-->

رواية اللصة التي احبتني الفصل الثالث 3 بقلم نهلة زغلول

رواية اللصة التي احبتني الفصل الثالث 3 بقلم نهلة زغلول

    رواية اللصة التي احبتني الفصل الثالث 3 بقلم نهلة زغلول


    ❤️⁩ الفصل الثالث
    سلمي بفرحة أنا قاطعها شريف هشششش خلاص لما نروح نبقي نتكلم
    سلمي هزت راسها بالموافقة حاضر ياشريف باشا
    شريف ها

    سلمي ياشريف
    شريف تمام كده خليكي هنا عشان حروح اشوف نادين شكلها مش سهلة
    سلمي بغيظ ده نادر جه كمان اهلا يا نادر
    شريف وهو يزفر بقوة احترمي نفسك انتي في مهمة
    نادر اهلا بالجمال كله
    سلمي اهلا بيك ممكن ادخل التواليت
    نادر اه طبعا تعالي معايا
    شريف لا معلش أنا حوديها وخدها من ايديها
    سلمي في ايه مالك بتشدني كده ليه
    شريف ماتحترمي نفسك يابت هو ايه لما صدقتي اي راجل
    سلمي وانت مالك بتشريف باشا الراجل كان بيقولي التواليت فين
    شريف لا ياختي انتي فاكرة نفسك جاية لوحدك مش معني انك في مهمة انك تسوقي فيها وايه الاحمر اللي انتي حاطه ده امسحي
    سلمي لا مش حمسحه انت عايز مني ايه انت مش جاي عشان توقع نادين
    شريف وده يهمك في ايه

    سلمي لا انت تهمني ولا نادين تهمني
    شريف امال نادر اللي يهمك مش كده عجبك هو حايكلك يعنيه وفاه جاكيته ولبسهولها متقلعهوش احسنلك
    سلمي طيب
    شريف طيب ايه
    سلمي مش حقلعوه خد
    شريف ايه ده
    سلمي المفتاح بتاع مكتبه
    شريف بضحك عملتيها ازاي دي
    سلمي دي شغلنتي عن اذنك عشان ميشكش فيا
    شريف همك اوي يا اختي
    سلمي هو انت عايز ايه بظبط
    شريف تعالي ورايا وهو خارج لقي نادين
    ""'نادين شريف كنت فين

    شريف كنت مع سلمي كانت بتدور علي التواليت
    نادين اه ولقيته
    سلمي أيوة لقيته
    نادين طيب يا شريف عايزاك
    شريف حاضر وراح وراها
    سلمي ماشي يا شريف
    """نادين بعد أن نالت من السكر انت تجنن أنا لو متجاوزة واحد زيك مخرجهوش من باب البيت
    شريف انتي سكرانة ولا ايه نادر بيبص علينا
    نادين بضحك ياريت اتجوز واحد زيك يغير عليا
    شريف تعالي انتي شكلك تعبانة اوضتك فين
    نادين فوق
    سلمي وهي بتبص عليهم بغيرة
    نادر سلمي واقفة لوحدك ليه

    سلمي ابدا أنا عايزة أخرج الجو هنا خنقة اوي
    نادر تحبي تروحي فين
    سلمي اي مكان
    نادر طيب حسلم علي ناس وجاي معاكي شكلك مخنوق اوي
    سلمي ياريت
    """"في غرفة نوم نادين
    نادين تعبانة اوي محدش حاسس بيا مبيغرش عليا كاني عنده أداة مش اكتر يحركها وقت ماهو عايز عشان صحابه
    شريف بتنهيدة طيب انا لازم انزل
    نادين متسبنيش ارجوك واغني عليها
    نزل شريف ملقاش سلمي
    شريف اعد يدور عليها في الفيلا كلها ملقهاش
    "''''بعد شوية رجعت سلمي ونادر علي الفيلا
    شريف كنتي فين ومسكها من ذراعها
    سلمي كنت مع نادر

    شريف كنتي مع نادر ليه بقي
    سلمي كنت مخنوقة وتعبانة وهو خرجني
    شريف طيب يلا عشان اتاخرنا
    نادر بضحك حكلمك
    شريف يلا
    """"في سيارة شريف
    شريف انتي كويسة مالك في ايه
    سلمي كنت بتعمل ايه مع نادين فوق
    شريف نعم وانتي مالك
    سلمي حاضر انا مالي ياشريف باشا انا جبتلك المفتاح في ايه تاني مطلوب مني
    شريف مردش عليها طلع بالعربية ووصل علي بيته
    سلمي انا عايزة اكلم سلوي
    شريف كلميها
    سلمي دخلت علي غرفتها وهي بتبكي
    سلوي انتي كويسة
    سلمي انا كويسة بس
    سلوي بس ايه
    سلمي حكلمك بعدين وقفلت الهاتف
    وخلعت حذائها ورمته بجانبها بإهمال
    شريف ها كلمتيها اتفاجات بيه فاتح ازرار قميصه وواضع سيجاره في فمه مما زادت من وسامته
    سلمي اه وهي تنظر له بإعجاب

    شريف امال شكلك معيط ليه
    سلمي لا ابدا ده عينيا من كتر المكياج وجعتني
    شريف مش محتاجة كل المكياج ده شكلك احلي من غيره
    سلمي انا انا
    شريف انتي ايه
    سلمي زفرت بقوة حنام
    شريف انتي كويسة ووضع يده فوق راسها
    سلمي كفاية ودخلت الغرفة وقفلت الباب
    شريف بضحك وهو يعرف تأثيره عليها ورفع حاجبيها عاليا
    """" نزلت سلوي من العمارة فالتفت بجلال الذي ينتظر سلمي أن تنزل في أي وقت
    جلال وحياتي عندك ياست البنات لطمنيني عليها
    سلوي مسافرة عند عمتي
    جلال يعني مش حشوفها

    سلوي ايه ياجلال انت مافور كده ليه كلها كام يوم وترجع
    جلال ماشي ياست البنات استناها
    """"في كافيتريا كلية التجارة التقت سلوي بصديقها محمود
    محمود مش حنتجوز بقي
    سلوي لا جواز ايه انت بتهزر
    محمود ليه علي طول بترفضي انتي خايفة مني ولا مش بتحبيني
    سلوي انت عارف انا بحبك قد ايه بس حاليا مش هينفع
    محمود عن اذنك واضح اني بضيع وقتي ووقتك
    """"في المساء اتصل نادر بسلمي ردت

    سلمي نادر عامل ايه
    نادر عايز اشوفك
    سلمي طيب انا كمان ساعة حقابلك وحبعتلك رسالة بالمكان
    نادر بضحك اتمني وقفل
    شريف جاب رقمك منين وانتي جبتي رقمه منين
    سلمي اداني الكارت بتاعه
    شريف حلو وبعدين حصل ايه تاني
    سلمي ولا حاجة
    شريف لماخرجتوا مع بعض حصل ايه
    سلمي وانت مالك اناجبتلك المفتاح وبساعدك مش اكتر
    شريف اقترب منها عدة خطوات وحاصرها بذراعيه
    شريف مالك خايفة مني
    سلمي بأنفاس عالية وصدرها يعلو ويهبط لا انا مبخافش
    شريف واضح وتركها وذهب

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .