-->

رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل الخامس 5 بقلم نهلة زغلول

رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل الخامس 5 بقلم نهلة زغلول

    رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل الخامس 5 بقلم نهلة زغلول 


     لحظات انوثه⁦❤️⁩ الفصل الخامس.الجزء2

    في المساء 
    وصلت كارمن الي الحفل 
    فريد مدام كارمن اهلا نورتي 
    كارمن شكرا 
    فريد دي حقيقه ومسك يديها باسها في نفس الوقت دخل آدم تقدم عدة خطوات عندهم  حاول مسك اعصابه ازيك يامدام كارمن 
    فريد اهلا ياادم بيه انا فريد الجوهري 
    آدم مردش عليه 
    كارمن عن اذنكم 
    آدم تمام 
    فريد واضح انك مزعل المدام خالص 
    آدم بردو شئ ميخصكش ومشي وسابه
    فريد انت سهلتلي كتير ياادم وضحك بلؤم 

    آدم وكارمن بنظرات قاسية لبعض اقترب آدم لكن سبقه فريد الجوهري 
    آدم لعن حظه ولعن هذا الغبي الذي يعرقل طريقه 
    فريد انتي كويسة تشربي حاجة
    كارمن انا تمام ؛؛ مبشربش 
    فريد ولا انا يبقي نشرب عصير 
    كارمن بابتسامة ممكن 
    شرب آدم حتي نال من السكر رمش بعينه
     عدة مرات ذهب اليها جذبها من يديها وذهب الي الحديقة 
    كارمن سيبني سيب ايدي 
    آدم اعمل ايه اكتر من كده عشان تسامحيني 
    كارمن متعملش حاجة تسبني في حالي 
    آدم لوسبتك في حالك حترتاحي 
    كارمن حرتاح 
    آدم ماشي ياكارمن حسيبك في حالك حخرج برة حياتك خالص حريحك مني خالص 
    كارمن بقهرة كده احسن ليا وليك 
    آدم انا مسافر بكرة حسيبلك البلد كلها عشان ترتاحي مني خالص 
    كارمن بقوة تسافر بالسلامة وانت كمل حياتك وأبدا من جديد واتجوز 
    آدم لا دي بتاعتي انا بقي المهم حترتاحي مني ومشي وسابها حتي غاب عن الأنظار 
    كارمن ببكاء مع السلامة 
    فريد انتي كويسه 
    كارمن كويسة عايزة اروح 
    فريد تمام يلا نمشي واتجه الي خارج الحفل فتح باب سيارته ركبت كارمن وقفل الباب بعدها اتجه الي مقعدة وقفل الباب وانطلق بالسيارة 
    _________
    _بعد عدة أيام_
    ذهب جاسر الي النادي ليري جميلة الذي ينتظرها يوميا ممكن تسمعيني 
    جميلة اهلا يااستاذ جاسر في حاجة 
    جاسر بلاش تعامليني كده 
    جميلة انا مش شايفه اي معاملة انا بشتغل مدربه وحضرتك عضو في النادي
    جاسر تمام انا بقي عايزك تدربيني 
    جميلة كابتن مهاب موجود اهو وصل كابتن مهاب استاذ جاسر عايزك تدربه 
    مهاب اهلا وسهلا 
    جاسر لا انا عايز مدام جميلة تدربني 
    مهاب باستغراب بس هي بتدرب البنات وبس 
    جاسر تمام حكلم مدير النادي بيتهيالي مش حيرفض وتركهم وذهب 
    مهاب انتوا اتطلقتوا 
    جميلة لسه مش راضي 
    مهاب زفر بقوة انا حعمل إللي عليا وحساعدك هو اذاكي 
    جميلة مردتش 
    مهاب يبقي اذاكي وعايزة تنتقمي منه 
    جميلة رجع ومعاه المدير شوفت 
    جاسر المدير وافق اظن ملكيش حجة 
    المدير استاذ جاسر عايزك تدربي 
    جميلة تمام انا موافقة نتدرب امتي 
    جاسر عندي في البيت ومن النهاردة طبعا 
    جميلة بغيظ تمام استناني ابدل هدومي 
    جاسر تمام
     دخلت جميلة غرفة تبديل الملابس زفرت بقوة غبي و حيوان فاكر حيمشي الكون علي مزاجه بعدها رجعت عندهم 
    جاسر يلا خلاص خلصتي 
    جميلة تمام انا جاهزة سلام يامهاب 
    مهاب سلام 
    جاسر اركبي 
    جميلة ركبت من غير ولا كلمه 
    جاسر وصلنا البيت نسيتي ولا ايه 
    جميلة لا ابدا انسي ايه انسي سنين ضاعت
     من عمري 
    جاسر فتح الباب اتفضلي 
    دخلت جميلة كانت تشتاق الي البيت 
    جاسر وحشك 
    جميلة حنبدا امتي تقدر تغير هدومك وانا حستناك 
    جاسر تمام و دخل الغرفه بدل ملابسه ارتدي بنطلون رياضي من فوق عاري الصدر 
    جميلة البس حاجة 
    جاسر مش لازم
     جميلة بتلعثم تمام حنبدا ووووو 
    جاسر بلؤم و ايه 
    جميلة حكت جبهتها بيديها 
    جاسر اقترب منها انتي كويسه 
    جميلة انا كويسة ابعد انت بس 
    جاسر بصة في الارض ليه 
    رفعت جميلة عينيها الزرقاء التي تبهره 
    جاسر انا اسف 
    جميلة علي ايه 
    جاسر علي كل حاجة 
    _______

    _قصي وسلمي_
    قصي اهلا باشمهندسة خير في حاجة اصلك سايبة شغلك 
    نوارة ابدا بس 
    قصي بس ايه 
    نوارة حضرتك واقتربت منه راجل قوي  ووسيم اوي 
    قصي وأيه كمان واقترب منها حتي 
    استسلمت له 
    نوارة انا معجبة بيك اوي 
    قصي راي التي تموت من بعيد 
    قصي وايه كمان و قفل الباب 
    سلمي بدموع دخلت الغرفه 
    قصي هششش مش حينفع
    نوارة ليه انت مش معجب بيا 
    قصي وضع السيجاره علي فمه هششش متجيش كده استنيني بليل 
    نوارة حاضر 
    قصي امممم بس في مشكلة 
    نوارة ايه هي 
    قصي ده ورقة حتمضي عليها عشان تضمني حقك يعني عشان تثبتي في الشعلانة امضي ياامورة 
    نوارة بلهفه حاضر 
    قصي يلا روحي انتي بقي بس عايزك تجهزي ها حاخدك بالخيل حوريكي المزرعة كلها 
    نوارة بجد 
    قصي بجد وفتح الباب وغمزلها 
    خرجت نوارة وبصق قصي عليها 

    ________
    _احمد وفاتن_
    فاتن اتاخرت ليه 
    احمد يفرق معاكي اوي 
    فاتن قصدك ايه 
    احمد مسح وجهه بيديه انا خنتك عارفة إزاي حقولك مخنتكيش علاقة في السرير خنتك مع واحدة ارتاحتلها بتهتم بيومي بتتكلم معايا بتتاقش معايا ولو كنت ضعفت كنت خونتك كل ماقربلك تعبانة بقيت ام خلاص 
    فاتن خوتنني 
    احمد اه خنتك ياريت تحسي 
    فاتن خونتني 
    احمد اه خونتك ومش ندمان اني عملت كده حتعملي ايه 
    فاتن ببكاء خونتني خونتني 

    ______
    _آدم_
    الدكتور حمد علي السلامة رجعت اخيرا 
    آدم مقدرتش ابعد اكتر من كده 
    مراد معندكش اي مشكلة كانت عندك مشكله  عالجناها خلاص 
    آدم يعني ممكن اخلف 
    مراد ايوة ممكن تخلف بس انت مش بتقول انك طلقت كارمن خلاص ايه رجعتوا تاني 
    آدم يامراد كارمن بتجري في دمي عارف انها ليا حتي لو بعد سنين مبفكرش غير فيها خسرتني مناقصتين لحد دلؤتي 
    مراد انت فرحان 
    آدم كارمن انا ممكن اتقبل منها اي حاجه 
    مراد حاول ترجعها باي طريقة من كلامك عليها شكلها هي كمان بتحبك استحملت السنين دي كلها خبت عليك موضوع الخلفة والعيب منك 
    آدم عارف وحلاقي الحل سلام 
    مراد سلام 

    _كارمن_
    وحشتني اوي مسكت صوره فجاة سمعت صوت فتح الباب طلع علي الدرج وفتح باب الغرفة .........

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .