-->

رواية لحظات انوثة الفصل العاشر 10

رواية لحظات انوثة الفصل العاشر 10

    رواية لحظات انوثة الفصل العاشر 10 




    لحظات أنوثة 💞 الفصل العاشر

    بعد نصف ساعة وصلت كارمن وادم علي الشركة لقوا السكرتيرة بتتكلم مع امجد
    امجد انا نسيت الcv بتاعي هنا
    السكرتيرة اسم حضرتك ايه
    امجد انا امجد جيت هنا عشان اعلان الوظيفة
    كارمن بخوف مسكت يد ادم
    ادم شدد علي مسك يديها وعمل نفسه مش مهتم بالموقف تعالي ياامجد ورايا
    بعدها دخل امجد المكتب ووراه كارمن
    ادم مالك في ايه متوتر ليه
    كارمن لا ابدا انا بس تعبان شوية انا عايز اخد راحة النهاردة
    ادم وماله خد راحة عايزك ترتاح خالص ياامجد اتفضل امشي
    كارمن لمت اغراضها وفتحت الباب وخرجت اتجهت الي مخرج الشركة اخذت نفس عميق وخرجت من الشركة

    ⁦❤️⁩🌹💞

    رجعت سلمي الي البيت رنت جرس الباب فتحتلها عبير
    سلمي ازيك يا عبير امال فين كارمن وجميلة
    عبير جميلة وكارمن نزلوا من بدري كويس انك جيتي اروح انا شقتي بقي
    سلمي طيب ياعبير مع السلامة
    عبير مع السلامة يادكتورة وقفلت الباب
    سلمي دخلت غرفة والدتها
    سلمي ازيك ياماما وحشتيني وباست ايديها بعد شوية سمعت صوت فتح الباب دخلت كارمن اعدت علي الأريكة
    سلمي دي كارمن باين جت وخرجت برة الغرفة
    كارمن سلمي حبيبتي عاملة ايه وحشتيني وحضنتها
    سلمي وحشتيني ياكارمن
    كارمن وانتي كمان ايه رجعتي ليه صاحب المزرعة اكيد مشاكي عرف انك مشاكسة
    سلمي افتكرت قصي وسرحت في ملامح وجهه وشخصيته
    كارمن ايه روحتي فين
    سلمي ابدا معاكي حدخل اغير و ارتاح شوية
    كارمن طيب ياحبيبتي براحتك انا كمان حدخل اريح ايه ده دي جميلة جت اهي
    جميلة سلمي حبيتي عاملة ايه حمد الله على السلامة ياه البيت وحش اوي من غيرك وحضنتها
    كارمن بس يابت وانا مش عجباكي ولا ايه
    جميلة طبعا انتي الاصل بس سلمي كانت وحشاني اوي
    سلمي وانتوا كمان وحشتوني تعالوا ندخل نقعد في جوة الجو ساقع اوي
    جميلة ياريت انا وحشتني ايام زمان اوي
    كارمن ياريت وسرحت في ايام زمان
    جميلة وسلمي مالك ياكارمن تعالي ودخلوا الغرفة
    كارمن انا تعبانة وعايزة انام
    جميلة مفيش هروب لاي مكان النهاردة سهرة للصبح بس يابنات أنا عندي سهرة تانية
    كارمن فين بقي ومع مين
    جميلة مع المخرج جاسر الالفي
    كارمن ليه  بقي يقربلك ايه عشان تسهروا سوا
    جميلة بخجل بحبه وهو كمان بيحبني
    كارمن اكيد بيشتغلك انتي عارفة مخرج زي ده بيقول الكلام ده لكام  واحدة غيرك
    جميلة لا جاسر بيحبني زي ماانا بحبه انتي بس رافضة الفكرة عشان انتي محبتيش قبل كده
    سلمي خلاص ياكارمن يمكن يكون بيحبها بجد اديله فرصة
    كارمن عايزة أقابله عشان اتاكد من صدق كلامه
    جميلة بس حقوله  ايه
    كارمن معرفش ده اللي حيحصل انتي حتكلمي يجي عشان اشوفه وإتكلم معاه
    جميلة حاضر بس اختاروا معايا حلبس ايه وفتحت الدولاب
    سلمي كل دي فساتين جبتيهم منين
    كارمن انتي خدتيهم منين
    جميلة جاسر اشتراهملي
    كارمن ليه بقي
    جميلة ابدا الفستان اتقطع في التصوير فلغي التصوير وجابلي الفساتين دي كلها
    كارمن بس انتي مش بتشحتي من حد
    سلمي خلاص بقي متكبريش الموضوع باين أنه بيحبها
    كارمن بيحبها مفيش راجل بيحب كلهم كدابين بيضحكوا علي البنات لحد مايخدوا اللي عايزينه وفي الآخر يرموكي
    جميله كارمن ارجوكي كفاية انتي مجربتيش  الحب عشان تحكمي علينا انتي قلبك قاسي اوي ياكارمن لازم تتغيري جربي افتحي قلبك لراجل انتي مش حتعيشي لوحدك ابدا لازم راجل يحبك وتحبي يحميكي من الدنيا وقسوتها لازم تبقي ضعيفة متبقيش قوية متبقيش مسترجلة انتي انثي جميلة بصي لشكلك في المرايا ومسكتها من ايديها شافت انعكاس صورتها في المرآة شايفة ملامحك وجسمك كلهم أنوثة حاجة لايمكن تنكريها
     ليه تغيري طبيعة الكون انتي انثي جميلة
    كارمن باحراج من كلامها ايه اللي انتي
    بتقولي ده
    سلمي اعدي ياكارمن تعالي اعدي انتي عمرك ماحبيتي
    كارمن احب لاطبعا احب ايه بس
    جميلة مش ممكن حد بيحبك مثلا وانتي مش عطياله فرصة غيري من نفسك من طريقة مشيتك لبسك انتي جميلة ياكارمن حبي نفسك بطلي تفكري فينا فكري في نفسك
    احنا مبقيناش صغيرين
    سلمي بقولك ايه فرجينيا علي الفساتين دي ياجميلة شكلهم جامد اوي
    جميلة قامت من علي السرير و بدأت في قياس الفساتين
    جميلة خدي قيسي ده سلمي ولو حلو خدي ليكي
    سلمي بجد وقامت تقيس الفستان ايه رايكم
    جميلة تحفة عليكي ياسلمي خدي قيسي ياكارمن ده مع لون بشرتك هيبقى  تحفة
    كارمن قامت من علي السرير انا اقيس
     ايه بس انا خارجة حروح ارتاح
    جميلة بتهريب ماشي براحتك ياكارمن اه حكلم جاسر عشان يجيلك بكرة وكمان هأجل ميعاد النهاردة عايزة ااعد معاكم
    سلمي بفرحة ياريت
    كارمن بفرحة ياريت انا حروح اعمل فشار واشغل  التليفزيون
    سلمي وجميلة ماشي
    جميلة مالك ياسلمي انتي كويسة شكلك متضايق بيحب
    سلمي لا ابدا احب ايه بس انا بس تعبانة من المشوار
    جميلة عليا انا شكله ايه
    سلمي هو مين ده
    جميلة اللي بتفكر في
    سلمي بدموع وبللت شفاهها بطرف لسانها قصي القاضي وحضنتها
    جميلة طيب اهدي اهدي و احكيلي في ايه وشكله ايه وليه بتعيطي كده عملك حاجة ضايقك في حاجة
    سلمي دائما بيضايقني دايما
    جميلة بتحبي
    سلمي لا انا بكرهه
    جميلة واضح انك بتكرهي
    سلمي أغمضت عينيها تعبني وعذبني اوي
    جميلة طيب اهدي اهدي واحكيلي كل  حاجة

    💞🌹⁦❤️⁩
    بعد عدة ايام

    لم يستطع قصي البعد عن سلمي ركب سيارته واتجهه في طريقة الي مدينة الإسكندرية
    قصي انا تعملي فيا كده ياسلمي تعملي كده في قصي القاضي وساق باقصي سرعة

    ~~~~

    بعد عدة ساعات وصل اتصل بادم الجارحي رد
    قصي انا عندكم في اسكندرية فينك يابني لسة بتصيع
    ادم ابدا والله انت اخبارك ايه حمد الله على السلامة نورت
    قصي جاسر عامل ايه لسة شايف نفسه ومفيش بنت عجباه
    ادم ياعم زي ماهو مش حيتغير قال يعني انت اللى اتغيرت ما انت شايف نفسك ومش عاجبك حد مستنيك في البيت تعالي وحجيب جاسر ويجيلنا
    قصي طيب انا جايلك سلام وقفل

    ~~~~
    اتصل ادم بجاسر رد
    جاسر ياه لسة فاكر أن ليك صاحب
    ادم ياعم اهدي عليا صاحبك جه وعايز يشوفك عندي في البيت
    جاسر قصي القاضي جه جايلكم علي
    طول بس
    ادم من غير بس مستنيك وقفل

    ~~~~
    اتصلت جميلة بجاسر رد عليها
    جميلة انا اسفة مش حقدر اجي سلمي جت وانا
    جاسر انا كمان عندي مشوار بس حتتعوض
    جميلة ماشي سلام هو ماله ماصدق ليه
    جاسر ركب سيارته وذهب علي بيت ادم

    🌹عند البنات🌹
    جميلة فاكرة ياكارمن الواد ياسر لما ضربتي في الثانوي كان بيتريق عليكي في الرايحة والجاية كان بيضايقك
    سلمي ولا الواد ايمن ضربته علقة موت لحد ماجه اشتكي لابوكي
    سلمي كانوا مسمينها كابتن كرم
    جميلة بضحك الواد احمد مسميها الحاج كرم
    كارمن بس اسكتوا اتلموا دول شوية عيال خايفة مش رجالة اصلا
    جميلة امال الراجل في نظرك عامل ازاي ياكارمن
    كارمن مفيش رجالة اصلا كلهم كدابين
    وبتوع بنات وافتكرت ادم كل يوم مع بنت جديدة بيغيروها كأنها كرافتات وبدل
    جميلة وسلمي مالك ياكارمن في ايه انتي كويسة شكلك متضايق اوي
    سلمي لا ابدا خلينا نكمل الفيلم

    🌹عند الشباب🌹
    اتقابلوا بعد غياب في شقة ادم
    ادم اخيرا ياشباب اتقابلنا تاني
    قصي احلي لما
    جاسر بس شكلك متضايق ياقصي اوبا قصي القاضي وقع ولا ايه مين البت اللي عملت فيك كده
    قصي حب ايه بس يابني
    جاسر ماشي حعديها وانت اخبارك ايه ياادم لسة كل يوم تفرقع واحدة ايه اخبار الحب معاك شكلك متضايق
    ادم لا طبعا حب ايه بس
    قصي عمال تسالنا وانت بقي ايه اخبارك لسة زي ماانت ولا في حد في حياتك ايه النظرة دي شكلك وقعت
    جاسر جميلة اسمها جميلة

    الفصل الحادي عشر من هنا

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .