-->

رواية اللصة التي احبتني الفصل السادس عشر 16

 رواية اللصة التي احبتني الفصل السادس عشر 16

     

     رواية اللصة التي احبتني الفصل السادس عشر 16 

    اللصة التي احبتني ⁦❤️⁩ الفصل السادس عشر
    سلمي انا حمشي عشان كده كتير اوي
    فارس المدبر بيقولك مينفعش تمشي عندك بريك وتكملي
    سلمي اه هو فلوس ادم السيوفي عملت عمايلها معاه طيب قوله اني حمشي ومش حكمل
    فارس حتروحي فين انتي ناسية الفلوس اللي انتي سحباها والسلفة الاخيرة
    سلمي بخنقة طيب
    فارس أيوة كده يابنتي البسي المريلة دي وتعالي احسن انتي مش قد لا المدير وادم السيوفي
    سلمي هزت راسها بالموافقة وراحت علي الكافيتريا
    فارس روحي شوفي التربيزة دي سلمي راحت علي التربيزة بس مكنتش متخيلة أنه شريف
    سلمي اتفضل حضرتك وطلعت ورقة وقلم وهي بتحاول تفهم ان ده حلم ولا حقيقة معقول شافته تاني حاولت تداري الوجع اللي جواها معقول لسة بتحبه ولابقت بتكرهوا كل اللي تعرفوا أنه كان واحشها اوي شكله اتغير شايفة في عينه انكسار قهرة او ممكن حب
    شريف متكلمش ولاكلمة لدرجادي كانت وحشاه شكلها التغير تماما بس قوتها وقسوته خلقت منها جبروت
    سلمي بصوت مخنوق اتفضل ده منيو المشروبات وده الاكل
    شريف بللل شفاهه بطرف لسانه وحاول أن يخرج كلمة من فمه
    ادم مش قولتلك حتقعدي بمزاجي ورفع حاجببه كعلامة انتصار
    سلمي انا مقعدش بمزاج حد وانا مش لعبة عندك مرات ابوك شريالك ولاجوز امك جايباهلك
    ادم امك ياروح امك وهجم عليها يضربها
    شريف مسكه من ذراعه وقام بلويه وضربه عدة ضربات علي رأسه ووجه و رماه أرضا وبدأ في ركله في بطنه وظهره وكأنه تعدي علي ملكيته الخاصة
    محمود خلاص خلاص بقي كفاية حيموت في ايدك خلاص الأمن جه حيطردونا برة
    شريف الحيوان كان عايز يضربها وسأب محمود وراح وراها استني
    سلمي وانت مالك بتتدخل ليه
    شريف كنتي عايزاني اسكت وهو بيهينك ويضربك
    سلمي لو كنت اتهانت فأنت اول واحد هانيه ومشيت وسابته
    محمود يلا النادي كله بيتفرج علينا خلاص مشيت حنبات هنا يلا وخرجوا برة النادي
    محمود علي فكرة الواد ده مش حيسكت وحيردهالك
    شريف يسكت ولا ميسكتش سيبك منه عيل اهبل فرحان بالبداية والعربية اللي ركبها
    محمود شفت سلمي قالتلي ايه البت مصيبة قلبها ميت
    شريف الواد ده مش حيسكت
    محمود حتعملي ايه انت واخد إجازة كنت عملتله محضر اوحبسته
    شريف لا احنا حنستناه حيجيب صحابه ويجوا
    محمود خلينا مستنين
    شريف جاهز شوف كده اللي جاي وراك
    محمود غمزله انا دائما جاهز
    الراجل بقي انت مدينة ايدك علي ادم السيوفي الباشا بعتلك السلام ده
    شريف وعليكم السلام وبدأ في ضربه
    محمود حاسب باشريف وضرب الرجل الاخر اللي هجم علي شريف
    محمود صفعة عدة صفعات ولكمات علي وجهه
    شريف ومحمود بصوا لبعض كفاية كده خليهم يرجعوا بخيبتهم
    محمود بضحك انا جعت الواحد عمل مجهود فظيع
    شريف طيب تعالي انا حروح علي بيت سلمي اطمن عليها
    محمود بعيد وضحك يارب البت خلاص جننتك اركب ياكازانوفا اركب
    شريف بضحك انا كازانوفا
    محمود بقالك اسبوع مبتتكلمش اخيرا ضحكت
    شريف المهم اطلع علي بيت سلمي
    محمود طيب وطلع بالعربية
    _______
    نزلت سلمي من الميكروباص واتجهت الي الحارة لقت جلال مستنيها
    جلال ازيك يا أبلة سلمي أبلة سلمي اللي رفضتني انا رفصتني عشان الظابط اللي سابها يوم الدخلة ايه هو عرف انك معيوبة ولا ايه
    سلمي ببكاء انت عايز مني ايه حرام عليك
    عم سلامة احترم نفسك ياجلال
    جلال لا مش هحترم نفسي سابك ياابلة سلمي عشان انتي مش من مستواه فاكرة أن حد حيبصلك بعد اللي حصل ده حتي مش حيبصلك ولقي بده علي كتفة
    شريف بضحك تصدق ان انا كنت حاسس اني حشوفك تاني
    كنت بتقول ايه بقي
    جلال بخوف ولا حاجة ياباشا
    شريف طيب ريح انت دلؤتي وضربه علي وجهه عدة لكمات
    سلمي حرام عليك بقي كفاية فضائح سبني في حالي بقي
    محمود يلا باشريف يلا مش حتسامحك بالسرعة دي
    شريف ماشي و ركب السيارة
    _______
    سلمي انا لازم امشي من البيت ومن الحارة كلها
    بس حعمل ايه وحعيش منين
    اتصلت بيها سلوي قفلت التليفون
    سلمي كفاية كده مش عايزة حد في حياتي تاني انا حكما لوحدي وافتكرت ايا النصب والسرقة وتذكرت كارت نادر واتصلت بيه ردعليها
    سلمي انا سلمي يانادر بيه
    نادر سلمي مش معقول
    سلمي أيوة انا عامل ايه
    نادر ممكن اشوفك
    سلمي طبعا اكيد
    نادر كنتي عايزة نعمل مع بعض بيزنس
    نادين بتكلم مين
    نادر لم يهتم بها وكمل مكالمته
    سلمي تمام يبقي علي الساعة تسعة حشوفك ابعتلي المكان اللي حنتقابل فيه
    نادر ايه رايك في المكان اللي وديتهولك يوم الحفلة
    سلمي ياريت كان حلو اوي
    نادر حلو بيكي وقفل نادر اهم حاجة عنده أن يستغلها زي نادين بظبط حتي لو حيببعها لاي حد
    سلوي مش حسيب حد يستهين بيا تاني ولايضحك عليا انا بعد كده اللي حوقعهم واعدت تضحك وتعيط وكان عقدتها من الرجالة رجعت تاني
    سلمي بصت في المراية وطلعت فستان من الدولاب
    سلمي امممم شكلك كده حتقع يانادر تحت رجلي
    _________
    رجع محمود الي البيت وحكي اسلوب كل حاجة حصلت ببن سلمي وشريف
    سلوي انا خايفة عليها مش بترد وشريف بيتدخل ليه اصلا مش كفاية اللي عمله فيها
    سلوي قافلة موبايلها اعمل ايه دلؤتي
    محمود حنروحلها نطمن عليها اكيد
    اتصل شريف بمحمود رد عليه
    سلوي اخوك ببتصل خد قوله كفاية بقي جننت البت معاك ارحمها بقي
    محمود خلاص سمعتي ارتحتي كده
    سلوي لا مش حرتاح غير لما اعرف عمل فيها كده ليه
    شريف سلمي عاملة ايه لية قافلة موبايلها
    محمود اه
    شريف طيب انا عندي ميعاد دكتور دلؤتي الدكتورة مستنياني كل يوم ااجل في الاخر قالتلي انها عندها حفلة معرفش في ايه تعالي اهو اغير جو شوية
    محمود طيب روح وابقي طمني
    شريف طيب مع السلامة
    _______
    شريف اهلا دكتورة مروة خالد عامل ايه
    مروة خالد كويس من ساعة ماخطب منال محدش شافه
    شريف ربنا يسعدها
    مروة بس دي حفلة عاملنها رجال الأعمال عشان التبرعات
    شريف تمام
    مروة حروح اكمل الندوة وجاية
    شريف تمام فاتجه بعينه لقي سلمي دخلت وهو مش مصدق حلم ولا خيال
    شريف لقاها لبسة فستان سهرة اسود ضيق حتي الخصىر عاري من الصدر والظهر وواضعة الكثير من أحمر الشفاه مع عمل تسريحة بسيطة تظهر جمالها وجمال الفستان
    نادر انتي اجمل واحدة في الموجودين
    سلمي شكرا اممم تعالي نقعد
    نادر اتفضلي
    سلمي حنبدا شغل امتي
    نادر مع الجمال ده كله نبدا من دلؤتي
    نادر حروح عشان الندوة بدأت متشغليش بالك انتي شوية وحاجي
    سلمي تمام مستنياك تفاجات بشريف واقف أمامها
    شريف سلمي انتي كويسة ايه اللي انتي عملاه في نفسك ده وخلع جاكيته ولبسهولها
    سلمي متحطش ايدك عليا اوعي تلمسني

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .