رواية امي والقذر الفصل الثاني 2 بقلم نورهان محمد
سمعته بيقولها للدرجادي بتحبيني قالتله داحنا عشرة سنين ياقلبي قالها بس المعفنه بنتك مقفله السكه عليه اووي قالتله تف من بوءك وانا برده هخلف شحطه زيها ماانت عارف اللي فيها انا ربتهم لوجه الله مانت عارفني طيبه ياسنسن انا من الصدمه ايدي اترعشت والسكينه وقعت مني عملت صوت قامو جري لاقوني واقفه عا لباب متسمره ومبرقه عيني ومش قادر انطق في اللحظه دي لاقينا باب الشقه بيتفتح والبواب بيقول حمد الله عالسلامه ياحامد بيه نورت بلدك راحتا امي مدخلاني اوضتها هي وجوز اختي وشدت من عليه الروب وبقيت شبه عريانه ومسكت امي السكينه وقالت يالهوووي اه ياخاينه يابنت الحرام كده تعنملي كده في اختك وانا مش عارفه انطق بكلمه زي ميكون من الصدمه لساني وقف وجوز اختي يقولي اخص عليكي عيب راحت امي قالتله انا سامعه كل حاجه وعارف انك مظلوم ياابوادم قالها دي لازم تموت دي عار علينا ودخل بابا مفزوع قالتله تعالي شوف بتتك بتعمل اي دي لازم تموت راح بابا اخد السكينه منها وقالي اه يابنت الحرام طالعه لامك وبيرفع ايده عشان يضربني بالسكينه لاقيت ايد بتمسك السكينه منه يتبع
بقلم Noorhan Khaled
وبيرفع السكينه لاقيت ايد بتمسك السكينه منه ببص لاقيتها اختي بتقول لبابا سيبهالي الخاينه الواطيه انا من زمان شاكه فيكي ياملعونه ياخاينه ازاي تعملي كده في اختك ياواطيه وانا في حالة زهول مش قادره اتكلم ولا ادافع عن نفسي حتي لو اتكلمت هقول ايه ده كل حاجه ضدي اختي وابويا شايفين بعنيهم منظري وانا بقميص نوم عريان وامي بتقول شافتني وانا بحاول اعمل علاقه جنسيه مع جوز اختي طب هقول ايه راح جوز اختي قالها دي لعنه علي العيله دي لازم تموت ونرتاح من عارها وامي اواللي كنت فاكراها امي قالتله ايوه ياابوادم عندك حق ده المنظر اللي شوفته عمري مهنساه في حياتي ياختيييي عليكي عينك واسعه يابت مش لاقيه غير جوز اختك اللي من لحمك ودمك اخص عليكي راح بابا جايبني من شعري ونزل ضرب فيه برجله في بطني وفي ضهري حسيت اني بموت من الوجع بس برده ساكته بقول يارب انت عارف اني مظلومه وفجاه لاقيت بابا خد السكينه تاني وقال لازم اغسل عاري لازم تموتي وماما تقول دي موتها حلال راحت اختي قالتله لا يابابا حرام تودي نفسك في داهيه وتدخل السجن عشان واحده زباله زي دي وراحت ضرباني بالقلم وقالتلي قومي اطلعي بره عيشي في الشوارع مع كلاب السكك اللي شبهك وراح جوز اختي تف عليه وقالي ملعونه فاكره اني هبصلك انتي دانا معايا القمر روحي وعقلي هبص لواحده زباله زيك وراح جوز اختي قايل لاختي بس صدقيني اختك دي موتها حلال لو نزلت للشاراع هتعملنا فضيحه والناس هتقول الراجل سايب بنته تمشي علي حل شعرهالاكن لو ماتت هتريحنا من عارهة راحت ماما قالت ايوه عندك حق ياخويا والاولي بموتها ابوها مش هياخد يوم واحد في للسجن لانها خاينه وكمان ايه سكة محارم وكده ياخويا بابا قال عندكم حق موتها علي ايدي لاقيت اختي بتقول يبقه الاولي انه يموتها ويكون ليه الحق هو انت ياابو ادم واحنا كلنا هنشهد عليها راحت ماما صرخت اظاهر نست نفسها وقالت لااااا قامت اختي بصتلها ةقالتلها ليه ياامي راحت ماما قالت وهي متلجلجه اص اص اصل هتبقه فضيحه والناس تقول ليه جوز اختها يموتها لاكن لو ابوكي هو اللي موتها محدش هيشك في حاجه وانا مرميه عالارض لاحول ليه ولاقوه اعدين يتفقوا مين اللي يموتني واخيرا استجمعت قوتي وقولت انا مظلومه ياناس مظلو مه ياختي اتتي تعرفي عني اني كده وببص في عين اختي لاقيتها مليانه دموع بس فيها نظره غريبه مرات ابويا قالت ههههههه خشي في عبي يابت انتي هتعمليهم علينا دانا شيفاكي بعيني وجوز اختي قال واحده معدومة الاخلاق زيك هتقول ايه منك لله ياشيخه استغفر الله العظيم راحت ماما قالت لبابا يالا خلصنا من عارها وجه بابا يضربتي بالسكينه راحت اختي قالت لا لا احنا محتاجين بابا مهما كان برده هيتحبس وراحت اختي مسكاني من شعري وقالتلي قومي يازباله وانا مش قادره اقوم مش قادره اقف علي رجلي قامت جرجرتني وطلعتني بره وقالتلي اتفو عليكي وراحت فاتحه ايدي ومدياني حاجه وقفلت ايدي عليها ودخلت وقفلت الباب اعدت اعيط واصرخ واقول مظلومه وحاولت اقوم مش قادره نزلت عالسلم سحف لحد ماقدرت اقف علي رجلي ببص ايه اللي في ايدي لاقيت ورقه مكتوب فيها عنوان بيت قولت ياتري عنوان ايه ده ياتري اختي عارفه اني مظلومه يارب نور بصيرتي المهم خليت البواب يوقفلي تاكس وحاسب عليه نزلت علي العنوان اللي معايا كانت منطقه شعبيه والعماره قديمه ومتهالكه المهم طلعت خبط عالباب لاقيت الباب اتفتح وشوفت يتبع