-->

رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم نهلة زغلول

رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم نهلة زغلول

    رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم نهلة زغلول 


     لحظات انوثه⁦❤️⁩الفصل الرابع.الجزء2

     _آدم وكارمن_
    آدم رايحة فين
    كارمن طالعه الجنينة في اعتراض
    آدم لا طبعا اتفضلي
    خرجت كارمن الجنينة فتحت صنبور المياة مسكت الخرطوم وقامت بسقي الزراع رات الذي يراقبها عن بعد بعدها قامت برمي المياه علي جسدها بحركات مثيرة حتي أصبحت مثيرة بالنسبة له عض علي شفتيه ونظر لها نظرات فاحصة ونزل من مكانه
    كارمن في حاجة
    آدم ابدا واقف عادي بس انتي كده حتبردي
    كارمن تصدق بطلت احس عن اذنك وتركته ودخلت
    آدم لسه مش حتسامحك متستعجلش

    _كارمن_
    اغمضت عينيها وزفرت بقوه اعدت علي السرير بعدها رمت بنفسها علي السرير كانت تشعر بالتعب والارهاق غفت دون ان تشعر

    _آدم_
    بقالها اكتر من نصف ساعة في اوضتها ومطلعتش ياتري بتفكر في ايه بعدها قرر ان يطلعلها الغرفة طلع الدرج خبط علي الباب مردتش
    آدم كارمن كارمن انا عارف انك زعلانة بس ردي عليا بلاش العقاب ده عايز اسمع صوتك انتي فكراني مبتعذبش انا بتعذب زيك ردي عليا كارمن وقرر انه يفتح الباب راها نايمة علي السرير
    آدم كارمن كارمن ردي عليا دماغك مولعه عملتي ايه في نفسك عايزاني اموت من غيرك وحملها ودخل الحمام فتح الدش عليهم هما الاتنين اسف مش عارف اصلح غلطي ازاي وخدها في حضنه بعدها خرج ووضعها علي السرير وبدل لها ملابسها حتبقي كويسه
     وراح غرفته بدل ملابسه بعدها رجعلها تاني
    نام جنبها وخدها في حضنه
    تململت في فراشها فتحت عينها لقت نفسها في حضنه أغمضت عينيها وتنهدت علي حالهما قامت من الفراش وتركته وخرجت نزلت في غرفة الدفاية قامت باشعالها
    آدم ممكن ااعد
    كارمن هزت راسها بالموافقة
    آدم انا عارف انك مش طيقاني وممكن كمان بتكرهيني بس انا اسف مش عارف اصلح غلطي ازاي
    كارمن طلقني
    آدم ايه
    كارمن طلقني لاني ضعيفة طلقني لاني مبقتش كارمن بتاعت زمان
    آدم انا بحبك انتي روحي ومحدش بيعيش من غير روح قوليلي اصلح الغلط ازاي عشان مشوفش الحزن ده في عينيك انتي لسه بتحببني ياكارمن وخايفة تضعفي او عقابك ليا متقدريش عليه
    كارمن هزت راسها صدقني مبقاش فارق معايا حاجة
    آدم انا مبقتش فارق معاكي
    كارمن انا بكرهك بكرهك
    آدم خلاص اهدي خدها في حضنه عارف عارف
    كارمن ضيعت سنين من عمري عشانك
    آدم وانا خنتك
    كارمن طلقني وشددت علي احتضانه
    آدم انا حطلقك عشان ترتاحي مني خالص وحضنها بقوة
    كارمن اغمضت عينيها وتنهدت
    _________
    _قصي وسلمي_
    نوارة بإعجاب من ذلك المثير الذي أمامها كانه يشبه ابطال الروايات
    قصي انتي كويسة يانوارة
    نوارة اه انا تمام موبايلي بيرن حرد بعد اذنك
    قصي اتفضلي
    خرجت نوارة من غرفة المكتب ردت علي الهاتف
    نوارة أيوة يابنتي وصلت ده من قريب حاجة تانية خالص قمر قمر شبه نجوم هوليوود
    رضوى بابنت اللذينة بس متنسيش مراته موجودة يعني علي الهادي بس انتي أداها
    نوارة مراته كبرت خلاص بس يجنن تقيل بشكل وقمر
    رضوى بس ده كبير يابنتي
    نوارة تعالي شوفي الكبير اللي بتتكلمي عليه بقولك شبه النجوم كان لازم يبقي ممثل بقولك
    رضوى يابختك بس ده حتوقعي ازاي ده
    مش سهل
    نواره كل واحد ليه داخلة حستفزوا
    رضوى إزاي
    نواره قصي القاضي راجل وسيم تقيل مغرور جدآ ومش شايف غير نفسه
    رضوى فهمتك حستفزي تمام
    نواره ثانية حقفل المدام جت سلام
    رضوى سلام
    سلمي انتي المهندسة الجديدة
    نواره أيوة انا
    سلمي تمام حلو اوي ودخلت مكتب قصي
    نواره شكلك مش سهله ودخلت المكتب وراها
    قصي مش تخبطي
    نواره انا اسفه انا
    قصي انتي ايه
    نواره متتكررش تاني انا اسفة ياقصي بيه
    سلمي بابتسامة رفعت حاجبيها عاليا
    قصي عندك الاستراحة حتباتي فيها ونظر لسلمي
    سلمي اغمضت عينيها من تلك الغبية التي اقتحمت حياتها فجاة
    قصي عن اذنكم اسر جه يلا يااسر
    سلمي اتفضلي الاستراحة عندك لازم ترتاحي خالص
    نواره وكأنها فهمت مافي راسها
    سلمي هامسة عملتها قبلك وتركتها وخرجت
    قصي شكل كده البشمهندسة جت في وقتها

    _________
    _جاسر وجميلة_
    _جاسر_
    جاسر انا حمشي بقي
    ناردين تمام ووضعت ورقة في جيب سترته دون ان يلاحظ
    جاسر يلا سلام وفتح الباب وخرج
    ناردين لما نشوف حتعملي ايه ياست جميلة

    _جميلة_
    جاسر حبيبتي عاملة ايه
    جميلة انا تمام وقربت تبوسه
    جاسر تعبان عايز انام
    جميلة بكسفة طيب ادخل ارتاح وراحت تشوف وراها ايه
    دخل جاسر الغرفة خلع ملابسه وبدلها
    بملابس اخري
    دخلت جميلة الغرفة انت لحقت تنام كنت عايز مصاريف المدرسة عشان البنت
    جاسر بعدين بعدين
    جميلة طيب نام بعدها لمت الهدوم تحطهم في الدولاب
    جميلة رات بعض الأوراق طلعتهم من الجيب جميلة جاسر انا حطلتك الاوراق جنبك عشان حغسل وقعت عينها علي ورقة فتحتها رات ورقة زواج عرفي من جاسر وناردين
    رمشت جميلة بعينها عدة مرات حتي تستوعب الموقف سقطت الدموع من عينيها
    جميلة انت قوم قوم ايه الورقه دي
    جاسر في ايه
    جميلة في انك اتفضحت متجوز عليا ياجاسر
    جاسر انتي فاهمه ايه
    جميلة فاهمه ايه انت خاين متجوز عليا عملتلك ايه قصرت معاك في ايه
    جاسر مسك ورقة الجواز
    جميلة قصرت معاك في ايه قولي طلبات
     بيتك وطلباتك كلها بتتنفذ 
    جاسر اغمض عينيه اهدي بس ومسك ايديها
    جميلة متحطش ايديك عليا و فتحت الدولاب لمت هدومها
    جاسر بتعملي ايه
    جميلة بعمل اللي لازم يتعمل حطلق وانت ارجعلها براحتك
    جاسر طيب اهدي بس
    جميلة ملك ملك يلا عشان ماشين
    ملك رايحين فين
    جميلة بيت تيتة البسي يلا
    ملك حاضر ياماما
    جاسر ممكن تهدي
    جميلة حسيبلك البيت خالص روحلها براحتك
    يلا ياملك وفتحت الباب وخرجت
    جاسر ماشي ياناردين يابنت ال ...
    __________

    رجعت جميلة علي البيت طلعت المفاتيح لقت الباب اتفتح
    جميلة كارمن
    كارمن جميلة في ايه جاية ليه
    جميلة ححكيلك بس ارتاح
    كارمن خلاص كل حاجة انتهت طلقني
    جميلة طلع خاين كان متجوز عليا

    ________
    ذهب جاسر الي بيت ناردين فتحت
    جاسر عملتي كده ليه
    ناردين عملت ايه
    جاسر حطيتي ورقة الجواز اللي مابينا مش دي الورقه اللي تعباكي اهي اتقطعت انتي طالق ياناردين وفتح الباب وخرج

    __________
    _قصي وسلمي_
    قصي بحركات مثيرة ااعدي يابشمهندسة
    نواره بتلعثم من ذلك الوسيم حاضر
    قصي عندك كام سنة
    نواره 25سنة
    قصي اممم سنك مناسب
    نواره قصدك ايه
    قصي حتفهمي بعدين
    نواره بعدم فهم مدام سلمي جت
    قصي تعالي ياسلمي ااعدي
    سلمي حبيب كرسي
    قصي كرسي وانا موجود واعدها علي ساقيه
    سلمي بكسفة من حركاته قصي
    نواره بغيظ وقامت من مكانها اتجهت الي الاستراحة
    قصي تعالي نريح شوية
    سلمي اتمني

    ________
    بعد عدة أيام
    جميلة وصلت ملك المدرسة ها قوليلي بقي شكلك متضايق انك اتطلقتي لسة بتحبي
    كارمن هزت راسها اوي
    كارمن جاسر جالك بدل المرة عشرة وانتي بتهربي يانايمة ياما برة في الشغل
    جميلة اشتغلت في النادي كابتن مهاب وافق عشان صديق وبعدين متكلمنيش عن جاسر تاني خلصنا خلاص انتي بقي أخبارك ايه
    كارمن اشتغلت مع فريد الجوهري
    جميلة مبروك ياحبيبتي
    كارمن انا ححضر نفسي عشان في حفله بليل فريد الجوهري عارمني خدي بالك من ماما
    جميلة حاضر ياحبيبتي روحي انبسطي شوية
    كارمن هزت راسها ودخلت غرفتها

    ________
    في المساء
    وصلت كارمن الي الحفل
    فريد مدام كارمن اهلا نورتي
    كارمن شكرا
    فريد دي حقيقه ومسك يديها باسها في نفس الوقت دخل آدم

    الفصل الخامس من هنا 

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .