-->

رواية لحظات انوثة الفصل التاسع 9

رواية لحظات انوثة الفصل التاسع 9

    رواية لحظات انوثة الفصل التاسع 9 




    لحظات أنوثة 💞الفصل التاسع

    (كارمن)
    وكانها ادمنت رائحته تشمها في كل مكان
    كارمن اعقلي ياكارمن مش حسمح اني ابقي حياة تاني وبعدها قامت من مكانها اتجهت
     الي للمرأة رأت انعكاس صورتها بحزن
    كارمن بصت في المرايا ومسكت الفرشاة
    ورات مقص علي السراحة مسكته وبعدها افتكرت

    [فلاش باك ]كانت تمشط شعرها الأسود الطويل الذي كان ينسدل علي ظهرها وهو يداعب رقبتها البيضاء الجميلة يصل لاخر ظهرها يتحرك وراءها بحرية
    دخل فجأة انتي بتعملي ايه شعرك ده انا حقصهولك فاهمة لوشفتك بصة في المراية تاني حشوهلك وشك
    [باك ]رمت المقص علي الارض ومسكت الفرشاة رمتها علي المراية وبدأت في البكاء واعدت علي الارض ومسكت راسها

    💞🌺⁦❤️⁩

     في صباح يوم جديد مشرق علي ابطالنا
     وكان الشمس تعلن عشقها للسماء

    (ادم)
    صحي من نومه يشعر بصداع كاد أن يفجر راسه من اللالم
    دخل ادم الحمام بعدها سمع صوت فتح الباب
    كارمن صباح الخير
    ادم بلؤم من الحمام صباح الخير بعدها خرج من الحمام اهلا ياامجد
    كارمن وهي تحاول النظر بعيد عنه وتجاهله من منظره البس حاجة
    ادم لا مش حلبس حاجة انا كده كويس مالي منا لابس بنطلون وراح علي الصالة الرياضية يمارس تمارين
    كارمن طيب انا حستناك لحد ما تخلص
    ادم لم يهتم لكلامها وبداء في ممارسة
     الرياضة الخاصة به بعد وقف انت شكلك تعبان أو مش نايم ليه
    كارمن ابدا انا تمام انا فعلا مش نايم كويس
    ادم عن راسه انا حطلع احضر نفسي عشان النهاردة في تمرين في النادي
    كارمن تمرين ايه انت ناقص
    ادم بابتسامة اه عندي تمرين ملاكمة النهاردة ماتيجي معايا
    كارمن هزت راسها انت تؤمر ياادم بيه حروح اقول لعم صلاح وخرجت
    ادم لنا نشوف اخرتك ايه وبعدها حاله اتصال من رقم مسجل باسم شكري رد
    ادم ها عرفت عنها ايه
    شكري اسمها كارمن وهي المسؤولة عن أخواتها سلمي دكتورة بيطرية وجميلة موديل
    ادم طيب حلو اوي لما تعرف حاجة تاني قولي سلام وقفل بعدها دخلت كارمن
    ادم بنظرات استغراب من هذه المرأة انا حطلع اجهز عشان التمرين
    ادم باستغراب من نظراته ماله ده في ايه

    عند ادم في الغرفة معناها اسمها كارمن حلو

    ⁦❤️⁩🌺💞
    (قصي وسلمي)
    تململت في فراشها ابتعد عنها فجأة حتي لا تشعر بوجوده بجانبها
    فاقت سلمي من نومها انا ايه اللي جابني هنا
    قصي انا اللي جيبتك
    سلمي انت عايز مني ايه مش فاهماك ابعد عني بقي
    قصي انت اللي عايزة مني
    سلمي انا مش عايزة منك حاجة وعايزة
     امشي عايزة اشوف اخواتي ارجوك سبني امشي
    قصي ماشي انا حسيبك تمشي بس افتكري انك ماضية علي العقد وخرج برة الغرفة وهو يلوم نفسه علي كلامه لها

    💞🌺⁦❤️⁩
    (جاسر وجميلة)
    جميلة يعني مش حشوفك النهاردة
    جاسر لا للاسف عندي تصوير في مكان تاني
    جميلة وحشتني
    جاسر وانتي كمان ححاول تفضي نفسي عشان اشوفك
    جميلة بفرحة ياريت
    جاسر ها طلعتي من الجامعة ولا لسة
    جميلة انا اهو خارجة خلاص
    جاسر طيب بصي وراكي كده
    جميلة بصدمة من وجوده
    ،،⁦❤️⁩🌺💞

    في ساحة التمرين وبالاخص في صالةالملاكمة
    دخلت كارمن و معها ادم خلع عنه قميصة وكان متعمد إن يوتر كارمن
    وارتدي زي الملاكمة تحت نظرات كارمن التي تفحصه وبدأ في التمرين
    كارمن انت متاكد ان ده تدريب وجلست بارياحية
    ادم مش فاهم
    كارمن يعني ايام الجامعة كنا بنتدرب غير كده خالص
    ادم حك ذقنه بيدية طيب متعلمني ياامجد وغمزلها بطرف عينه
    كارمن بللت شفاهها بطرف لسانها قصدك ايه
    ادم قصدي تنزل تعلمني يلا مستنيك والبس لبس الملاكمة
    كارمن حست انها حتتكشف ضغطت علي الوتر الحساس عنده خايفة اكسبك يبقي شكلك وحش ادامي وانت مديري
    ادم لا متقلقش تعالي علمني يلا بطل دلع
    نزلت كارمن من مكان التشجيع الجماهير  ودخلت في صاله الملاكمة لبست في يديها قفازات الملاكمة 
    ادم جاهز كارمن جاهز ايه جايه تقرب يديه من وجهه مسك ايديها
    كارمن سيب ايدي
    ادم مش عيب في حقك لما تكون ايديك ناعمه كده
    كارمن سيب ايدي ادم لا مش حسيبها لكمها في وجهها كارمن ردت له الكمه
    كارمن مسكت وجهها بالم بعدها جايه تمشي لحد باب الصاله الرياضيه لقت يد تحاصرها من ظهرها
    كارمن اعطته وجهها لصدره العريض عايز ايه سبني انت ناسي انا مين
    ادم مين بقي عشان ابقي فاهم كويس

    ,💞🌺⁦❤️⁩

    جاسر بابتسامة فتحلها الباب اركبي
    جميلة ركبت السيارة وقفلت الباب
    جميلة مش همك شكلك في الجامعة
    جاسر مش مهم انا مبعملش حاجة غلط
     انا بحبك
    جميلة نظرت لها بابتسامة من كلمتها التي تشعرها بالحياة والامان
    جاسر شافها مبسوطه احنا حننزل هنا عشان نتمشي
    جميلة انت حتنزل بجد
    جاسر من يوم مامشيت معاكي وانا كل يوم بنزل من غير عربية بمشي في الاماكن اللي اتمشينا فيها مع بعض
    جميلة ليه بقي بيفكر ك بايه
    جاسر بيكي بيفكرني بيكي انا عمري مافي واحدة عملت فيا كده كلهم اهم حاجة عندهم الشهرة وبس بس انتي حاجة تانية
    جميلة انا بحبك ومش عايزة حاجة تانية انا كنت بحلم اشوفك واكلمك
    جاسر من امتي ده
    جميلة بكسفة من زمان بس انت مكنتش تعرف ولا حاسس انا كنت زي ظلك بظبط
    جاسر سكت شوية كان في واحدة بتكلمني في التليفون بتطمن عليا يوميا دي انتي
    جميلة بصت في الارض بكسفة اه انا
    جاسر مسك وجهها وحضنها انا بحبك

    ⁦❤️⁩🌺💞
    (قصي وسلمي)
    لمت اغراضها واتجهت الي خارج الغرفة انا حمشي
    قصي ماشي حترجعي امتي
    سلمي حقعد كام يوم وحرحع تاني
    قصي مع السلامة
    سلمي بغيظ مع السلامة وخرجت ركبت السيارة والسيارة اتحركت بيها حتي غابت عن انظار قصي
    قصي غبي رمي بعض الاغراض علي الارض وبدأ في تكسير الاشياء

    💞🌺⁦❤️⁩
    (كارمن وادم)
    كارمن انت قصدك ايه
    ادم ولا حاجة خلينا نخرج احسن عشان الشغل منتاخرش علي الشركة
    كارمن انا حستناك برة وخرجت مسكت وجهها بيديها من الالم
    ادم حنشوف اخرتك ايه ودخل يلبس هدومه

    بعد نصف ساعة وصل كارمن وادم علي الشركة لقوا السكرتيرة بتتكلم مع امجد
    امجد انا نسيت الcv بتاعي هنا
    السكرتيرة اسم حضرتك ايه
    امجد انا امجد جيت هنا عشان اعلان الوظيفة
    كارمن بخوف مسكت يد ادم
    ادم شدد علي مسك يديها

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .