أخر الاخبار

رواية لحظات انوثة الفصل الثاني والعشرون 22

رواية لحظات انوثة الفصل الثاني والعشرون 22



حظات انوثه 💞 الفصل الثاني والعشرين

عند كارمن في غرفتها جلست علي السرير القت بالوسادة فاكرني حموت عليه الغبي لايمكن احب حد وخصوصا هو وافتكرت كلماته الوقحة معها نظراته التي تفحصها التي تغريها رمت بنفسها علي السرير واغمضت عينيها

________

~جاسر وجميلة~
بعد الانتهاء من تصوير الاعلان خرج جاسر ومن بعده خرجت جميلة ركبت السيارة معه
جاسر وحشتيني بقبلات متفرقة علي وجهها
جميله وانت كمان وحشتني اوي
جاسر في باقي تصوير برة اسكندريه
جميلة بجد بس مش حينفع
جاسر عشان كارمن يعني متخافيش وبعدين ده شغل وكمان مش عايزة نقعد مع بعض
جميلة انا اي مكان معاك حيكون جنة بالنسبالي انا بحبك اوي
جاسر وانا كمان بحبك انتي عملتي فيا ايه ياطفلتي
جميلة انا طفلة بردو
جاسر انتي بالنسبالي طفلة بس امرأة كلك انوثة واقترب منها وقبل شفاهها التي تثيره
جميلة استسلمت لقبلاته وهي تلهث بحبك اوي
علي جانب اخر كان كاميرا ومراقبة تعد عليهم خطواتهم معا

________

~قصي وسلمي~
قصي بالم اه
سلمي قصي مالك رد عليا انت كويس
قصي حاسس اني تعبان اوي
نادت سلمي علي التمرجي والغفير
بعدها وصل والتمرجي اامري يادكتورة سلمي
سلمي كلم الدكتور بسرعة علي ماعمله الاسعافات قصي بيه تعبان اوي اتحرك بسرعة
الغفير جري بسرعه علي المزرعه كلم الدكتور
سلمي حتبقي كويس بس انت سخنت مش اكتر بس حتبقي كويس متقلقش
قصي بابتسامة انا تمام وححاول يقف اختل توازنه
سلمي سندته أسند عليا
قصي وضع يده علي كتفها واقترب منها حتي دخل الي المزرعة واتجه إلى غرفته فتحت سلمي الغرفة بعدها لم يشعر قصي بأي شئ فقد الوعي
سلمي حتبقي كويس حتبقي كويس
بعدها وصل الطبيب
دخلت تيته ثريا ماله قصي الغفير قاله انه تعبان
سلمي قرصته نحلة وسخن واغمي عليه
ثريا انتي اللي جبتي كتر خيرك يابنتي
سلمي انا معملتش غير الواجب
الطبيب حياخد الحقن دي حيبقي كويس هو كمان تعب لانه في جرح في أيده وهو مغيرش عليه
ثريا جرح ايه ياسلمي
سلمي بكسفة كان بيدافع عني
ثريا اغمضت عينيها ربنا يهديكم انتوا الاتنين اتفض معايا يادكتور
الطبيب شكرا ياثريا هانم

_________

في الساعة السابعة صباحا اتصل آدم كارمن ردت بنوم
آدم انتي لسة نايمة ناسية ان عندك شغل ثانية وتكوني جاهزة عندي وقفل وهو منفجر في الضحك
كارمن شغل ايه دلؤتي واتجهت الي الحمام وبعدها خرجت منك لله جننتني
ولبست البنطلون والقميص ارتدت باقي ملابسها بسرعة واتجهت الي باب الغرفة وخرجت اتجهت الي الشركة لقت آدم أعد ومعاه احد الموظفين
خبطت كارمن علي الباب ودخلت جلست علي الكرسي المقابل لادم
كارمن هو في اجتماع وانا معرفش ياادم بيه
ادم اه في اجتماع ولا ايه يا اكرم
اكرم وهو مركز مع كارمن كانت من حظها السئ انها لم تقفل ازرار قميصها باهتمام مما كشف عن رقبتها البيضاء وجزء من صدرها
آدم حك مقدمة انفه ومسكه من قميصه انت بتعمل ايه وباصص فين
اكرم بخوف انا مقصدش انا
ادم انت تطلع برة ومشوفش وشك تاني في الشركة برة واعمل حسابك مش حتشتغل في اي شركه تانية
خرج اكرم بخوف من المكتب
كارمن بصدمة من تعبيرات وجهه انت ليه عملت كده وقامت من مكانها
وقف آدم واتجه الي مقابلها وهي تبتعد عنه
كارمن انت عايز ايه بتقرب مني ليه
ادم بخطوات بسيطة حاوطها بينها وبين الحائط واقترب منها بنظرات فاحصة علي قميصها وازرارها المقفولة بإهمال اقترب منها ومسك ياقة قميصها وقام بقفل بعض الأزرار ببطء شديد بشكل مدمر للاعصاب
كارمن تحت تاثير عطره اغمضت عينيها وكانها وفي عالم اخر
فتحت عينيها لم تراه امامها ذهب الي مكتبه وجلس تابع معاينة الاوراق حك ذقنه بيديه وعلي شغاهه ابتسامه نصر حاول اخفاءها
خرجت كارمن من المكتب بكسفة دخلت
الي الحمام وهي تحت تاثير عطره ووسامته واقترابه و غيرته وضعت يديها علي
وجهها وابتسمت بعدها فاقت من شرودها واحلامها انتي مبتحبهوش زي زي اي راجل
بعد شوية رجعت الي المكتب جلست مقابله
تحت مراقبة آدم لتعبيرات وجهها وكانه فهم ماتشعر به تجاهه
آدم في سفاري عز بيه عازمنا عشان مضينا الصفقة معاه
كارمن لا معلش تقدر تروح لوحدك انا مش حروح
آدم مفيش رفض لانك مضطرة زي مابتقولي عشان ترجعي تاني مضطرة وانك تستحمليني
كارمن انت عرفت منين انت كنت بتتصنت علي الباب
ادم بصراحة كنت جاي عندك وسمعت بالصدفة
كارمن دي الحقيقة انا مضطرة اتحمل لحد مارجع
آدم تمام اللي تشوفي روحي جهزي نفسك عشان كمان شويه رايحين
كارمن بغيظ وزفرت بقوة واتجهت الي خارج المكتب وخرجت من الشركة ذهبت الي الفندق دخلت غرفتها
كارمن سفاري ايه بس والسفاري دي بيتلبسلها ايه بس وفتحت الدولاب واخرجت منه بنطلون من الجينز الازرق مع تيشيرت من اللون والاحمر مع كوتشي من اللون الابيض وكاب ابيض
كارمن قامت بارتداء ملابسها وخرجت من الغرفة واتجهت الي الشركة مرة اخري فتحت المكتب ودخلت
ادم حاول تجاهلها يلا عشان منتاخرش وهو بيضحك علي مظهرها
كارمن يلا وذهبت وراءه حتي اتجه الي مخرج الشركة
آدم احنا حنركب دي
كارمن حنركب ايه بظبط
آدم كارمن انتي عمرك ماعملتي سفاري ابدا
كارمن لا انا عمري ماطلعت من اسكندريه اصلا غير بسببك انت
آدم طيب اركبي حتعرفي تركبي ولا لا
كارمن انا كان عندي موتوسيكل ايام الجامعه
ادم بصدمة موتوسيكل طيب اركبي ورايا
كارمن وضعت يدها علي وسطه
آدم امسكي كويس عشان حتقعي
كارمن ماانا ماسكة اهو
آدم حطي ايدك كده ومسك ايديها الناعمة
كارمن اغمضت عينيها من قربه منها وكانه يتعمد تعذيبها بلمس يديها باصابعه
آدم جاهزة
كارمن جاهزة
__________
~قصي وسلمي~
اتجهت سلمي الي التسريحة رات انعكاس صورتها في المرأة نظرت بعينيها الي بعض العطور مسكت انينة عطر ووضعتها علي انفها وكانها تشم رائحته في كل مكان
بعدها فتحت بعض الإدراج المخصصة لساعات قصي رات ترتيب بشكل ملحوظ في الغرفه كل هذا تحت عيون قصي الذي ابتسم في سره وتظاهر بالنوم
بعدها رجعت مرة اخري جلست بجانبه علي السرير وضعت يدها وعلي راسها الحمد لله الحرارة نزلت بعدها مررت يدها علي انفه المستقيم ونزلت باصابعها علي شفاهه اه من شفاهه وكانها خلقت خصيصا للتقبيل اقتربت منه و فاجأها بانه فتح عينيه
سلمي بكسفة انا انا
قصي مسكها من يديها وقربها منه أكثر وكان انقلب الوضع اصبح هو فوقها
سلمي اغمضت عينيها من قربه منها وهي فى انتظار قبلته لها

___________
~آدم وكارمن~
وصل آدم وكارمن علي المكان
كارمن المكان هنا حلو اوي بس الشمس قوية أوي
آدم لاحظ تغير لون بشرتها مال الي الاحمر ابتسم ابتسامة خببثة بنظرة فاحصة لجسمها شكلك يجنن بقيتي
شبه الفراوله الشهية لازم تتاكل وعض علي شفتيه
كارمن انت وقح
آدم عارف وغمزلها مرة اخري
عز انت وصلتوا امتي مين الآنسة
آدم كارمن المساعدة بتاعتي
عز اهلا وسهلا نورتي احنا عملنا الصفقة اظاهر وشك حلو علي آدم بيه
كارمن شكرا ليك ياعز بيه
عز طيب الفوج وصل يلا عشان منتاخرش
كارمن وآدم بصوا لبعض يلا

_______
~فاتن واحمد~
فاتن مش حيجي بردو انا عرفاه انتي هديتي كل حاجة بينا
سناء احمد برة بيتكلم مع باباكي جبناه بالعافية رجالته جابته من بيته بالعافية
فاتن انتو كده بتقهروني عايزينوا يتجوزني بالعافية ليه حرام عليكم حيتجوزني تحت تهديد وكمان حيتحوزني وانا مشلولة ذنبه ايه
سناء تنهدت هو ببحبك
فاتن مش بالطريقة دي انتو بتهدوا اللي مابينا كله مش حيسامحني ابدا
بعد شوية خبط الباب دخل والد وفاتن
سناء ها عملت ايه معاه
اشرف دماغه ناشفة قولتله حتمسك شركة من الشركات وحعملك اللي انت عايزه قالي انتوا بتشتروني بفلوسكم
فاتن عشان عنده كرامة وعزة نفس وكبرياء

_______
~كارمن وادم~
غمز آدم لفتاة لكي يثير غيرة كارمن
الفتاة بابتسامة هزت راسها
كارمن مكنتش اعرف انك زوقك وحش كده اي بنت انت ضعيف ادام اي ست كده
ادم امال عايزاني ابص لا ايه ماهي ست ادامك اهي تحل من علي حبل المشنقة تجنن شايفة لابسة ايه
كارمن دي كلها عريانه
آدم بس مش لابسة لا كوتشي ولا كاب ولا جينز وغمزلها عليها جسم يجنن وعض على شفتيه وشفايفها عايزة تتباس انا شكلي كده حقضي معاها ليلة
كارمن بغيظ انت حر اشبع بيها واتجهت الي شاطيءالبحر و هي تفكر في آدم كيف سيقضي هذه الليلة مع تلك الفتاة اللعينة التي يري في كل مقاومات الانوثة والجمال

ذهبت كارمن للفتاة هامسة في أذنها شايفة الشاب اللي بيغمزلك ده ده مالوش في البنات خالص بيعمل كده عشان شكله ادام الناس انه حقيقته متظهرش وينكشف امره
الفتاة بصدمة بصتله وبلعت ريقها ورجعت
للوراء وانسحبت
كارمن غمزتله ورفعت حاجبيها عاليا انت اللي ابتديت
آدم بلؤم حسابي معاكي بعدين علي اللي قولتي واللي عملتي
كارمن انت اللي ابتديت
آدم تمام واضح ان الموضوع مضايقك بتغيري ولا ايه
كارمن واغير من ايه وعلي مين عليك انت
آدم تمام انتي اللي ابتديتي وتقدم خطوات بطيئة ياجماعة معانا الآنسة كارمن مرشدة سياحية ممكن تتفضلي تحكنا عن المكان عشان نعرف اكتر عنه
كارمن بصدمة برقت عينيها بلعت ريقها بصعوبة وبللت شفاهها وبطرف لسانها اغمضت عينيها وذهبت من امامهم اتجهت الي مكان بعيدا عن انظر الجميع انفجرت في البكاء
آدم هامسا بتعيطي ليه
كارمن اغمضت عينيها والتزمت الصمت
ادم جلس بجانبها عايزة مني ايه ياكارمن ليه بتعملي معايا كده في ايه بتعندي معايا طول الوقت بصيلي ياكارمن انتي بتعيطي
كارمن لا مبعيطش انا مفيش راجل يقدر يخليني اعيط
ادم العياط عمره ماكان ضعف للبنت بالعكس البنت لازم تكون كائن ضعيف عشان الراجل يبقي مصدر قوتها وامانها وسندها اعترفي ياكارمن انك انثي ضعيفة محتاجة حماية وحب واهتمام اعترفي انك عندك مشاعر بتحبي قلبك بيدق انتي مش ماكينة انتي
بنت و بنت جميلة كمان انتي
بتحببني ياكارمن
كارمن لا مبحبكش انا بكرهك بكرهك
وضربته في صدره بقوة ابعد عني
ادم خدها في حضنه هششش خلاص اهدي اهدي
كارمن حضنته باستسلام بكرهك بكرهك
ادم تنهد اهدي اهدي ياكارمن انا فاهم

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close