-->

رواية عشقتها ولكن الفصل التاسع 9 بقلم دينا دخيل

رواية عشقتها ولكن الفصل التاسع 9 بقلم دينا دخيل

    رواية عشقتها ولكن الفصل التاسع 9 بقلم دينا دخيل



    لبارت التاسع🐣

    سامح : هههههههههههه هو انا لسه عملت .... دا انا لسه هعمل تعالييلي ي حلوه
    دا انا هموت عليكي من ساعه ما جيتي الشركه وانتي مش معبراني أصلا

    وبدءات امل تجري منه وبتصوت عشان حد يلحقها
    بس مكنش في حد في الشركه

    ف دخلت امل مكتب من المكاتب وحاولت تقفل الباب وراها
    سامح وهو بيزق الباب : كفايه جري بقا ومتتعبنيش

    أمل بعياط : انت زباله .... ابعد عني بقا

    سامح : هههههههههههه أبعد ايه .... دا انا ما صدقت
    أصل انتي قمرر وزق الباب فتحه

    وقبل ما يوصل لأمل كان واقع ع الارض من الضربه اللي اخدتها في وشه
    وكان مالك 💃

    مالك بعصبيه وهو بيقومه من ع الأرض تاني عشان يضربه
    اه يا زباله ي قذر وضربه لكميه في وشه

    امل حمدت ربها أن جه مالك وقعدت تعيط من اللي حصل وبيحصل

    سامح : انا مظلوم ي استاذ. مالك .... دي هي
    هي اللي قالتلي أن الشركه هتبقي فاضيه وهنقعد براحتنا

    امل بعياط : ي كداب ي زباله

    سامح : انا مش كداااب .... انتي اللي شمال صدقني يا...

    وقطع كلامه ضرب مالك

    مالك بعصبيه : اخرس ي زباله ي سافل
    امل انا واثق في اخلاقها وهي أنضف من أنها تعمل كدا
    وأشرف من مليون واحد زيك ي حيوان
    ومالك ضربه ما يسمي بعلقه مووت 😂

    وفضل مالك يضرب سامح بغل وغيظ ومكنش شايف قدامه غير أنه حاول يأذي أمل حبيبته
    ( اه اعترف دلوقتي أنه حبها ⁦☺️⁩ )
    وكان سامح اغمي عليه من. الضرب ولسه مالك بيضربه

    امل بعياط : خلاص ي مالك خلاص هيموت في ايدك

    مالك بعصبيه : يموت ولا يروح في ستين داهيه خايفه عليه

    امل بعياط : لا هو حقير
    انما لو مات حضرتك هتتحبس بسببي وهو كلب ميساويش
    سيبه ارجوك كفايه كدا

    مالك سابه ووقف قدام امل وهي كانت بتعيط جامد اووي

    مالك كان نفسه يشدها وياخدها في حضنه ويقولها محدش يستاهل دمعه منك وانتي في أمان طول ما انا جمبك

    مالك : امل اهدي خلاص انا هنااا ومش هيحصل حاجه اهدي

    أمل بعياط: هو حيوان ... وانا معملتش حاجه ...هو كان .... كان

    مالك : اهدي عشان خاطري مش قادر اشوفك كدا
    وهو هياخد جزءاه وقسما بربي لأدفعه تمن اللي عمله لحد ما يتمني الموت الكلب دا
    بس كفايه عياط

    وكلم مالك الشرطه وجم أخدوا سامح وكان بدأ يفوق

    سامح : مش هسيبك ي امل .... مش هسيبك .... أصل انتي حلوه اوي هههههههههههه

    مالك بعصبيه : ضربه تاني جامد
    أقسم بالله لو قربت منها تاني ي سامح لكون قتلك بإيدي
    وهتفضل في السجن
    وكمان مرفود من الشركه
    مش عايز اشوف وشك تاني فاااهم

    والشرطه اخدت سامح ومشيت

    ولسه أمل بتعيط

    طلع مالك منديل من معاه وادهولها
    خدي ي امل وكفايه عياط .... ارجوكي

    واخدت امل المنديل وبدءات تهدي شويه وطلبت تدخل الحمام تغسل وشها وتظبط نفسها
    ومالك استناها برا وبيحمد ربنا أنه وصل في الوقت المناسب والا ...
    مقدرش حتي يتخيل إيه كام ممكن يحصل وكان متعصب ونفسه يقتل سامح
    وخرجت امل وكانت هديت شويه

    امل : مش عارفه اشكرك ازاي والله
    لولاك كان .... وبدءات تعيط تاني

    مالك بهزار : ايه هنعيط تاني كفايه كدا بقا
    عيطي لسنه قدام

    امل ابتسمت من كلامه : بجد شكرا اووي

    مالك : العفو ي أمل متقوليش كدا .... الكلب دا لولا البوليس كنت قتلته وشربت من دمه

    امل : بس حضرتك ايه رجعك

    مالك : انا...

    فلاش باااك

    نازل مالك مع ريان

    ريان : ها معاك عربيتك ولا هتقرفني

    مالك : انت تطول اركب معاك أصلا 😌
    وبعدين معايا عربيتي

    ريان : هههههههههههه طب يالا

    ووصل مالك لعربيته وبيطلع المفتاح مش لاقيه

    ريان : وقفت كدا ليه يبني

    مالك : تقريبا نسيت المفتاح ع المكتب فوق

    ريان : خايب اووي انت

    مالك : امشي يااض من هنا
    اسبقني وهجيب المفتاح واحصلك

    ريان : اوك .... باي

    وطلع مالك يجيب المفتاح

    مالك : وبس طلعت وانتي عارفه الباقي

    امل: انا متشكره جدا
    الحمد لله انك أنقذتني

    مالك بهزار : هتفضلي تشكريني كتير
    اول مره حد يحترمني اووي كدا 😌😂

    امل : هههههههههههه

    مالك : ضحكتك حلوه اووي يا امل .... اوعي تبطلي تضحكي
    ( منورين ي سناجل 😂 )

    امل اتكسفت
    احم .... طب معلش انا همشي بقا

    مالك : خدي ابت ..... تمشي فين في الوقت دا وبحالتك دي
    هوصلك

    امل : متأسفه يا مستر والله بس مش هينفع

    مالك : طب المره اللي فاتت وقلت ماشي
    المره دي مش هسيبك تمشي في الوقت دا وانتي كدا
    وعارف مبادئك بس دا استثناء

    امل بحرج : أسفه بس مش هينفع

    مالك بنفاذ صبر: خلاص هسيب عربيتي في الجراج بتاع الشركه ونركب تاكسي اوصلك للبيت

    امل : طب وليه دا كله بس

    مالك في نفسه : عشان بحبك وخايف عليكي
    بس قال بهزار : اكيد مش من الرجوله يعني اسيبك تمشي كدا وانتي مش عايزه تركبي معايا
    الناس يقولوا ايه بتشتغلي عند سوسن ....يرضيكي يقولوا
    عليا سوسن

    امل : هههههههههههه ياااربي
    لا
    طب ممكن بقا نمشي من المكان دا

    مالك : امرك يالا

    ونزل مالك وامل وركبوا تاكسي وهو ركب قدام وهي وراء لوحدها عشان ميضايقهاش
    و شافها في المرايه وهي كاتمه العياط وسرحانه

    واتمني لو كان يقدر يمسح دموعها

    ووصلوا للبيت وامل حاولت تتماسك لحد ما تطلع

    مالك للسواق : استناني هنا يسطا ...ثواني وهرجعلك

    امل : شكرا لحضرتك جداا ....مش عارفه اقولك ايه
    ربنا يخليك

    مالك : متقوليش حاجه ...المهم انك تمام
    يالا تصبحي ع خير

    امل : وحضرتك من اهله ودخلت البيت

    وهو فاضل واقف لحد ما اطمن أنها وصلت وكويسه وطلب من السواق يوصله ع البيت

    امل دخلت وكانت اسراء لسه صاحيه من النوم وخفت شويه من تعبها

    اسراء : اتأخرتي كدا ليه .... كنت لسه هرن عليكي
    مالك يبنتي مبترديش عليا ليه
    ومالك وشك مرهق ومعيط كدا

    امل طلعت جريت على حضن اسراء بتعيط بأقصي ما عندها

    اسراء بخوف : اهدي اهدي
    مالك بس

    وأمل مش قادره تتكلم وبتعيط وبس
    ف اسراء اخدتها ف حضنها علي السرير وقعدت تقرأ قرءان كتير لحد امل ما هديت ونامت

    اسراء بحيره : ياتري مالك
    طب هتنام بهدومها كدا

    وفكت اسراء خمار امل وظبطت نومها عشان تعرف تنام وغطتها وسابتها ترتاح وخرجت برا

    اسراء : طب انا مش فاهمه هي مالها
    طب اعمل ايه
    ارن ع مستر مالك أسأله هو اكيد كان معاها في الشغل وعارف
    ولا هيبقي شكلي وحش
    اووف هرن وخلاص

    ورنت اسراء ع مالك وكان هو لسه واصل بيته

    مالك : ألو ..... مين معايا

    اسراء بحرج : احم .... انا اسراء ي بشمهندس اللي بشتغل في الشركه

    مالك بخضه : في حاجه
    امل كويسه ؟

    اسراء : انا اصلا بتصل بحضرتك أسألك ايه اللي حصل
    امل جات منهاره ونامت ومعرفش مالها

    حكالها مالك اللي حصل وهو متعصب

    اسراء بعصبية : الحيوان الزباله ال ....
    وقطع كلامها صوت صراخ أمل وطلعت تجري عليها تشوفها
    ومالك قلبه وقع منه

    اسراء دخلت الاوضه بسرعه لقيتها نايمه وزي ما تكون بتحلم بكابوس وبتصرخ وتعيط وهي نايمه وبتهزي بالكلام

    سامح لااا .... حرام عليك ... ي حيوان ...ابعد عني

    ومالك كان سامع كلامها وكان بيتمني يبقي جمبها وياخدها في حضنه يطمنها
    واسراء قربت منها و ..

    اسراء : اهدي ي حبيبتي دا كابوس اهدي
    انتي في البيت وع سريرك ودا كابوس وانا اسراء اختك جمبك
    أهدي وفضلت تكرر كلامها لحد ما وصل لعقل أمل وهديت واسراء قرت قرءان لحد ما نامت تاني

    و افتكرت مالك ع الفون
    الو ... اسفه ي بشمهندس... نسيتك خالص

    مالك : ولا يهمك ....المهم هي كويسه

    اسراء : اه الحمد لله..... شكرا جدا لحضرتك

    مالك : مفيش داعي للكلام دا ي انسه اسراء ..... اسيبك تنامي
    وقفل مع إسراء

    وفضلت إسراء صاحيه جمب امل وهي بتقرالها قرءان وبتطبطب عليها لحد ما نامت جمبها

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .