-->

رواية حبي للابد مازن ومليكة البارت الثامن 8 بقلم سحورة

رواية حبي للابد مازن ومليكة البارت الثامن 8 بقلم سحورة

     

    رواية حبي للابد مازن ومليكة البارت الثامن 8 بقلم سحورة 



    الحلقه الثامنه
    رويه حبي للابد
    مازن : مليكه انا نازل الشغل عايزه حاجه اجبهالك معايا
    مليكه : لا تسلم
    مازن : طيب انا هعزم اهلي بكره حبيت اعرفك بس
    مليكه : ينورو
    مازن : مسك ايديها وباسها برقه تسلمي يامليكتي
    مليكه : بكسوف يلا هتتاخر
    مالك ومكه تعالو هنااااا
    مالك : تيته تيته ابعدي ماما عننا
    وفاء : في ايه ياراندا
    راندا : هما عارفين عملو ايه تعالو هنا بقولكم
    مكه : عمووووو مازن جه
    وجريو ع حضن مازن ومازين شالهم الاتنين
    مازن : في ايه بقا مالك خايفين كد ليه
    مالك : ماما
    مازن بصوت واطي خالص مالها
    راندا : هاتهم يامازن
    مازن : لا هما خلاص بقو مع عمهم وبعدين اهدي شويه عليهم
    راندا : قربت منو وعملت نفسها بتاخد الاطفال
    مازن : احم يلا ياعيال روحو دلوقتي مع ماما وانا هجبلكم حاجه حلوه
    وفاء : تعال يابني
    مازن : معلش ياماما مشغول حبيت بس اعرفكم انكم بكره معزومين عندي بكره
    عرفي الكل ياماما يلا عايزه حاجه ياست الكل
    راندا : متقعد شويه يامازن احنا مبقناش بنشوفك خالص
    مازن : نقعد مع بعض بكره
    مازن وكرم في الشركه
    مازن : حضرتلي الصفقه
    كرم : حضرتهم وسلمتهم لعمي
    مازن : طيب تمام
    انت هتروح تشوف المبناء لو ينفع ولا لا
    كرم : تمام هلحق انا بقا امشي
    مازن : متتاخرش بكره
    كرم : حاضر
    عز في المستشفي
    بيلف ع الممرضين
    وقف عند اوضه سمع صوت ضحكتها
    عز : ايه ياعم قلبي بتفكر في ايه بس اهدء كد
    ودخل الاوضه صباح الخير
    ليان : صباح النور
    روان : انا حاسه اني سمعت الصوت ده قبل كد مش انت
    عز : ااايوه انا
    روان : ام انت بجح بصح انت ايه ياجدع انت
    عز : انا دكتور هنا ع فكره وبطلي بقا طولت لسانك ديه ولعلمك انا ال بقيت ماسك حالتك
    روان : وانا مش عايزاك
    عز : مش بمزاجك
    عن اذنكم
    ليان : ههههههه يخربيتك في ال بتعمليه ده ده الواد لوز
    روان : اسكتي خالص
    مليكه : ايوه ايوه جايه اهو
    وفتحت الباب ايه ده ماااماااا وحشتيني اوي
    ناديه : وانتي اكتر ياحبيبتي
    وقعدو مع بعض ومليكه عرفتها ان مازن عازم عالئتو بكره وفضلت تساعدها في الطبخ
    مازن
    فتح الباب بالمفتاح
    الله الله حماتي هنا عشان كد بتنا منور
    ناديه : تسلم ياحبيبي عامل ايه
    مازن : الحمد الله عمي كويس
    ناديه : بيسلم عليك
    يلا بقا يامليكه شدي حيالك عايزين نونو صغير يسلينا في البيت
    مليكه بصت لمازن وسكتت
    مازن : ان شاء الله قريب
    ناديه : ربنا يسعدكم
    يلا هسبكم انا
    مازن : استني هوصلك
    ناديه : تسلم ياحبيبي علي واقف تحت
    مازن : ومطلعش ليه
    ناديه : انا قولتلو كد سايبه الحاج ع وصول وهيزعل لو محدش فينا في البيت
    مازن : ماشي تعالي طيب هوصلك لتحت مليكه عايزه حاجه
    مليكه : لا ياحبيبي
    ونزل وسلم ع علي وطلع تاني ومليكه كانت في المطبخ بتحضر العشاء
    مازن قرب منها احم سمعتي مامتك قالت ايه بصراحه انا بحب اسمع كلام الناس الاكبر مني
    مليكه : بخوف ايه يامازن
    مازن : قرب منها اكتر مكنش يفصل مبنهم غير مسافه بسيطه وحاوطها بايدو
    مليكه بتوتر م م مازن
    مازن : هششش
    امتا هتبطلي خوفك ده مني انا مستحيل اغصبك ع حاجه ابدا وبعد عنها وسابها ومشي
    مليكه : غبيه وراحت وراه
    مازن مش هتاكل
    مازن : مليش نفس
    مليكه : بس انا جعانه
    مازن فهم انها بتعتذر بس بطريقتها ومحبش يزعلها هو اصلا مبيحبهاش زعلانه
    طيب حضري عقبال مغيرت هدومي
    مليكه : ثواني والاكل يجهز
    مازن : متجوز طفله ياربي ربنا يخليكي ليا يامليكتي ومتبعديش عني
    عز ماشي في الطرقه
    وحاب يطمن عن روان
    ومن بعيد سمع صوت عياطها ودخل بهدوء
    روان : مش حلوه منك تتجسس ع الناس يادكتور
    عز : عرفتي ازاي انو انا.
    روان : ريحتك
    عز : للدرجاتي انا معفن
    روان بضحكه خطفت قلبو
    قصدي البرفن بتاعك وبعدين انا اه عاميه بس بحس قالت الكلمه ديه بوجع وعز حس بيها
    عز ممكن اعرف بتعيطي ليه
    روان مفيش
    عز بتعيطي ليه
    روان مفيش
    عز هسال تاني بتعيطي ليه
    روان انا تعبت اوي انا نفسي افتح واشوف الدنيا
    عز اهدي من غير عياط انتي هتبقي زي الفل
    روان : انا مليش حد في الدنيا اهلي سابوني ومشيو
    عز : راحو فين
    روان : وانت مالك انت انا بحكيلك ليه اصلا
    عز : تصدقي انا غلطان اقعي لوحدك بقا .
    روان : يكون احسن
    عز : طلع وسابها وهو مخنوق من رد فعلها
    تاني يوم
    مازن : ايه الدوشه ديه يامليكه
    مليكه : بروق الشقه.مازن : قصدك بتدمريها براحه ياحبيبتي
    مليكه : ادخل نام احسنلك
    مازن : انا بقول كد برضو
    وجه وقت موصلو عائلتو وسلمو ع مليكه ال كانت مبسوطه بوجدهم
    مالك ومكه انتي مرات عمو مازن
    مليكه : ببتسامه ايوه انا
    مالك : معندكيش بنت شبهك
    مليكه : لا ليه
    مالك : عشان انتي حلوه وانا عايزه واحده زيك
    مازن : متلم ابنك ياعم عادل بيعاكس في مراتي
    والكل فضلو يضحكو
    ومليكه جهزت الاكل والبنات كانو بيساعدوها
    ووبداو الاكل
    راندا : ايه ده الرز من غير ملح خالص
    مازن بص لمليكه ال فهم من نظرتها انها نسيت وكانت مكسوفه ليقولو عليها فاشله
    مازن : بصراحه الغلط مني سوري يامليكه
    راندا : ليه هو انت ال طبخت
    مازن : لا طبعا بس هي نبهت عليا احط الملح بس انا نسيت معلش ياجماعه هتكالوها كد بقا
    وفاء : ولا يهمكم الاكل زي العسل زي صحبتو
    وقضو وقت حلو مع بعض واخر اليل.
    مليكه : متشكره
    مازن : ع ايه
    مليكه : انك وقفت جمبي
    مازن : لو انا سبت مراتي امال مين هيساعدها
    مليكه : بس انت طبخت الاكل كلو
    مازن : طيب مانتي ساعديني كمان وده وجبي اقف جمبك ديما متشليش هم طول مانا موجود يلا ادخلي نامي
    مليكه طيب ودخلت وكانت مبسوطه
    معقوله حبيتك يامازن لالالا ازاي وامتا طيب
    وسمعت صوت تلفونها بوجود رساله ولما فتحتها
    كان مكتوب فيها وحشتيني ياقطتي

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .