-->

رواية وعد الادهم البارت الثالث 3 بقلم امنية الحبيشي

رواية وعد الادهم البارت الثالث 3 بقلم امنية الحبيشي

    رواية وعد الادهم البارت الثالث 3 بقلم امنية الحبيشي



    الروايه هتنزل كل يووووم يا بنوتات🥰🥰🤭
    البارت الثالث💃💃
    وعد الادهم🖤🖤
    ********،***********بقلمي/ امنية الحبشي
    في الجامعة دخل شادي وجد ما جعل عينية كقطعتين من الجمر
    شهد تقف مع شاب
    قااال بصوت جهوري انتبه الجميع عليه/شههههد
    التفت له شهد/اي يا شادي صوتك عالي ليه
    قام شادي بالقبض علي يدها واخذها لمكان خالي/مين الي كنتي واقفة معااه ده
    شهد/ايدي ياشادي سيبني بقااا
    شادي/مين الي كنتي واقفة معاه ياشهد ده
    شهد بوجع/اسمه عامر وعاوز يتعرف عليا
    شادي/واتعرفتي عليه ولا لسة يااهانم
    شهد/شادي في ايه انتي عاوز اي مني اتعرف علي الي اتعرف عليه انت بتدخل ليه
    شادي/علشااااان بحبك ياشهد كله عارف اني بحبك بس انتي تعرفي ازاي لا انت مالك ياشادي بتدخل ليه ياشادي انا اسف يا شهد مش هتدخل تان صدقيني واعملي الي انتي عوزاه
    شهد بدموع/شادي انت زي اخويا ايه الي انت بتقوله ده
    شادي بدموع حاول مدارتها/فعلا احنا اخوات ياشهد وعمرنا ماهنبقي غير كدة صدقيني وذهب من امامها
    شهد/شادي ياشادي استني(جزمة ياااشهد وهي عارفة نفسها وهتكتب في الكومنتات☻☻😂😂😂)
    **************************بقلمي/امنية الحبشي
    ادهم/مصطفي الهواري
    مصطفي/ادهم السيوفي
    وعد/انتو تعرفو بعض
    مصطفي/...قاطعة مالك/همس قولت سيبي ايده وتعالي هنا حالا
    نظر له الجميع بزهول ولاكن زهولهم زاد عندما طاعت همس ما قاله مالك
    المديرة/يافندم اتفضل علشان نعرف نحل المشكلة دي
    جلسو جميعا
    ادهم/ايه هي المشكلة
    المديرة/مالك كل ما زميل ليه يقرب من همس يضربة او العكس لما بنت تقرب من مالك همس بتضربها احنا مش عارفين نسيطر علي الوضع ياريت تساعدونا
    ادهم بغرور/انتي عارفة اني ممكن اقفلك المدرسة دي كلها وافتحلة مدرسة تانية باسمة انتي عارفة بتكلمي مين انا الصقر ادهم السيوفي
    وعد بصوت منخفض لاكن وصل لمسامع مصطفي وادهم/طظ الغرور هيجيبك ورا
    كتم مصطفي ضحكتة بصعوبة ونظر لها ادهم نظرة ترعب الكبير قبل الصغير ولاكن قابلته هي باستخفاف كبير
    المديرة بخوف/يافندم انا بقول نسيطر علي الموضوع مش اكتر
    وعد/انا ممكن انقل همس من هنا لاي مدرسة تانية علي فكرة
    مالك/وعد بليز انتي كدة بتحلمي
    المديرة/يا انسة وعد انا بحاول اتناقش معاكم لان بجد الموضوع بيزيد
    مصطفي/بس ياوعدي متكلميش تان الولا خلي منظرك زفت قالها بصوت منخفض لاكن وصل لمسامع هذا الغاااضب بشدة ماذا يقول وعدي انها وعد الادهم فقط💜💜😘
    وجة مصطفي حديثة المديرة/احنا بنشكر حضرتك جدا علي تفهمك للموضوع واحنا هنحاول نتكلم معاهم ثم خرج الجميع من غرفة المديرة
    همس/لوكة انا اسفة مش هنسك ايده تان
    مالك/نووو ياهمستي انا زعلان ازاي تخليه يمسك ايدك كدة
    همس بنبرة باكية/سووري لوكا
    مالك/ماش ياهمستي بس مش تعملي كدة تان
    همس/حاضر يالوكة
    مصطفي/انت بتقول اي ياابني همستي قالها باستنكااار كبير وانتي ياهمس لوكة ده الموضوع متطور
    وعد/هو انت متعرفش يقطعني🤣🤣مش دة جوز همس مستقبليا طالبها مني وهما في حكم المخطوبين
    مصطفي/وعدي انتي بتقولي اي اصل ودني مش شغالة
    مالك/بتقولك انها خطبتي فانت متقربش منها احسن لك علشان انت كبير في السن ومش عاوز ازعلك مني
    مصطفي/نهار ابوك اسود تزعل مين يلا انت عندك كام سنة واناي ياهمس تعالي هنا
    مالك/انا عندي 6سنين وهمس مش هتجيلك ويلا باي علشان ورانا Class
    كان ادهم يقف وينظر لوعده كما يقول
    مصطفي وهو يوجه حديثة لادهم/ابنك ده
    ادهم/ايوة
    قام مصطفي باحتضانة/عاش من شافك يا ادهم
    بادلة ادهم الحضن/وحشتني ياض يا مصطفي
    وعد/مصطفي انت تعرفة
    مصطفي/ايوة يابنتي ده يبقي ابن عمتي
    ادهم/وانت تعرفها منين
    استغرب مصطفي سؤالة لاكنة قال/وعد تبقي قامت وعد بمقاطعته/انا ومصطفي اصدقاء
    نظرت وعد لمصطفي نظرة تعني(ايها الاحمق ماذا كنت ستقول)
    استغرب ادهم كثيرا من مقاطعتها
    مصطفي/وانت تعرفها منين ياادهم
    ادهم/تبقي صاحبة شادي اخويا
    مصطفي/لا متقولش هو شادي اخوك
    اومأ ادهم ايجابا
    وعد/يلا يا طفطف بقااا علشان نشوف الجامعة ولا اي
    ادهم بغيرة شديدة/طفطف اي ياانسة متحترميه شوية
    مصطفي بضحك/لا سيبها هي مش بتقولي غير طفطف اصلا يابني وعد مش بيهمها حد
    وعد/كدة ياطفطف انا زعلانة منك جداا
    مصطفي/وانا مقدرش علي زعل وعدي مني
    ادهم بغيرة وغضب/مش يلا بقااا هنفضل واقفين في المدرسة كتير
    رفع مصطفي حاجبة باستنكار/يلا
    خرج مصطفي ووعد وادهم الي الخارج
    في الخارج
    ........../تؤتؤتؤ مصطفي ووعد مع بعض طب هو انا مستغرب مالازم حامي الست وعد يبقي معاها علي طول
    وعد ببرود/اي الي جابك وبعدين انت عارف اني مش محتاجة حامي يا.........
    بخ😂😂ااقتباس من وعد وادهم الحزين☹واقتباس من جني ومازن👇👇 عارفة ان البارت قصير بس يؤسفني اقولكم اني كنت كاتبة بارت كبيير بس اتمني

    البارت الرابع من هنا

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .