اخر الروايات

رواية خيانة زوجي الفصل العاشر 10 والاخيرة كاملة - دودا حودا

رواية خيانة زوجي الفصل العاشر 10 والاخيرة كاملة - دودا حودا 



#خيانه جوزي
#الحلقه الاخيره
#بقلم دوداا حوده
ابراهيم :خدي بس لو ده طلع حوار مش هيحصل كويس مرمر :ماشي هات بس وطلعت فديو لي نجلاء مرات ابراهيم
كانت مسجله مرمر لا سامح
سامح :اي يا نجلاء بقي فكرتي في اللي قولتك عليه
نجلاء :بقولك اي يا سامح انت بتيجي  هنا تشرب الكاسين ملكش دعوه بيا والله المره الجايه هقول لابراهيم
سامح: هههههههههههه ابراهيم قولي ليه اخرو اي هحبسوا بوصل الامانه اللي ممضي عليه
نجلاء :منك لله يا اخي
سامح :قولتك هتيجي مره وخالص علي كده مش هيبقي ليا دعوه بيكي بعد كده ها قولتي اي
نجلاء :وبعدها تقطع الوصل اللي وخدوا علي ابراهيم
سامح :ماشي موافق بكره اجيلك حاضر وبعدها تقطع الوصل عيني وبعدها مشي سامح وراحت مرمر اوضه نجلاء اللي كانت بتشتغل راقصه في نفس الكباريه
مرمر :عامله اي
نجلاء :مرمر الله يخليكي انا مش فايقه دلوقتي ارجوكي
مرمر :خدي شوفي الفديو ده وبعدين نتكلم
شافت نجلاء الفديو
نجلاء :اقسم بالله انتي فاهمه غلط انا مكنتش هعمل كده والله ربنا يعلم اني كنت عجيبه الشقه وخلي رجاله من اللي شغالين عندنا يمسكوت يضربوا انا خايفه علي جوزي وبنتي وربنا يعلم والله
مرمر :وانتي فاكره أنه سهل كده يسيبك عايشه بعد اللي هتعملي ده سامح ده شيطان ماشي عالارض
نجلاء :طيب رايك اعمل اي الله يخليكي قولي لي الحل اتصرف ازاي
مرمر :والله هفكر واقولك بس لازم ياخد درس كبير علي اللي عمله ده
نجلاء :والله يا مرمر انا مش بطيقه بس منه لله سلف جوزي فلوس وعامل يذله بوصل الامانه اللي معاه
مرمر ؛مهي فلوس مراته دي اللي طمعته وهحرمه منها قريب باذن الله وتاني يوم فضل يتصل سامح ب نجلاء مش بترد وفيه الاخر ردت
سامح :اي رجعتي في كلامك ولا اي
نجلاء :بس انا مش في البيت والله
سامح :مليش فيه احنا فيه ميعاد بنا ولازم تنفذي
نجلاء قفلت السكه
سامح :كده والله لوريكي ونزل سامح من البيت وكان عامل يرن علي ابراهيم علشان يتأكد أنه مش في البيت وراح علي هناك بيت شعبي قديم في حاره وكانت ورا مرمر وصورته وهو طالع البيت وبعدها وقعت بنت ابراهيم اللي عندها ٣سنين من البلاكونه ونزل جري سامح وصورته برضه مرمر
ولما روح البيت بعتت ليه الفيديوهات دي من رقم غريب وكان عايز يعرف اللي بيبعت ليه وللأسف مرمر لما بقي تيعامل معاها كويس كبرت دمغها لأنها كانت بتحبه ومكنتش بتفكر في الذي ليه
رجوع
اميره :ينهار اسود ده لايمكن يكون انسان
سعاد :وانتي كمان انتي اي لولا اللي حصل ده لولا قولتي الحقيقه والست اللي ماتت ظلم دي مصعبتش عليكي
مرمر :منا قولت لجوزها وهو اللي خد بطارها
اميره :انتي قولتي بس علشان كان عايز يموتك غير كده مكنتش هتقولي حاجه
مرمر :انا والله توبت واستغفرت ربنا علي اللي حصل ومش ناويه يحصل مني اي شي غلط تاني والله وانا اللي نجيتك منه برضه يا سعاد
سعاد :وإبراهيم ده فين بقي
مرمر :معرفش لو لما شاف الفيديوهات خد موبيلي ومشي ومعرفش عنه حاجه بس واثقه أن هو اللي قتل
وراحت سعاد واميره وحكوا لحسام علي كل حاجه وراح شقه ابراهيم لقوا منتحر وجنبه جواب بيعترف أن هو اللي قتل سامح بعد ما عرف بحقيقته وأن هو السبب في قتل سامح واحمد كان قريب من سعاد واميره وحب سعاد لان حس انها حنينه علي بنته وطلب منها الجواز واتجوزا ويوم الفرح جه الظابط حسام وكان قريب من اميره جدا وطلب منها الجواز برضه ويوم فرح اميره علي حسام اغم علي سعاد من كتر الإجهاد وبعدها كشفت وعرفت انها حامل وكانت أكبر فرحه ليهم
تمت
ساره :والله لخرب بيته بعد الحب ده كله يطلع متجوز
شيماء :انتي اللي غطلانه كنتي لازم تلاحظي من أنه مش حابب تعرفي حاجه عنه يبقي اكيد ورا حاجه
شروق :بت وريني شكله كده وانا هخلي بنت تجبلك حقك منه
ساره :اهو هو ده
شروق :ده مين ده محمد ازاي دي صوره ابراهيم زميلي اللي قولت ليكم عايز تجوزني
شيماء : هههههههههههه اضحك عليكوا وريني فلانتينوا ده كده ينهار اسود ده شريف الولد اللي كان خبطني بعربيته وبرضه قال أنه عايز يتجوزني

القصه الجديده
حكايه ٣بنات مين متابع
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close