-->

رواية امي والقذر الفصل الثاني 2 بقلم نورهان محمد

 رواية امي والقذر الفصل الثاني 2 بقلم نورهان محمد

     

     رواية امي والقذر الفصل الثاني 2 بقلم نورهان محمد 



    سمعته بيقولها للدرجادي بتحبيني قالتله داحنا عشرة سنين ياقلبي قالها بس المعفنه بنتك مقفله السكه عليه اووي قالتله تف من بوءك وانا برده هخلف شحطه زيها ماانت عارف اللي فيها انا ربتهم لوجه الله مانت عارفني طيبه ياسنسن انا من الصدمه ايدي اترعشت والسكينه وقعت مني عملت صوت قامو جري لاقوني واقفه عا لباب متسمره ومبرقه عيني ومش قادر انطق في اللحظه دي لاقينا باب الشقه بيتفتح والبواب بيقول حمد الله عالسلامه ياحامد بيه نورت بلدك راحتا امي مدخلاني اوضتها هي وجوز اختي وشدت من عليه الروب وبقيت شبه عريانه ومسكت امي السكينه وقالت يالهوووي اه ياخاينه يابنت الحرام كده تعنملي كده في اختك وانا مش عارفه انطق بكلمه زي ميكون من الصدمه لساني وقف وجوز اختي يقولي اخص عليكي عيب راحت امي قالتله انا سامعه كل حاجه وعارف انك مظلوم ياابوادم قالها دي لازم تموت دي عار علينا ودخل بابا مفزوع قالتله تعالي شوف بتتك بتعمل اي دي لازم تموت راح بابا اخد السكينه منها وقالي اه يابنت الحرام طالعه لامك وبيرفع ايده عشان يضربني بالسكينه لاقيت ايد بتمسك السكينه منه يتبع
    بقلم Noorhan Khaled
    وبيرفع السكينه لاقيت ايد بتمسك السكينه منه ببص لاقيتها اختي بتقول لبابا😱 سيبهالي الخاينه الواطيه انا من زمان شاكه فيكي ياملعونه ياخاينه ازاي تعملي كده في اختك ياواطيه وانا في حالة زهول مش قادره اتكلم ولا ادافع عن نفسي حتي لو اتكلمت هقول ايه ده كل حاجه ضدي اختي وابويا شايفين بعنيهم منظري وانا بقميص نوم عريان وامي بتقول شافتني وانا بحاول اعمل علاقه جنسيه مع جوز اختي طب هقول ايه راح جوز اختي قالها دي لعنه علي العيله دي لازم تموت ونرتاح من عارها وامي اواللي كنت فاكراها امي قالتله ايوه ياابوادم عندك حق ده المنظر اللي شوفته عمري مهنساه في حياتي ياختيييي عليكي عينك واسعه يابت مش لاقيه غير جوز اختك اللي من لحمك ودمك اخص عليكي راح بابا جايبني من شعري ونزل ضرب فيه برجله في بطني وفي ضهري حسيت اني بموت من الوجع بس برده ساكته بقول يارب انت عارف اني مظلومه وفجاه لاقيت بابا خد السكينه تاني وقال لازم اغسل عاري لازم تموتي وماما تقول دي موتها حلال راحت اختي قالتله لا يابابا حرام تودي نفسك في داهيه وتدخل السجن عشان واحده زباله زي دي وراحت ضرباني بالقلم وقالتلي قومي اطلعي بره عيشي في الشوارع مع كلاب السكك اللي شبهك وراح جوز اختي تف عليه وقالي ملعونه فاكره اني هبصلك انتي دانا معايا القمر روحي وعقلي هبص لواحده زباله زيك وراح جوز اختي قايل لاختي بس صدقيني اختك دي موتها حلال لو نزلت للشاراع هتعملنا فضيحه والناس هتقول الراجل سايب بنته تمشي علي حل شعرهالاكن لو ماتت هتريحنا من عارهة راحت ماما قالت ايوه عندك حق ياخويا والاولي بموتها ابوها مش هياخد يوم واحد في للسجن لانها خاينه وكمان ايه سكة محارم وكده ياخويا بابا قال عندكم حق موتها علي ايدي لاقيت اختي بتقول يبقه الاولي انه يموتها ويكون ليه الحق هو انت ياابو ادم واحنا كلنا هنشهد عليها راحت ماما صرخت اظاهر نست نفسها وقالت لااااا قامت اختي بصتلها ةقالتلها ليه ياامي راحت ماما قالت وهي متلجلجه اص اص اصل هتبقه فضيحه والناس تقول ليه جوز اختها يموتها لاكن لو ابوكي هو اللي موتها محدش هيشك في حاجه وانا مرميه عالارض لاحول ليه ولاقوه اعدين يتفقوا مين اللي يموتني واخيرا استجمعت قوتي وقولت انا مظلومه ياناس مظلو مه ياختي اتتي تعرفي عني اني كده وببص في عين اختي لاقيتها مليانه دموع بس فيها نظره غريبه مرات ابويا قالت ههههههه خشي في عبي يابت انتي هتعمليهم علينا دانا شيفاكي بعيني وجوز اختي قال واحده معدومة الاخلاق زيك هتقول ايه منك لله ياشيخه استغفر الله العظيم راحت ماما قالت لبابا يالا خلصنا من عارها وجه بابا يضربتي بالسكينه راحت اختي قالت لا لا احنا محتاجين بابا مهما كان برده هيتحبس وراحت اختي مسكاني من شعري وقالتلي قومي يازباله وانا مش قادره اقوم مش قادره اقف علي رجلي قامت جرجرتني وطلعتني بره وقالتلي اتفو عليكي وراحت فاتحه ايدي ومدياني حاجه وقفلت ايدي عليها ودخلت وقفلت الباب اعدت اعيط واصرخ واقول مظلومه وحاولت اقوم مش قادره نزلت عالسلم سحف لحد ماقدرت اقف علي رجلي ببص ايه اللي في ايدي لاقيت ورقه مكتوب فيها عنوان بيت قولت ياتري عنوان ايه ده ياتري اختي عارفه اني مظلومه يارب نور بصيرتي المهم خليت البواب يوقفلي تاكس وحاسب عليه نزلت علي العنوان اللي معايا كانت منطقه شعبيه والعماره قديمه ومتهالكه المهم طلعت خبط عالباب لاقيت الباب اتفتح وشوفت 😱😱 يتبع

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .