-->

رواية اللصة التي احبتني الفصل التاسع عشر 19

 رواية اللصة التي احبتني الفصل التاسع عشر 19

     

     رواية اللصة التي احبتني الفصل التاسع عشر 19 

    اللصة التي احبتني⁦❤️⁩ الفصل التاسع عشر
    خرجت سلمي من غرفة شريف بعد ان علمت بان امير وصل
    شريف بتاففف مفيش فايده وخرج بعدها
    امير ازيك ياسلمي
    سلمي انا تمام
    محمود بضحك وغمز لشريف ايه النظام
    شريف هز راسه ولا حاجه
    امير بغيظ ازيك يا استاذ شريف
    شريف انا حمشي بقي عشان مروة عايزه ترتاح
    محمود خليك اتغدي معانا
    سلمي بللت شفاهها بلسانها من التوتر
    امير ممكن يا محمود ننزل نجيب الشبكة امتي
    شريف طيب يا محمود انا حنزل بقي يلا يامروه
    مروه يلا عشان تعبانه وعايزه ارتاح شويه
    محمود بعد ان فهم ماشي ياشريف حكلمك
    شريف تمام وفتح الباب وخرج
    امير انتي كويسه شكلك تعبان
    سلمي لا ابدا بس مصدعه شويه
    امير ها مقولتليش يا محمود حنجيب الشبكة امتي
    محمود والله دي حاجه تحددها انت وسلمي
    امير تمام ايه رايك ياسلمي
    سلمي وكان تفكيرها كله عند شريف ومروه
    ______
    عند شريف ومروه في السياره
    شريف هنا البيت مش كده
    مروة ايوه تصبح علي خير اممم وهي بتعدل بحجابها بتوتر
    شريف مالك في حاجه
    مروة مش معقول مش حاسس كل ده انا
    شريف بصي يامروه انا مش عايز اظلمك معايا
    مروه عمرك ماحتظلمني انا بقالي شهور معاك مش بفكر غير فيك
    شريف طيب ممكن نتكلم بكره عشان تعبان دلؤتي ومش شايف خلاص
    مروة تمام ونزلت من العربية دخلت بيتها
    شريف طلع بالعربية وهو يزفر بقوة
    _______
    في صباح اليوم التالي بعد الانتهاء من وجبه الافطار
    محمود انا حنزل بقي ياسلوي
    سلوي ماشي ياحبيبي
    محمود سلام سلام ياسلمي
    سلمي مع السلامة يا محمود
    ______
    في شركة الزيني وبالاخص مكتب محمود
    دلفت الي مكتبه امرأة في العشرين من عمرها حيث كانت ترتدي تايبر اسود قصير وكأنه مفصل خصيصا لها يظهر كل منحنيات قوامها ببراعة مع حذاء من الكعب العالي كانت تترنح يمينا ويسارا بجسدها الرشيق وقفت فجأة قائلة أنا دارين الجارحي
    محمود وهو تحت تأثير ماراه اهلا وسهلا بيكي معانا ها مصطفي قالك حتعملي ايه
    دارين أيوة فهمت كانت تكتب ملاحظاته باهتمام بينما كان محمود شارد مع رائحة عطرها حركة شفاهه وهي تتكلم تستفزه بشرتها الصافية شعرها الأسود الطويل
    دارين حضرتك تطلب مني حاجة تاني
    محمود لاابدا تقدري تروحي
    _______
    خرجت دارين من مكتب محمود اتصلت بصديقتها نورهان
    نورهان ها عملتي ايه
    دارين حتة واد جامد بشكل يخربيته قمر شبه النجوم اللي بتطلع علي المجلات
    نورهان مفيش حاجة لينا
    دارين لا بعينك بس شكله كده حيقع قريب عليه بصات وعيون يخربيته قمر
    نورهان لازم اشوف واعاين بنفسي
    دارين قولتلك بعينك ده خلاص بقي في قايمتي
    نورهان باجامد انت
    دارين طيب انا حقفل عشان شكله جه
    دارين استاذ محمود اتفضل وهي سارحة في وسامته شكله جسمه بدلته عطره اقترب من مكتبها
    محمود انا خارج عشان عندي اجتماع برة انا بكلمك روحتي فين
    دارين لا ابدا انا معاك
    محمود طيب عايزك تتعلمي بسرعة عشان حتخرجي معايا بعد كده
    دارين تمام
    محمود طيب انا حمشي بقي وانتي متتاخريش بكرة
    دارين حاضر
    _________
    رجع شريف علي شقته ورمي سترته بإهمال
    جلس علي الكنبة ووضع يده علي راسه
    فجأة رن هاتفه رد
    شريف اغمض عينيه وتنهد كلمة واحدة خرجت من فمه اسف
    سلمي لم تفهم في بادئ الأمر ولكن كل ماتفهمه وتحس بيه انها بتحبه وبدأت في البكاء
    شريف انا حقفل عشان متضايقيش اكتر من كده
    سلمي لا لا ارجوك خليك
    شريف مالك ياسلمي في ايه
    سلمي مخنوقة و
    شريف وايه
    سلمي عملت كده ليه الصبح معايا ليه بتحاول تلعب باعصابي ليه بتحاول تضايقني طول الوقت انا نسيتك خلاص وحتجوز وبحبه
    شريف بتهكم حتتجوزي وبتحبيه عشان كده كلمتيني انتي بتحبيني ياسلمي وانا كمان بحبك ومش قادر انساكي
    سلمي قفلت التليفون واعدت تعيط
    _______
    رجع محمود علي البيت لقي اوضة نوم سلمي منورة لم يهتم اكيد بتكلم امير
    دخل اوضته لقي سلوي نائمة علي السرير
    سلوي انت رجعت
    محمود اه
    سلوي طيب طفي النور عشان تعبانه اوي
    محمود انتي علي طول تعبانه وايه الجديد
    سلوي لم تهتم ورجعت نامت تاني
    _______
    اتصل امير بسلمي ردت
    سلمي أيوة ياامير
    امير مالك انتي لسة مصدعه
    سلمي انا بس تعبانة من الشغل مش اكتر وكمان حنام
    امير بكسفة طيب انا كمان حنام عشان شغلي
    ________
    كان شارد وكأنه في عالم اخر سال نفسه هل لامرأة أن تمتلك كل هذا القدر من الأنوثة والجمال نفض عن رأسه هذه الأفكار
    والتفكير بها مستحيل راي التي تنام بجانبة كالطفلة حيث كانت ترتدي منامة وردية قطنية تغطي أسفل أرجلها
    محمود قومي
    سلوي في ايه انت كويس
    محمود انتي عاملة كده ليه في نفسك
    سلوي عاملة ايه وبصت للبسها مش فاهمة
    محمود بضحك ابدا ياسلوي المشكلة انك مش فاهمة
    سلوي انت عايز ايه مصحيني من النوم ليه
    محمود نامي نامي احسنلك واحسنلي
    _________
    في صباح اليوم التالي بعد أن انتهي من ارتداء ملابس ووضع عطره المميز خرج اتجهه الي باب الشقة
    سلوي مش حنفطر
    محمود مليش نفس
    سلوي ماله ده فاهمة حاجة
    سلمي حصل حاجة بينكم
    سلوي ابدا والله
    سلمي طيب تعالي معايا ومسكتها من ذراعها
    سلوي في ايه يابنتي مالك
    سلمي بصي كده في المراية دي سلوي اللي كان اي حد حيتجنن عليها ايه اللي جرالك اهملتي في نفسك ليه ايه شكلك ده ايه شعرك ده وايه لبسك ده وفوق كل ده خايفة منه ومش بتدي حقوقه لازم يتخنق ويبص برة بصي كده شاب زي محمود وسيم ناجح اي بنت لازم ترسم عليه حتي لوكان متجوز في ناس هواية عندها خراب البيوت العمرانة وأنها تاخد واحد متجوز من مراته فهمتي
    سلوي هزت راسها فهمت
    سلوي عندك حق انا أهملت في نفسي كتير اوي
    سلمي طيب ايه رايك ننزل نعمل شوبينج وانا حاخد إجازة النهاردة
    سلوي بفرحة ماشي حروح البس بسرعة
    سلمي أعدت تضحك عليها وعلي طفولتها
    ________
    ذهبت سلمي وسلوي علي بعض المحلات
    سلمي ده حيبقي جامد عليكي حتدوخي
    سلوي انا البس ده ده مفتح من كل حته
    سلمي ها قولنا ايه
    سلوي خلاص تمام
    سلمي لسة حخليكي تعملي شعرك اممم تغيري لونه احسن عشان وشك شاحب اوي شكلك مرهق اوي هوانتي عاملة شعرك كده ليه يابنتي
    _______
    رجعت سلوي وسلمي علي البيت
    بعد انتهت سلوي من لبسها وشعرها ومكياجها
    سلمي بس انا خلصت كده الراجل حبتهبل لما بشوفك
    سلوي انا خايفة اوي
    سلمي لامتخافيش هو حيفهمك انك عاملة كده عشانه
    سلمي انا حروح لامير مستنيني وانتي ااعدي مع جوزك استنيه
    سلوي طيب بس متتاخريش
    _______
    عند شريف خبط باب شقته فتح الباب
    وكانت المفاجأة له سلمي

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .