-->

رواية لحظات انوثة الفصل الثالث والعشرون 23

رواية لحظات انوثة الفصل الثالث والعشرون 23

    رواية لحظات انوثة الفصل الثالث والعشرون 23




    حظات انوثه 💞 الفصل الثالث والعشرين


    انا اعشقك انا لست قديسا سيدتي اقسم باني ساحطمك غرورك واحطمك حصونك واجعلك تتمنين عشقي تدفئين بجلدي وتدمني عطري ويامن اخدت قلبي مني

    اعلم انك تعشقني ولكن لا تقترب مني
    لا تقترب من حصوني المنيعة انا لست امراة غبية انا امرأة قوية تخشي عليك من الغيرة والحيرة لاتقترب مني اخاف ان تكتشف
    ستري وينفضح امري

    لا تخافي مني فانا حمايتك وسترك رجلك وقت تعبك وقهرك

    ابتعد عني لا اريدك.....لا لا تصدق انا اريدك أريد حبك وحنانك وعناقك وقبلاتك

    وذهبت من امامهم اتجهت الي مكان وبعيدا عن انظر الجميع انفجرت في البكاء
    آدم هامسا بتعيطي ليه
    كارمن اغمضت عينيها والتزمت الصمت
    ادم جلس بجانبها عايزة مني ايه ياكارمن ليه بتعملي معايا كده في ايه بتعندي معايا طول الوقت بصيلي ياكارمن انتي بتعيطي
    كارمن لا مبعيطش انا مفيش راجل يقدر يخليني اعيط
    ادم العياط عمره ماكان ضعف للبنت بالعكس البنت لازم تكون كائن ضعيف عشان الراجل يبقي مصدر قوتها وامانها وسندها اعترفي ياكارمن انك انثي ضعيفة محتاجة حماية وحب واهتمام اعترفي انك عندك مشاعر بتحبي قلبك بيدق انتي مش ماكينة انتي
    بنت و بنت جميلة كمان انتي
    بتحببني ياكارمن
    كارمن لا مبحبكش انا بكرهك بكرهك
    وضربته في صدره بقوة ابعد عني
    ادم خدها في حضنه خلاص اهدي اهدي
    كارمن حضنته باستسلام بكرهك بكرهك
    ادم تنهد اهدي اهدي ياكارمن انا فاهم صدقيني فاهم
    كارمن وهي تحت تأثيره حبقي زي حياة وانت زي فؤاد وغفت علي كتفه من التعب
    آدم خدها في حضنه واعد علي الصخرة وزفر بقوة فوقي ياكارمن انتي قوية انا عارف انك قوية ده اللي خلاني اتشدلك وتنهد عملتي فيا ايه بقيت ضعيف ادامك مش قادر اقاومك اقاوم حبك انتي بقيتي معايا في كل مكان وخدها في حضنه اكثر
    بعد شوية فاقت كارمن لقت نفسها في حضنه
    كارمن رمشت بعينيها عدة مرات حتي تستوعب الموقف انت ازاي تتجرا تعمل كده
    آدم كتم غيظه كنتي تعبانة ونمتي في حضني ياه لدرجادي حضني حلو اوي كده دي تاني مرة تعمليها وغمزلها
    كارمن انت وقح انت كل مرة بتستغل الفرصة وجاية تمشي وقف في طريقها
    ادم انتي اللي عايزة كده اني احضنك وانا عملت كده اللي انتي عايزاه
    كارمن انت عايز مني ايه ليه بتعمل فيا كده ليه بتفضحني ادام نفسي ليه بتعريني
    آدم مستحيل اعريكي او افضحك انا اكتر واحد حيساعدك ويساندك
    كارمن انا مش محتاجه مساعده من راجل وخصوصا انت
    آدم ليه خصوصا انا ليه بتتعمدي تعملي كده تظهري حاجة تانية غير اللي في قلبك
    كارمن وادم التزموا الصمت وتحدثوا بعيونهم وشفاههم
    كارمن انت قبل ان تكمل
    آدم هششش انتي بتحبيني وانا كمان بحبك واقترب منها أكثر نظر لشفاهها التي تغريه وملامحها وجسدها الذي يجعل القديس عاشقا نظر لها انتي عملتي فيا ايه
    كارمن بتلعثم ابعد عني
    آدم مش حينفع المرة اللي فاتت انتي مكنتيش حاسة بحاجة المرة دي حخليكي تحسي ومرر اصابعه علي شفاهها حتي تستسلم وتشعر بما يشعر به فاغمضت عينيها فالتقط شفاهها الرقيقة بشفتيه القاسية
    قبلها بنهم وعشق قبل ثغرها اعلي شفتيها واسفل شفتيها شعرت كارمن بارتخاء في جسدها وكأنها تشعر كانها كالفراشات التي تحلق للاعلي فصل قبلتهم التقاط أنفاسهم لكي يشموا بعض الهواء من فرط مشاعرهم
    آدم وهو يلهث انتي بتحببني قولي انك بتحبيني
    كارمن هزت راسها بالنفي لا
    ادم كدابة وقبلها من جديد فصل قبلته صوت عز وهو ينادي عليهم آدم كارمن انتوا فين
    ادم بابتسامة وتركها وذهب
    كارمن اغمضت عينيها وهي تلوم نفسها علي وفعلتها الحمقاء معنفة نفسها غبية ازاي تسلمي كده ليه زيه زي اي راجل

    آدم في ايه ياعز
    عز شيرين وصلت وعايزة تسلم عليك امال فين كارمن
    آدم موجودة بس تعبت شوية عشان المشوار
    عز ادي شيرين وصلت اهي
    آدم اهلا انسة شيرين
    شيرين ازيك ياادم بيه
    آدم تمام انا حنادي علي كارمن
    عز تمام خد راحتك
    ذهب ادم لكارمن راي تجلس امام البحر وهي في حالة من الشرود
    آدم كارمن انتي كويسة
    كارمن بقوة ومسحت دموعها انا تمام
    في حاجة
    ادم بدهشة من تصرفاتها انتي كويسة
    كارمن انا كويسة في حاجة ياادم بيه
    ادم لا مفيش مفيش خالص بنت عز بيه وصلت تعالي سلمي عليها
    كارمن اغمضت عينيها حاضر جاية

    _________
    _قصي وسلمي_
    رجعت مرة اخري جلست بجانبه علي السرير وضعت يدها وعلي راسها الحمد لله الحرارة نزلت بعدها مررت يدها علي انفه المستقيم ونزلت باصابعها علي شفاهه اه من شفاهه وكانها خلقت خصيصا للتقبيل اقتربت منه و فاجأها بانه فتح عينيه
    سلمي بكسفة انا انا
    قصي مسكها من يديها وقربها منه أكثر وكان انقلب الوضع اصبح هو فوقها
    سلمي اغمضت عينيها من قربه منها وهي فى انتظار قبلته لها
    قصي بنظرات قاسية وانتقام وكأنها وقعت في عرين الاسد اقترب منها ورفع يديها عاليا كبلها ببديها حتي تستلم ولاتقاوم
    سلمي انت تعبان لازم ترتاح
    قصي انا فعلا تعبان ولازم ارتاح وانتي حتريحيني ونظر لشفاهها وهو علي وشك تقبيلها حاولت الإفلات منه ولكنها فشلت رجعها لنفس الوضع مرة اخري
    قصي اهدي
    سلمي اهدي انت انا كويسة
    قصي امال قلبك بيدق ليه لما قربتلك
    سلمي انت ببتهيالك حاجات السخونية
    اثرت عليك انت مغرور
    قصي قبل ان تكمل كلماتها كان قد قبلها بقوة
    سلمي فصلت قبلته ابعد عني
    قصي قربها اليه مرة أخري لايعلم اهو الحب ام الانتقام من كل النساء ام التحدي لتلك المتمرده
    سلمي ابعد عني بقولك
    قصي اهتميتي بيا وجبتيني الاوضة واعدتي جنبي وكنتي بتفتشي في حاجاتي وشميتي برفاني كل ده ليه ها ليه
    سلمي بكسفة سيبني
    قصي لا مش حسيبك واقترب منها
    سلمي امام ذلك الوسيم ونظراته التي تفضحها
    قصي وكانه يعذبها بقربه منها وبعده عنها انتي زعلانة عشان اللي قولتهولك اخر مرة
    سلمي انا محستش بحاجة صدقني
    قصي انا حخليكي تحسي بكل لمسة وكل لحظة
    سلمي ابعد عني بقولك
    قصي انت خايفة اسيبك زي المرة اللي فاتت عشان كده بتسبقي ورفع حاجببه عاليا مبتحبيش تخسري ابدا
    سلمي مستحيل اخسر وحد يذلني ابدا
    قصي ابتسم علي عندها معه ابتسامة ساحرة كشفت عن رسم شفاهه و ظهرت عن جمال عينيه الرمادية غمازات وجهه التي زادته وسامه أكثر
    سلمي عضت علي شفتيها وكانها تمنت تقبيله مرة اخري
    قصي وكانه فهم ما تفكر به اقترب منها وقبلها بنهم
    سلمي قبلته هي الاخري بجرأة و استسلمت لقبلاته وشعرت بسعادة حاولت اخفاءها بان فصلت قبلته لاهثه
    قصي وبابتسامة من تعبيرات وجهها وكانه انتصر عليها
    سلمي صفعته علي وجهه وتركته وخرجت

    ________
    _جاسىر و جميلة_
    جميلة انامسافرة ياماما كام يوم حتوحشيني اوي وباست ايديها بعدها رن جاسر ردت
    جميلة انا خلاص خلصت لم الشنط ياحبيبي استناني علي اول الشارع انت بس بعدها رن الباب فتحت لعبير
    عبير ازيك ياست جميلة
    جميلة انا تمام ادخلي انا حغيب كام يوم بس عشان الشغل خدي بالك من ماما والنبي ياعبير
    عبير في عينيا ياست جميلة روحي انتي متحمليش هم ابدا
    جميلة سلام ياعبير وخرجت اتجهت وعلي اول الشارع
    نزل جاسر خد منها الشنط ووضعهم في
    شنطة العربية ركبت جميلة السيارة
    جاسر رجع ركب تاني
    جميلة عامل ايه ياحبيبي
    جاسر انا تمام وطلع بالسيارة
    جميلة مسكت ايديه
    جاسر بضحك كده مش حعرف اسوق
    جميلة اصلك وحشتني اوي
    جاسر وانتي كمان
    جميلة انت يعني
    جاسر في ايه مالك
    جميلة هو المكان ده حيبقي في بنات
    جاسر بابتسامة ايوة حيكون في بنات بتسالي ليه وكأنه فهمها وفهم غيرتها عليه
    جميلة ابدا بس
    جاسر فرمل بالسيارة وابتسم كلهم معجبين لكن انتي حبيبتي فهمتي
    جميلة بابتسامة فهمت بس لازم اتاكد الاول
    جاسر ازاي يعني
    جميلة كده واقتربت منه قبلته بعشق
    جاسر بقبلات ناعمة علي وجهها وشفاهها انا بحبك
    جميلة وانا وتبادلوا القبلات
    لما يشعروا بالوقت الا وسمعوا صوت خبط علي الباب السيارة فصلت قبلتهم عن بعض
    جاسر فتح زجاج السيارة خير في ايه
    الظابط ايه اللي ببحصل ده ده فعل فاضح في الطريق العام
    جميلة بخوف وكسفة مسكت ايد جاسر
    جاسر دي خطيبتي وانا كنت بصالحها

    ________
    _آدم وكارمن_
    جلس الجميع وأشعلوا النار وكانت الموسيقى عالية تجبر الجميع علي الرقص
    شيرين تعالي ارقص معايا ياادم بيه
    شيرين تمام بس ياريت بلاش آدم بيه دي
    شيرين بابتسامة تمام وقامت ترقص مع آدم تحت أنظار كارمن التي تستشيط غضبا وغيره
    شيرين بابتسامة كارمن معجبه ببك وحتموت عليك كمان
    آدم عارف بس دماغها ناشفة مش عايزة تعترف
    كارمن متضيعهاش من ايدك شكلها بنت كويسة اوي
    ادم عارف بس هي عندية بتكابر انها بنت اصلا
    شيرين يعني هي رافضة تعترف بأنوثتها اصلا وايه اللي جابرك علي كده
    كارمن بحبها وهي كمان بتحبني بس مش عايزة تعترف ولا تسلم
    شيرين روح ارقص معاها متضيعهاش من ايدك وراحت اعدت ومكانها
    آدم نظر بعينه لم يراها امامه بحث عنها لم يراها

    __عند كارمن__
    في مكان بعيد كانت تتمايل يمينا ويسارا بخطوات بطيئة علي صوت الموسيقى كانت تغني وترقص بجسمها الغض المثير تحت عيون آدم كانت مفاجأة له انها راها بهذا الشكل
    برق عينيه تمني احتضانها وهي عارية بحركاتها المثيرة التي تفقد عقله وكيانه تمني ان تتلوي امامه بجسمها الغض المثير المرمري الذي بريد تقبيله
    تمني ان يدخلها بين ضلوعه حتي تتاوه وتتالم من قبلاته واحضانه لها بعد ان انتهت من الرقص حاول اثارة غيظها
    ادم صقف لها ادم برافو ياانسة كارمن

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .