-->

رواية لحظات انوثة الفصل الرابع والعشرون 24

رواية لحظات انوثة الفصل الرابع والعشرون 24

    رواية لحظات انوثة الفصل الرابع والعشرون 24




    لحظات انوثه 💞الفصل الرابع والعشرين

    __عند كارمن__
    في مكان بعيد كانت تتمايل يمينا ويسارا بخطوات بطيئة علي صوت الموسيقى كانت تغني وترقص بجسمها الغض المثير تحت عيون آدم كانت مفاجأة له انه راها بهذا الشكل
    برق عينيه تمني احتضانها وهي عارية بحركاتها المثيرة التي تفقد عقله وكيانه تمني ان تتلوي امامه بجسمها الغض المثير المرمري الذي يريد تقبيله
    تمني ان يدخلها بين ضلوعه حتي تتاوه وتتالم من قبلاته واحضانه لها بعد ان انتهت من الرقص حاول اثارة غيظها
    صفق لها آدم برافو ياانسة كارمن عندك مواهب ايه تاني وانا معرفش واقترب من مكانها
    كارمن بكسفة وتلعثم انت انت
    آدم انا ايه ورفع حاجببه عاليا
    كارمن انت هنا من امتي وجيت ليه
    آدم من حظي عشان اشوفك بس ايه
     الجمدان ده وغمز لها
    كارمن انت عايز ايه
    آدم انا فهمت كل البنات اللي في العالم كلها والا انتي تخيلي
    كارمن انا مش عايزاك تفهمني سبني في حالي
    آدم مش حتمشي غير ماتفهميني مالك
     كارمن مليش انت عايز مني ايه سبني في حالي
    ادم متاكده انك عايزاني اسيبك في حالك
    كارمن ايوة انت بتضايقني بتتعبني بتعذبني
    آدم انتي اللي معذباني معذبة نفسك انتي بتحبيني وبتنكري وده انا فاهمه في عينيك
    كارمن قصدك ايه انا مبحبش حد وخصوصا انت
    آدم انتي كدابه انتي كنتي حتموتي لما قربتلك وبوستك انتي كنتي في دنيا تانية كنتي حاسة انك طايرة قلبك كنت سامع دقاته كانت حتطلع ولحد عندي عندي انا ياكارمن
    انا بفهم في البنات كويس اوي ده بيدق ليا انا بس
    كارمن اغمضت عينيها انت موهوم انا مبحبكش
    آدم طيب مغمضه عينيكي ليه بصيلي قوليها ادام عيني قولي انك بتكرهيني
    كارمن ارجوك كفاية انت قولتلك مبحبكش ابعد عني هو ايه بالعافيه يااخي
    آدم عندك حق مش بالعافيه انا حبعد عنك خالص بس انتي مش حتقدري تبعدي عني وتركها وذهب بعيدا
    كارمن اغمضت عينيها واسقطت بعض الدموع

    ________
    _قصي وسلمي_
    بعد ان خرجت من غرفته بدقات قلب سريعة حاولت السيطرة عليها ذهبت الي الأرجوحة وجلست عليها وشردت فيما حدث بينها وبينه

    حاول التخلص من تلك المشاعر وتوعد لها انتي اللي ابتديتي ياسلمي وضحك ضحكة عالية بسخرية

    ________
    *كارمن وآدم *
    حاولت بكل الطرق التغلب علي غرورها وكبريائها فهو في النهاية يسكن قلبها ذهبت لتعتذر منه بعد ان تجاهلها بكل الطرق اين الذي كان يركض خلفها في كل مكان تشتاق لمغازلته لوقاحته لقبلاته واحضانه لا تعلم ان في بعده توقفت الحياة
    حاولت السيطرة علي نفسها وأفكارها
    كان يقف امام موجات البحر الهائجة التي تشبه مشاعره اقتربت منه حاولت وضع يدها علي ظهره تريد الاختباء في قلبه تريد ان تشعر بالأمان في حضنه أغمضت عينيها وابتعدت بعض الخطوات بعيدا عنه
    ادم عايزة ايه
    كارمن انت عرفت منين ان انا
    آدم تنهد واخد شهيقا وزفيرا من ريحتك
    كارمن بابتسامة
    آدم جاية ليه
    كارمن عشان عشان
    آدم ايه صعب عليكي تعتذري انك تعترفي بخطائك
    كارمن انا انا اسفه
    آدم تمام وأدار وجهه واقترب منها ايه معقول كارمن بتعتذر لراجل ده ايه التنازل ده كله ومسك ايديها حتي تألمت
    كارمن سيب ايدي انت بتوجعني ياادم
    آدم آدم واضح انك نسيتي نفسك انا اسمي آدم بيه الجارحي وانت كارمن المساعدة بتاعتي وبس اعرفي قيمه نفسك وترك يديها
    كارمن حاضر مش حنسي نفسي انت ادم بيه الجارحي وانا كارمن السكرتيرة المساعدة بتاعتك ومش حنسي نفسي تاني
    ادم تقدري تروحي مش عايز اشوفك ادامي
    كارمن حاضر ياادم بيه وتحركت من مكانها ومعالم الاحراج علي وجهها
    ادم رمي بعض الحجر والحصي في البحر ليخرج همه وغيظه
    كارمن رجعت جلست علي احدي الصخور بعيدا عن الجميع

    _______
    _جاسر و جميلة_
    جاسر يافندم بقولك خطيبتي
    الضابط ايه اللي يثبت مش شايف حاجه في ايديكم يعني بطايقكم
    جاسر انا بس عايز افهمك اننا منقصدش نعمل طيب سيبها هي وخدني انا هي هتتبهدل
     الضابط بصلهم تمام اتحرك من ادامي

    _______
    _ادم وكارمن_
    ذهب اليها حاول استفزاز مابداخلها حاول الانتقام منها تلك الحمقاء التي تتسبب في خفقان قلبه

    آدم انسة كارمن بما انك بتقولي انك راجل وممكن تعملي اي حاجه زي الرجالة
    كارمن انا اقدر اعمل كل حاجة زي الرجالة زي ماقولتلك قبل كده
    آدم تمام في هنا تسلق جبال الرجالة تعرفي تطلعي وكأنه اخرسها بكلماته ايه مبترديش
     ليه القطة كلت لسانك
    كارمن بقوة انا اقدر اعمل اي حاجه زي ماقولتلك
    آدم لا متقدريش لانك خايفة وضعيفة واعدة هنا عشان انا المدير بتاعك
    كارمن انت فاكر نفسك حتتحكم فيا متخلقش الراجل اللي يذلني
    آدم لا اتخلق وواقف ادامك كمان وحتضطري تسمعي كلامه عشان معندكيش حاجة تاني زي ماقولتي لما اوصل مصر حقدم استقالتي
    كارمن انت مغرور اوي وشايف نفسك
    آدم كمل كلامه عشان يستفزها اكتر
    تمام انتي حتربطي الحبل وحتطلعي
    فوق ها اشرح اكتر من كده
    كارمن لا فهمت وتركته وذهبت
    شيرين انت بتعذبها ليه بالشكل ده ياادم حرام عليك
    آدم دماغها ناشفة لازم تتعدل
    شيرين انت بتعذبها بالشكل ده
    آدم متخافيش عليها هي اصلا مبتحسش
    شيرين هزت راسها من تصرفتهم وعندهم واتجهت الي والدها عز جلست بحانبه
    كارمن ربطت الحبل وتسلقت الجبل بكل قوة في الاول شعرت بحالها من الاغماء وصعوبة التنفس بعدها استجمعت قوتها وطلعت بكل قوتها وزفرت بقوة انتي قويه ياكارمن انتي قويه
    آدم نظر لقوتها علي تحمل كل شئ
    كارمن لاحد الرجال بعد مابتتسلقوا الجبال بتعملوا ايه
    الرجل ده بيعتمد علي قوتك انتي بس انتي شكلك قوية واستحملتي ببتهيالي الوقت اتاخر وده ميعاد النوم اه ايدك علمت لازم تتعالج لانها حتورم كل هذا تحت عيون ادم الذي يموت من غيرته وعليها وغيظه منها
    كارمن هزت راسها بالموافقة تمام

    ________
    _قصي وسلمي_
    خرج من غرفته وهو يتوعد لها راها حاول اللعب بأعصابها أكثر قسم قسما انها ستسلم
     له هذه المتمرده التي تفقده عقله
    سلمي انت لسة تعبان ايه اللي قومك من السرير
    لم يهتم لكلامها ولم يعرها اهمية كمل كلامه مع الغفير طلع الخيل عشان حنطلع انا والانسة نجوان مع بعض
    سلمي بغيرة حاولت السيطرة عليها دخلت الي الاسطبل جلست مكانها رات نجوان
    نجوان ايه ياقصي ها جهزت الخيل ووضعت يدها علي كتفه
    قصي دخل الي الاسطبل حاول إثارة غيرة سلمي اختار احد الخيول ونادي علي نجوان
    قصي اركبي على الخيل
    نجوان تمام بس ساعدني
    قصي تمام مسكها من خصرها وحاول مساعدتها تحت عيون سلمي التي كادت ان تموت من غيرتها
    _______
    _جاسر وجميلة_
    جميلة الحمد لله اخيرا ياه علي الكسفة والاحراج
    جاسر مش مهم المهم انك متبهدلتيش
    جميلة بصت من زجاج العربية وتنهدت

    بعد عدة ساعات وصل جاسر وجميلة علي الفندق الذي سيقام فيه التصوير
    جاسر خلاص أهدي مفيش حاجه
    جميله انا بس الموقف نفسه قاطع كلماتها خلاص أهدي وذهب الي الاستعلامات
    جاسر عايز اوضتين جنب بعض

    ______
    _قصي وسلمي_
    انتظرته كثيرا ولم ياتي سمعت صوت من بعيد
    ثريا مالك ياسلمي واقفة كده ليه مستنية حد
    سلمي لا ابدا انا بس مش جيلي نوم
    ثريا بابتسامة وكانها تفهمها حيرجع متقلقيش عليه
    سلمي بكسفة الوقت بس اتاخر وهو تعبان
    ثريا قصي كان بطل الفروسية كان بياخد بطولات كان حياته كويسه اوي لحد ماخنته حبيبته اتعقد من كل البنات بس هو طيب اوي بس عندي طالع لابوه الله يرحمه
    سلمي ببتهيالي رجع في صوت برة
    ثريا بابتسامة فهمت لهفة سلمي بسبب رجوعه اسيبك انا بقي وحنام تصبحي علي خير
    سلمي وانتي من اهله وبصت من الشرفة علي قصي ونجوان
    نجوان نتقابل بكرة انت قولت حتفرجني علي باقي المزرعة 
    قصي هز راسه راي سلمي من ورا الشرفة كانت تحترق من الغيرة
    _______
    _آدم وكارمن_
    بعد ان نزلت واخدت استراحه علي احدي الصخور ذهب اليها ادم
    آدم بيتهيالي احنا لازم ننام مش كده
    كارمن ايوة قصدك ايه متنام حد منعك
    آدم حنام فين ياتري لازم يتعمل خيم شايفة الخيم دي افتحيهم واعمليهم اتحركي
    كارمن حاضر ياادم بيه حروح اعملهم وتركته وذهبت
    آدم مسح وجهه بيديه وزفر بقوة
    حاولت كثيرا وجاهدت في ان تحمل بعد الاغراض الثقيله بيديها التي تالمها حاولت
     فتح الخيم لكنها فشلت في بادئ الأمر بعدها نجحت بعد الانتهاء ذهبت الي آدم
    كارمن آدم بيه الخيم بقت جاهزة
    آدم اغمض عينيه تمام روحي انتي
    كارمن لم تهتم لكلامه ذهبت من امامه اخرجت وبعض الاغراض ربطت يديها بعدها جلست علي الصخور وهي تشعر بالم في قلبها قبل يديها اسقطت بعض الدموع من شدة والالم
    لم تشعر بوجوده وهو يجلس بجانبها مسك يديها فك لها ربطة الشاش تفاجأ بتورم يديها اغمض عينيه وشعر بالم في قلبه العند في الالم كمان
    كارمن تنهدت وافلت يديها لتربط يديها
    بنفسها حاولت ولكنها فشلت
    ادم مسك يديها وحاول مساعدتها بلل شفاهه بطرف لسانه انتي بتتعذبي نفسك ليه وبتعذبيني معاكي انتي .....يتبع

    الفصل الخامس والعشرون من هنا

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .