-->

رواية لحظات انوثة الفصل الثالث عشر 13

رواية لحظات انوثة الفصل الثالث عشر 13

    رواية لحظات انوثة الفصل الثالث عشر 13 




    حظات انوثه 💞 الفصل الثالث عشر

    رجعت كارمن علي البيت بعد ان انتهت من خلع الرداء وتخبئته اخرجت المفتاح فتحت الباب ودخلت
    عبير ست كارمن كويس انك جيتي حروح انا بقي شقتي والدتك اهي كويسة اديتها الدوا بتاعها صحيح انتي مش قولتي ليها فرصة
    انها تتعالج ماتخدي سلفة من شغلك عشان العملية بتاعتها
    كارمن شكرا ياعبير انا حتصرف انا تعبتك
    عبير لا ابدا مفيش تعب ولا حاجة تصبحي علي خير واتجهت الي الباب فتحته
    كارمن تصبحي علي خير وذهبت وراءها
    قفلت الباب بعدها ذهبت لوالدتها الغرفة مسكت ايديها وباستها
    كارمن عاملة ايه ياامي انا حعمل المستحيل عشان تعملي العملية عشان ترجعي تتكلمي تاني وتمشي تاني انا تعبت اوي شلت الحمل لوحدي بس خلاص انا تعبت الشيلة بقت
    تقيلة اوي عليا محدش حاسس بيا كله
    بيقول كارمن تستحمل راجل البيت بس خلاص انا تعبت حتي الراجل اللي افتكرته وبدات في البكاء كلهم شبه بعض مفيش
    راجل كويس كلهم شبه بعض وهزت راسها
    فلاش باك ::
    حياة انت جايبها البيت ياجبروتك منك لله
    انت بتعمل فيا كده ليه انا عملتلك ايه بلاش
    انا انت ايه ناسي ان عندك بنت كبيرة
    فؤاد اخرسي متضيعيش الدماغ اللي انا
    عاملها خدي دول وروحي عند امك انتي والبت وانتي تعالي عايزك في موضوع
    ودخل الغرفة
    باك ::
    كلهم شيه بعض وهزت راسها فؤاد زي ادم وحياة زي كارمن وخرحت برة الغرفة اتجهت الي غرفتها جلست علي السرير رات انعكاس صورتها في المرأة بكت علي حالها نهضت من مكانها مسكت الشنطة اخرجت الفستان وقامت بتقطيعه وبعدها جلست علي الارض
    افتكرت ادم ونظراته ليها وقربه منها اغمضت عينيها وكانها تراه في كل مكان تشم رائحة عطره تذكرت ملامحة الرجوليه القوية أغمضت عينيها كفاية ابعد عني عايز مني ايه مش حبقي حياة تاني

    🌺🌺🌺
    "جاسر وجميلة"انتقلوا الي الترببزة بعد الانتهاء من رقصتهم جلست جميلة الحق ياجاسر دول بيرقصوا تانجو
    جاسر انتي شايفة اللي انا شايفاه
    جميلة كانهم بيحبوا بعض وبيكابروا ايه النظرات دي كانهم بينتقموا من بعض عشان بيحبوا بعض بس ليه التحدي ده
    جاسر اختك كانها بتنتقم منه عشان
    مش عايز يعترف بحبه ليها يابن الايه ياقصي
    جميلة صاحبك كانه بينتقم عشان هي اللي تعترف الاول البت سلمي وقعت مع الاسد
    جاسر وجميلة بضحك ربنا يستر ده احنا حتشوف بلاوي

    🌺🌺🌺
    "قصي وسلمي"
    قصي وهو يلتقط انفاسه من الرقص
    واقترب منها ومسكها من خصرها
    سلمي ابتعدت عنه الناس بتتفرج علينا
    قصي انتبه لوجودهم في الوسط ساحة الرقص واعين الجميع عليهم
    قصي ماشي
    نزلت سلمي من علي المسرح وذهبت الي التربيزة ومن بعدها قصي
    جاسر ايه الرقص الفظيع ده
    جميلة تجننوا كانكم رقصتوا قبل كده
    قصي وسلمي بصوا لبعض بكسفة
    قصي انا حمشي بقي
    جاسر ليه لسة بدري
    قصي لا خلاص انا حروح كفاية كده عشان
    في سفر بكرة
    جاسر سفر انت لحقت بابني
    قصي سايب حاجات في المزرعه لازم
    ارجعلها سلام اه بكرة مستنيكي يادكتورة عشان نسافر مع بعض
    سلمي هزت راسها تمام
    جاسر بلؤم وغمز لجميلة متوصل سلمي
    معاك ياقصي
    قصي لو هي عايزة
    جميلة لوعايزة تروحي تمام ياسلمي
    شكلك زهقتي
    سلمي بعدم اهتمام ماشي
    قصي اتفضلي يادكتورة
    سلمي قامت من علي الكرسي اتجهت الي مخرج المطعم ومن بعدها قصي
    قصي العرببة اهي اركبي وفتحلها الباب
    سلمي ركبت السيارة وقفلت الباب وانطلق قصي بالسيارة
    سلمي رايح فين
    قصي انتي عايزة تروحي فين
    سلمي مش عايزة اروح عايزة اتمشي شوية علي البحر
    قصي طيب وتوقف بالسيارة في مكان وصف سيارته بعيدا
    فتحت سلمي الباب ونزلت اتجهت الي سور البحر وجلست عليه
    نزل قصي من سيارته واقترب منها وجلس بجانبها خلع جاكيته واعطاها إياه
    سلمي انت بتعمل معايا كده ليه
    قصي قصدك ايه
    سلمي انت فاهم كويس انت بتتعمد تعمل كده
    قصي اغمض عينيه وتنهد انتي مش فاهمة حاجة خالص
    سلمي طيب فهمني انت بتعمل كده ليه فيا
    قصي مش حينفع
    فجأة راي احد الشباب اقتربوا من سلمي
    الشاب ايه العسل ده ايه رايكم في الموزة ياشباب
    الشاب 1جامدة اوي
    الشاب 2هي تلزمك
    الشاب 3شكله بيسرح بيكي انا حظبطك اكتر منه
    سلمي قصي
    قام قصي من مكانه خدي المفتاح واركبي العربية وشمر ساعديه وفتح ازرار قميصه وكانها بدات معركة
    سلمي بخوف سمعت الكلام وفتحت باب العرببة وركبت
    قصي بسبب طوله وعضلات جسده العريض حاول الشباب الافلات منه بصعوبه بعد اخد السلاح ومايسمي بالمطوة تسبب في خدش في يد قصي
    قصي بعد الانتهاء من المعركة خبط علي باب السيارة
    سلمي فتحت الباب بخوف انت كويس
    قصي انا تمام وطلع بالسيارة
    سلمي ايه الدم ده انت متعور
    قصي ده خدش بسيط في ايدي
    سلمي لازم تخيطه اطلع علي اي مستشفى
    قصي هز راسه طيب

    🌺🌺🌺
    "كارمن وادم"
    آدم بعد انتهاء الحفل رجع الي البيت جلس علي الأريكة تنهد علي حاله بعدها طلع على الدرج اتجهه الي غرفته دخل و جلس علي السرير سرح في متمردته التي تثير جنونه
    بعدها اخرج هاتفه اتصل بالسكرتيرة ردت
    ادم هاتي رقم امجد عايزه
    السكرتيرة بعد أن اعطته رقم كارمن فكر
    كثيرا بعد اخد القرار اتصل بالرقم
    ردت كارمن ايوة مين
    آدم تردد وبعدها رد انا ادم ياامجد
    كارمن ادم بيه جبت رقمي منين
    ادم مش وقته كلمتك عشان في حاجة مهمة انا مسافر بكرة وعايزك تيجي معايا
    كارمن سفر وبكرة
    ادم اه مستنيك بكرة سلام وقفل
    كارمن مسكت الهاتف حضنته يارب اعمل ايه معاه بس انا ضعيفة أدامه ليه بس
    لا زيه زي اي راجل خاين كلهم زي بعض خاينين


    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .