أخر الاخبار

رواية جبروت انثي الفصل السابع كاملة بقلم دودا حودا

رواية جبروت انثي الفصل السابع كاملة بقلم دودا حودا





كوثر :هههههه مش فاهمه بتقول اي
ابراهيم :نهي مراتي
كوثر :مراتك مين يا عره الرجاله انت نسيت نفسك يا واطي ولا اي انا اللي عملتلك يلا فوق
ابراهيم ،:اه منا عارف ورث باباكي ومامتك انا خدته صح
كوثر :لا يا روحي موت اختك اللي عمرك ما كنت هطول منها حاجه وهي عايشه كان بسبب
ابراهيم : اخرسي مش عايز اسمع صوتك
كوثر :اي مش عايز العروسه تعرف بلوتك ولاايه انا شريكه معاك في كل حاجه وانا اللي خليتك ليك اسم وانا اللي اديك كل حاجه يا ابراهيم
ابراهيم :كوثر متخلنيش ارمي عليكي يمين الطلاق دلوقتي
كوثر :, اعملها يا سيد الرجاله وانا اروح وأقول لجوز اختك كل حاجه وعليا وعلي أعدائي بقي
ابراهيم :اطلعي فوق يا نهي
كوثر :تطلع فين الفيلا دي بتاعتي انا السبب فيها وهي مش هتقعد فيها عايز اتجوز برحتك بس برا بيتي
ابراهيم :سمعتي يا نهي فوق يلا واقفلي الباب عليكي
نهي :حاضر حاضر تحت امرك وطلعت نهي فوق
ابراهيم :انتي عايزه اي تخدي كام وتطلعي برا حياتي انا مش عايزك
كوثر :عمرك يا ابراهيم واورثك زي ما ورثت انت اختك
ابراهيم :انا بجد بكرهك وانتي عارفه ومتاكده أن مكنتش عايز اختي تحمل
كوثر :تحمل أي الموضوع اكبر من أما الفلوس دي بتاعتي انا اللي قتلت مياده وانا اللي خليتك معاك فلوس وأنا اللي خليتك ترمي بنت اختك في الشارع والله لو طلقتني للروح لجوز اختك واقوله انك رميت بنت اختك في الشارع
ابراهيم :بنت اختي في مكان امين انتي فاكره أن ممكن ابيع لحمي أو ارمي انا عارف بنت اختي فين وخروج واجبها
كوثر :حلو اوي اعملها.وانا اوديكي في داهيه
نهي :اي العيله القذره دي وانا اللي مكسوفه منهم دول شياطين في بعض
وبعدين ابراهيم خد كوثر عالمكتب واتصلت نهي بمحسن
محسن :انتي غبيه ازاي تتصلي بيا وانتي في الفيلا
نهي :عندي خبر بنص مليون جنيه
محسن :ها قولي
نهي :مش لما اعرف هاخد نص مليون ازاي
محسن :نص اي انتي عبيطه هجبلك نص مليون جنيه منين
نهي :من ثروه مراتك
محسن :مراتي معاها نص مليون انتي عبيطه
نهي :انا اقصد مراتك مياده
محسن: نهي مش فاهم حاجه قولي
نهي :انا معايا تسجيل دلوقتي ان اللي موت مرتك كوثر مراتك مامتتش موته طبيعه لا وبنتك عايشه
محسن:نهي انتي شربتي حاجه ولا اي
نهي :والله ابدا زي ما بقول ليك كده هي فرشت ليه الملايه هههههههه لما تتجوزني وقالت ليه كل حاجه وبعدين هنروح بعيد ليه هتسمع التسجيل بودنك
محسن :لي فرشت الملايه اي الألفاظ دي
نهي :نعم انت سائب الموضوع المهم ومركز في طريقه كلامي مش بقول عالم غريبه
محسن :طيب ابعتي التسجيل واتس
نهي :بتحلم لما اخد نص مليون الاول
ابراهيم فتح الباب :بتكلمي مين يا حبيبتي
نهي :ماما قولت اكلمها عقبال ما تطلع
ابراهيم :حقك عليا علي اللي حصل
نهي :ابدا يا حبيبي مش مضايقه والله الله يكون في عونك
ابراهيم :عالعموم انا هامن ليكي مستقبلك علشان لو حصلي حاجه
نهي ؛انا عايزك انت يا حبيبي مش عايزه حاجه من الدنيا غيرك
ابراهيم :انتي طيبه اوي يا نهي وعدا شهور ونهي حبت ابراهيم بجد وبقت تشوف رقم محسن مش بترد عليه حست أن عمرها بدأ لنا اتجوزت ابراهيم وسميره خلفت وجابت بنت وسميتها ساره وكبرت دعاء وكانت حاسه ان عمتها شيماء مش بتحبها وكانت في يوم هناك عند عمتها وبتلعب مع ابنها
زياد اللي اكبر من دعاء ب٣سنين
زياد :, ماما أنا جعان
شيماء :حاضر يا حبيب ماما ثواني والامل يكون جاهز
زياد :ماما أنا عايز سندوتش اي حاجه بقولك جعان
شيماء :يووووو يا زياد طيب طيب خد
زياد :عايز لأختي كمان
شيماء :اختك مين
زياد :اختي دعاء يا ماما
شيماء :دعاء مش اختك يا حبيبي ومش عايزه اسمع بتقول كده تاني
زياد :لا اختي مش بنت خالي تبقي اختي
شيماء :احنا لاقين البت دي في الشارع مش بنت خالك
دعاء :اي يعني بابا محمود مش بابا
شيماء :لا ياختي مش ابوكي انتي اصلا ولا ليكي اصل ولا عيله وجريت دعاء علي البيت
سميره :مالك يا قلبي بتعيطتي كده ليه
دعاء :ماما هو انا فعلا مش بنتكم
سميره :مين قالك الكلام الفارغ ده
دعاء عمتو. شيماء
سميره :لا طبعا الكلام ده مش حقيقي انا هشوف عمتك ازاي تقول الكلام ده ادخلي يلا مع اختك
ودخلت سميره لمحمود
سميره :اختك شيماء بتهزر صح ازاي تقول لعيله الكلام ده
محمود :انا شايف انها مش غلطانه وبعدين ما ربنا اداكي بنت ليه بقي نربي عيله من الشارع انا خلاص بقولك اهو ياه البت دي تمشي يا تطلقي اختاري بقي
سميره :انت عارف راي أطلق
محمود :موافق بس مش هتخدي فيروز انتي اهلك مش هيعرفوا يصرفوا عليها
سميره :ملكش دعوه انا هعرف
محمود :وانا قولت مش هتخديها ويلا اطلعي برا وخدي البت دي معاكي
سميره :لا بنتي حرام عليك اديني بنتي
محمود :قولت مش هتخديها وعايزه تعيشي يبقي البت دي تمشي من هنا
سميره :موافقه موافقه اعمل اللي انت عايزه بس سيب بنتي
محمود :ماشي ادخلي
وفي فيلا ابراهيم رقم غريب اتصل علي نهي
نهي :الو ايوه مين
محسن :احنا هنستعبط يابت ازاي اتصل بيكي وانتي مش بتردي
نهي : مش هقدر اودي جوزي في داهيه
محسن :والله أنا ممكن اروح ليه واقوله انك لعبه مني
نهي :أنا ممكن اساعدك أن كوثر تروح في داهيه بس جوزي لا يعني تاخد التسجيل الجزء اللي فيه أن كوثر قتلت مراتك بس بجد انا بحب جوزي ومش هقدر أنه يتاذي
كوثر :فتحت الباب انتي مسجله ليا يابنت الكلب والله لقتلك هنا
يتبع
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close