-->

رواية اخويا وزوجتي الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا

رواية اخويا وزوجتي الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا

    رواية اخويا وزوجتي الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا 


    #الحلقه السادسه 
    #بقلم دوداا حوده 
    دعاء :برحتك بس ده اللي حصل وانا هزقته مش علشان خاطرك علشان خاطر انا ست محترمه ومش بعمل حاجه غلط 
    اشرقت :لا سيبك من الاحترام ده انا شوفتك بعيني وانتي بتبوسي طارق 
    دعاء :والله طيب ابقي اغسلي وشك كويس علشان شكلك كنتي عايزه تنامي 
    اشرقت :طلاقك من اخويا علي ايدي 
    دعاء هههههههههههه تمام واقعدت عالكرسي مستنيه الورقه يا روحي 
    دعاء :ماشي يا دعاء ونزلت 
    الام :مالك يا بت 
    اشرقت :مافيش 
    الام :شكلك ده طبيعي يعني 
    اشرقت :ماما ارجوكي مش ناقصه وماسكه الفون بتتصل بحد 
    الام :في اي يا بت 
    شروق :سبيها تهدي يا ماما بس 
    اشرقت :ايوه يا احمد تعالي 
    احمد :اجي فين 
    اشرقت :هيكون فين عند امي 
    احمد :انتي بتزعقي ليه 
    اشرقت :احمد اخلص تعالي وقفلت السكه 
    الام:تصدقي انك مش متربيه ازاي تكلمي جوزك كده .اشرقت :ماما ارجوكي دلوقتي 
    شروق :انتي كنتي عند مين طارق ولا محمد 
    اشرقت :هتفرق 
    شروق:اه تفرق 
    وبعدها بنص ساعه احمد جه 
    احمد :مساء الخير 
    اشرقت :مساء الخير تعالي عايزك 
    احمد :اسلم علي ماما 
    اشرقت :لا تعالي الاول ودخلت الأوضه 
    شروق :يا خوفي تكون حقنه من العقربه 
    احمد واشرقت في الاوضه 
    احمد :مالك فيكي اي 
    اشرقت :, انت واطي وخسيس وخساره تدخل البيت ده تاني 
    احمد :اشرقت انتي اتجننتي 
    اشرقت :اي اللي كان بينك وبين دعاء 
    احمد :وش اصفر دعاء دعاء مين 
    اشرقت :اعمل عبيط الحربايه اللي فوق 
    احمد:مكنش في حاجه 
    اشرقت :كداب بعياط طلما مش عارف تحط عينك في عيني تبقي كداب كان نفسي اشوفك فعلا صادق وأقول إن عيني كدابه ليه يا واطي ليه 
    احمد :وطي صوتك وأما هفهمك علي كل حاجه والله 
    يوم ما كنتي بتولدي جودي كانت دعاء عندنا والله والله هي اللي بدأت اه غلط بس والله انا راجل وضعفت 
                            #فلاش باك #
    دعاء قاعده في الصاله 
    احمد :مساء الخير 
    دعاء :مساء الخير احضرلك الاكل 
    احمد :هي اشرقت نايمه 
    دعاء :لسه نايمه حلا 
    احمد :معلش تعبينك معانا 
    دعاء :تعبك راحه مهما توام في كل حاجه يتولدوا مع بعض ويتجوزو مع بعض وكمان يخلفوا مع بعض هههههههههههه 
    احمد :اه شوفتي بقي ربنا يقومهم بالسلامه 
    دعاء :يارب انا مكلتش مستنياك 
    احمد :ليه كده 
    دعاء :قولت لما تيجي ناكل سوا 
    احمد :طيب هطمن علي اشرقت تكوني حطتيتي الاكل 
    دعاء :تمام 
    ودخل احمد
    اشرقت :احمد لطفي النور البنت لسه نايمه والنبي 
    احمد :طيب اطمن عليكي 
    اشرقت : بخير اخرج بقي 
    احمد :طيب اغير هدومي 
    اشرقت :غير برا بقولك 
    احمد :برا فين مرات اخوكي برا 
    اشرقت :يووووو غير في الحمام 
    احمد :, ماشي وراح غير في الحمام وراح ياكل 
    دعاء :يلا عملت ليك كل الاكل اللي بتحبه 
    احمد :, اي ده قلقاس انا بعشقه بس اشرقت شافتك دي بتقرف منه 
    دعاء :, واي يعني مانا مش باكل الكوارع بس بعملها علشان محمد كل واحده المفروض تعمل الحاجه اللي جوزها بيحبها مش اللي هي بتحبه 
    احمد :محمد ده غبي 
    دعاء :ليه كده 
    احمد :معقول بسيب وحده زيك هنا ويسافر 
    دعاء :نصيبي 
    احمد :تعرفي اول مره اخد بالي انك حلوه اوي 
    دعاء : هههههههههههه معقول طيب الاكل هايبرد 
    احمد :, انتي فتحتي نفسي عالاكل وكلت وفضلوا قدام التلفزيون 
    دعاء :, انا داخله انام بقي 
    احمد :ليه كده 
    دعاء : وانت قوم نام يلا عندك شغل بكره 
    احمد :عايز اقعد شويه 
    دعاء :يلا قوم تصبح على خير 
    احمد :وانتي من اهله ودخلت نامت وراح احمد يبص عليها من خرم الباب راحت غيرت هدومها وبعدها فتحت الباب 
    دعاء :ينهار اسود ازاي تقف كده 
    احمد :وطي صوتك حقك عليا انا اسف 
    دعاء :خدت هدومها انا هطلع ايات عند شروق 
    احمد :دعاء والنبي نامي والله ما هعمل كده تاني 
    دعاء :, اوعي كده وخرجت 
    احمد :, اي اللي أنا عملته ده 
    وبعدها كلم دعاء عالواتس 
    احمد :, انا اسف والله ما هتحصل تاني 
    دعاء :بصراحه انا طلعت لاني خوفت أضعف 
    احمد :اي بتقولي اي 
    دعاء :احمد انا بحبك من زمان وفرحت اوي لما جيت الان عندكم 
    احمد :طيب ليه طلعتي 
    دعاء :تاني قولتك خوفت أضعف وقفلت واتس وعدا اسبوع وهي مش بترد علي احمد 
    وفي يوم بعت ليها واتس 
    احمد :دعاء انا بحبك ليه كده مش عايزه تردي 
    دعاء :, احمد ابعد عني لو سمحت مراتك لو عرفت بالكلام ده مش هيحصل كويس 
    احمد :بس انا عايزك انتي 
    دعاء :يووووو والله لو بعت رسايل تاني لقول لمراتك وعملت بلوك 
                        #رجوع#
    احمد :والله هي اللي خليتني اعمل كده 
    اشرقت :طلقني 
    احمد :لا مقدرش 
    اشرقت :, طلقني احسن ما افضحك يا واطي 
    احمد :والله ندمت 
    اشرقت :مش هعيش مع راجل واطي زيك 
    احمد :اديني فرصه 
    اشرقت :طلقني بدل ما افتح الباب والكل يعرف انك واطي 
    احمد :, انتي طالق وخرج واخواتها دخلوا
    طارق :فيه اي 
    اشرقت :, انا أطلقت 
    محمد:نعم ده ازاي 
    اشرقت :مش عايزه كلام في الموضوع ده 
    شروق:لازم نعرف الحربايه دعاء قالت ليكي اي 
    محمد :مراتي وهي مالها 
    يتبع

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .