اخر الروايات

رواية خيانة زوجي الفصل التاسع 9 كاملة - دودا حودا

رواية خيانة زوجي الفصل التاسع 9 كاملة - دودا حودا 





#خيانه جوزي
#الحلقه التاسعه
#بقلم دوداا حوده
وتم القبض على احمد
الظابط :ها قتلته ليه
احمد :والله انا طلعت لقيت الباب مفتوح دخلت لقيته ميت
الظابط :في ناس شهدوا انك اكتر من مره هددوا بالقتل ومن الضمن الظابط حسام
احمد :حصل يا فندم مش هنكر بس والله انا ما عملت كده وربنا عالم وشاهد اني معملتش كده ده كان بيعزب مراته وخطف ام زملتي في الشغل وكنت روحت عالشان اتكلم معاه انا مدير الشركه يافندم ومعايا موهل عالي وابن ناس مش واحد جاي من الشارع وبعدين هقتله ليه فعلا انا كنت مخنوق  من اللي بيعمله بس مش لدرجه القتل والله
الظابط :امال انا كنت نازل تجري ليه
احمد :طبيعي يا فندم اعمل كده انا لقيت واحد مقتول الطبيعي اني انزل اجري
الظابط :طيب ليه مقولتش أبواب العماره
احمد :انا كنت متلغبط والله وغصب عني اني طلعت اجري انا لحد دلوقتي مش عارف انام علي اعصابي وكنت هاجي وأبلغ وربنا يعلم أن كنت بقول الحقيقه ولا بكدب
الظابط :يا عسكري خده علي الزنزانه
ها الست اللي لقينها في الشقه فاقت
العسكري:لسه يافندم محدش بلغنا من المستشفي
الظابط :طيب انا رايح علي المستشفي يمكن تكون فاقت واعرف منها اي تفاصيل وراح المستشفي وكانت اميره وسعاد هناك
سعاد :حضرت الظابط احمد بري والله معملش كده
الظابط :انا جاي اخد اقوال الحاجه الاول وبعدين نشوف موضوع احمد ده
الدكتور:هي يعتبر بدأت تتحسن ممكن حضرتك تسألها
الظابط :مساء الخير يا حاجه
ام اميره :مساء الخير يا بني
الظابط :اللي عرفته ام المجني عليه كان خطفك الكلام ده صحيح
ام اميره :ايوه فعلا هو جه البيت عندي وقالي أن اميره بنتي في شقه سعاد عملت حادثه بس بسيطه وانا من خوفي علي بنتي روحت معاه وكان هناك في بنت اول مره كنت اشوفها سابني معاها ومع راجل ونزل ومن بعدها عرفت أنه كداب ويعتبر كان حجزني عندوا في الشقه
الظابط :طيب يا حاجه احنا لما روحنا انتي كان مغم  عليكي مش فاكره اي حاجه حصلت اي كلام سمعتي
ام اميره :اللي اعرفه ان البت دي كانت ممرضه بس مين هي معرفهاش ويوم اللي انتو خرجتوني فيه سمعت كلام بسيط كده
(فلاش باك )
ناهد راحت بيت سعاد
ناهد :اقفل بسرعه
سامح :فيه اي بتحري كده ليه
ناهد :انا غلطانه اني سمعت كلامك منك لله يا اخي
سامح :فيه اي ماتتكلمي مش فاهم حاجه
ناهد :شافوني وانا بحط الابره لمرمر في المحلول
سامح:ينهارك اسود وبعدين اي اللي حصل
ناهد :طلعت اجري بسرعه ومعرفش بعدها اي اللي حصل
سامح:انتي غبيه يابت مانتي ممرضه طبيعي تديها علاج
ناهد :مانا اللي سافني دكتور وسالني بتحطي اي في المحلول
سامح:امشي اطلعي برا يا غبيه انتي
ناهد :اطلع برا فين لا مش هخرج اكيد رحوا البيت عندي
سامح :يعني مرمر لسه عايشه وعايزني اعملك اي ناهد : انا لازم اهرب من هنا وانت اللي هتعمل كده
سامح :عشقك في الظلمه انا غوري يابت مش كفايه انك غبيه
ناهد :سامح اقسم بالله لو مش وقفت جمبي لاروح القسم وأبلغ عنك
سامح :اعمليها وشوفي انا هعمل فيكي اي ابراهيم خرج البت دي برا
ناهد :اوعي كده سبني في حالي اوعي سيب ايدي
ابراهيم :يلااااا يابت اخلصي امشي قدامي وخرج ناهد برا
ام اميره :بس يابني ده الي انا سمعته ومن بعدها جالي غيبوبه السكر ومسمعتش اي حاجه
الظابط :يعني ماشوفتيش مين اللي قتل سامح
ام اميره :لا والله ماشوفتش
الظابط :ماشي يا حاجه ومشي من عندوا
اميره :احنا لازم نروح لمرمر
سعاد : هتعمل لينا اي يعني
اميره :مش عارفه بس حاسه انها هتكون عارفه حاجه
سعاد :تمام ماشي يلا نروح ليها
اميره :لما نطمن علي ماما الاول
سعاد :وانا عايزه اروح القسم الاول
اميره :هتعملي اي هناك
سعاد :تعالي معايا بس الاول وراحوا القسم وطلبت تقابل الظابط حسام
حسام :اتفضلوا
سعاد :حضرتك اليوم اللي كنت بتاخد اقولي فيه وهما خرجوا من الاوضه عرفتك اللي كان عامل فيا كده جوزي وانت قولت سجلي ليه وانا فعلا سجلت ليه أنه كان خاطف ام اميره
حسام :الكلام ده مش هينجي احمد احمد كان هناك وقت ارتكاب الجريمه الكلام ده كان يحبس سامح بس مش ينجي احمد
اميره :بس انا متاكده ان احمد ميعملش كده
حسام :انا حاول اشوف الطب الشرعي موت سامح كان الساعه كام ونشوف اقرب محل فيه كاميرات نعرف الوقت اللي احمد طلع فيه امتي
سعاد :الكلام ده كويس اوي في محل موبيلات جمب العماره ونقدر نعرف مين طلع ومين نزل وفعلا الطب الشرعي اذبت أن أحمد وصل العماره بس موت سامح بساعتين
وتم الإفراج عنه
وراحت اميره وسعاد لمرمر
سعاد :انا مش عارفه اشكرك ازاي وفيه نفس الوقت بعتزر ليكي علي اللي حصل
مرمر :الحمد لله وهو خد جزائه خلاص
اميره :وانتي عرفتي منين أن حد جزائه
مرمر :مهو بعد ما فشل في أنه يخلص مني علي ايد ناهد الممرضه بعت ليا ابراهيم بودي جارد كان شغال معايا في الكباريه
فلاش باك
مرمر :ابراهيم انت بتعمل اي
ابراهيم :اكل العيش يا مرمر سامح عارض عليا ٢٥الف جنيه واقتلك
مرمر :عايز تقتلني انا علشان الفلوس واللي اغتصب مراتك وكان السبب في موت بنتك تسيبه عايش
ابراهيم :انتي بتقولي اي
مرمر :ايوه سامح اللي اغتصب مراتك علشان طلب منها كذه مره انها تروح ليه الشقه وكان السبب في موت بنتك
ابراهيم :انتي كدابه
مرمر :هات موبلي. وانا هثبتلك الحقيقه
يتبع
اخر جزء بكره باذن الله


الفصل العاشر والاخير من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close