-->

رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم نهلة زغلول

رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم نهلة زغلول

    رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم نهلة زغلول 


    لحظات انوثه⁦❤️⁩ الفصل السادس.الجزء2

    آدم_كارمن_
    وحشتني اوي مسكت صوره فجاة سمعت صوت فتح الباب طلع علي الدرج وفتح باب الغرفة جلس علي السرير رمي بجسده عليه راي كارمن من بعيد وراء الستائر منهارة في بعاده عنها هز راسه واغمض عينيه
    بتعملي فينا كده ليه بتبعدي وانتي
     قريبة ليه بتعاقبيني العقاب ده ليه قام من مكانه
    خرجت من وراء الستائر فتحت الباب رات يد تمنعها
    كارمن بتلعثم عايز ايه
    ادم انتي اللي عايزه
    كارمن سبني من فضلك
    آدم لا مش حسيبك غير لما اعرف جيتي هنا ليه ليه بتعذبيني بتبعدي وتقربي انتي ايه مبتحسيش بيا
    كارمن ابعد عني انا بكرهك بكرهك انت ايه
    آدم متأكدة ياكارمن انك بتكرهيني
    كارمن ايوة بكرهك وبعدت عنك وحعيش من غيرك
    آدم مش حيحصل عشان انا وانتي روح واحدة ومحدش بيعيش من غير روحه
    كارمن ابعد عني ارحمني بقي
    آدم عمرك ماحتترحمي مني لاني بجري في دمك انا قدرك
    كارمن انا حتخطب لفريد الجوهري عرض عليا الجواز
    آدم بصدمة بلل شفاهه بطرف لسانه كانت الكلمات ثقيلة علي لسانه ماشي عيشي واتجوزي بس حتقدري تحبي غيري
    حتتحرقي من غيري بالنار حتتالمي
     لانك مش معايا السرير حيبقي زي
    الشوق من غيري
    اغمضت كارمن عينيها واسقطت بعض الدموع ليه بتعمل فيا كده ليه انا خلاص عيشت من غيرك بدأت حياتي من جديد
    آدم وضع جبهته علي جبهتها مبروك وفتح الباب وخرج
    كارمن بدموع غبي حيوان بكرهك

    ________
    _قصي وسلمي_
    دخل قصي غرفته راي سلمي نائمه و غارقة في دموعها اغمض عينيه من منظرها لازم تفهمي أن الغيرة غباء الغيرة حلوة بس بدرجات انتي وصلتيها للجنان
    سلمي بقيت مجنونه بيك وبسببك من كتر حبي ليك لحد ماجت البنت الصغيره لعبه بعقلك
    قصي اقترب منها وجلس علي السرير بجانبها وتنهد ورفع راسه عاليا حتجوزها
    سلمي ايه تتجوزها
    قصي اه حتجوزها بتحبني وانا كمان بحبها
    سلمي حقير واطي ضيعت عمري كله معاك
    قصي اغمض عينيه عن عدم فهمها وعن غيرتها الحمقاء
    سلمي حتطلقني
    قصي ايه
    سلمي اللي سمعته حطلقني وافرح بالبت الصغيرة وقامت فتحت الدولاب لمت شنطها
    قصي ممكن تسمعيني
    سلمي مش حيحصل الكلام بينا خلص خلاص
    قصي دي بت نصابة جاية تنصب عليا وانا فاهمها كويس مش جاية لوحدها معاه ناس كمان
    سلمي قصدك ايه
    قصي قصدي تلم شنطك زي مابتعملي وخدي اسر معاكي
    سلمي وانت حتعمل ايه
    قصي انا حتصرف روحي انتي
    سلمي مش حينفع اسيبك
    قصي حتمشي كام يوم وانا حجي اجيبك حتوحشيني
    سلمي حتوحشني اوي خليني ااعد معاك الليلة دي وامشي بكرة
    قصي مش حينفع
    سلمي مسكته من ياقة قميصه وسندت جبهتها علي جبهته بحبك وبقيت مجنونه بيك
    قصي عارف وحملها ووضعها علي السرير انا اسف عشان خليتك تتقهري كل ده
    سلمي خليني معاك مش حينفع اسيبك
    قصي انا خايف عليكي انتي واسر وقبلها قبلات ناعمة بادلته سلمي القبلات
    ________

    ذهبت سلمي بعد ان رمتها بنظرة حقد
    رفعت نوارة راسها عاليا اثبات انها انتصرت عليها وذهبت الي غرفة مكتب قصي
    نواره قصي حبيبي انا فرحانه انت بجد خليتها تمشي حطلقها وحتتجوزني
     قصي حك ذقنه بيديه ووضع يديه في جيب بنطاله برة برة انتي لسه حتبصي يلا يابت
    نواره انت بتهزر صح
    قصي قصي القاضي مببهزرش مع العيال الصغيرة يلا روح الحقي مدرستك انا عملت كده عشان مراتي تبطل غيرة اليوم اللي بعدت فيه عني بسنة روح ارسمي علي حد من سنك
    نواره انت عرفت
    قصي حركاتك وتصرفاتك كلها مفهومة ونادي علي الغفير البت دي متبتش هنا الليلة بايتها في الاسطبل وبكرة تمشي ولا اقولك خليها انتي معاكي كام واحد بقي
    نوارة بخوف 5 جاين عشان ينصبوا عليك وفي وأحد كان حيوقع بينك وبين المدام
    قصي مسكها من راسها مراتي دي محدش يجيب سيرتها علي لسانه اسمك الحقيقي ايه يابت
    نوارة اسمي حنان
    قصي بطاقتك ياختي
    نوارة فتحت شنطتها وأعطته البطاقة
    قصي حنان اسمك حنان عارفة انتي مضيتي علي ايه اقولك انا دي ورقه بتثبت انك عملتي عقد مزور ومضيتي عليه اقولك عقد ايه دخلتي المزرعة سرقتي العقد من مكتبي خدتي حقي في المزرعه اللي هي اصلا مش بتاعتي كاتب نصيبي باسم اسر ابني يعني نصبتي وزورتي وعملتي ترعيب لا مش كده وبس انتي مضيتي علي الورق ده طبعا من فرحتك اني بصتلك ده ورق بيقول انك نوارة مع أنك حنان الامضاء لوحدها تزوير هاتي تليفونك يابت انتي لسة حتبصي

    _______
    _جاسروجميلة_
    جاسر اسف
    جميلة علي ايه
    جاسر علي كل حاجة
    جميلة مبقاش ينفع خلاص
    جاسر لا حينفع انتي مراتي ولا نسيتي
    جميلة كنت مراتك خليك كده حتموت من بعدي عنك
    جاسر متاكده ياجميلة ان انا اللي حموت 
    جميلة متاكده
    اقترب جاسر منها وهي تبتعد عنه عنه للوراء انت عايز ايه ابعد عني
    جاسر خايفة مني
    جميلة انا مبخافش ابعد انت بس
    جاسر اقترب منها أكثر وهو يعلم تاثيره عليها اغمضت عينيها كادت ان تموت من قربه منها وانفاسه الحارقة لجسدها بلعت ريقها بصعوبة ابعد عني
    جاسر احنا بقالنا كتير اوي بعاد عن بعض مش كده بقالي كتير مقربتلكبش كنتي بتموتي كل يوم كنت بحرقك ببعدي عنك لازم اعوضك عن كل الايام اللي عذبتك فيها
    جميلة ابعد عني انا مش محتاجاك في حياتي انا حكمل من غيرك مبقتش محتاجه راجل خلاص
    جاسر مش محتاجه راجل يحسسك بانوثتك
    جميلة انا نسيت الكلام ده من زمان وانت نسيتهالي
    جاسر واضح انا سامع دقات قلبك اهدي شوية
    جميلة كفاية بقي ابعد عني
    جاسر مسك ايديها وقبلها فجأة النور قطع
    جميلة بخوف حضنته
    جاسر متخافيش انا معاكي وفتح كشاف الهاتف
    جميلة انا حمشي بقي
    جاسر النور مقطوع في الشارع كله استني لما يرجع
    جميلة بردو حمشي
    جاسر هششش مش حينفع بصيلي خايفه مني ياجميلة
    جميلة انت كنت الامان بالنسبالي خلاص الامان راح
    جاسر الأمان بس ياجميلة مش كنت حب عمرك اعدتي اربع سنين بتكلميني تطمني عليا كل يوم من غير ماعرف انك بتحبيني حسيتي بكل ده لوحدك عذبتك كتير اوي قبل الجواز وبعد الجواز
    جميلة اسقطت بعض الدموع والشهقات وفي الاخر خنتني
    جاسر اسف والله اسف وحضنها
    جميلة بكرهك ابعد عني
    جاسر حضنها بقوة عمري ما حبيت غيرك ومسكها من وجهها قبل كل انش في وجهها بحبك واسف علي كل حاجة
    جميلة بين حبها واشتياق وعذابها استسلمت لقبلاته التي كانت تشتاق لها تعمق اكثر في قبلاته وكانه يتفنن قبلها بنهم بين استسلامها واشتياقها قبلها قبلات قوية عنيفة علي شفاهها الناعمة بشفتيه القاسية كانه يعوض ايام البعد التي اختارها بيديه قبل رقبتها نزل نحرها علي ترقوتها وحملها ودخل غرفتهم وهي كالمخدرة بين يديه فهي
    زوجته وحقه بين استسلامها وبين اعلان ملكيته لها صفعته جميلة علي وجهه حيوان تركته وذهبت 
    جاسر اوفففففف بردو بحبك
    _________

    =رجع اللاربع فتيات علي بيت عائلتهم لم تنطق واحدة منهم حرف دخلوا الي غرفهم ينتظروا مصيرهم ومستقبلهم الذي انهوا بكلمة منهم
    كارمن عدة الايام عليها كالسنوات ولكنها تكابر ببن حبها لادم وبين خطبتها لفريد الجوهري
    جميلة كرثت حياتها لاابنتها وعادت لحياتها وعملها الجديد ولكنها تفتقد الحب
    سلمي عادت لعملها في العيادة البيطرية واهتمت بابنها ولكنها تفتقد الحب
    رجعت فاتن الي شركة ابيها إدارتها واهتمت بالتوام  ولكنها تفتقد الحب

    ________

    =لا يعلم الشباب ان ما فعلوه كان نزوة ولكن دائما هناك امل
    آدم وبعدين كارمن حتتجوز حتضيع مني
    قصي انت اللي عملت كده في نفسك
    أحمد بصراحة كلنا غلطانين
    جاسر جميلة مبتجيش النادي
    آدم لقيتها
    قصي اوعي تتهور
    أحمد قول حتعمل ايه سيبك منه
    جاسر انا فاهم دماغك كويس
    آدم رفع حاجبيه عاليا ده اللي حيحصل
    احمد وقصي بصوا لبعض بعدم فهم حتعمل ايه

    _________
    _في المساء_
    سلمي انتي كويسة
    جميلة متاكده انك اللي بتعملي ده الصح
    كارمن انا بس قلبي مقبوض
    سلمي الفستان حلو عليكي اوي تجنني
    جميلة لابستي الفستان الابيض وانتي مش موافقه انتي لسة بتحبي ادم
    كارمن ماانتي بتجبي جاسر مرجعتيش ليه
    سلمي خلاص قصي مستني في العربية
    جميلة اوعي تضيعي منك وبطلي غيرتك دي
    كارمن يلا عشان منتاخرش وخرجت برة الكوافير اتجهت الي الخارج ركبت السيارة
    قصي مبروك ياكارمن
    كارمن الله يبارك فيك
    قصي انطلق بالسيارة
    كارمن فريد بيتصل ثانيه حرد
    سلمي و جميلة غبية حتضيعي حياتك
    فريد ايه ياحبيبتي جهزتي
    كارمن مستنياك في البيت عشان ماما تجهز كمان
    فريد تمام حجيلك علي هناك

    _فريد وفارس_
    فارس كان لازمته ايه الجوازة دي
    فريد مش مهم المهم تبقي ليا
    فارس يافريد بيه انت كده بتغلط
    فريد طالعة من عيني بقولك لازم تبقي ليا

     قصي بعت رساله لادم
    آدم تمام
    جاسر وأحمد بصوا لبعض ربنا يستر
    آدم ........

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .