-->

رواية امي والقذر الفصل الثالث 3 بقلم نورهان محمد

رواية امي والقذر الفصل الثالث 3 بقلم نورهان محمد

     

    رواية امي والقذر الفصل الثالث 3 بقلم نورهان محمد 



    الجزء الثالث من🔥 امي والقذر🔥 حصري هنا علي جرووب كوكي 😍😘😘❤ بقلمي Noorhan khaled
    وصلنا في الحلقه اللي فاتت لمه خبطت عالشقه فتح الباب ببص لاقيت جوز اختي رابط واحده ست وحاطط السكينه علي رقبتها وقالي جيتي برجلك ياقطه بقاانتي يابت عايزه تفضحيني وحياة امك اللي مربوطه ادامك دي ماانا سيبك ولازم اعلم عليكي عشات تقفلي بوقك ده خالص ومتتكلميش تاتي قولتله انت بتقول اي ا امي امي مين راحت الست قالتلي انتي بنتي ايوه انا امك ياحبيتي قلبي وجعني لما قالتلي كده ببص في وشها لاقيتها شبهي خالص احساس غريب اتملكني حسيت انها امي فعلا ونزلت ابوس في ايديها ورجليها وهي بتعيط وبتحضن قيه ياااه علي حضنك ياامي بقه يوم مااشوفك اشوفك كده لالا امي قالتلي بنتي حبيبتي حلم عمري كله اني اشوفك انتي واختك راحت امي قالتله ابوس رجلك يابني سيبها واعمل فيه اللي انت عايزه قمت قولتله اوعا تيجي ناحية امي االبهدله اللي بهدلتوهالي كوم وامي كوم تاني لاقيته قال والله مشهد درامي جميل هههههه ولا افلام السينما وراح شددني من شعري وقالي بت فوقيلي كده لو عايزه امك تخرج من هنا سليمه يبقه تنفزي اللي اقولك عليه رحت قولتله ابوس ايدك سيي امي وخلينا نمشي وانا والله ماهعنمل اي حاجه تزعلك قالي ههههه تمشي فين ياقطه هو دخول الحمام زي خروجه انا مش هسيبك الا لما تنفزي اللي هقولك عليه قولتله حاضر هعمل كل اللي انت عايزه راحت امي معيطه قطعت قلبي مسحت دموعها وقولتلها متخافيش عليه ورحت اتكيت علي ايدها وغمزتلها ووطيت علي رجلها بوستها راح جوز اختي قالي بصي بقا ياحلوه انا مااحبش اي حد يكون ماسك عليه زله انتي بقا هتيجي معايا الاوضه واصورك عريانه زي ماامك ولدتك قولتله انت بتقول ايه يابن الكلب يازباله قالي هو ده اللي عندي والا قسما عظما اكون مموتلك امك ادام عينك روحت صرخت فيه قولتله لا ووطيت علي رجله بوستها قولتله متازيش امي وحاضر هعملك كل اللي انت عايزه راح قالي بصراحه بقاا انتي من زمان عجباني وداخله دماغي ونفسي فيكي يابت ومش هسيبك وراح هاجم عليه وراح كاتم بوقي وشالني ودخلتي الاوضه قولتله حرام عليك سيبني في حالي واعدت ازق قيه وسامعه صوت اامي بتصرخ بره جاتلي فككره في دماغي قولت انا كده خلاص هضيع انا وامي مش هعرف اهرب منه ابدا ده شيطان المهم رحت ضحكت بصوت عالي ههههههه قالي في اي يابت انتي اتهبلتي قولتله اه اتهبلت بيك قالي هتشتغليني يابت قولتله انابرده اللي متعرفوش بقه اتي بحبك من زمان وعيني منك بس انت بقه غااوي رمرمه وباصص للعجوزه واقولك علي سر انا لما جيت واتصنت عليكم مش عشان بابا ولا عشان زعلانه عليه وكده لا ده انا كنت غيرانه عليك انا بحبك من زمان ياسونه وروحت مقربه عليه وبيساه وانا من جوايا بنقطع وعايزه ارجع منه لاقيته قالي طيب ماحنا فيها اهو قولتله ياريت نفسي فيك اوووي قالي وانا كمان يابت وراح هاجم عليه قولتله حاسب انا ليه طلب واحد عشان اعرف اندمج معاك قالي عايزه ايه قولتله امي تفكها وتدخلها تستريح في الاوضه وانا والله هعملك كل انت عايزه راح قالي نعم ياروح امك قولتله والله راح قالي بت عارفه لوطلعتي بتخدعيني هعمل فيكي ايه قولتله ابدا ياسونه والله بعشقك وبعدين انا هاروح منك فين ماانا اعده معاك اهو قالي ماشي خليك ورا الكداب لحد باب البيت قولتله قلبي انت والله ههههههه قالي انا كانت عيتي عليكي من زمان بس اتتي كنتي مش طيقاتي عايزه تقنعيني انك كنت بتحبيبني قولتله اه ماكنتش طايقاك عشان كنت غيرانه عليك من العقربه امي اه لو تعرف نفسي فيك اده ايه كنت عزرتني قالي ماشي هحاول اصدقك قولتله هتشوف بنقسك انا بحبك اووي المهم قولتله هخليك تقضي ليله ولا الف ليله و ليله عمرك ماهتنساها ياعسل عشان تعرف الفرق بيني وبين العجوزه هههههه قالي طيب هشوف اخرتها ايه معاكي انا هاروح اجيب شوية مستلزمات للسهره الحمره دي بس لو عملتي اي حاجه بموتك انتي وامك والله قولتله وانا اقدر راح نزل واول مانزل طلعت لامي قولتلها مفيش موبايل معاكي قالتلي جوه الاوضه ودخلت جبته واامي بتعيط وبتقولي بسرعه يابنتي روحت متصله باختي قولتلها الحقيني جوزك هنا وعايز يموت امك راح ااختي قالتلي متخافيش حاولي تضيعي وقت وانا جيالك قولتلها متتأ خريش عليه وببص ورايا لاقيت😱😱 يتبع علق بما يحلو لك واعمل متابعه لصفحتي حتي ياتيك اشعار بالجزء الجديد

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .