-->

رواية اخويا وزوجتي الفصل الرابع 4 بقلم دودا حودا

رواية اخويا وزوجتي الفصل الرابع 4 بقلم دودا حودا

    رواية اخويا وزوجتي الفصل الرابع 4 بقلم دودا حودا 

    طارق :اه ده روب بتاع دعاء
    مريم:نعم يا طارق واي اللي جاب روب دعاء هنا
    طارق :افهمي بس انا كنت واقف في الشارع امبارح وبعدين لقيته وقع اتكسفت اطلع اخبط عليهم بس ده الحوار مريم بالله عليكي انتي لسه راجعه الله يخليكي خلي حياتنا تكون احسن من كده
    مريم :انا خايفه يا طارق تروح مني
    طارق :لو انتي حاولتي تحافظي عليا عمري ما هضيع
    مريم :انا مش برتاح لمرات اخوك دي
    طارق :ولا انا والله بقيت مرتاح ليها متعرفيش انتي خليتني مكسوف من نفسي ازاي لما رجعتي من غير ما اخدك والله بحبك يا دعاء
    مريم :وانا كمان والله بحبك ربنا يخليك ليا ولعيالك يارب
    طارق :تمام ودخلت المطبخ وهو نزل عند أمه
    الام :صباح الخير يا حبيبي
    طارق :صباح الفل يا ست الكل عامله اب
    الام :بخير لما بشوفكم يا حبيبي
    طارق :مين اللي في المطبخ
    الام :مرات اخوك
    طارق :بحسب حد من اخواتي اصلي جعان
    الام:يا حبيبي يا دعاااااء
    طارق :لا يا امي خالص مريم نازله
    دعاء :, فيه اي..... دعاء هي جت امتي
    الام :جت منين
    طارق :من عند امها اصل امها كانت تعبانه
    دعاء :والله الف سلامه علي امها تعالي والنبي يا طارق شوف التلاجه كده مالها مش راضيه تشتغل
    الام :مهي كانت كويسه
    دعاء :مش عارفه ودخل طارق
    طارق :انتي هبله ولا بستهبلي افرضي امي كانت دخلت معانا وشافت التلاجه شغاله
    دعاء :بقولك اي متغيرش الموضوع مراتك اي اللي جبتها
    طارق :نعم بيتها
    دعاء :وده من امتي
    طارق :طول عمره بيتها بقولك اي الشيطان حاول يلعب بدماغي والحمد لله فوقت ابعدي عني
    دعاء مش بمزاجك انا بحبك
    طارق :بطلي هبل بقي وفوقي
    دعاء :ارجوك انا عمري ما حسيت اني متعلقه بحد كده
    طارق :دعاء امي هتيجي دلوقتي انا لازم اخرج راحت شدته من القميص وباسته
    وفي الصاله برا جت اشرقت وشروق
    اشرقت :ياربي الجو نار برا
    الام :ربنا يبعد عنكم النار يارب
    اشرقت عطشانه اوي
    الام :خدي يا حبيبتي مياه اهي
    اشرقت:دي سخنه لما اقوم اجيب مياه من التلاجه
    الام:يارب اخوكي يكون صلحها
    شروق :مالها مهي كانت شغاله الصبح
    الام:مش عارفه والله اي اللي حصل
    اشرقت : هقوم اجيب مياه وقامت وشافت طارق بيبوس دعاء جسمها فضل يترعش وخرجت
    مريم نزلت
    الام :مالك يا بت
    اشرقت :فار يا امي فار دخل عندك الفار يا طارق
    وخرج طارق في اي
    اشرقت :, كان في فار في الطرقه
    مريم :شكلك ده من فار
    اشرقت :انا بخاف من الفران والتعابين اوي
    ونزل محمد
    محمد :صباح الخير
    الام :صباح الخير يا حبيبي
    محمد : وافقين كده ليه
    دعاء :اختك خايفه من حته فار هههههههه
    طارق :عايزين نفطر يلا
    ودخلوا المطبخ
    مريم :بالله عليكي مالك شكلك متغير
    اشرقت :ابدا يا قلبي مافيش حاجه
    مريم :انا حاسه بحاجه ويارب تطلع غلط
    اشرقت : حاجه اي بت اخلصي عايزه امي تموتنا ولا اي
    مريم :ماشي يا اشرقت
    وخرجت مريم
    اشرقت :روحي حضري السفره يا دعاء
    دعاء :ماشي
    شروق :مالك بتعمليها كده ليه
    اشرقت مافيش حاجه وخرجت كلهم قاعدوا كلوا
    طارق :اعملي شاي يا اشرقت
    اشرقت :مش ردت عليه
    طارق :اشرقت اي مس سامعه
    اشرقت :فيه اي ماتخلي مراتك تعمل انا مالي
    طارق :من أمتي بتتكلمي كده
    اشرقت :من هنا ورايح انا مروحه شقتي اصلا
    الام :مالك يابت
    اشرقت :مافيش انا عايزه امشي
    مريم :فيكي اي يا اشرقت
    اشرقت :يا جماعه مخنوقه وأبويا لسه ميت افتكرت ابويا في اي ودخلت الأوضه ومعاها شروق ومريم وورها امهم ومحمد طلع الشقه
    طارق :اقسم بالله هروح فيكي في داهيه لو اشرقت كانت شافت حاجه
    دعاء :والنبي اسكت انا مرعوبه مش مصدقه حكايه الفار دي
    طارق :منك لله يا شيخه
    دعاء :حاول تتكلم معاها طيب
    طارق :اخرسي بقي ودخل طارق تعالي يا اشرقت معايا
    الام :فين
    طارق :,هنروح لبويا
    مريم :هاجي معاكم
    طارق :لا معلش خليكي وخرجت اشرقت مع طارق وفضلت ساكته
    طارق :اي يا اشرقت هتفضلي ساكته
    اشرقت :احسن لان كلامي هيوجعك يا اخويا يا كبير يا عاقل

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .