-->

رواية عشق الجوري الجزء السابع 7 بقلم سمسمة سيد

 رواية عشق الجوري الجزء السابع 7 بقلم سمسمة سيد

     

     رواية عشق الجوري الجزء السابع 7 بقلم سمسمة سيد 

    صمتت لبرهه لتلتقط انفاسها بغضب ومن ثم تابعت :

    _انا هطمن علي بابي وهرجع تاني اسبانيا لاني مش طايقه افضل مع واحده زيك
    هزت راسها بااسف مردده :
    _كنت فاكره اني ممكن ابقي اختك بجد ونعوض كل ال راح بس طلعتي اسوء من اي عدو بالنسبالي
    رمقتها مني بنظرات احتقار لتتركها وتذهب
    (باك)
    افاقت من شرودها علي انماله التي تجفف دموعها
    رفعت عيناها بتلقائيه وهي تنظر اليه ليعقد حاجبيه بضيق وهو يتفحصها وقد شعر بوغزة في قلبه اثر رؤية تلك الدموع ساقطه من عيناها الجميله
    اشاحت عيناها ووجها للجهه الاخري لتتراجع خصلات شعرها للخلف قليلا كاشفه عن اثر انمال مني علي وجهها
    عقد حاجبيه بضيق وقلق وهو ينظر الي اثار تلك الصفعه ليعيد خصلاتها الي الخلف وهو ينظر لذلك الاحمرار علي وجهها
    ابتعلت تلك الغصه بخوف لتتسع عيناها بهلع وهو يردف من بين اسنانه :
    _مين ال عمل فيكي كده!!
    زاغت بعيناها في جميع انحاء الغرفة ليرفع ذقنها ناظراً الي عيناها وهو يردف بغضب دفين :
    _مين ال عمل كده ، مني صح !!
    لم تستطيع التحكم في دموعها المتساقطه فور ذكر اسم شقيقتها
    ليصر علي اسنانه لغضب ....تركها واتجه للخارج لتجد نفسها تلحقه دون اراده
    بعد مرور بعض الوقت .....
    كان يقف في بهو الفيلا الخاصه به وهو يصيح بااسم زوجته لتهرع نحوه خوفاً من غضبه
    نظرت لتلك الواقفه خلفه تحاول التحدث معه بحقد ليردف بغضب وهو يقبض علي فكها بقوه :
    _ انتي ازاي اتجرأتي ورفعتي ايدك عليها !!
    حاولت جوري تخليص مني من قبضة عاصي القويه ولكن دون جدوي ليتابع هو مردداً :
    _انتي عارفه جزأت ال بيجي علي حاجه تخصني كويس يامني
    اتسعت عينان مني وجوري الاولي بذعر والثانيه بذهول
    تركها وابتعد لتنظر اليه مردده ببعض الشجاعه :
    _متربتش وكنت بربيها اصلا ملهاش مكان في بيتي اناااا ااا
    قاطعها صفعة عاصي القويه مرددا بصوت جهوري :
    _اخرررسي
    وضعت جوري يديها علي فمها بصدمه وهي تحاول استيعاب مايحدث
    عاصي بغضب :
    _انتي طال اا
    قطعته جوري بصوت عالي :
    _لايااابيه ، هي عندها حق ، ومش هينفع اقعد هنا اكتر من كده
    صعدت راكضه لغرفتها وصعد هو خلفها
    وقف ينظر إليها بلهفه وجنون وهو يرأها تقوم بجمع اغراضها في احدي الحقائب مردداً :
    جوري انتي مش هتمشي من هنا انتي فاهمه مش هتخرجي من هنا غير لما انا اموت او انتي تموتي سااامعه
    القت جوري مابيدها لتتجه واقفه امامه ناظره إليه بغضب شديد لتصرخ بوجه غير عابئه لما سيترتب علي صوتها العالي
    ابيه عاصي ياريت تفتكر اني مش مجرد الا اخت مراتك الصغيره وجيت هنا ضيفه مش اكتر لكن اني اعمل مشاكل بينك وبين ابله مني لا عمري ماهتمني الاذي والمشاكل لااختي الكبيره سيبني لو سمحت انا لازم امشي من هنا
    عاصي وهو ينظر إليها ليردف بغضب :
    مش هتمشي من هنا ياجوووري ساامعه
    صرخت جوري مردده :
    لا مش سامعه همششي من هنا يعني همشي
    جذبها من ذراعها ليطبق عليه بااطرافه بقوه حتي شعرت باانماله تلامس عظامها ليردف بغضب شديد :
    صوتك ميعلاش ياجوري ومشيان من هنا مش هيحصل
    جوري بعصبيه :
    لييييييه
    صرخ عاصي بعدم وعي بعد ان نفذ صبره مردداً :
    عشان بحبك
    فتحت عيناها بصدمه وهي تنظر إليه نظر هو الي ثغرها ليقترب منها مردداً بهوس :
    بحبك ياجوري بحبك

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .