-->

رواية اللصة التي احبتني الفصل الرابع عشر كاملة

رواية اللصة التي احبتني الفصل الرابع عشر كاملة

    رواية اللصة التي احبتني الفصل الرابع عشر كاملة

    محمود طيب براحتك مش حضغط عليكي اكتر من كده انا حنام
    سلوي انت مبتفهمش ليه استني
    محمود عايزة ايه
    سلوي ببكاء ولاحاجة
    محمود طيب انا حنام عشان تعبان ونام علي الكنبة
    سلوي اقتربت منه لما اتاكدت أنه راح في النوم ازاي جاتلها الجرأة والقوة انها تقربله وضعت راسها علي صدره
    محمود وهو مستغرب من الوضع
    سلوي انا بحبك ومش قادرة ابعد عنك اكتر من كده لما قولتلي انك مش عايزني كنت حموت وبدأت البكاء
    محمود اغمض عينيه وتنهد عايزة ايه دلؤتي بأسلوب
    سلوي عايزاك متبعدش عني انا بحبك واقترب منه ومن وجهه وشفاه
    محمود وانا كمان بحبك
    سلوي تعالي نام جنبي علي السرير
    محمود ايه التغير ده
    سلوي حنام جنب بعض لحد ماناخد علي بعض
    محمود ماشي وقام من علي الكنبة ونام علي السرير
    سلوي اقتربت منه عايزة انام في حضنك
    محمود خدها في حضنه من غير ما يتكلم
    سلوي مش عايز تقولي حاجة
    محمود انتي مش عايزة تقوليلي حاجة
    سلوي انا قاطعها عايزة تصلحي اللي ماينا بس مستكبرة مش كده
    سلوي اه انا حاسة اني كنت سخيفة اوي وانت كنت متحملني
    محمود ده انا شفت كتير منك
    سلوي بضحك انت عايزني اعمل حاجة انا بخاف منها اصلا
    محمود ايه بقي حد بخاف من جوزه
    سلوي انا وقامت
    محمود عايزة ايه من الاخر ها وغمزلها
    سلوي انا حاسة اني مش طبيعية خوفي مش طبيعي
    محمود عايزة تروحي لدكتور يعني
    سلوي مش عارفة بس
    محمود بس ايه ممكن يكون ده خوف طبيعي وحيروح مع الوقت
    سلوي لا انا حاسة اني مش طبيعية
    محمود من بكرة نروح لدكتور عشان مشاكل العلاقات الزوجية
    سلوي بكسفة ماشي
    محمود انا حنام علي الكنبة عشان متخافيش مني
    سلوي لم تهتم لكلامه كل تفكيرها في مشكلتها
    ________
    شريف مش خايفة تباتي لوحدك
    سلمي انا رجعت ابات لوحدي من ساعة مأسلوي اتجوزت
    شريف طيب انا معاكي لحد ما تنامي
    سلمي فاضل كام يوم علي الفرح ومجهزتش
    شريف انزلي اشتري الفستان بكرة
    سلمي ماشي حكلم سلوي ونروح مع بعض
    شريف مش حشوفك بالفستان
    سلمي ممنوع فال وحش
    شريف طيب خلاص خلاص
    ________
    في صباح اليوم التالي
    ذهب محمود وسلوي علي العيادة بعد إلحاح من محمود علي سلوي في الاسانسير
    محمود يلااطلعي احنا حجزنا خلاص
    سلوي أنا خائفة اوي يا محمود
    محمود احنا رايحين لدكتور عشان الخوف يروح
    سلوي تفتكر حيروح
    محمود أيوة تعالي بقي
    سلوي طيب ودخلت علي العيادة السكرتيرة اتفضلوا ادخلوا
    الدكتورة اتفضلي يا مدام سلوي وأستاذ محمود ايه المشكلة
    سلوي بكسفة انا بخاف منه عامتا
    الدكتورة بصت لمحمود
    محمود بضحك والله ماعملتلها حاجة هي اللي خائفة كده لوحدها
    الدكتورة بعد فحصها
    مدام سلوي انتي كويسة معندكيش حاجة خالص لاحاجة نفسية و لاجسدية ده خوف طبيعي ادي نفسك فرصة واديلوا هو كمان فرصة يقربلك
    سلوي يعني انا كويسة مفيش حاجة
    الدكتورة لا مفيش حاجة خالص صحتك كويسة جدا
    محمود متشكرين جدا يادكتورة
    الدكتورة اهلا وسهلا
    محمود طلع معندكيش حاجة اتقفشتي ياهانم
    سلوي بضحك والله ابدا انت بس موترني والله ومخوفني
    محمود والله ياسلوي انا صابر عليكي لحد دلؤتي اركبي
    سلوي بضحك طيب
    _______
    في البيت عند محمود وسلوي بعد ما وصلوا وقفل الباب
    سلوي ايه عايز ايه
    محمود ايه انتي
    سلوي والله تعبانة يامحمود
    محمود طيب انا حروح الشركة
    سلوي استني واقتربت منه اول مرة تقبله اول مرة متخافش منه راح شايلها
    سلوي حتعملي ايه
    محمود بضحك ابدا حنشوف لسة تعبانة ولا لا ودخل علي الغرفة
    بعد شوية اتصلت سلمي بسلوي ردت عليها
    سلوي بضحك طيب ياسلمي انا جاية
    محمود روحي روحي ياسلوي اختك فرحها ده حيقضي عليا انا حاسس اني في حد باصصلي في الجواز دي
    سلوي بضحك سلمي مستنياني
    محمود تعالي حوصلك
    _______
    بعد شوية وصلت سلوي علي الاتيليه لقت سلمي مستنياها برة
    محمود ازيك باسلمي اختك اهيه ماترجعهاش تاني
    سلوي بس بقي
    سلمي انت تطول اصلا
    محمود انا حمشي بقي عشان شريف مستنيني سلام
    سلوي ايه الفساتين الجامدة دي
    سلمي من كتر اعدتك مع محمود بقيتي تتكلمي زيه
    سلوي محمود ده مصيبة
    سلمي حقيس ده عتقد ده حلو اوي حدخل البروفة اقيس سلوي طيب واعدت تتفرج علي الفساتين
    سلمي ايه رايك مش عريان انا حاسة أن شريف حيقتلني
    سلوي يخربيتك انتي حتجنني الفستان بجنن عليكي
    سلمي خلاص حاخده
    _______
    شريف انا حقيس دي موديل السنة دي
    محمود ياعم ده كلام تصدق حلوة
    شريف انت ايه متسكت بقي حدخل اقيسها
    شريف ها ايه رايك
    محمود ايه الجمدان ده البدل حتنطق عليك بس انت خسيت اوي تعالي نأكل انا جوعت اوي
    شريف انت كمان حتقولي كده شبه سلمي
    محمود خلاص ياعم ده انت ممل اوي
    شريف ها حلوة يعني
    محمود شكلك عريس اوي بس اوعي تأخذ مقلب زي
    شريف نق بقي
    محمود انا بحقد بس مالك ياشريف
    شريف اه انا كويس انا حغير البدلة
    محمود طيب
    _______
    خرجت سلوي من الفندق لقت خالد مستنيها
    خالد عاملة ايه بالنسبة منال
    منال كويسة في حاجة
    خالد ممكن تركبي
    منال انت بتزعقلي ليه
    خالد بقولك تعالي اركبي
    منال عايز ايه
    خالد بقالي اسبوع بحاول اكلمك وانتي مش راضية في ايه
    منال اه انت عايز تنسلي مش كده شكلك فاضي بقي
    خالد نزلها من العربية اولا أنا مش بتسلي ثانيا انتي بنت عم صاحبي ثالثا انتي زي مروة اختي بظبط رابعا انا وانتي حنتجوز وحتتحجبي كمان
    منال بابتسامة رقيقة وركبت العربية
    خالد ركب العربية وطلع بيها
    منال حتروح فين
    خالد حعرفك علي مروة اختي هي دكتورة جراحة
    منال بفرحة ماشي
    _______
    بعد أسبوع من استقرار الأحوال بين سلوي ومحمود
    وسلمي وشريف ومنال وخالد
    ______
    ذهب شريف الي مركز الأشعة
    السكرتيرة اتفضل لازم تخلي دكتورك يفحصها
    شريف بعدم اهتمام ماشي
    ______
    ذهب شريف علي عيادة دكتور عادل
    عادل انا انا
    شريف في ايه
    عادل انت راجل مؤمن مش كده
    شريف أيوة طبعا في ايه
    عادل في ورم في المخ لازم نستئصله
    شريف بضحك وعدم تصديق ورم
    عادل لازم تهتم بصحتك وممكن تسافر تعملها برة الإمكانيات حتبقي احسن بكتير طبعا عشان صحتك وده رقم دكتورة مروة أستاذة جراحة


    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .