رواية لحظات انوثة الفصل الثامن عشر 18
لحظات انوثه الفصل الثامن عشر
كارمن انت عايز مني ايه
آدم قولتلك انتي الي عايزة مني انتي بتحبيني
كارمن انا بحبك انت احبك ازاي احب راجل طيب ازاي اذا كنت انا محدش حيبصلي ولا حيحبني بس انت واقتربت منه انت تجنن في كل حاجه ريحتك تجنن واقتربت منه اكتر شفايفك تجنن
واقتربت من شفاهه وقبلته بكل حب وعشق وانتقام وضعت يدها علي رقبته بعدها فصلت قبلتها تفكيرها انا
آدم هششش وبادلها القبلات وكانه يستمتع بتلك اللحظات
يد تمسك وجهها ويد تمشي علي منحنياتها بجراة ووقاحة
كارمن وكانها في عالم اخر معه ومع قبلاته
بين جراته وبين براتها
آدم فصل قبلته رؤيته تعبيرات وجهها وكانها مستمتعة
آدم اكمل هو مابداته هي من جديد لم يستطيع السيطرة علي نفسه وعلي مشاعره عاد وقبلها بنهم اكثر نزل علي ترقوتها بعدها صعد علي شفاهها مره اخري وبعدها على رقبتها حضنها وكانه امتلك العالم
آدم هامسا انتي بتحببني ومتقدريش تستغني عني انا بقيت بجري في دمك وقبلها مرة واخري قبلات ناعمة
كارمن من قبلات استسلمت وشعرت بارتخاء في جسدها نامت علي كتفه
آدم بابتسامة تسلية حملها ووضعها علي السرير جلس بجانبها لمس وجنتيها بيديه وقبل يديها وجبينها اغمض عينيه وزفر بقوة ايه اللي بيحصل ده وقام من مكانه حك ذقته بيديه و خرج برة الغرفة نزل علي البار جلس
آدم انا البنات كلها بتجري ورايا يتعمل فيا كده ادم الجارحي يتعمل فيه كده
الجرسون تشرب حاجة
آدم لم ينتبه لكلامه ومضي في طريقة خرج برة البار وهو يلعن نفسه
_______
قصي وسلمي
صحيت سلمي من نومها لقت قصي اعد علي السرير مستنيها تصحي
سلمي تعمدت تجاهله ودخلت الحمام بصت في المرايا انتي قوية حاولي تتخلصي من
المشاعر دي بعدها خدت نفس عميق وبعدها خرجت من الحمام
قصي انا اسف علي اللي حصل
سلمي انت مش فارق معايا
قصي متاكده اني مش فارق معاكي
سلمي انت موهوم انا محستش بحاجة صدقني
قصي متأكده اني موهوم ومتاكده انك محستيش بحاجة
سلمي بيتهيالي احنا اتاخرنا العربية اتصلحت
قصي خد الشنط
سلمي من فضلك سيب شنطتي انا حشيلها
قصي متاكده
سلمي متاكده وخدت من يده الشنطة وخرجت برة الغرفة
قصي بحيرة من تصرفاتها خرج برة الغرفة اتجه الي خارج الفندق ووراءه سلمي
قصي اتفضلي العربية اتصلحت
سلمي مردتش عليه وركبت
قصي انتي كويسة مش مضايقة
سلمي طبعا كويسة ومش مضايقة
قصي ليه طبعا
سلمي لاني دي الحقيقة انا محدش يقدر يضايقني
قصي طيب بس قاطعته كلها كام ساعة ونوصل انت صاحب المزرعة انا الدكتورة ياريت تكون دي علاقتنا
قصي اغمض عينيه وطلع بالسيارة باقصي سرعة
_______
جاسر وجميلة
اتصلت جميلة بجاسر بص علي الموبايل ومردش عليها
جميلة ببكاء بعتتله رسالة انا بحبك وعايزة اشوفك
جاسر فتح الرسالة وقراها ومردش عليها بعدها بعتتله رسالة تانية انت مبتردش عليا ليه انت زعلان مني انا عرفت ان فاتن عملت حادثة وفي المستشفي ورحتلها فتحها قراها بعدها رد عليها حمدالله علي سلامتها بس بردو كنتي فين امبارح ومجتيش ليه استنيت كتير وبعدها موبايلك قفلتي وانا بكلمك
جميلة بعتتله رسالة عايزة اسمع صوتك صوتك واحشني اوي
جاسر اتصل بيها ردت بلهفة جاسر عامل ايه
جاسر انا تمام وسكت شوية وحشتيني ورجع بظهره للوراء عايز اشوفك
جميلة ياريت انت وحشتني اوي
جاسر شوية كده وحجيلك علي أول والشارع حستناكي
جميلة بلهفة وفرحة ماشي
________
كارمن
فاقت كارمن من نومها وشعرت بصداع غريب كاد ان يفجر راسها
كارمن هو ايه اللي حصل ايه الصداع ده دماغي وقامت من علي السرير اتجهت إلى الحمام بصت في المرايا علي وجهها
رات تورم في شفتيها ورقبتها وترقوتها لم تفهم معني هذه العلامات فهي جاهله في
هذه الامور
كارمن غسلت وجهها وخرجت من الحمام اتجهت الي السرير جلست عليه وهي تحاول ان تتذكر ماحدث
ادم
كان يجلس علي احدي كراسي عند حمام السباحة حاول ان يتخلص من التفكير في هذه المتمرده التي تثير جنونه التي قلبت حياته راسا علي عقب
آدم اغمض عينيه ورجع الي غرفته في الفندق
دخل وجلس علي السرير ايه اللي بيجرالي ده بعدها حاول التخلص من هذه الافكار بان ياخذ حماما لكي يطفا مابه من حمم بركانية التي بداخله ولكن لا مهرب من الحب
_______
فاتن واحمد
دخل غرفتها بعد ان هرب من الحرس لكي يري معشوقته
فاتن انت عايز ايه ده اطلع برة
احمد لا مش هخرج لانك عايزاني ابقي موجود معاكي
فاتن انت دخلت ازاي
احمد هششش واعد بجانبها علي السرير
فاتن انت عايز ايه مني انت كنت بتبعد عني واديني خلاص مبقتش انفعك
احمد هششش ووضع يده علي شفاهها انت حبيبتي وروحي ومحدش يبعد عن روحه
وواخدها في حضنه
فاتن مبقتش انفعك خلاص
احمد اغمض عينيه حتخفي وحتبقي كويسة
فاتن انت بتحبني
احمد انا وبعشقك انت روحي
_________
كارمن وادم
بعد ان قررت ان تخرج من الغرفة اتجهت الي غرفة آدم دقت الباب فتح الباب وهو واضع المنشفه حول خصره
كارمن بتلعثم انت انا هو حصل ايه امبارح
آدم انتي مش فاكره حصل ايه امبارح
كارمن ادم بيه انا بحاول افتكر وتعبت من كتر التفكير وهي تلاحظ تساقط قطرات المياه وهي تنزل من جسمه مما زادته اكثر وسامه وجاذبية حاولت ان تدير وجهها عن ذلك الوسيم اللعنه عليه يبدو مثيرا للغاية
آدم بعد ان لاحظ علامات شفاهها ورقبتها
في عندنا اجتماع كمان شويه روحي اجهزي احسن بدل ماتفكري في التفاهات دي
كارمن بكسفة بللت شفاهها بطرف لسانها حاضر حروح اجهز وخرجت
آدم قفل الباب وزفر بقوة ورفع راسه عاليا واكمل ارتداء ملابسه
ماله ده في ايه انا عملت ايه لو افتكر حصل ايه بس ورجعت الي غرفتها
ذهب آدم الي الاجتماع انتظرها كثيرا ولم تاتي فجاه دخلت الي المكتب
كارمن اسفة اوي علي التاخير انا بس قاطع كلامها انتي مش عارفه انك المساعدة بتاعتي يعني لازم الالتزام بالمواعيد انتي غير مسؤوله
كارمن انا كنت
آدم انا لسه مخلصتش كلامي
كارمن حاضر ياادم بيه كملي كلامك
آدم اتفضلي ااعدي
كارمن بكسفة ااعدت وهي تسب وتلعن نفسها
آدم لاحظ نظرات انور البحيري لكارمن
آدم بغيظ ركزي شوية يااستاذة كارمن
كارمن لم تفهم او تعي غيرته عليها او نظرات انور البحيري لها
انتهي الاجتماع وخرجت كارمن اتجهت الي الحمام كادت ان تنفجر من البكاء بسبب احراجه لها طول الوقت
آدم انت ليه بتبص لحاجة مش ليك ياانور
انور مش فاهم قصدك ايه
آدم انت فاهم كويس عايز ايه من كارمن
انور عجباني بصراحة
___________
قصي وسلمي
وصل قصي وسلمي علي المزرعه سلمي راحت علي الاسطبل
قصي انتي مكانك في المزرعة حتباتي فين سلمي زفرت بقوة ورجعت تاني دخلت المزرعة لقت نجوان في استقبالهم
نجوان قصي عامل ايه وحشتني اوي حمد الله علي السلامة
قصي الله يسلمك يانجوان
سلمي دخلت غرفتها وهي تلعن في نفسها هذا الاحمق المغرور
________
جاسر وجميلة
في مطعم بعيد علي شاطئ البحر
جاسر مالك ياجميله انتي كويسة
جميلة انا تمام وفجاءة رأت نادر أعد في الترابيزة بجانبهم
_________
فاتن واحمد
دخلت والدة فاتن رات احمد نائم بجانب فاتن ابتسمت علي تمسكه بها