رواية الخطيئة الفصل السادس 6 بقلم سلمي سمير
تستيقظ ياسمين من نومها وشعرها الكستنائي غير مرتب (منكوشه يعني 😂)
اوووووووف بقي ع الصبح لي ي رب بالتني بمعده زي دي يااااارب بقي اتعشي بليل اصحي الصبح ع جوعي دنا لو مربيه ديناصور جوا مش هجوع كدااااا
ووضعت يدها علي بطنها
منك لله ي بعيده كل مشاكلي ف الدنيا بسببك انتي ي طفسةةةةةةةة
هييييييييييح نفسي هفاني ع بانيه ومكرونه شرايط ام اقوم اكل مهي خربانه خرباااااانه
وخرجت بثيابها العاريه جدا وشعرها الغير مرتب
وفتحت الباب وخرجت
حتي وجدته امامها
ياسمين : عااااااااااااااااااااا يلاهوي يلاهوي يلاهوي وركضت لغرفتها
ياسمين : اااااه كتير عليااااااااا كتير ي رب يعني مش كفايا جسم جاموسه كمان مخ جاموسه ونظرت لنفسها ف المرآه لتجد نفسها ترتدي (كاش اسود بكرانيش من الاسفل يصل لنصف فخذها الممتلئ وشعرها الغير مرتب وشفتيها ووجنتيها الحمروااااات
عند
يختااااااااي هييييييييح يارب يكون شافني يمكن اعجبو ولا حاااجة
(بقيتي سافله اوي ي ياسمين رامي عداكي)
اما رامي
انا ايه الا جابني هنااااااا صحتي ضاعت بسببك ي زفته الطين ي ياسمين هو كل يوم بقي مش كدا ي شيخة متجوزونا بقي بدل م الواحد صحتو ضايعه ع الفاضي كدااااااا😂😂 هيييييييح ام الحق امشي قبل م حد يشوفني واتفضح
ولكنه سمع صوتها نعم هي تلك المشاكسه الصغيره
ملك ابييييييه ي ابييييبيبه
رامي ف نفسو : احيييييه هو دا وقتك انتي كمان ي فضحتييييييييييي
ملك : الله مالك ي ابيه موطي كدا لي
رامي : اصل بطني بتوجعني اووووووي
ملك سلامتك ي ابيه طب اجبلك حاجة دافيه تشربها
رامي : مش عااااااااااااااوز حااااااااجة ي ملك روحي وانا هبقي كويس دلوقت
ملك : لا والله مهينفع مش هسيبك الا لما تبقي كويس متفرد ضهرك ي ابيه مالك موطي لي
رامي : ي ستي انا مرتاح كدااااااااااا الله يهديكي روحي بقي
ملك : لا وربنا مهسيبك قولت
رامي : لنفسه ي بنت التنحة لمواخذه ي عمتي بس بنتك حماره اووي
بصي ي ملك انا هدخل الحمام وهبقي كويس
وركض علي المرحاض سريعاااااا
نسيب بقي رمي ف الا هو فيه دااااااا ونروح لمزووووووووون 😍😍😍😍😍😍
يجلس فتا الاربعه والعشرون في غرفته يفكر بفاتنته
مازن : هو انا لي حبيتها مع انها مش اجمل وحدا عرفتها بالعكس شوفت كتير اووووي احلي وشوفت اتخن كمان اشمعني هي يعني
همسه تطرق الباب
مازن : ادخلي ي همسه
همسه : وااااااو وعرفت منين بقي انه انااااا
مازن : مش محتاااجة فكاكة يعني ابوكي ف الشغل وانا وانتي الا ف البيت هيكون مين بيخبط الشغاله
همسه : ياااااااااا ي واد ي مازن انتا لو كان عندنا شغاله وانتا تتحرش بيها واشوفك وامسكها عليك زله يااااااا واخليك تعملي كل الا انا عاوزا
مازن : تفكيرك وسخخخخخ ي شيخة بقي اناااااا مازن نبيل اتحرش وكمان بالشغاله انااااااا
ثم اردف بضحك الا بقي لو كانت فرتيكة وحلوه كنت هضرب ورقتين عرفي واخدها تحت الحوض وياااااااااا وكنت بقي هعمل اا اي دااااااا استني انتي ازاي تتكلمي معايا ف الحاجات دي ي قليله الادب انتي هاااااطلعي برا اوضتي
همسه : انا ي بن المجنونه دنا قولتلك تتحرش بس وانتا خريت بالباقي اتجوز ي بني اتجوز قبل م نجيبك بكرا من بيت هيهيهيهي دعاره
مازن وقد امسكها من شعرها
همسه : اااااااااه اااااه ي مازن سيب شعري ياد
مازن : عارفه لو شوفتك ف اوضتي تاني هعملك خريطه ف وشك وهحفرلك قنا ف اورتك دي غوري منك لله ي همسه ي بنت بلبل فصلتيني عن تفكيري
همسه : بتفكر فيها صح
مازن : ف مين
همسه : ياسمين
مازن : مش عارف انا بفكر فيها لي ولا عاوز منها اي انا خااايف ي همسه خااايف انا مريت بتجربه صعبه اوووووووي خايف تتكرر
همسه ولم تسيطر علي دموعها منها لله هي الا وصتنا لكده دي حتي مفكرتش تسال علينا عارف انا صعبان عليا بابا اووووي بيدفن حزنه وجرحة عشان ميحسيناش بحاجة
وتحول وضعهما من المشاجره لعناق اخوي يبكيان فيه بمراره
همسه وهي تمسح دموع مازن بكلتا يديها :خلاص بقي متعيطش ي حبيبي خليك راااجل كدا
مازن وضربها علي وجهها : وهو انا مش راجل ي زقرده طب وربنا لموتك النهارده وقامت ترقض ف كل انحاء المنزل حتي لا يلحق بها ولكنه اقسم علي ذالك
مازن : قفشتك تعااااالي بقي عشان اسفخك كف ع وشك
همسه : اسفخك وكف انتا بتفرج ع امينه خليل يلااااا
مازن :لا م خلااااص ي ست اتخطبت توبنا😂😂😂
همسه : قال يعني كانت هتعبرك دا رجليها احلي من وشك
مازن : طب وحيات نبيل لتاكلي علقه ي همسه
نسيبو يضربها بقي مهي تستاهل بصراحة لسانها طووويل 😂😂😂
تجلس صبا ومقلتاها تكاد تنفجر من الورم والاحمرار
صبا وهي تحتضن امها
يعني يعني ااااااااااااي يعني خلاااااااااص خلاااااااص ماااااااات مااااااات وسابنا لوحدنا خلااااااااااااص وظلت تضرب صدرها وعلي وجهها (تلطم يعني )
وسقطت فاقده الوعي
حملها حسن بن عمها وادخلها غرفتها
وخرج
ام صبا : منكوو لله دمرتو بتي وقتلتو جوزي وامسكته من ملابسه بقوه وظلت تشده
ليييييييي لييييييي دا دمكو لي تجتلوووو ليييييي كل دا عشان رفض وساختكوووووو عشان مش رايد يبقي زيكوووووو
حسن بنفاذ صبر : ي مرات عمي انا مليش زنب وانتي عارفة كويس اني مليش دعوه بشغل ابويا دا انا نزلت مصر وبدات شغل هناك لوحدي بعيد عن ابويا ومشاكله ودم عمي انا لا يمكن اشارك فيه ابدااااا حتي لو بموتي
ام صبا : منك لله صابر منك لله حسبي الله ونعم الوكيل چيبلي حجي ي رب فوضت امري اليك دعيت عليك ي صابر انتا والا معاك وانا مظلومة انا وولادي الا اتيتمو بسببك
حسن : شوفي ي مرات عمي انا فرحي كان كمان شهرين هاجلو كمان شهرين عشان موت عمي وهاخدكو تعيشو معاااياا وهحميكو من ابويا والا معا
ام صبا صرخت : عاااااااااااوز تاخدنا عنديك في مصر كييييييف كييييف بعد م عشمت بتي بالچواز وروحت اتجوزت وحدا من مصر اياااااك
حسن : ي مرات عمي انا لا عشمتها ولا حاجة هو انا عشان عاملتها كويس وحميتها من ابويا وشرو ابقي خلااااااص بحبها صبا بنت عمي وبس ي مرات عمي
ام صبا : فوضت امري اليك ي رب
وذهبت
.....
..........
..............
رامي : الووو
المتصل ...........
رامي : يعني اااااااي الكلام دا انا المدير التنفذي للشركة دي
المتصل:...............
رامي: اقفل دلوقت اقفل وانا هكلم جدي
اتصل رامي بجده وهو يستشيط غضبااااا
الووووو
الجد : الو
رامي : ممكن اعرف ي جدي ايه دا هو انا مش المدير التنفذي ورفضت الصفقه دي ازاي تقبلها
الجد : اوووووعي صوتك يعلي عليا تاااااني ي حيوان ولا كلمتي تتكسر انا ميتقاليش لي ي كلب انتا
رامي : انا صبرت كتيييييير اوي ع الاهانات دي لكن انتا زوتها اووووووووي انا الا شلت شركتك فوق كتافي لحد م كبرت اكتر
الجد : بتعايرني ي كلب
رامي : انا مش كلب وكفااااااااايه بقي انا مش ابويا وهسكت احترمني
الجد : كدا ي راااااامي طب اقسم بالله منتا متجوز ياسمين وهتجوز مراد وانتا محروم من الميراث ي كلب واغلق الهاتف في وجه
رامي بعصبيه :يعنييييييب اااااااي هيجوزها لمراااااد يعني اااااااااااااي فاكرنا لعبه ف ايده يحركهم براحته واقسم بالله لهتجوزها ي محي هتجوزها غصب عنكو كلكوووووووووووووووو