recent
روايات مكتبة حواء

رواية انتقام خفي الفصل العاشر 10 بقلم نور عصام

رواية انتقام خفي الفصل العاشر 10 بقلم نور عصام

 الفصل العاشر

سيف. مش هطلقك موتك عندي اسهل من طلاقك
حنين. وقفت ادامه وقالت خلي عندك شوية كرامه وطلقني
سيف. مسكها من شعرها وقال لمي لسانك بدل مقطعهولك
حنين. متقدرش تعمل حاجه خلاص معتش خايفه منك
سيف. ضغط اكتر علي شعرها وقالها بلاش تعصبيني احسنلك
حنين. بقولك طلقني لو عندك دم وكرامه
سيف. مش هطلقك لو روحك طلعت
حنين. هطلقني وهسافر غصب عنك
سيف. لسه هيرد جرس الباب رن
سيف. زئها عالسرير وراح يفتح
حنين. دموعها نزلت
عمر وعلا. دخلو ووشهم حزين
سيف. في ايه مالكم وقفل وراهم
عمر. حنين فين يا سيف
سبف. استغرب طريقته ف الكلام معاه
عمر. راح وقف ادامه وقاله بقولك حنين فين يا سيف
حنين. طلعت علي صوته
عمر. شافها وراح عليها
سيف. ممكن افهم ف ايه مالك وازاي تتكلم معايا كدا
عمر. التفت وراح عليه وقاله انا اتكلم بالطريقه اللي تعجبني
سيف. انت انجننت ازاي اصلا ترفع عينك فيا
عمر. مش عيني بس اللي هرفها يا سيف وايدي كمان ومره واحده ضربه بالبوكس ف وشه بقلمي نور عصام
سيف. مش فاهم حاجه ومش مصدق ان اخوه يعمل كدا معاه
عمر. ضربه مره تانيه ف وشه وبعدين ضربه ق صدره
سيف. بيحاول يزئه عنه ويقول عمر فوق احسنلك
عمر. انا فوقت خلاص يا خويا يا كبير وبعدين قاله مش هسيبك غير لما انتقم لاختي اللي عذبتها وحرقت قلبها انت فاكر ان ملهاش حد قسما بالله لأعرفك ازاي تعاملها كدا وازاي اصلا عملت اللي عملته معها
سيف. هنا استوعب تصرفه بقلمي نور عصام
عمر. بصلها وقالها اوعي تكوني فاكره نفسك لوحدك انا مكنتش اعرف بوحودك ومن شويه بس عرفت وعرفت كل اللي عملوه فيكي ومش هسيبهم هندمهم علي اللي عملوه معاكي وهجبلك حقك
حنين. فرحت من جواها ان حد بيدافع عنها لكن ما اتكلمت
عمر. مسك سيف من ياقته وقاله ليه عملت فيها كدا ذنبها ايه ليه منتقمتش مني انا ولا حتي من علا ليه مروحتش تنتقم من ابوها ولا امها ليه هي ليه تستغل ضعفها وقلة حيلتها ليه تخوفها بالطريقه دي ليه تعيشها ف رعب ليه ليه مش حرام عليك وصغط جامد علي رقبته
علا. خلاص يا عمر
عمر. بصوت عالي قالها ابعدي عني ولا علشان هو اخوكي
علا. انت كمان اخويا وهو اخوك
عمر. لا مش اخويا من انهارده مش اخويا
سيف. مش راضي يقاومه هو عارف انو معه حق
عمر. زئه ف الحيطه وقاله ارتحت دلوقتي لما عملت فيها كدا لو كانت ماتت كنت هتبقي مبسوط
علا. خلاص علشان خاطري يا عمر والباب رن
علا. جريت وفتحت لقت مجدي قالت الحق اخواتك
مجدي. جري ودخل لقي عمر ماسك سيف من رقبته وبيضغط عليها
عمر. بصله وقاله إياك تلمسني لان لسه دورك جاي
مجدي. ببحاول يشده ويقول اهدي يا عمر مش كدا احنا اخوك
عمر. وانتو ليه مفكرتوش انكم كنتو هتموتو اختي
مجدي. شده من علي سيف بالعافيه
عمر. بغيظ ضربه ف وشه
مجدي. اعقل بقا انت ازي تمد ايدك علينا انت ناسي اننا اكبر منك
عمر. لا مش ناسي انكم المفروض اخواتي الكبار اللي المفروض تنصحوني وتعرفوني الصح من الغلط مش تقتلو وتدمرو حياة بنت ضعيفه مفكرتوش لحظه ف خوفها
مجدي. بعد عنه وقاله اللي حصل احنا اتصرفنا بغيظ من تصرفات امها معنا كنا فاكرين بكدا هنحرق قلبها
عمر. ومحرقتش قلبها ليه ب علا علي الاقل كانت هتتوجع صح وتعملك كل اللي انت عاوزه بقلمي نور عصام وبعدين قاله وياتري حرقتو قلبها ارتاحتو كدا باللي عملتوه
علا. عمر حبيبي اهدي شويه وخلينا نتكلم كلنا مع بعض
عمر. مش هتكلم معهم تاني انا خلاص معتش عندي اخوات رجاله
علا. علشان خاطري يا عمر
عمر. راح عل حنين ومد ايده ومسك ايدها اللي بترتعش وباسها وقالها اوعي تخافي تاني اوعي تحسي انك ضعيفه انتي ليكي ضهر وسند ف الدنيا بعد ربنا انا عمري ما هسيبك ابدا ولا هخلي حد يبصلك بعد كدا واللي يبصلك هعيشه اعمي طول عمره وحضنها وقالها قسما بالله لو قولتليلي اقتلهم هعملها علشان اللي عملوه فيكي بدون رحمه
حنين. دموعها نرله منها بلا توقف وقلبها دقاته سريعه وفرحانه بكلام عمر وبتصرفه لانه صادق فعلا
علا. قامت وراحت عليهم وقالتلها حبيبتي انتي اختنا واحنا خلاص مش هنسيبك وقربت منها
حنين. بصتلها والحزن ماليها
عمر وحنبن ضموها بقوه ف حضنهم ودموعهم نزلت علي حالها
حنين. ف حضنهم انهارت من العياط وبعد لحظات بعدت عنهم وبصلتلهم بحده
عمر. حبيبتي مالك
حنين. بقهر قالت ممكن تبعدو عني
عمر. ليه يا قلبي
حنين. لاني خلاص فوقت
علا. فوقتي من ايه يا حبيبتي بقلمي نور عصام
حنين. من لحظه الضعف اللي كنت فيها من شويه وخلاص استرديت عقلي ومش عاوزه اشوف حد فيكم خالص
عمر. انا مش هسيبك حتي لو انتي مش عوزاني انا عارف ان ليكي حق
حنين. انت اخوهم وعمرك ما هتيجي عليهم علشاني ابدا
عمر. وانتي اختي واحنا الاتنين شالين نفس الاسم ودا كفايه عندي
حنين. بحزن قالت وانا مش عوزاك خليني ف حالي
عمر. بص ل سيف وراح عليه وبكل قوه ضربه ف صدره وقاله شوفت وصلتها لأيه شوفت اخرة عمايلك شوفت ضعفها قد ايه شوفت ازاي بتحاول تكون قويه برغم كسرتها ورعشة قلبها وانقض عليه بكل ما فيه من قوه وغيظ بقلمي نور عصام
علا ومجدي. جريو عليه علشان يبعدوه عن اخوه اللي مش بيقاومه خالص ومستسلم لكل اللي بيعمله فيه
عمر. قاله تعرف بتمني اعمل فيك زي ما عملت فيها ووصلتها للحاله دي وف لحظه بص للفازة الموجوده جنبه
حنين. فهمت هو عاوز ايه
عمر. بعد اخواته من عليه وقام راح مسك الفازة وبص ل سيف واتوجه ناحيته بقلمي نور عصام
حنبن. صرخت وقالت لا يا عمر
عمر. بصلها وقال خايفه عليه
حنين. قالت كفايه كدا
عمر. بعد كل اللي عمله فيكي ولسه خايفه عليه
حنين. قعدت ف الارض وعيطت وقالت مش خوف بس مش عاوزه منه غير حاجه واحده بس
عمر. شاوري وانا اخليه ينفذ غصب عنه
حنين. يطلقني ويخليني ارجع مصر
عمر. بصلها وقالها عاوزه ترجعي وتسبيني
حنين. مش محتاجه اكتر من كدا
عمر. راح وقعد جنبها عالارض وقالها انا عاوزك جنبي ومش عاوزك تبعدي عني تاني خليكي ف حضني
حنين. ارجع لحياتك ولأمك وأبوك عيش زي ما كنت عايش وانساني علشان انا كمان هنساك ولو افتكرت حد وبصت ل سيف صدقني هنتقم منه بكل انواع الانتقام ولو وصلت للموت
عمر. خاف عليها من كلامها وطبعا مقدر حالتها وقالها انا عاوزك معايا وحط ايده علي ضهرها رواية انتقام خفي بقلمي نور عصام وقالها انا بجد حبيتك وعاوزك ف حياتي اخت وام وكل حاجه وبصلها وقالها اوعي تكوني فاكره اننا عندنا أم وأب بالعكس احنا معندناش اهل احنا بس عايشين مع مجموعه اعداء بيتدارو ورا مصالح باسم الشغل
حنين. لو سمحت مش عاوزه اسمع عنهم حاجه
عمر. خلاص ياروحي مش هجبلك سيرتهم بس ارجوكي خليكي معايا
حنين. قالت بصفتي ايه اخليني معاك
عمر. بصفتك اختي ومرات اخويا
حنين. بصتله
عمر. فهم نظرتها وقال كفايه عليا انك اختي ومش عاوز حاجه تانيه
حنين. اخوك انتقم مني ف الخفي وهو موجود معايا وبين احضاني دمرني بكل قوته وطاقته حرق قلبي من الخوف والرعب وخلاني رميت نفسي تحت عربيه علشان اخلص من عذابه ليا ومن حياتي كلها وبصتله بترجي وقالت لو سمحت خليني امشي من هنا وكفايه لحد كدا
عمر. اخدها ف حضنه وقالها هعوضك عن كل اللي جرالك وباسها من جبينها وقالها حقك عليا انا حقك عليا ياروحي
علا. كمان قعدت جنبهم وقالت بقا بعد ما لقيت اخت تمشي وتسيبني انا همشي معاكي لو مشيتي من هنا
حنين. قالتلها ارجعي لاخواتك اللي بيحبوكي وميستحملوش عليكي الهوا ارجعي لدنيك وانسيني
علا. حضنتها وقالت بس انا عوزاكي انتي كمان
حنين. مش هينفع صدقيني
عمر. انا عاوزك انتي بس ومش عاوزهم
حنين. خليه يطلقني لو عاوز تساعدني
عمر. طيب اهدي وانا هعملك اللي انتي عوزاه وبصلها وحب يغير الموضوع وقالها اوعي تقولي عليا صغير ومش قد كلمتي انا صحيح ف تالته ثانوي لكن راجل ومستعد اروح معاكي دلوقتي للفندق
حنين. بصتله وارتاحت نفسيا له
عمر. مد ايده وشدها عليه واخدها ف حضنه وشدد من احتضانه ليها
حنين. بس وصلت حضنه وحست بأمان اغمي عليها
عمر. حس بأرتخاء اعصابها اتخض وقال حنين حنونه
حنين. مش بترد
عمر. عدلها من علي كتفه وقال حبيبتي فوقي ياروحي
سيف. قام وقف وراح عليها ومد ايده علشان يشيلها بقلمي نور عصام
عمر. بصله وقاله اياك تلمسها
سيف. عمر انت قاعد وهي ف حضنك مش هتعرف تشيلها وبعدين قاله متنساش انها مراتي ومد ايده واخدها منه بالعافيه ودخلها عالسرير
عمر. حاول يفوقها والكل وبعد شويه فاقت عمر طبطب عليها وقالها ينفع كدا تخضيني عليكي بقلمي نور عصام
حنين. بصتله بحب
عمر. قالها ايه رأيك ترتاحي شويه وبعدين ننزل انا وانتي نتمشي شويه وأمرنا لله ناخد معنا البت علا
حنين. اومئت بعيونها
عمر. قال علا خليكي جنبها وبصلها وقال خدي راحتك وانا برا وخرج
سيف. كان واقف بصلها وبعدين طلع
مجدي. كمان بس اتطمن عليها خرج
عمر. راح وقعد قصادهم وقاله عجبك كدا انت وهو
مجدي. عمر
سيف. عمر ممكن تهدي شويه وتخلينا نتكلم
عمر. هتقول ايه يا سيف بعد اللي قولته وعملته
سيف. قاله والله انا ندمان علي اللي حصل
عمر. ندمان
مجدي. ايوا يا عمر احنا فعلا ندمنا احنا كنا فاكرين ان علاقتها بأمها كويسه علشان قررنا نتتقم منها ونخلي امها تندم علي اللي عملنه ف ماما من قبل انت عارف انها اخدت بابا عند ف ماما وخلتها تبكي بدل الدموع دم ووصلو كلهم للانتقام من بعض زي ما انت شايف وابوك اتجوز امي عند هو كمان وطبعا احنا كنا صغيرين ومش قادرين نعمل حاجه ولحد دلوقتي امها بتعند معنا بكل الطرق فقررنا ننتقم
عمر. وانتقمتو
سيف. راح قعد جنبه وقاله انا بحبها برغم كل اللي عملته فيها صدقني بحبها وبموت فيها وإلا مكنتش بقلمي نور عصام اتجوزتها رسمي كان ممكن اعمل اللي عملته دا بدون جواز لكن اقسملك بالله يا عمر انا فعلا بحبها وكنت بتدمر من جوايا وانا شايفها ادامي بتتعذب بس كنت بلغي فكرة الضعف عليها لما افتكر امها وعمايلها
مجدي. عمر حبيبي احنا كلنا اخوات وحنين الأخت المشتركه بينك وبين علا وانتو الاتنين الاخوات المشتركين بينا اتمني ننسي اللي حصل ونرجع كلنا اخوات زي الاول وحنين كمان وسطنا
عمر. بص ل سيف وقاله هطلقها
سيف. لا مش هطلقها انا بحبها وعاوزها ف حياتي
عمر. اتنهد بارتياح وبعدين قاله بس انت مزعلها قوي
سيف. هصالحها وانت كمان هتساعدني
عمر. انا مش طايقك اصلا علشان اساعدك
مجدي. قام وقعد جنبهم وقاله كلنا هنساعد بعض ان سيف وحنين يرجعو ويكملو حياتهم بقلمي نور عصام
عمر. قاله انت كمان نفسي اقتلك
مجدي. عمر ارجوك خلينا ننسي
سيف. دموعه نزلت
عمر. قاله لو بتحبها كدا ادخل صالحها
سيف. مش هترضي تبص ف وشي
عمر. تستاهل
سيف. قال عمر انت الوحيد اللي حنين ارتاحتلك واتطمنتلك ساعدني يا عمر علشان خاطري بقلمي نور عصام
عمر. بصله وقاله لولا نظرة الندم والحب اللي ف عينك دي مكنتش قبلت اساعدك وخصوصا وانا حاسس انها كمان بتحبك بس طبعا زعلها منك مسيطر عليها منك لله يا شيخ
سيف. حضنه وقاله مستحيل ازعلها تاني
عمر. ومين قالك اصلا اني هسمحلك بكدا
سيف. بصله وقال كبرت يا عمر
مجدي. ومش بس كبر دا اول ما كبر عملها معانا
عمر. ابتسم وقالهم تستاهلو وانا فرحان فيكم بوشكم الجميل دا
مجدي. عجبك البوكس اللي ادتهولي دا
عمر. طبعا عجبني وبص ل سيف
سيف. قاله متبصليش اكيد شكلي احسن من ممثلين السينما
عمر ومجدي مع بعض قالو احلي بكتييير
وبعد شويه
عمر. راح وخبط عالباب
علا. قالت ادخل
عمر. دخل وقال القمر عامل ايه دلوقتي
حنين. الحمد لله
عمر. طيب ايه رايك تقومي تغيري كدا وننزل نتمشي شويه
حنين. معلش يا عمر مش هقدر
عمر. بتريقه قال معلش يا عمر مش هقدر وراح عليها وقال اوعي يا بت يا علا وقعد جنبها وقال هتقومي تلبسي لوحد ولا البسك انا
حنين. بصتله
عمر. حط ايده علي كتفها وقال اعتقد يا قمر اني اخوكي ومفيهاش حاجه لما البسك وبهزار مد ايده علي ياقة التيشرت بتاعها
حنين. انت اتجننت
عمر. بمرح قال اختي وانا حر ان شالله حت اخدها وانزل فندق دلوقتي بقلمي نور عصام
حنين. ههههههه انا كنت عرفه انك اخوه من الطريقه اللي تقابلتو بيها
عمر. اخوه بس اخص عليكي وعمل زعلان
حنين. بصتله وسكتت وبعد لحظات قالت عمر حبيبي
عمر. بهزار قال حبيبك انا مش مصدق نفسي قومي يا بت يا علا هاتلها هدوم احنا لازم ننزل دلوقتي والله منا سايبك وشدها قومها من علي السرير غصب عنها وباسها من جبينها وقالها خمس دقائق تكوني جاهزه وإلا بدخل انا وانتي حره بقا باللي هيحصل
حنين. قالت عرفه ان العيله دي كلها مجانين
عمر. بعتلها بوسه ف الهوا وخرج
وبعد شويه
حنين. طلعت من الاوضه ومعها علا
عمر. جاهزه يا قمر
حنين. اومئت بعيونها
عمر. طيب يلا والكل قام
سيف. بصلها
حنين. بعدت عنه وراحت جنب عمر
سبف. ابتسم وقالها بتتحامي فيه
عمر. طبعا مش اخوها
سيف. قرب منها وقالها اسف يا عمري حقك عليا والله العظبم بحبك وبموت فيكي وغمز بعيمه وقالها وانت عرفه كدا كويس
حنين. بس انا مش بحبك
سيف. كدابه
حنين. بكرهك يا سيف
سيف. وانا بموت فيكي
حنين. طلقني مش عوزاك
سيف. اموتك واموت نفسي ولا اني اطلقك
حنين. يبقي تموتني احسن
سيف. مره واحده شالها وقالها حاضر من عيوني
عمر. سيف
سبف. قال محدش يدخل بينا وياريت تمشو
عمر. سيف انت وعدتني
سيف. مش عاوز حد هنا ودخل بيها الاوضة
حنين. نزلني انت اتجننت
سيف. نزلها ومسكها من ايدها وثبتها علي الدولاب ومال بدماغه عليها وقالها هنعقل كدا ونتكلم بهدوء ولا اعقلك بطريقتي
حنين. بصت ف عيونه وبتحدي قالت عقلني يا سيف بطريقك
سيف. انتي بقا اللي عاوزه كدا وف لحظه شق هدومها نصين
حنين. مش مستوعبه اللي حصل
سيف. قالها بحبك ومش هسيبك واقتحم شفتيها وبشفتيه وباسها بغيظ بغل بحب بعنف احساسيس ملخبطه كلها
حنين. بتقاومه ولكن هو متحكم بيها اكتر
سيف. بعد لحظات بعد عنها ليلتقطو انفاسهم
حنين. مش بتتكلم
سيف. شالها وراح عالسرير
حنين. مش عوزاك
سيف. بس انا عاوزك وبصلها بنظره كلها عشق
وبعد بعض الوقت
حنين. بغيظ ينفع كدا بقا اخواتك برا
سيف. اكيد مشيو
حنين. منك لله انا معتش طيقاك وقامت اخدت شاور وكلها غيظ منه
سيف. كمان اخد شاور وطلع لقي حنين نايمه عالسرير راح عليها وقالها سامحيني علشان خاطري اديني فرصه اخيره واخدها ف حضنه وطبطب عليها وقالها اوعدك مش هزعلك ابدا ولو حصل اعملي فيا اللي عوزاه ان شالله حتي تموتيني بقلمي نور عصام
حنين. بصتله وقالت مش سهل عليا اللي عملته فيا يا سيف
سيف. عارف انو مش سهل بس بحبك ومقدرش استغني عنك سامحيني بقا والله كنت بتوجع علشانك كل لحظه اتعذبتي فيها ودموعه نزلت وقالها سامحيني علشان خاطري وخاطر عمر وعلا
حنين. ماشي يا سيف بس علشان انا عرفه انك كنت بتنتقم مني علشان تشفي غليلك من حد تاني مش مني انا شخصيا
سيف. حضنها بقوه وقالها بحبك
حنين. بقلة حيله بصتله وابتسمت
سيف. تعالي بقا ننزل نتعشي وافسحك شويه ومسكها من ايدها وفتح باب الاوضه لقي اخواته التلاته موجودين
حنين وسيف. بصولهم واتفاجئو انهم لسه موجودين وبصو لبعض
عمر. ابتسم وقال انتو لسه هتتفاجئو خلصونا بقا
حنين. بعدت عن سيف
عمر. قالها لا وانبي اومال مين اللي كانت من شويه ف حض
سيف. اخرص يلا
عمر. راح علي حنين وقال شوفنا كل حاجه
حنين. بصت ف الارض واحرجت ووشها بقا الوان
سيف. مسك ايدها وقالها بقا الواد دا يضحك كدا عليكي
حنين. بصتله ومش بتتكلم
سيف. حد قالك يا عبيطه هانم اني مركب كاميرا جوا الاوضه ولاحاجه وابتسم وقالها بيشتغلك وللاسف انتي أكدتيلو دا بقلمي نور عصام
مجدي. وقف قدام حنين وقال اسف ومال عليها يبوسها من حبينها
سيف. زئه لورا وقاله حد قالك انها ملهاش اصحاب
محدي. بمرح بتأسفلها مفيهاش حاجه
سيف. من بعيد يا خويا
مجدي. شدها عليه منه وحضنها حضن اخوي وقالها حقك عليا
علا. جت من وراهم وحضنتهم الاتنين
عمر. قال اشمعنا انا وانضم ليهم
حنين. عيونها علي سيف
سيف. ابتسم وضمهم كلهم ونزلو قضو اليله مع بعض
وتاني يوم
حنين. صحيت من نومها وبعد شويه قالت هروح ل سيف الشركه وفعلا لبست ونزلت وبعد شويه وصلت وراحت عند مكتبه
سيف. اهدي عليا انا مش عبيط انا بس عملت كدا علشان اخليها تتطمن لكن انا هنفذ اللي بداته مش بعد دا كله واترجع بعد ما قربت اوصل ل كل حاجه
حنين. انصدمت وقررت ......
توقعاتكم حنين قررت تعمل ايه
رواية انتقام خفي بقلمي نور عصام
google-playkhamsatmostaqltradent