-->

رواية حبي للابد مازن ومليكة البارت الثاني 2 بقلم سحورة

رواية حبي للابد مازن ومليكة البارت الثاني 2 بقلم سحورة

     

    رواية حبي للابد مازن ومليكة البارت الثاني 2 بقلم سحورة 



    ه جزء بسيطه من روياتي التانيه نكمل الحلقه الجايه
    [١٩/‏٩ ٨:١٤ م] ⁦❤️⁩⁦❤️⁩: الحلقه التانيه
    حبي للابد
    مازن : بيخبط ع اوضه مليكه
    مليكه : صباح الخير
    مازن : صباح النور
    يلا اصحي اهلك جاين كمان شويه وقومي صلي الظهر
    مليكه : حاضر
    مازن : ع فكره المفتاح ال انتي قفلتي بيه باب اوضتك مش هيمنعني اني اوصلك انا ممكن اكسرو عادي بس انا وعدتك وانا عند كلمتي فياريت متتكرش لان امبارح كنت عايز اصحيك تصلي معايا الفجر وحضرتك نايمه في سابع نومه
    مليكه : انا اسفه
    مازن : مش قصدي تعتذري عايز بس تثقي تمام
    مليكه : تمام
    ودخلت اتوضت ولابست الاسدال بتاعها ولقت مازن مستنيها في الصاله وفارش المصليات
    مازن : يلا
    مليكه : وقفت وراها بشويه وبداء مازن الصلاه وكان صوتو في القران حلو اوي
    مازن خلص الصلاه
    ومليكه كانت مبسوطه من جواها ع الشخص ده
    وافتكرت
    فلاش باك

    مليكه : مش هتجوز حرام عليكم بقا
    ناديه : ليه يابنتي الشاب كويس
    مليكه : ياامي مش بحبو ياامي انا معرفوش اصلا
    علي اخو مليكه اكبر منها بسنه عندو 24
    مفيش حاجه اسمها معرفوش كل حاجه بتيجي مع الوقت
    مليكه : بعياط يااخويا انت عارفني كويس هترميني كد بسهوله
    علي : هو انا عشان عايز اجوزك حد كويس ابقا برميكي ده مازن صحبي من واحنا صغيرين انا اعرفو كويس ومش هلاقي حد احسن منو
    مليكه : برضو لا وبصوت عالي مش هاااااخدو انتو فاهمين
    وهنا لقت كف قلم نزل ع خدها
    ناديه : ليه كد من امتا بنضرب عيالنا ع حاجه ياحاج
    محمد : لما بنتي ال ربتها تعلي صوتها ع امها واخوها مستنيا مني ايه غير كد ها انطقي ومسك مليكه من دراعها جامد
    انتي ايه حكايتك كل مياجي واحد ترفضيه انا نفسي افهمك يابت انتي
    مليكه : يابابا انا لسه بدرس عايزه اخلص جامعتي الاول
    محمد : ابقا كمليها في بيت جوزك
    مليكه : يابابا وحياتي عندك سبني براحتي
    محمد : ال عندي قولتو وبكره هياجي العريس وتشوفيه وابقا اسمع كلمه لا منك
    ومشيو وسابوها
    مليكه مسك تلفونها واتصلت ع رقم
    احمد : روحي عامله ايه
    مليكه : بعياط الحقني يااحمد بابا مصمم ع العريس ده شوفلك حل بسرعه
    احمد ببرود : طيب ياحبيبتي ربنا يسعدك
    مليكه : انت بتقول ايه انت واعي لل بتقولو
    احمد : بصي ياحبيبتي انا لسه بدري عليا وانتي كل يوم تطلعي بحجه عشان تتطفشي عريس شكل وابوكي مصمم المرادي وانا مش هقدر اجي دلوقتي
    مليكه : يعني ايه امال سبتني الوقت ده كلو متعلقه بيك ليه انا بكرهك بكرهك بجد
    احمد قفل منها
    كريم صاحب احمد : ضيعتها ليه من ايدك
    احمد : ديه واحده عبيطه ياعم هو عشان قولتلها كلمتين ابقا بموت فيها يعني هي ال اتعلقت بيا بسرعه مش ذنبي انا بقا
    كريم : ربنا يهديك ياصحبي

    انتهاء الفلاش باك

    مازن : يالهوي قومت عملت القهوه وجيت وانتي لسه قاعده مكانك
    مليكه مسعت دموعها بسرعه وابتسمت متشكره ليه
    مازن بهزار لا مانتي هتقومي تعملي الفطار دلوقتي
    مليكه : ههههههه حاضر

    وبعد ساعه
    مازن : انتي رايحه فين
    مليكه : هفتح الباب
    مازن : ده ع اساس اني كيس جوافه
    مليكه : اتكسفت
    مازن : ادخلي الاوضه يلا
    مليكه : حاضر

    علي : ايه ياعم العريس كل ده عشان تفتح
    مازن : لولا ان معاك اهلك كنت عرفت ارد عليك

    ناديه : ازيك يابني
    مازن : بخير
    تعالو اتفضلو

    محمد : تسلم ياابني

    ودخلو واتونسو وبعدين ناديه اخدت مليكه ع جمب

    وفضلو شويه وبعدين مشيو
    وعدا اليوم بسلام

    مازن : احم مليكه مامتك كانت هنا وا
    مليكه : ايوه سالتني وعرفتها ان كل حاجه تمام
    مازن : تمام صليتي العشاء
    مليكه : لا لسه
    مازن : طيب يلا اتوضي وصلي لو كنت اعرف كنت استنيتك بعد كد متتاخريش في الصلاه
    مليكه : ببتسامه حاضر
    ودخلت تتوضاء
    ومازن في الصاله وسمع صوت صريخ مليكه و.....نكمل الحلقه الجايه
    اكمل ولا؟؟؟؟

    الفصل الثالث من هنا

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .