-->

رواية قصة شتاء الفصل الثامن 8 بقلم نهلة زغلول

رواية قصة شتاء الفصل الثامن 8 بقلم نهلة زغلول

    رواية قصة شتاء الفصل الثامن 8 بقلم نهلة زغلول 


    صة شتاء،⁦
    ❤️
    ⁩ الفصل الثامن

    هناء انا مش فاهمة في ايه
    اسر بصي في اتنين جوة ضرب واحدة ودمروها نفسيا وجسديا
    هناء بتحبها
    اسر اغمض عينيه وسكت
    هناء يبقي بتحبها طالما عينيك بتلمع كده لما جت سيرتها يبقي بتحبها انا كنت وأهمة نفسي
    اسر انا اسف ياهناء انا موعدتكيش بحاجة انا اخوكي الكبير وعيب لما تبصي لاخوكي ولا ايه
    هناء بكسفة أيوة بس
    اسر حتساعديني
    هناء طبعا انا مقدرش ارفضلك طلب اؤمرني
    اسر بصي انا مبمديش ايدي علي ستات وانتي عارفة كويس ميادبش الست غير ست زيها
    هناء وصلت فين البيت
    اسر ده
    هناء وهما كام واحدة
    اسر اتنين وياسمين حتطلع دلؤتي بشنطة هدومهاوالاوراق بتاعتها المهمة انا اتفقت معاها بس هي خايفة

    &فلاش باك&
    اسر ايه رايك نتجوز
    ياسمين نتجوز
    اسر لوكنت عارف ان اهلك حيوافقوا كنت اتقدمت رسمي
    ياسمين بخوف بس
    اسر متخافيش انا الوحيدة اللي قادر اني احميكي ها موافقة
    ياسمين هزت راسها اه موافقة
    اسر طيب حتروحي دلؤتي البيت حتجيبي هدومك واوراقك الشخصية عشان كتب الكتاب
    ياسمين ماشي
    اسر يلا حركبك تاكس علشان تلحقي ترجعي
    &عودة &
    هناء متخافش دي في حمايتي وريني صورتها
    اسر فتح الموبايل ووراها صورتها
    هناء بشهقة يالهوي ايه القشطة دي هي دي ممثلة وانت بتضحك عليا
    اسر بضحك يلا روحي
    """""""""'''''"
    رنت هناء الجرس هي وصاحبتها فتحت سامية
    سامية ايه قلة الذوقي دي حد يجي دلؤتي وفتحت فاتفاجات بهناء
    سامية انتي مين
    هناء هششش وزقتها ودخلت هي وصاحبتها فين بنتك
    سامية انتي مين وعايزة ايه
    وصلت صفاء علي الصوت في ايه ايه الدوشة دي انتوا مين
    هناء هو انا مقولتلكيش انا مين وصفعتها علي وجهها عدة صفعات
    سامية صفاء بنتي
    هناء هششش بس ياهانم صوتك يعلي بعدين وخلت البنتين يمسكوهم ووقعوهم في الارض
    هناء ضربتها علي وجهها متبقيش تفتري علي بنات الناس تاني وركلتها في جسمها عدة ركلات
    صفاء من كتر الضرب مش قادرة تقوم
    سامية بخوف علي بنتها سيبوها
    """"""""""''""
    عند ياسمين في الغرفة سمعت صوت خناق وضرب استخبت في اوضتها من كتر الخوف
    دخلتها هناء انتي ياسمين
    ياسمين هزت راسها من كتر الخوف منها
    هناء دي شنطتك
    ياسمين بصوت غير مسموع اه
    هناء خدت شنطتها طيب تعالي معايا
    ياسمين طلعت من غرفتها وهي مندهشة من مناظرهم وهما مضروبين ووقعين في الارض
    ياسمين بخوف خدني من هنا انا بكرهم وبكره البيت ده منكم لله عمري ماحنسي الايام السودة اللي عيشتها معاكم الحمد لله اني شفتكم كده قبل مامشي
    هناء تعالي يلا وشاورت للبنات أنهم يمشوا وراها
    خرجت ياسمين من البيت لقت اسر جريت عليها وحضنته
    اسر متخافيش وخدها ومشي
    """""""""""""
    في السيارة الأجرة
    ياسمين بخوف وهي بتستوعب اللي حصل
    هناء متخافيش ياامورة خلي قلبك جرئ كده مالك بسكوته كده ليه واتمصمصت عليها
    ياسمين بخوف وهي ماسكة ايد اسر انا مش عايزة ارجع البيت تاني انا بخاف منهم
    اسر متخافيش انا معاكي

    """""""""""'
    وصلت ياسمين واسر علي بيت اسر
    اسر وصلنا تعالي انزلي نزلت ياسمين من التاكسي
    هناء سلام يااسر سلام ياموزة
    اسر سلام ياهناء متشكر اوي
    هناء مبروك عليك البسكوتة وبصت لياسمين فعلا لايقين لبعض نفس الشكل والتعليم اطلع ياخويا انت لسة واقف ايه حنبات هنا

    """"""""""""""""
    طلعت ياسمين علي الدرج وهي خائفة
    اسر متخافيش انا معاكي وفتح باب الشقة
    ثريا اتاخرت ليه يااسر تفاجات بياسمين
    ثريا مين دي ياابني انا شوفتك فين مش فاكرة دي اللي ورتلي صورها في الموبايل مش كده
    اسر أيوة ياماما ياسمين انا جبت عشان حنتجوز
    ثريا ابه تتجوز ودخلت علي غرفتها
    ياسمين انا حمشي مامتك مش طايقاني
    اسر خليكي هنا متمشيش انا حدخلها
    ياسمين طيب
    دخل اسر غرفة امه
    اسر انا بحبها ياماما انا لوسبتها حتضيع ياسمين عايزة حد يحميها عايزة امان وحب واهتمام ياسمين اتبهدلت اوي وحكلها كل قصتها بالكامل
    اسرانا عارف انك حتفهميني ومش حتجوز غير بموافقتك انتي وخرج لياسمين

    بعد شوية خرجت ثريا من غرفتها
    ثريا انزل هات مأذون
    اسر بدهشة
    ثريا لسة واقف انزل هات مأذون وهات اخوك وواحد صاحبك يشهدوا علي العقد
    اسر حاضر ونزل جري
    ياسمين بخوف منها
    ثريا اعدي ياياسمين متخافيش من حاجة انا زي امك بظبط
    ياسمين جريت عليها وكانها مفتقدة الام والحنان
    ثريا اعدت تضحك علي هذه الطفلة
    ثريا ريحتك حلوة اوي وبصت لوشها الجميل وعينيها الزرقاء الواد اسر محظوظ
    ياسمين بضحك انا اللي محظوظة اني حتجوزوه
    ثريا حخلي البت زينة تزوقك ولو انك مش محتاجة زي القمر عندك فستان حلو تلبسي
    ياسمين اه
    ثريا عايزاكي تبقي زي القمر الليلة وكلمت جارتها زينة الكوافيرة عشان تجيلها

    ""'''""""''"'""
    بعد شوية وصلت الكوافيرة علي البيت
    ثريا تعالي يازينة حتزوقي ياسمين
    زينة ايه الموزة دي ودي محتاجة مكياج امال احنا نبقي محتاجين ايه
    ثريا بضحك الله اكبر في عينيكي
    ياسمين شكرا
    ثريا روحي معاها ياياسمين ادخلي اوضة اسر حطي حاجاتك فيها وحضري نفسك
    ياسمين حاضر
    """""'''"'"''
    ياسمين خرجت من الغرفة بعد الانتهاء من تجهيز نفسها
    اسر وهو مندهش من جمالها
    ثريا بسم الله ماشاء الله ربنا يحفظك من العين
    علاء مبروك ياياسمين
    ياسمين الله يبارك فيك يا علاء
    اسر مبروك
    ياسمين الله يبارك فيك
    """""""""""""
    بعد الانتهاء من عقد القران جلست ياسمين علي السرير اقترب اسر منها وهي عطياه ظهرها فتح سحاب فستانها
    خلع عنها فستانها
    ياسمين ببكاء واغمضت عينيها من كتر الوجع في جسمها
    اسر طبع قبلة علي كتفها وعلي اثر الضرب والكدمات واقترب منها هامسا لو عايزاني مجيش جنبك وانام برة ماشي
    ياسمين لا خليك انا محتاجلك جنبي
    اسر اقترب منها أكثر وطبع قبلة رقبتها وعلي وجهها
    ياسمين من اقترابه الزائد لها انا بحبك وعايزاك تحميني
    اسر حيحصل حيحصل ورجع قبلها مرة ثانية اكمل
    ياسمين اه انا بحبك ومش قادرة ابعد عنك اسر عارف عارف
    يتبع

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .