اخر الروايات

رواية احببت مغرور الفصل الحادي عشر 11

رواية احببت مغرور الفصل الحادي عشر 11

حلقه الحادي عشر

احببت مغرور 😍😍
فريده مش ممكن وابتسمت
ايمان بشك : في ايه ؟؟
نيره حامل 😱
ايمان : بجد الف مبرووووك وهنا دخل احمد
احمد :ديدا انتي هتخرجي انهارده
فريده بضيق : اوك
احمد : ممكن تسببنا لوحدنا وكان بيواجه كلامه لايمان
ايمان باسف اه انا اسف وخرجت
احمد قفل الباب
احمد اقعد ع كنبه
مالك يا ديدا
فريده :حد قالك قبل كده انك لا عندك زوق ولا اخلاق
ااحمد بزهول: نعم يا ختي
فريده : ازاي وصلت بيك الجراء انك تزعق لوحده متعرفهش طب مفكرتيش فيا في منظري حتي انت ايه ها ايه
احمد :كان غصب عني طلعت كده
فريده بنتهيده:اوك ونزلت دمعه ع خدها لمحها احمد
احمد قام واقعد جمبها :فريده متقنعنيش انك زعلانه مني وبتعيطي عشان كده في ايه انتي في حاجه مزعلاكي
فريده وقد بدات في بكاء شديد وتعالت صوت شهقته
احمد بدون وعي جذابها لحضنه وفريده استكانت تماما
احمد في ايه مالك قولي عشان خاطري انا هسمعك وهون عليكي عشان لما اكون مخنوق احكيلك يلا احكي
فريده بصوت ضعيف :نيره
احمد واخذ يربت ع ظهره :مالها
فريده : هتموت
احمد ابعدها عن حضنه غصب عنه واتفزع : ايه انتي بتقولي ايه
فريده بصوت مخنوق : نيره عندها القلب والجواز غلط عشانها وكمان هي حامل وانا خايفه عليها
جذابه احمد لي احضانه مره اخري : طيب اهدي بس الي ربنا عايزه هيكون
فريده : بس انا مقدرش اعيش من غيرها
احمد : ليه بتقدري البلاء قبل وقوعه قومي امسحي دموعك وصلي وادعيلها
فر يده :شكرا يا قطع كلامه صوت رساله واتس اب
ايمان : فريده انا مشيت عشان الوقت اتاخر اسفه والله هجيلك الصبح
فريده شافت التلفوين وابتسمت
احمد : ايه في ايه
فريده : ايمان مشيت عشان سبنها لوحدها قله زوق مني بس انا كنت تعبانه
واتصدمت فريده لما قالت نفسه كل الوقت ده في حضنه
فريده بإحراج : احم احم وبعدت
احمد بمزاح : ماحنا كنا كويسين
يلا اتوضي وصلي والبسي ورني عليا انا هبقي في الكفتريا تحت
فريده بابتسامه جذابه : ماشي

لبست فريده وشويه واحمد خبط
فريده :ادخل
احمد : جهزتي
فريده :اه
احمد : طب يلا
وخرجوا من الغرفه بل من المستشفي باكمالها
وركبوا العربيه
احمد ركب وفريده ركبت ورا
احمد اضيق
احمد : فريده انا مش سواق اهلك انا تعالي جمبي
فريده بتوتر : لا مبنفعش انا عايزه هنا يا اما كده ياما هنزل
احمد بخبث : انزلي
فريده بصدمه :ها
احمد اصطنع الجديه : بقولك انزلي
نزلت فريده
فتح احمد الباب ونزل بسرعه رهيبه وامسكها احمد من خصرها وفتح الباب الي جمبه ودخلها
فريده بصدمه : ايه الي انت عملتوة ده انت مش محترم علفكره احنا في الشارع ايه قله الادب دي انت انت مستفز
احمد سامع وبيضحك وفي الاخر ركن العربيه واقتراب منها الي درجه كبيره
وجذابه اليه وهمس عيدي كده الكلام عشان مسمعتيش
فريده بصتله واحمرت واتكسفت وبصت في الارض وقالت : بعد اذنك ابعد
احمد و هو باصص في عينها قال : تؤ تؤ
فريده : عشان خاطري
احمد اتهند وبعد وقال : لما انتي مش قد اللعب مع احمد بتلعبي ليه
فريده بصتله وسكتت
احمد ابتسم وشغل الكاست الي في العربيه ع اغنيه ومالو لعمرو دياب
فريده بتحبها اوووي وكانت بتغني مع عمرو قفل احمد الكاست
فريده بعصبيه : ليه كده
احمد وهو بصصلها وقال : يا بخته
فريده باستغراب : هو مين
احمد : عمرو دياب اصل شكلك بتموتي فيه
فريده بضيق :يوه اووووف
وبصت من الشباك وسكتت
طرحتها مكنتيش مظبوطه والهواء كان شديد وفجاه الطرحه اتشالت من ع راس فريده واحمد مسكها
احمد لما شاف شعرها تاه مبقاش في الدنيا اساسا
قاطع شروده صوت فريده : الحق يا احمد
احمد بص قدامه لقي ان ثانيه وكانوا هيخشوا في شجره فركن العربيه بسرعه
فريده : انت سرحت في ايه خالي بالك وهات الطراحه
احمد : لالا تعالي خديها
فريده يا احمد الناس هتشوف شعري بقي بطل الاستفزاز ده
احمد اقتراب منها امسكي الطراحه وقبلها من خدها
فريده : لبست الطراحه بسرعه
واحمد مشي بالعربيه
وفريده غالبها النوم فنامت
احمد لقي سكون تام في العربيه باص عليها
لقها نامت قلع الجاكت وغطها
وقفل الشباك
وبعدمرور ساعاين من الوقت
وقف احمد عربيته
احمد : فريده فريده قومي احنا وصلنا
فريده : بس يا حسام بقي سابني انام شويه
احمد بصدمه : حسام مين وبزعيق :فريده قومي بقولك
فريده : اتفزعت واتنفضت ايه في ايه احنا فين
احمد بجديه : احنا في شرم وفي ان انا بقومك قومي وانتي مش عايزه تقومي
فريده بأسف : اسفه
احمد : طيب
فريده في سرها : مالو ده مش كان كويس
وطالعو في الفندق
احمد : تحبي تقعدي تشربي حاجه
فريده : لا انا عايزه انام
احمد :اوك

وطالعوا
فريده اول ما دخلت
اتصدمت : ايه ده مفيش غير سرير واحد
احمد واقترب منها : وايه يعني
فريده وهي تتراجع للخلف : في ايه يا احمد انت اتجننت ولا ايه
احمد وهو مازال يقترب منها : البركه فيكي انتي الي مجنناني
فريده وهي تتراجع للخلف حتي وقعت ع سرير
احمد استغل ده واتكعبل في السجاده وقع هو كمان ع سرير
فريده بكسوف : احمد قوم عيب كده
احمد اعتدل وبص في عنيها : لا مش عيب انا جوزك
فريده : احنا جوزانا كان غصب من الاول
احمد قام بضيق : انا قومت اهو قومت
فريده : احم احم
احمد : انا هنزل
فريده طيب
احمد : فريده مين حسام
فريده اتصدمت وبعد ذلك فاقت ليه يعني بتسال
احمد : فريده مين حسام ده
فريده سرحت وهو كمان بص في عنيها بيحاول يقراء الي فيها
الي ان فاق كل منها ع خبط الباب
قامت فريده واحمد وقف قامت فريده فتحت وكان الروم سيرفس
وكان ببتكلم بانجليزي
وفريده كانت ترد وانتهاء الحوار
وقفلت الباب
فريده بضيق : اظن حاجه متخصكيش
احمد بصدمه : افندم يعني ايه ميخصنيش لما القي مراتي في عز نومها بتقول حسام ده ايه الجمال ده
فريده : احمد انت عايز ايه دلوقتي
احمد حس ان اعصابه بتفلت : بلا احمد بلا زفت انا زهقت انا نزل يا بنت الناس
واقتراب منها قبل ما تنزل
وصدقتني الي احنا فيه ده مش هيستمر كتير
فريده :قصدك ايه
احمد : الي وصلك هو ده الي انا اقصده
وفتح الباب ونزل وقفل الباب جامد لدرجه انها اتنفضت
فريده : يارب اني مساني ضرا وانت ارحم الراحمين استغفر الله العظيم ودخلت اتوضات وصلت وهي بتصلي نامت
اعند احمد
احمد وهو بيتمشي ع شطئ
احمد : معرفش امتي حبيتها احمد وقف عند الكلمه دي ثم اكما بس حسيت انها غير اي حد غير ايمان بكتير وبخاف عليها اووووي يارب احميها ليا وصبرني ع اي مشاكل ما بينا وقربها ليا
وطلع الفندق
اول ما طلع خبط ع باب ملقاش استجابه فدخل لقها نايمه ع مصاليه فقتراب منها وقبلها من راسها وشالها وحطها ع سرير وغطها
وخد مخده وبطانيه ونام ع ارض
في الفجر فريده قامت ولسه بتفتح عنيها بصيت بصدمه ع حيطها لقت ...............
استوب هنا يا تري فريده شافت ايه وايه الي هيحصل عايزه تشجيع واراء واه اا رجعت الcover بتاع اول مره ومش هغيروا عشان لاقيته مناسب 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close