اخر الروايات

رواية قصة شتاء الفصل التاسع 9 بقلم نهلة زغلول

رواية قصة شتاء الفصل التاسع 9 بقلم نهلة زغلول 


صة شتاء⁦
❤️
⁩ الفصل التاسع

بعد الانتهاء من عقد القران جلست ياسمين علي السرير اقترب اسر منها وهي عطياه ظهرها فتح سحاب فستانها خلع عنها
ياسمين ببكاء واغمضت عينيها من كتر الوجع في جسمها
اسر طبع قبلة علي كتفها وعلي اثر الضرب والكدمات واقترب منها هامسا لو عايزاني مجيش جنبك وانام برة ماشي
ياسمين لا خليك انا محتاجلك جنبي
اسر اقترب منها أكثر وطبع قبلة رقبتها وعلي وجهها
ياسمين من اقترابه الزائد لها انا بحبك وعايزاك تحميني
اسر حيحصل حيحصل ورجع قبلها مرة ثانية اكمل
ياسمين اه انا بحبك ومش قادرة ابعد عنك اسر عارف عارف
حعوضك عن كل الايام الصعبة اللي عشتها قولي انك بتحبيني ياسمين بح قبل أن تكمل كلامتها كتمها بقبلة طويلة وكانها إعادة لها الحياة مسكها مال بها علي السرير
ياسمين باستسلام تام وكانها مخدرة من قبلته ولمساته يدتملس علي شعرها و وتنزل علي منحنياتها بجرأة وكأنه
كأنه أعلن ملكيته لها ياسمين لا تعلم من اين اتتها هذه الجرأة
قامت بفتح ازرار قميصه وخلعته ورمته بعيدا انا بحبك وعايزة ابقي مراتك وعايزاك تحميني بجد مش عايزة ابقي البنت الضعيفة اللي انت تعرفها وحبتها ومالت علي راسه قامت بتقبيله بكل جرأة اسر حيحصل وقبل كل أنشأ في وجهها ورقبتها ياسمين بتحبني اسر طبعا وكأنه في حرب
ياسمين وانا كمان عايزة بكرة اروح البيت بتاعنا
اسر لم يهتم بكلامها وكمل مابداوا
ياسمين عايزة اروح بكرة البيت
اسر بغيظ مش وقته
ياسمين انت قولت حتحميني
اسر تمام انتي متجوزاني عشان احميكي و خرج علبه السجائر من جيب الجاكيت وأخرج سيجارة واشعلها تمام انا موافق خلينا كده انا الراجل بتاعك وبس
باسمبن انت فهمت ابه
اسر انا فهمت صح جدا ونام علي الكنبة ومددت جسمه عليها ووضع يده فوق رأسه
ياسمين خدت السيجارة من فمه ورمتها
اسر عايزة ايه انا نايم جنبك احميكي اهو
ياسمين اقتربت منه انا عمري ماحبيت راجل غيرك انا متنمتش غيرك انت بتعذبني بكلامك ده عارف يعني ايه تبعد عني يعني عندي الموت اهون واقتربت من وجهه الوسيم وقامت بتقلبيه ونامت علي صدره بحبك
اسر ماشي ياسمين ماشي
اسر حاجي معاكي وقام من مكانة انا كده عملت اللي عليا ها الطلاق امتي بقي بعد ماحميكي كده دوري انتهي ولا لسة في باقي يامدام ياسمين ياسمين بغيظ صفعته علي وجهه
اسر مسكها من راسها وقبلها عدة قبلات حتي يهدأ بركان الغضب الذي بداخله وحملها ووضعها علي السرير
ياسمين طفي النور اسر ليه
ياسمين عشان بتكسف اسر بضحك ماشي

""""""""""""
في صباح اليوم التالي
كانت نائمة كالملاك جلس جنبها علي السرير يتامل هذا الجمال كانت جميلة ومثيرة وهي بهذا القميص برغم من أنه قميص طفولي وضع يده علي وجهها دفن وجهها في رقبتها لكي يشم عطر الياسمين الخاص بها
ياسمين بضحك اسر
اسر صباح الخير
ياسمين صباح النور
اسر ممكن نتكلم
ياسمين طبعا
اسر كنتي عايزة تروحي عند اهلك ممكن اعرف ليه
ياسمين انت حتيجي معايا
اسر ليه وازاي
ياسمين البيت ده بيتي زيهم بظبط ده اصلا بيت ماما وبابا ضحك عليها وخده منها وكل الورق بيقول أنه بتاع جدو
اسر اه فهمت طيب تمام البسي
ياسمين رايح فين
اسر رايحين هناك البسي
ياسمين طيب
"''"'''''''''''
خرج اسر من الغرفة
ملقاش حد في البيت دور عليهم لقي ورقة علي الترببزة ثريا انا سيبتلك البيت واعدة عند خالتك عشان تاخد راحتك انت وعروستك وخدت معايا علاء ربنا يفرحك ياابني
اسر أعد يضحك ويتهكم يفرحك ماهو باين

"'""''"'""'
خرجت ياسمين من الغرفة
ياسمين انا جاهزة امال فين طنط وعلاء
اسر وراها الورقة شافتها وابتسمت
اسر تمام يلا وفتح الباب
خرجت ياسمين وأسر من البيت مع المباركات من أهل الحارة كلهم بيتكلموا عن جمال العروسة والعريس
ياسمين بفرحة انا حاسة اني في حد مهتم بيا وبيفرحلي
اسر وقف تاكسي يلا
ياسمين مالك يااسر
اسر مفيش وركب تاكسي اركبي
ياسمين انت خايف من المشوار
اسر انا خايف من ردت فعلهم وده حيعمل فيكي ايه
ياسمين مسكت ايديه انت جنبي انا بستقوي بيك
اسر ماشي ومسك ايديها وصلنا يلا
ياسمين بخوف طيب
""""""''''"'''''
وصلت ياسمين وأسر علي البيت رنت الجرس فتحت سامية
سامية ياسمين
ياسمين وهي بتحاول تبقي قوية دخلت
ووراها اسر
نزلت صفاء من علي الدرج انتي وليكي عين تيجي بعد اللي حصل وجاية تهجم عليها
ياسمين مسكت ايديها انا مش ياسمين الضعيفة بتاعت زمان وبصت علي وجههم علي الكدمات وبيتهيالي كده خالصين
سامية عيشتك معاهم بقيتي شبهم
اسر قصدك ايه يامدام انا عارف ان صاحب البيت مسافر عشان كده مليش كلام مع الحريم
صفاء انت عايز مننا ايه
اسر بص لياسمين انا مليش دعوة وأخرج سيجارة واشعلها ووضعها علي شفاهه
صفاء وهي بتبص لهذا المثير امامها
ياسمين لاحظت انها مركزة مع اسر
ياسمين اطلع برة شوية يااسر
اسر متاكده
ياسمين اه متاكده
اسر خرج برة البيت
ياسمين خلينا نتحاسب علي كل حاجة واولهم حقي في البيت اللي انتو واخدينوا مني فجأة رن هاتف سامية ردت
المحامي أيوة ياهانم
سامية خير استاذ احمد
المحامي عندي ليك خبر انا اسف بس فريد بيه
عمل حادثة في الطريق وتوفي الباقية في حياتكم
سامية بلؤم لا فريد لا
صفاء في ايه
سامية عمك فريد مات عمل حادثة ومات
ياسمين اعدت علي الكرسي ومش مصدقة نفسها أنه كده خلاص سابها صحيح مكنش بيحبها عشان فاكر أن أمها خانته بس كان اللي مسوء علاقتها وافتري عليها سامية
ياسمين قامت خرجت من البيت لقت ادم واقف برة مستنيها
ياسمين بابا مات عمل حادثة ومات يابني خلاص كده واغمي عليها بص لقي صفاء واقفة علي الباب
اسر ياسمين شالها وطلب تاكسي
صفاء انا تسبني عشان الغبية دي
ودخلت لقت سامية اعدة بتكلم المحامي عن الورث
سامية طيب تمام وقفلت أما كان هم بشكل علي قلبي كويس أنه مات الحمد لله أنه عامل وصية اكيد ياسمين مش حيبقي نصيب لانه اصلا كان بيكرها مالك في ايه
صفاء متغاظة من اسر سابني انا عشان ياسمين وطلبت ادهم
ادهم أيوة ياصفاء حمد الله علي السلامة
صفاء الله يسلمك كنت عايزة اشوفك
ادهم طبعا ياريت نتقابل كمان ساعة تحبي فين
صفاء تعالي بس وانا هقولك حنروح فين
ادهم تمام وقفل
""""""""""""
ادهم ازيك ياطنط
سامية بتمثيل عنك فريد سابني
ادهم بضحك انتي حتمثلي عليا ياطنط انا اكتر واحد عارف كنتي بتكرهي اد ايه
سامية ولد احترمك نفسك
صفاء ازيك ياادهم
ادهم تمام في ايه ايه اللي حصل قولتي عايزة تشوفيني اديني جيت اهو واعد علي الكرسي
صفاء ياسمين
ادهم بلهفة مالها
صفاء بلؤم اتجوزت امبارح
ادهم ايه
صفاء اتجوزت وسابتك تعالي حوريك اتجوزت مين اركب عربيتك ويلا
ادهم انتي واخداني فين
صفاء وصلنا
صفاء ده اللي سابتك عشانه صاحب المكتبة ها ايه رايك
ادهم سابتني انا عشان ده
صفاء اه ده انا لو منك مسبهاش تتهني معاه
شايف مبسوطة ازاي معاه
ادهم سكت تمام تمام


الفصل العاشر من هنا 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close