اخر الروايات

رواية اللصة التي احبتني الفصل العشرون 20

 

 رواية اللصة التي احبتني الفصل العشرون 20

اللصة التي احبتني⁦❤️⁩ الفصل العشرون
شريف سلمي
سلمي وهي محرجة انا انا
شريف خلاص ادخلي مش محتاجة مبرر
سلمي بتعمل ايه
شريف وهو يقترب منها كنت خارج من الحمام واخدت دش ولسة بشغل الدفاية
سلمي اه طيب وهي بتترعش انا بحب الدفايات دي اوي احسن من الكهرباء
شريف اعدي حدفيلك المكان الدنيا بتشتي برة جيتي ازاي
سلمي انا حمشي عشان
شريف استني ومسك ذراعها وفجأة قطع النور
شريف تعالي اعدي ادام الدفاية
سلمي انت بتعمل ايه
شريف لازم تحطلها خشب عشان تفضل منورة تعالي اعدي
سلمي طيب واعدت جنبه
بعد شوية شريف ها دفيتي انا سامعك
سلمي سامع ايه
شريف اهدي شوية قلبك بيدق كده ليه
سلمي بتلعثم ابدا انا
شريف انتي ايه اممم تشربي قهوة
سلمي دلؤتي
شريف اه
سلمي انا حعملها
شريف لا خليكي مدفية انا حعملهالك
سلمي ماشي
بعد شوية جه ومعاه كوبين من القهوة
شريف تشربي بس من غير تريقة
سلمي شكرا ووضعت الكوب علي فمها انت متاكد انك حطيت سكر
شريف بضحك امال حطيت ايه
سلمي بضحك ده الملح حيموتني
شريف بفرحة اخيرا شفتك بتضحكي
سلمي اتكسفت وقامت انا حمشي بقي
شريف طيب حوصلك
سلمي لاخليك ووقعت علي الارض
شريف حاسبي خلي بالك
سلمي انا كويسة هي بس رجلي اتلوت
شريف طيب استني وشالها
سلمي بفرحة انا حروح بقي
شريف حتمشي ازاي برجلك دي وكمان الدنيا بتشتي برة استني في عندي رباط ضاغط جابهولها حطي رجلك هنا ووضعتها علي رجله
سلمي وهي بتبص علي ملامحه كان واحشها
شريف كنت وحشك لدرجادي
سلمي بكسفة بللت شفاهها بطرف لسانها وسكتت
شريف خلصت بس مش هينفع تروحي كده
سلمي حعمل ايه
شريف شالها وقفل الباب وخرج وفتح باب العربية ودخلها جواها
سلمي وهي مندهشة من تصرفاته
شريف عايزة تروحي علي طول
سلمي لا علي الأقل عشان سلوي ومحمود
شريف بتقولي حاجة
سلمي ابدا
شريف طيب وطلع بالعربية
________
عند محمود في مكتبه رمي جاكيتة بدلته باهمال وفتح ازرا قميصة وزفر بقوة خلاص انا تعبت من الشغل كفاية كده
دارين مش حتروح
محمود لا حبات هنا
دارين بلؤم ليه معندكش بيت ومراتك فين
محمود هو ممكن الست ترفض الراجل امتي يادارين
دارين بلؤم انت في حد بردو يرفضك انت وسيم وناجح كلك رجولة عندك كل حاجة تخلي اي بنت تحبك واقتربت منه كثيرا حتي التصقت به
محمود اممم والست بتبقي رخيصة امتي يادارين
دارين مش فاهمة قصدك
محمود قصدي اه انا حقولك حقولك ياروح امك من ساعة ما دخلتي الشركة وانتي عمالة تفكري حتوقعي صاحبها ازاي
دارين انا
محمود لما اكون بتكلم تسكتي خالص انا ممكن اقضي معاكي ليلة ده حلو اوي عليكي لكن يوم مابص حابص لمراتي اللي محافظة علي اسمي وكرامتي برة يااختي وابقي خدي حسابك حساب اليوم اللي اشتغلتي ابقي قوليلهم في السي في بتاعك بوقع صحاب الشركات واعد يضحك
______
رجع محمود علي البيت راي التي تنتظره كانت في منتهي الجمال والإثارة ولكن أراد إثارة غيظها
ايه اللي انت عملته ده ياسلوي انتي ناسية أن سلمي معانا في البيت
سلوي انت مش عجبك حاجة خالص اديني غيرت من نفسي وبردو مش عجبك
محمود طيب متزعليش بس ايه الجمال ده كله
سلوي بكسفة كله من سلمي
محمودوهي فين دلؤتي
سلوي مع امير
محمود بغيظ امير طيب
سلوي انا حروح تغير بقي واحضرلك العشا
محمود لا عشا احنا حنحلي الاول
سلوي لوقربت مني حصوت والم عليك الناس
محمود لا وعلي ايه خليني اعد
سلوي طيب انت مالك تعبان ولا ايه
محمود ابدا ولاحاجة متشغليش بالك
سلوي انت مش عايز مني حاجة
محمود تعالي انتي عايزة ايه
سلوي عايزاك احضني انا بحس بالأمان معاك
محمود خدها في حضنه بس حلو اللي انت لابساه ده فكري يابنتي فكري مش حتزعلي
سلوي أعدت تضحك عليه
محمود طيب حضري العشا ورني علي سلمي اتاخرت اوي
سلوي طيب
_______
اتصلت مروة لشريف وامير بسلمي في نفس الوقت
شريف مين بيتصل ببكي سلمي امير
سلمي مين بيتصل ببك شريف مروة
قفلوا هما الاتنين موبايلاتهم
شريف عايزة تروحي فين
سلمي اي مكان مش فارقة
شريف طيب تروحي الملاهي
سلمي بفرحة انا عمري ماروحتها حتي وانا صغيرة بابا عمره ماوداني هناك
شريف بتنهيدة طيب وصلنا انزلي بقي
سلمي رجلي بقت كويسة
شريف بلؤم عارف انزلي
سلمي بضحك طيب
شريف مبسوطة
سلمي اوي
شريف وقف يراقبها من بعيد وهي مبسوطة اول مرة يشوفها بتضحك بالشكل ده
سلمي أعدت تضحك انا مبسوطة اوي
شريف طيب عايزة تروحي فين تاني
سلمي عايزة اكل انا جعانة اوي
شريف طيب حعشيكي بدل ماتكليني
_______
ذهبت مروة علي بيت شريف خبطت محدش رد عليها بعدها راحت بيت محمود
رن جرس الباب محمود ادخلي جوة أو غيري اللي انتي لابساه ده
سلوي طيب
مروة ازيك يامحمود بتصل بشريف مش بيرد هو كويس
محمود معرفش خيرانشاء الله
بعدها رن جرس الباب
امير انا اسف علي الازعاج هي سلمي هنا
سلوي هي مش كانت معاك
امير لا مشوفتهاش من الصبح
سلوي دي نزلت عشان تروحلك
امير مشوفتهاش واتصلت ليها قفلت موبايلها
سلوي ومحمود بصوالبعض وسكتوا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close