رواية عشقني مريضا كاملة
تحت فوني الفجر بقلب ع الفيس عادي لقيت واحد عامل اغضبني ع كل كومنتاتي اللي بيني وصحابي ع بوست ف جروب كبير كدا ........دخلت ع صفحته وشوفت صوره ....
اي دا اي دا اي دا......دا طلع ظابط ومروش نفسه شكله بتاع بنات وهطلع عينه ع اغضبني دي
طنشته ونزلت صوره جديده ليا ع الجروب دا واشتركت ف تريند وكانت أول مره انزل صوره ليا وكتبت فوقها
"سَتظلُ لِما بعدَ الأبديةِ أو أكثر ! و سَنلتقي . "
دخلت نمت وصحيت بعدها ب ساعه ع مسدچ منه
-امسحي ام صورتك دي بدل ما اشوه وشك اللي فرحانه بيه دا
*دا مفكرني عيله سوسن بقي....طااااب مش هرد عليه ويوريني هيعمل اي ابو شكل العسل دا*
-عارف انك صااحيه ردي عليا بدل ما اطلعلك شقتكم حالا ....انا عارف ان مفيش حد ف البيت غيرك
*اتخضيت اوي وقررت ارد عليه*
=انت مين !
-بحبك
*ضحكت أول ما قريت الكلمه دي* =اسمك بحبك؟!
-لا انا بحبك انتي
=طب ياعم الروش عاوز مني اي
-اصلك مطلعتيش تسقي الزرع بتاعك النهارده ...ف قلت افكرك لاحسن يموت
*من خضتي الفون وقع من ايدي ....دا معناه أنه عارفني ومتابعني!! عملتله بلوك وقررت مفكرش كتير ونمت*
" انا فريده ...١٩ سنه ف كليه اداره اعمال .... بنت وحيده ومليش صحاب بس مشهوره ع السوشيال جدا وليا بيدچ كبيره ب اسمي وبنزل عليها كوميكس ....والدتي متوفيه من يوم ولادتي عشان كدا ولا مره احتفلت ب عيد ميلادي ...ووالدي رجل اعمال ع قده كدا يسافر كتير بردك
وقتي كله بقضيه ف البيت أو قدام البحر ...حتي الكليه مش بروحها وبروح ع الامتحانات ....انا كائن بيتوتي يااجماعه"
صحيت من نومي وقررت انزل اتمشي ع البحر شويه وبعد كدا اروح اتغدي*
-كنت عارف اني هلاقيكي هنا !؟
=حضرتك تعرفني ؟! *كنت حاسه أني شفته قبل كدا*
-مسقتيش الزرع بتاعك امبارح لي؟!
*يااربي طلع هو انا خايفه جدا منه...*
-متنحه لي كدا ....ممكن اعد هنا *وشاور ع صخره جمبي كدا وقعد فعلا*
-ما انت اتلقحت قعدت
=اتلقحت!!! انتي منين ياابت انتي
*مش رديت عليه وقمت مشيت بس قالي بعلو صوته*
= مش هسيبك ياافريده انتي بتاعتي خلاص ..انتي من حقي انا
*مش عارفه مين دا ومين اللي ظهر ف حياتي فجاه ولي عاوزني ....معقول زي ما بيكون ف الروايات وعاوز ينتقم مني عشان خاطر شغل بابا وبعد كدا يقع في حبي ونعيش لاڤ استوري.....
اي دا اي دا اي دا بطلي يافريده هبل دا تلاقيه صايع فعلا وبتاع بنات وعشان ظابط عرف عني كل حاجه اكيد عاوز بتسلي بيا يلا اهو غار ف ستين داهيه بس سد نفسي ع الاكل الحقير!*
*بعد كام يوم طلعت لايف ع البيدچ بتاعتي متعودين دايما اني بعمل حاجه اسمها حكاوي الخميس ونعد ندردش سوا وسعات بدخل ناس معايا الايف وكدا
كان الموضوع بتاع الخميس دا عن حب التملك وفعلا ظهرلي اكونت أنه عاوز يدخل اللايف معايا بس اسم الاكونت غريب اوي "جريح الليل" الاسم جذنبي شويه ووافقت عليه ودار الحوار بينا
-اهلا ب جريح الليل
= اهلا بيكي ياملاكي
*الصوت مش غريب عليا حاسه كاني سمعته قبل كدا *
-اسمك اي
= احمد وانتي فريده انا عارف *ضحكت ع طريقته *
- مين بقي مشهور نااااو
=انا اعرفك من قبل ما تتشهري
-ازاي بقي *مش عارفه لي حسيت بخوف *
-اعرفك من لما كان عندك عشر سنين ....
*رديت عليه وكلي توتر* - خلينا نتكلم ف الموضوع بتاعنا
= حب التملك دا....بيجري ف دمي ....انا بعشق واحده يافريده بعشقها ....من صغري وانا بعرف كل صغيره وكبيره عنها اي حد بيقرب عنها بدمره ع قد ما اقدر ...لو اقدر اقتله هقتله
-بس دا غلط يااحمد غلط ....هي كدا ممكن تخاف منك وتبعد عنك
=انا لحد دلوقتي مش ظهرت ف حياتها بس يوم ما أظهر هحتل قلبها وعقلها هكون كل حاجه ف حياتها مش هسمح ليها ب أنها تتنفس من غير اذني
-بس كدا ممكن تكرهك وتبعد عنك
=ههههههههه فريده انتي طيبه اوي انا لحد دلوقتي مش دخلت حياتها عشان مستني الوقت المناسب اللي هدخل فيه حياتها واوقعها ف حبي ....انا هخليها تعشقني وهي من نفسها هتخليني امتلكها
- معتقدش يااحمد ....دا مرض كدا
=العشق لو مرض ف انا مريض
-مريض ب مين ع كدا !!
=بيكي يافيفي