع نظرته حط الاكل ع تربيزه
حسام وهو بيبص لفريده : اي خدمه تانيه يا فندم
فريده / :حسااااااام
استوب ياريت تفاعل بقي انا نزلتهلكم اهي عايزه تفاعل بقي وكل ده عشان وعدي وتاخيري عليكم
Neroo

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close