أخر الاخبار

رواية اخويا وزوجتي الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا

رواية اخويا وزوجتي الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا 


#الحلقه السادسه 
#بقلم دوداا حوده 
دعاء :برحتك بس ده اللي حصل وانا هزقته مش علشان خاطرك علشان خاطر انا ست محترمه ومش بعمل حاجه غلط 
اشرقت :لا سيبك من الاحترام ده انا شوفتك بعيني وانتي بتبوسي طارق 
دعاء :والله طيب ابقي اغسلي وشك كويس علشان شكلك كنتي عايزه تنامي 
اشرقت :طلاقك من اخويا علي ايدي 
دعاء هههههههههههه تمام واقعدت عالكرسي مستنيه الورقه يا روحي 
دعاء :ماشي يا دعاء ونزلت 
الام :مالك يا بت 
اشرقت :مافيش 
الام :شكلك ده طبيعي يعني 
اشرقت :ماما ارجوكي مش ناقصه وماسكه الفون بتتصل بحد 
الام :في اي يا بت 
شروق :سبيها تهدي يا ماما بس 
اشرقت :ايوه يا احمد تعالي 
احمد :اجي فين 
اشرقت :هيكون فين عند امي 
احمد :انتي بتزعقي ليه 
اشرقت :احمد اخلص تعالي وقفلت السكه 
الام:تصدقي انك مش متربيه ازاي تكلمي جوزك كده .اشرقت :ماما ارجوكي دلوقتي 
شروق :انتي كنتي عند مين طارق ولا محمد 
اشرقت :هتفرق 
شروق:اه تفرق 
وبعدها بنص ساعه احمد جه 
احمد :مساء الخير 
اشرقت :مساء الخير تعالي عايزك 
احمد :اسلم علي ماما 
اشرقت :لا تعالي الاول ودخلت الأوضه 
شروق :يا خوفي تكون حقنه من العقربه 
احمد واشرقت في الاوضه 
احمد :مالك فيكي اي 
اشرقت :, انت واطي وخسيس وخساره تدخل البيت ده تاني 
احمد :اشرقت انتي اتجننتي 
اشرقت :اي اللي كان بينك وبين دعاء 
احمد :وش اصفر دعاء دعاء مين 
اشرقت :اعمل عبيط الحربايه اللي فوق 
احمد:مكنش في حاجه 
اشرقت :كداب بعياط طلما مش عارف تحط عينك في عيني تبقي كداب كان نفسي اشوفك فعلا صادق وأقول إن عيني كدابه ليه يا واطي ليه 
احمد :وطي صوتك وأما هفهمك علي كل حاجه والله 
يوم ما كنتي بتولدي جودي كانت دعاء عندنا والله والله هي اللي بدأت اه غلط بس والله انا راجل وضعفت 
                        #فلاش باك #
دعاء قاعده في الصاله 
احمد :مساء الخير 
دعاء :مساء الخير احضرلك الاكل 
احمد :هي اشرقت نايمه 
دعاء :لسه نايمه حلا 
احمد :معلش تعبينك معانا 
دعاء :تعبك راحه مهما توام في كل حاجه يتولدوا مع بعض ويتجوزو مع بعض وكمان يخلفوا مع بعض هههههههههههه 
احمد :اه شوفتي بقي ربنا يقومهم بالسلامه 
دعاء :يارب انا مكلتش مستنياك 
احمد :ليه كده 
دعاء :قولت لما تيجي ناكل سوا 
احمد :طيب هطمن علي اشرقت تكوني حطتيتي الاكل 
دعاء :تمام 
ودخل احمد
اشرقت :احمد لطفي النور البنت لسه نايمه والنبي 
احمد :طيب اطمن عليكي 
اشرقت : بخير اخرج بقي 
احمد :طيب اغير هدومي 
اشرقت :غير برا بقولك 
احمد :برا فين مرات اخوكي برا 
اشرقت :يووووو غير في الحمام 
احمد :, ماشي وراح غير في الحمام وراح ياكل 
دعاء :يلا عملت ليك كل الاكل اللي بتحبه 
احمد :, اي ده قلقاس انا بعشقه بس اشرقت شافتك دي بتقرف منه 
دعاء :, واي يعني مانا مش باكل الكوارع بس بعملها علشان محمد كل واحده المفروض تعمل الحاجه اللي جوزها بيحبها مش اللي هي بتحبه 
احمد :محمد ده غبي 
دعاء :ليه كده 
احمد :معقول بسيب وحده زيك هنا ويسافر 
دعاء :نصيبي 
احمد :تعرفي اول مره اخد بالي انك حلوه اوي 
دعاء : هههههههههههه معقول طيب الاكل هايبرد 
احمد :, انتي فتحتي نفسي عالاكل وكلت وفضلوا قدام التلفزيون 
دعاء :, انا داخله انام بقي 
احمد :ليه كده 
دعاء : وانت قوم نام يلا عندك شغل بكره 
احمد :عايز اقعد شويه 
دعاء :يلا قوم تصبح على خير 
احمد :وانتي من اهله ودخلت نامت وراح احمد يبص عليها من خرم الباب راحت غيرت هدومها وبعدها فتحت الباب 
دعاء :ينهار اسود ازاي تقف كده 
احمد :وطي صوتك حقك عليا انا اسف 
دعاء :خدت هدومها انا هطلع ايات عند شروق 
احمد :دعاء والنبي نامي والله ما هعمل كده تاني 
دعاء :, اوعي كده وخرجت 
احمد :, اي اللي أنا عملته ده 
وبعدها كلم دعاء عالواتس 
احمد :, انا اسف والله ما هتحصل تاني 
دعاء :بصراحه انا طلعت لاني خوفت أضعف 
احمد :اي بتقولي اي 
دعاء :احمد انا بحبك من زمان وفرحت اوي لما جيت الان عندكم 
احمد :طيب ليه طلعتي 
دعاء :تاني قولتك خوفت أضعف وقفلت واتس وعدا اسبوع وهي مش بترد علي احمد 
وفي يوم بعت ليها واتس 
احمد :دعاء انا بحبك ليه كده مش عايزه تردي 
دعاء :, احمد ابعد عني لو سمحت مراتك لو عرفت بالكلام ده مش هيحصل كويس 
احمد :بس انا عايزك انتي 
دعاء :يووووو والله لو بعت رسايل تاني لقول لمراتك وعملت بلوك 
                    #رجوع#
احمد :والله هي اللي خليتني اعمل كده 
اشرقت :طلقني 
احمد :لا مقدرش 
اشرقت :, طلقني احسن ما افضحك يا واطي 
احمد :والله ندمت 
اشرقت :مش هعيش مع راجل واطي زيك 
احمد :اديني فرصه 
اشرقت :طلقني بدل ما افتح الباب والكل يعرف انك واطي 
احمد :, انتي طالق وخرج واخواتها دخلوا
طارق :فيه اي 
اشرقت :, انا أطلقت 
محمد:نعم ده ازاي 
اشرقت :مش عايزه كلام في الموضوع ده 
شروق:لازم نعرف الحربايه دعاء قالت ليكي اي 
محمد :مراتي وهي مالها 
يتبع

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close