رواية لحظات انوثة الفصل الحادي عشر 11
لحظات أنوثة 💞 الفصل الحادي عشر
جاسر جميلة اسمها جميلة
ادم اوبا مين جميلة دي بقي
جاسر باحراج من الموقف حبيبتي
قصي يابني هو في حاجة اسمها حب اصلا وافتكر سلمي وسرح
ادم أيوة طبعا في بس نادر متلاقي انت بس دماغك ناشفة شوية من ساعة نسرين ماسابتك وانت خلاص اتعقدت من كل البنات
قصي دي قصة قديمة وانتهت من حياتي انا حتي بخجل اني افتكرها
جاسر دي تجربة كان لازم تمر بيها بس متاخدش حد بذنب حد في بنات كويسين والحب موجود
ادم ده انت واقع علي الاخر بقي ياجاسر
جاسر اوي بصراحة حاولت كتير اوي اقاوم الاحساس ده بس لقيت نفسي اتشدت وضعفت هي اصلا مش عايزة حاجة غير اني احبها
ادم شفت بقي ياقصي مش عايزة حاجة غير أنها تبقي معاه
قصي وانت عايز ايه من البنت اللي حتحبها
ادم سرح عايز تبقي شخصيتها غير اي
واحدة قابلتها تكون شخصيتها قوية وفي نفس الوقت في ايديا تبقي في كمية أنوثة مش طبيعية وافتكر كارمن شخصيتها عندها قوتها أنوثتها وجمالها
جاسر روحت فين
قصي احنا بنتكلم روحت فين
ادم معاكم انا معاكم
جاسر واضح
قصي مين اللي مبهدلك كده انطق يابني
ادم حروح اجيب حاجة نشربها وقام اتجه الي المطبخ
قصي وجاسر مطوا شفاهم لبعض بعدم فهم
🌺🌺🌺
في صباح اليوم التالي عند ادم وكارمن
ادم ااعد ياامجد عايز اتكلم معاك انا عندي حفلة النهاردة وكمان حيبقي فيها شوية بنات انا عازمك ماتيجي معايا
كارمن لا اجي معاك ايه انت حتفضل
مقضيها كده
ادم يعني ايه مش فاهم
كارمن يعني عمرك ماحبيت
ادم لا عمري ماحبيت ياامجد
كارمن غريبة اوي كل البنات اللي حواليكم كلهم وانت محبتش حد فيهم
ادم لا محبتش لان كلهم شبه بعض محدش خطف قلبي ملقتش الشخصية التي تشدني عايزة تبقي قوية مش مدلعة وفي نفس
الوقت ارق واحدة
كارمن بصتله باستغراب من شخصيته وكلامه
ادم حاول الضغط علي اعصابها اكتر لازم تكون ست بجد متكونش شبه الرجاله بستغرب اوي من البنت اللي تستغني عن شكلها وانوثتها وتبقي شبه الرجاله حاسس انها بتخالف طبيعه الكون
كارمن بصدمه من كلامه حروح الحمام
🌺🌺🌺
في المساء اتصلت جميلة بجاسر
جميلة صباح الخير ياحبيبي
جاسر صباح النور عاملة ايه
جميلة انا تمام وحشتني
جاسر مااحنا حنشوف بعض النهاردة
جميلة مش حينفع عشان
جاسر عشان ايه
جميلة كارمن اختي عايزة تشوفك مش مطمنة لعلاقتنا
جاسر بعد تفكير تمام انا موافق تشوفني
جميلة بجد حروح اقولها
جاسر تمام انا حقفل بقي عشان في مكالمة شغل
جميلة تمام وقفلت
جاسر ايه التوتر والموقف ده انا لورايح اتجوز مش حبقي متوتر كده
🌺🌺🌺
رجعت كارمن علي البيت بعد الانتهاء من العمل
جميلة كمان شوية جاسر جاي
سلمي اهلا وسهلا بيه
كارمن اهلا وسهلا مكنتش مفكراه حيوافق كده
سلمي شكله راجل محترم ياكارمن
كارمن حنشوف
جميلة لا جاسر شخصيته حتعجبك اوي
كارمن بصتلها وسكتت ودخلت في غرفتها
🌺🌺🌺
بعد نصف ساعة في البيت عند البنات وصل جاسر تنفس ثم زفر بقوة بعدها رن جرس الباب فتحت كارمن وكان وراءها جميلة وسلمي
جاسر مساء الخير
كارمن اهلا وسهلا استاذ جاسر نورت ومدت ايديها وسلمت عليه واتجهت الي الكرسي اشارت له اتفضل أعد واعدت
جاسر اهلا آنسة كارمن اهلا ياانسة سلمي
كارمن اهلا بيك تشرب ايه
جاسر ولا حاجة انا عايز اوضح ليكي حاجة مهمة انا مبضحكش علي اختك لا من الناحية العملية ولا العاطفية
كارمن رجعت بظهرها اعدت بارياحية أكثر علي الكرسي علي فكرة أنا بفهم في الناس كويس واكيد انت مش من النوع اللي
بيضحك على البنات بس اشمعنا جميلة
جاسر بحبها في أي أسباب تانية
كارمن بابتسامة لا دي كفاية عندي
جاسر انا كنت عازمها امبارح والخروجة فشلت أننا نرتبلها انا بس عايز اعوضها عن الخروجة
كارمن اه طبعا بس في حاجة سلمي حتيجي معاكم
سلمي بصدمة ايه
جاسر اغمض عينيه من تلك المرأة التي أمامه أراد ضربها
جميلة بس ياكارمن
كارمن ده اللي عندي
جاسر وانا موافق ياانسة كارمن
كارمن باستغراب من موافقته تمام
جاسر تعمد اغاظت كارمن انا حستناكي ياجميلة علي ماتجهزي
جميلة حاضر ودخلت الغرفة ووراءها سلمي
كارمن بخنقه تشرب حاجة
جاسر لا ابدا ولا حاجة
في الغرفة عند سلمي وجميلة
جميلة اروح اضربها دلؤتي المستفزة دي عايزة تجنن الراجل
سلمي سيبك منها وانا ححاول مرخمش بردو
البسي عشان الراجل أعد مستني بس ايه شخصية ابن الايه
جميلة هو انا بحبه من شوية
سلمي طيب يلا البسي
🌺🌺🌺
بعد أن انتهت جميلة وسلمي من ارتداء ملابسهم خرجت جميلة وسلمي من الغرفة
وقف جاسر وهو مصدوم من جمال جميلة تحت عيون كارمن التي تراقبه
جميلة يلا عشان منتاخرش
جاسر تمام يلا واتجه الي الباب وفتح الباب وخرجت جميلة أمامه
سلمي سلام ياكارمن
كارمن سلام وقفلت الباب بكرة تاخدي علي دماغك ماهو زي كل الرجالة ودخلت الغرف عشان تلم الملابس في غرفة جميلة وسلمي
كارمن كده بردو رامين الهدوم في الارض وبدأت في تطبيق الملابس وقعت عينيها علي فستان من اللون الاحمر القاني عاري من الظهر بفتحة جانبية تظهر اعلي الفخد
كارمن مسكت الفستان ووضعته عليها بعدها خلعت عنها ملابسها وبدأت في ارتداءه
كارمن بعد الانتهاء من ارتداء الزي
كانت تشبه الجنيات وضعت يدها علي خصرها ورفعت راسها بكل ثقة وكانها تعلن
أنها اجمل امراة في الكون بعدها افتكرت كلام ادم وسلمي وجميلة
كارمن حيشوفوا مين المسترجله
بعدها خلعت عنها الرداء ولبست ملابسها ومسكت الفستان وضعته في شنطة بعدها فتحت الباب وخرجت اتصلت بعبير ردت عليها
كارمن ممكن تنزلي تقعدي مع ماما عشان عندي مشوار مهم وكمان سلمي وجميلة نزلوا
عبير حاضر من عينيا ااعد معاها ياست كارمن
🌺🌺🌺
في المطعم
جاسر غمز لجميلة ترقصي
جميلة ياريت عن اذنك ياسلمي
سلمي لا ملكمش دعوة بيا
جاسر مسك ايد جميلة تعالي
جميلة بابتسامة حاضر
جاسر هامسا طالعة زي القمر
جميلة بكسفة شكرا
جاسر اختك شكلها زهق لا وشخصيتها ايه
جميلة سلمي طيبة اوي بس هي عندية وشخصيتها قوية اوي
جاسر بابتسامة ايه رأيك لو نتصل بصحابي اعرفك عليهم
جميلة بابتسامة انا موافقة
جاسر تعالي نقعد ومسك الهاتف وبدا في الضغط علي بعض الأزرار ووضع الهاتف علي أذنه اتصل ياادم رد
ادم خير لحقت اوحشك ياابني
جاسر تعالي عايز اعرفك علي جميلة
ادم لا ياعم انا معزوم علي حفلة
جاسر خلاص ماشي ياعم عيش براحتك وقفل
جاسر ادم في حفلة حاصل بقصي
اتصل جاسر بقصي رد
قصي ايه الاخبار سبت حبيبتك وبتتصل بيا ليه
جاسر انا عازمك كده كده اصلا السهرة اتضربت خلاص تعالي بقي انا في حتة موقف
قصي في ايه موقف ايه
جاسر حفهمك لما تحب
قصي طيب انا حاجي قولي فين المطعم ده
جاسر حبعتلك العنوان في رسالة
قصي طيب وقفل
دخلت كارمن الحفل وعيون الكل عليها فكانت حقا تشبه الجنيات وكانت عيون كالصقر تراقبها من بعيد اقتربت من :::::::