-->

رواية اللصة التي احبتني الفصل العشرون 20

 رواية اللصة التي احبتني الفصل العشرون 20

     

     رواية اللصة التي احبتني الفصل العشرون 20

    اللصة التي احبتني⁦❤️⁩ الفصل العشرون
    شريف سلمي
    سلمي وهي محرجة انا انا
    شريف خلاص ادخلي مش محتاجة مبرر
    سلمي بتعمل ايه
    شريف وهو يقترب منها كنت خارج من الحمام واخدت دش ولسة بشغل الدفاية
    سلمي اه طيب وهي بتترعش انا بحب الدفايات دي اوي احسن من الكهرباء
    شريف اعدي حدفيلك المكان الدنيا بتشتي برة جيتي ازاي
    سلمي انا حمشي عشان
    شريف استني ومسك ذراعها وفجأة قطع النور
    شريف تعالي اعدي ادام الدفاية
    سلمي انت بتعمل ايه
    شريف لازم تحطلها خشب عشان تفضل منورة تعالي اعدي
    سلمي طيب واعدت جنبه
    بعد شوية شريف ها دفيتي انا سامعك
    سلمي سامع ايه
    شريف اهدي شوية قلبك بيدق كده ليه
    سلمي بتلعثم ابدا انا
    شريف انتي ايه اممم تشربي قهوة
    سلمي دلؤتي
    شريف اه
    سلمي انا حعملها
    شريف لا خليكي مدفية انا حعملهالك
    سلمي ماشي
    بعد شوية جه ومعاه كوبين من القهوة
    شريف تشربي بس من غير تريقة
    سلمي شكرا ووضعت الكوب علي فمها انت متاكد انك حطيت سكر
    شريف بضحك امال حطيت ايه
    سلمي بضحك ده الملح حيموتني
    شريف بفرحة اخيرا شفتك بتضحكي
    سلمي اتكسفت وقامت انا حمشي بقي
    شريف طيب حوصلك
    سلمي لاخليك ووقعت علي الارض
    شريف حاسبي خلي بالك
    سلمي انا كويسة هي بس رجلي اتلوت
    شريف طيب استني وشالها
    سلمي بفرحة انا حروح بقي
    شريف حتمشي ازاي برجلك دي وكمان الدنيا بتشتي برة استني في عندي رباط ضاغط جابهولها حطي رجلك هنا ووضعتها علي رجله
    سلمي وهي بتبص علي ملامحه كان واحشها
    شريف كنت وحشك لدرجادي
    سلمي بكسفة بللت شفاهها بطرف لسانها وسكتت
    شريف خلصت بس مش هينفع تروحي كده
    سلمي حعمل ايه
    شريف شالها وقفل الباب وخرج وفتح باب العربية ودخلها جواها
    سلمي وهي مندهشة من تصرفاته
    شريف عايزة تروحي علي طول
    سلمي لا علي الأقل عشان سلوي ومحمود
    شريف بتقولي حاجة
    سلمي ابدا
    شريف طيب وطلع بالعربية
    ________
    عند محمود في مكتبه رمي جاكيتة بدلته باهمال وفتح ازرا قميصة وزفر بقوة خلاص انا تعبت من الشغل كفاية كده
    دارين مش حتروح
    محمود لا حبات هنا
    دارين بلؤم ليه معندكش بيت ومراتك فين
    محمود هو ممكن الست ترفض الراجل امتي يادارين
    دارين بلؤم انت في حد بردو يرفضك انت وسيم وناجح كلك رجولة عندك كل حاجة تخلي اي بنت تحبك واقتربت منه كثيرا حتي التصقت به
    محمود اممم والست بتبقي رخيصة امتي يادارين
    دارين مش فاهمة قصدك
    محمود قصدي اه انا حقولك حقولك ياروح امك من ساعة ما دخلتي الشركة وانتي عمالة تفكري حتوقعي صاحبها ازاي
    دارين انا
    محمود لما اكون بتكلم تسكتي خالص انا ممكن اقضي معاكي ليلة ده حلو اوي عليكي لكن يوم مابص حابص لمراتي اللي محافظة علي اسمي وكرامتي برة يااختي وابقي خدي حسابك حساب اليوم اللي اشتغلتي ابقي قوليلهم في السي في بتاعك بوقع صحاب الشركات واعد يضحك
    ______
    رجع محمود علي البيت راي التي تنتظره كانت في منتهي الجمال والإثارة ولكن أراد إثارة غيظها
    ايه اللي انت عملته ده ياسلوي انتي ناسية أن سلمي معانا في البيت
    سلوي انت مش عجبك حاجة خالص اديني غيرت من نفسي وبردو مش عجبك
    محمود طيب متزعليش بس ايه الجمال ده كله
    سلوي بكسفة كله من سلمي
    محمودوهي فين دلؤتي
    سلوي مع امير
    محمود بغيظ امير طيب
    سلوي انا حروح تغير بقي واحضرلك العشا
    محمود لا عشا احنا حنحلي الاول
    سلوي لوقربت مني حصوت والم عليك الناس
    محمود لا وعلي ايه خليني اعد
    سلوي طيب انت مالك تعبان ولا ايه
    محمود ابدا ولاحاجة متشغليش بالك
    سلوي انت مش عايز مني حاجة
    محمود تعالي انتي عايزة ايه
    سلوي عايزاك احضني انا بحس بالأمان معاك
    محمود خدها في حضنه بس حلو اللي انت لابساه ده فكري يابنتي فكري مش حتزعلي
    سلوي أعدت تضحك عليه
    محمود طيب حضري العشا ورني علي سلمي اتاخرت اوي
    سلوي طيب
    _______
    اتصلت مروة لشريف وامير بسلمي في نفس الوقت
    شريف مين بيتصل ببكي سلمي امير
    سلمي مين بيتصل ببك شريف مروة
    قفلوا هما الاتنين موبايلاتهم
    شريف عايزة تروحي فين
    سلمي اي مكان مش فارقة
    شريف طيب تروحي الملاهي
    سلمي بفرحة انا عمري ماروحتها حتي وانا صغيرة بابا عمره ماوداني هناك
    شريف بتنهيدة طيب وصلنا انزلي بقي
    سلمي رجلي بقت كويسة
    شريف بلؤم عارف انزلي
    سلمي بضحك طيب
    شريف مبسوطة
    سلمي اوي
    شريف وقف يراقبها من بعيد وهي مبسوطة اول مرة يشوفها بتضحك بالشكل ده
    سلمي أعدت تضحك انا مبسوطة اوي
    شريف طيب عايزة تروحي فين تاني
    سلمي عايزة اكل انا جعانة اوي
    شريف طيب حعشيكي بدل ماتكليني
    _______
    ذهبت مروة علي بيت شريف خبطت محدش رد عليها بعدها راحت بيت محمود
    رن جرس الباب محمود ادخلي جوة أو غيري اللي انتي لابساه ده
    سلوي طيب
    مروة ازيك يامحمود بتصل بشريف مش بيرد هو كويس
    محمود معرفش خيرانشاء الله
    بعدها رن جرس الباب
    امير انا اسف علي الازعاج هي سلمي هنا
    سلوي هي مش كانت معاك
    امير لا مشوفتهاش من الصبح
    سلوي دي نزلت عشان تروحلك
    امير مشوفتهاش واتصلت ليها قفلت موبايلها
    سلوي ومحمود بصوالبعض وسكتوا

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .