رواية دكتور افقدني اغلي ما املك البارت الرابع 4 بقلم اسماء حسن
الجزء_الرابع
دكتور_افقدني_اغلى_ما_املك
التفاعلات قلت ليه
اللي بيقرأ ماتمشيش قبل ماتعلق بملصقات او اي كلمه حلوة انا بشوف تعليقات الجميع وعاوزة اقولكم اني بعلقلكم. علي اخر بوست وبخبركم بالفصل الجديد علقو كتير بقه
في عيادة الدكتور امجد محمد استشارى نساء وتوليد ##
سارة صابر
سارة : نعم
دورك ال جاي جهزى نفسك
سارة : بقلق حاضر
كريمه : ماتخافيش ياسارة انا معاكي يابنتي
دخلت سارة وامها للدكتور
الركتور : اهلا وسهلا اتفضلو ،،،،خير
كريمه : يارب يكون خير يادكتور
دى بنتي سارة في سنه تالته كلية الحقوق وعندها 22 سنه ،امبارح بليل قامت من نص نومها على عياط جامد وسألتها فيكي ايه قالت الم من تحتها وفكرت الضورة وسألتها وقالتلي خلصت بقالها كام يوم وماعرفش من ايه الالم دا وجالها الالم 3 مرات وجينا عند حضرتك تطمنا
الدكتور : طيب اهدى ياست ؟
كريمه : انا كريمه
الدكتور: طيب ممكن تستريحي عالسرير يا سارة
سارة : بقلق ماما
كريمه استريحي عالسرير ياساره وانا جيالك
سارة : بدموع حاضر
كريمه : يادكتور بنتي لسا انسه ممكن تاخد بالك في الكشف
الدكتور : حاضر ياست كريمه ماتقلقيش اتفضلي معانا عالكشف
الدكتور بيكشف على سارة بالسنار واخد وقت
كريمة :طمني يادكتور
الدكتور في سكوت وزهول
كريمه : يادكتور رد عليا بنتي فيها ايه
سارة : تبكي وتنزف الكثير من الدموع لا من اللامها ولاكن من كشفها كعاريه امام شخص ولا تعطي لنفسها عزرآ انه طبيب ولاكن حيائها يقتلها وتبكي حزنآ علي نفسها وما جعلها في هذا الموقف المحرج
كريمه تمسك بأيد سارة وتبكي على بكاء ابنتها وهي تعلم بماذا ابنتها تبكي
كريمه بنبره حاده خلاص يادكتور
الدكتور : خلاص ياست كريمه اتفضلو معايا من فضلكم
كريمه تلبس بنتها ملابسها وتقويها وتمسك بيدها ويجلسو سوا امام الدكتور
كريمه :طمنا يا دكتور خير بنتي مالها
الدكتور : خير ان شاء الله ياست كريمه ، بنتك عندها خراج بحجم كبير بداخلها
كريمه : يعني بنتي بنت بنوت
الدكتور : بنتك ست البنات ماتقلقيش
كريمه : طب والحل ايه يا دكتور
الدكتور : هنبدأ معاها بعلاج مضاد حيوي ومسكن عند اللزوم بس لازم يتنضف ويتطهر عشان ما يرجعش تاني ، انا هاكتبلك على دوا مضاد يومين وتيجيلي بيها عشان لازم تفتح الخراج ويتنضف
كريمه : بس ازاى يادكتور هاتفتح وتنضف في مكان زي دا شوف طريقه تانيه
الدكتور : للاسف ياست كريمه حجم الخراج كبير جدا وكتر خير بنتك انها مستحملاه بس لازم تنضيف وتطهير
كريمه : يعني لازم يادكتور
الدكتور: طبعا لتجنب استرجاعه مره تانيه ليها
كريمه : طيب ياسارة استنيني برا يابنتي
سارة : حاضر
كريمة : معلش عرفني هاتعمل ايه ،دي بنتي وشرفي ولسا مافرحتش بيها وقلقانه عليها
الدكتور : انا مقدر خوفك بس احب اطمنك اني ممتاز ولا يمكن هغلط في مشرطي
كريمه : مشرط
الدكتور : ايوة يافندم اومال هافتح الخراج ازاى وانضفه ماتقلقيش
كريمه : طب الخراج جنب سترة بنتي بأد ايه
الدكتور : ب 2 سنتي بس انا اقدر احافظ على بنتك ماتقلقيش خالص
كريمه : بس هي هتاخد بنج ولا ايه
الدكتور : بنج نصفي فقط ،يعني نصفها ال تحت هو ال متبنج
كريمه : طيب يادكتور انا هاتكل على الله ثم عليك ،بس مشكلتي ابوها
الدكتور : لو تحبي الاب يشرفني هنا وانا اشرحله حالة بنته واكلمه بنفسي ماعنديش مانع
كريمه : متشكرة جدا يادكتور لزوقك سلام عليكم
سارة : خير ياماما اتكلمتو في ايه
كريمه : خير ياسارة كنت بطمن اكتر بس هو طمني الحمدلله مابقاش فاضل غير ابوكي
سارة : هاتقوليله ايه
كريمه: هاقوله كل حاجه انتي زي الفل يابنتي ومافكيش حاجه تعيب دا حتة خراج وهانشيله ،ايه هايقولي لأ
سارة : بس براحه في الكلام مع بابا ياماما والنبي
كريمه حاضر يابنتي
التليفون يرن ،كريمه مين بيتصل ياسارة
سارة : دى ملك ياماما
كريمه : ردى عليها يابنتي بس ماتقوليلهاش حاجه ،قوليلها درسي بيوجعني ورحت للدكتور وعطاني مضاد
سارة : الو ياملك عامله ايه
ملك : انا كويسه بخير انتي ال عامله ايه طمنيني عنك انتي
سارة : انا كويسه مش سامعه صوتي كويسه ازاى
ملك : طب ايه رحتى للدكتور
سارة :اه انا راجعه انا وماما اهو دلوقتي درس العقل وجعني شويه والدكتور عطاني مسكن ومضاد حيوي و ان شاء الله هابقى كويسه
ملك : طيب يا حبيبتي الحمد لله انك كويسه وبخير هاااا هتيجي الكليه بكره
سارة : لا يا ملك انا هريح يومين في البيت ومش هاقدر انزل الكليه لحد ما اخف
ملك : طيب ياحببتي هاكلم مجدى اطمنو لحسن صرعني تليفونات
ساره بضحك طيب سلام
كريمه : صحبتك ملك دى كويسه ياسارة كتر خيرها على وقفتها جنبك وسؤالها عليكي
سارة : دى اختى وبنتك التانيه يا امي هههه
كريمه : طبعا ياسارة دى عسل دي عجباني اوى ونفسي اخدها لاخوكي مالك بس في واحده شغلاه اليومين دول وربنا يستر
سارة : يا ماما مالك الكبير ما تدخليش فيه خليه ينقي عروسته وخليه يعمل اللي هو عايزه
كريمه : يلا ياسارة ادخلى الصيدلية وهاتي الادويه هو كتبلك على ايه
سارة : مسكن عند اللزوم ومضاد حيوي
كريمه : بالشفا يابنتي يارب كنت بتمني ان العلاج يجيب نتيجه لوحدو بس الدكتور مصمم عالجراحه وبيقول عشان مايرجعلكيش الخراج مرة تانيه
سارة : واللهي انا خايفه ياماما بس ما باليد حيله الألم اللي بيجيلي يخليني اوافق طلاما في بنج ومش هاحس
كريمه : ماتقلقيش الدكتور شاكلو شاطر ووشو بشوش وبيفهم
ساره : يعني انتي متاكدة منه لحسن يأذيني
كريمة : انا اتكلمت معاه واحنا جوه لوحدنا بعد ما خرجتي واكدلي انه ممتاز والموضوع هايعدي في سلام وشكله واثق في كلامه
ساره : ربنا يستر وانا هابدأ في العلاج لما اروح
كريمه : الله المستعان يابنتي وبالشفى