-->

رواية اخويا وزوجتي الفصل الخامس 5 بقلم دودا حودا

رواية اخويا وزوجتي الفصل الخامس 5 بقلم دودا حودا

    رواية اخويا وزوجتي الفصل الخامس 5 بقلم دودا حودا 


    طارق :قولي ومش هزعل منك
    اشرقت :, انت واطي وخسيس وجبان ازاي تعمل كده
    طارق :انتي شوفتي اي
    اشرقت :انت عارف وانا عارفه شوفت اي يهون عليك اخوك يا جبان حتي لو هانت عليك مراتك اخوك ازاي وفضلت تعيط
    طارق :غصب عني انا عارف اني غلطان والله بس انتي مش عايشه عشتي انا واحد عايش مع وحده كل حياتها البيت والعيال الغسيل التنظيف انا اخر حاج علي حياتها
    اشرقت :برضه مرات اخوك
    طارق :الشيطان والله انا كنت بحاول أبعدها هي اللي قربت مني وبستني انا ندمان والله فعلا علي اللي حصل وكاره نفسي اني صغير في عينك دلوقتي بس بجد انا غلط والله وعايز اكفر عن ذنبي
    اشرقت :, ملكش دعوه بيها خالص يا طارق ولازم محمد يطلقها
    طارق :, هعمل كده ازاي هحكم عليه
    اشرقت :لا نعرفه حقيقه مراته
    طارق :انتي عايزني اقول لمحمد أنا كنت بحب مراتك
    اشرقت :لاسيب الموضوع عليا عليا انا
    طارق :اشرقت مش عايز البيت يولع
    اشرقت :اكيد مش هعمل حاجه الا ب ذكاء
    طارق : ماشي سبيني وروحي بقي
    اشرقت :لا يا حبيبي هنروح سوا
    طارق :مخنوق والله ومش عايز اروح
    اشرقت :حقك عليا اني زعلتك بس بجد اتخنقت اوي
    طارق :, انا غلط والله بس بجد ندمت
    اشرقت :تمام يا حبيبي يلا بينا وروحت البيت
    الام:اللي يشوفك وانتي خارجه ميشوفكيش دلوقتي
    اشرقت اخويا حبيبي ربنا يخلي ليا خرجني وخلاني افك
    شروق :والله طيب يا اختي مالك يا طارق
    طارق :مافيش انا عايز انام
    مريم :طيب يا حبيبي يالله
    طارق :لا عايز اطلع لوحدي معلش
    الام:مالو طارق
    اشرقت :اصل طول السكه نتكلم عن بابا
    دعاء:ربنا يرحمه
    اشرقت :امال فين جوزك
    دعاء :نايم
    اشرقت :طيب ما تطلعي خليكي جنبه الراجل مسافر اهتمي بجوزك شويه ولا هو طول ما هو مسافر حبيبي وحشني نور عيني ولما يبقي هنا تبقي قاعده بعيد عنه
    دعاء :اصل بحب اخلي يرتاح شويه متعرفيش هو بيفرح ازاي لما بيشوفني هههههههههههه
    شروق :ماتلمي نفسك يادعاء العيال قاعده
    دعاء :هو انا قولت حاجه لما اطلع اشوف حبيبي هههههههههههه
    اشرقت :كتك الاقرف دمك تقيل
    مريم :اشرقت تعالي جوا شويه
    اشرقت :خير يا مريم
    مريم :عايزه اتكلم معاكي شويه
    اشرقت :تعالي
    الام:اقعدي هنا انتي وهي في اي بقي كل حاجه سر سر كده
    شروق :في اي يا ماما روحي يا حبيبتي ماتسبيهم
    الام:مش مرتاحه حاسه بحاجه غربيه
    شروق :وانا بس هنعمل اي اسكتي بنتك فتانه هتيجي تقول دلوقتي
    الام:اتلمي يا بت
    وفي اوضه اشرقت
    اشرقت :معاكي يا مريم
    مريم :فيه اي والنبي
    اشرقت :هو اي اللي فيه في اي
    مريم :اشرقت انا مش عبيطه وعارفه انك شوفتي حاجه في المطبخ
    اشرقت :, لا في الطرقه كان فار كبير يابت
    مريم :حرام عليكي وجع قلبي ده
    اشرقت :مريم اسمعي مني الناهيه انتي بتعشقي طارق وعمرك ما هتسبي شيلي من دماغك بقي اي حاجه علشان متتعبيش
    مريم :طيب انا صح طارق كان بيعمل حاجه في المطبخ مع دعاء
    اشرقت :اخرسي قطع لسانك بت انتي اتجننتي ولا اي فوقي لنفسك
    مريم :حقك عليا والنبي ما تقولي لطارق
    اشرقت :بطلي بقي الهبل اللي انتي فيه شوفي جوزك بيحب اي واعملي اخر مره جبتي لبس جديد امتي اخر مره عملتي مكيب امتي اهتمي بنفسك بدل ما انتي عامله تفكري ازاي تجيبي نكد لبيتك
    مريم. , حاضر لما اقوم اشوف طارق وخرجت
    اشرقت :, غلبانه والله منك لله يا بومه يا اللي اسمك دعاء وخرجت
    الام :رايحه فين
    اشرقت :, عند محمد ونازله
    شروق :بت هو فيه اي
    اشرقت :, فيلم حلو ابقي اتفرجي عليه هههههههههههه
    شروق : شوفتي بنتك
    الام ،:والله عسل هههههههههههه وطلعت عند محمد
    اشرقت :, رايح فين
    محمد :نازل عند امك
    اشرقت :ماشي وانا عايزه مراتك
    محمد :خير
    اشرقت : كلام ستات انزل انزل ونزل محمد
    دعاء :, تعالي اتفضلي
    اشرقت :, انا جايه اقولك لمي نفسك وابعدي عن طارق
    دعاء :يا امي خوفت انا
    اشرقت :,انتي بجحه اوي
    دعاء : روحي شوفي جوزك يا حبيبتي اللي كان عايز يكلمني وانا اديتوا علي وشه جايه الرسمي مصيبه
    اشرقت :, احمد انتي كدابه
    دعاء :, ثواني مش ده الواتس بتاعه برضه
    اشرقت :, لا مستحيل احمد يعمل كده لاااااا

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .