رواية لحظات انوثة الفصل التاسع عشر 19
لحظات انوثه الفصل التاسع عشر
كارمن
دخلت كارمن الحمام كادت ان تنفجر من البكاء كارمن بحيرة من تصرفاته هو بيعاملني كده ليه وخرجت من الحمام اتجهت الي غرفتها
آدم
انور البحيري بصراحة كارمن عجباني اوي شخصيتها تجنن
آدم لف بكرسي له وقرب كرسي في اتجهه انت بتقول ايه عشان مسمعتش وأشار علي أذنه
انور ايه هي عجباك ولا ايه ياادم اوعي تكون من حريم ادم الجارحي
آدم كارمن دي الحاجة النضيفة الوحيده اللي في حياتي ابعد عنها احسنلك عشان انت عارف انا مممن اعمل ايه كويس اوي
انور بخوف قصدك ايه
آدم الشحنة الأخيرة ايه ممكن ابلغ عنها ايه رايك فمن مصلحتك بقي متبصش لحاجة مش بتاعتك واشار له الي الباب
انور بخوف اتجه الي مخرج الباب المكتب
آدم لنفسه ناقصك انت كمان
قصي وسلمي
دق الباب غرقة سلمي فتحت تفاجات بجدة قصي
سلمي اذيك ياتيتة ثريا
ثريا انا تمام ياحبيبتي انتي اخبارك ايه
سلمي بحزن هزت راسها
ثريا في حاجة
سلمي هزت راسها و حضنتها في قصي و انهارت في البكاء
ثريا انتي بتحبي
سلمي لا انا بكرهه بكرهه
ثريا واضح انك بتكرهي واضح وربطت علي شعرها
سلمي محدش تعبني غيره واغمض عينيها تعبني أوي
ثريا الواد قصي عامل فيكي كل ده بصيلي
سلمي بكسفة انا وبللت شفاها بطرف لسانها
ثريا فهمت صدقيني فهمت بس عايزة اسمعها منك
سلمي هزت راسها ايوة
ثريا عيبكم انتي وقصي انكم نفس الدماغ والتمرد والكبرياء والعند في الحب قصي ده اطيب حد ممكن تشوفي بس هو حصله موضوع كره في كل البنات كان بيحب واحدة وخانته مع المحاسب بتاعه كانوا متفقين مع بعض عشان ينصبوا عليه
سلمي بدهشة قصي بيعاني من الم الحب
ثريا أيوة خايف يفتح قلبه لحد خايف يتجرح تاني عايزاكي تطلعي من المحنة دي انتي بتحبي وانا شايفة ده في عيونك وتصرفاتك كلها معاه
سلمي هزت راسها بالموافقه
جاسر وجميلة
جاسر انتي كويسه ياجميله شكلك متضايق متوتر
جميلة لا ابدا وهي تنظر لنادر فجاة رن هاتف جاسر
جاسر بعد اذنك انا حطلع ارد عشان ومكالمه شغل
جميلة تمام اتفضل
جاسر قام من مكانه فتح الهاتف رد وخرج بره بعدها اتجه نادر ناحية جميلة وقف امام تربيزتها
جميلة بخوف انت عايز مني ايه
نادر ايه خايفة ياجميله
جميلة قولتلك انت عابز ايه مني لوسمحت ابعد عني خالص جاسر زمانه جاي
نادر ياه ده حب حقيقي بقي
جميلة ايوه بحبه وعمري ماحبيت غيره
نادر وانا ياحميله
جميلة انت كنت شئ سخيف في حياتي بقرف منه
نادر اللي بتقرفي منه ده حتشوفي حيعمل فيكي وفي ايه واتجه الي خارج المطعم
جميلة بخوف يارب بعدها رجع جاسر جلس علي الكرسي
جاسر اتاخرت عليكي
جميلة لا ابدا متاخرتش ولاحاجة
جاسر ها حتاكلي ايه
جميلة ولا حاجة عايزه اروح
جاسر ملحقناش نقعد
جميلة معلش انا تعبانة شوية
جاسر تمام يلا
ادم و كارمن
جلست كارمن علي السرير تذكرت بعض الاشياء البسيطه بعدها تذكرت نفسها وهي في احضان آدم وهي تقبله بنهم
كارمن انا عملت كده انا عملت كده ووضعت يدها علي فمها وانهارت في البكاء
بعد شوية حكت مقدمه راسها بيديها وهي تلوم نفسها انا ازاي اعمل كده بعدها تذكرت قبلاته لها قامت من علي السرير
كارمن الحيوان الحيوان و خرجت بره الغرفه واتجهت الي غرفة ادم دقت الباب فتح
ادم خير في ايه كل ده خبط علي الباب
كارمن دخلت وقفلت الباب ايه اللي حصل امبارح
ادم معرفش ايه اللي حصل امبارح
كارمن انا اقولك انا كنت سكرانه
ادم بصلها وبعدين عملتي ايه ورفع حاجبيه عاليا ها عملتي ايه ياانسة كارمن
كارمن انت حيوان جايه تضربه علي وجهه مسك يديها وقربها اليه هامسا انتي كنتي عايزه كده كنتي حتموتي عليا حتموتي عشان احضنك جوه ضلوعي عشان ابوسك لحد ماتوهي
كارمن انت استغليت الفرصه ان انا سكرانه
آدم احيانا السكر بيبين كل اللي في القلب
كارمن مكنتش اعرف انك ماصدقت اني اقرب منك ياادم بيه وانك ضعيف اوي كده ادامي
ادم مكنتش اعرف انك مصدقتي حد يحسسك بانوثتك
كارمن بصدمة اغمضت عينيها سيب ايدي انت بتوجعني
ادم لا مش حسيبك انت عايزه ترويض بجد
كارمن بكسفة انت مغرور اوي
ادم ايدك متترفعش عليا تاني ولولها ذراعها وراء ظهرها
كارمن بألم اه سيب ايدي
ادم شكلك محتاجه ترويض وتهذيب جلس ووضعها علي ساقيه وبدأ في ضربها علي مؤخرتها
اولا لسانك ميطولش وتبطلي عند
ثانيا ايديك دي متترفعش عليا تاني
ثالثا انتي انثي جميلة تنسي خالص شغل الرجالة ده
رابعا تسمعي الكلام
خامسا بتحببني ولا لا
كارمن ببكاء والم خلاص
ادم جاوبي بتحبيني ولا لا
كارمن لا مبحبكش
آدم تمام حعيد تاني
كارمن خلاص خلاص كفاية
آدم حعديها تقومي زي الشاطرة كده تروحي اوضتك