اخر الروايات

رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل الثامن 8 كاملة بقلم سلمي صلاح


رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل الثامن 8 كاملة بقلم سلمي صلاح 





جيلان سمعت كلامه وهو بيقول. بوجع/ ليه ي جيلان أنا بحبگ وعمر طائف ما حبك ليه بتعذبني ليه ي جيلان .. أتصدمت بشده وقالت بدموع/ بيحبني بس أزاي وهو ولا مره قالي أنه بيحبني بس أنا مش بحبه بس مش عايزه أخسره أعمل أي ي ربي أنا هدخله ودخلت لقيته ماسك صورتها بصتله بندم فقالت بدموع/زين..
زين بصلها وسكت .
فقالت بدموع /أرجوك رد عليا..
زين ببرود/
نسيبهم ونروح عند بتول ف المستشفي ..كانت بتبكي وتقول/أهو مش بيحبك ي هبله وتضحك عليكي أنا لازم أمشي أنا مش هستني أنا هعيش لبنتي قامت بضعف شديد ومشيت....
عند طائف و آيه ❤❤
فتحت عيونها ببطئ وضعف وقالت/طائف.
طائف بعشق شديد/قلبه  ..
آيه بضعف/عايزه ماما ..
طائف بحنان/حاضر هتصل بحسين وخليي يجيبها حاضر من عيوني ي قلبي ❤
آيه بصدمه/قلب مين ..
همس بعشق/قلبي ..
آيه باستغراب./طائف أنت سخن أو حاجه أنت مش طبيعي خالص ..
أبتسملها بحنان وقال بحب/لا مش سخن وطبيعي جدااا
أبتسمت بحب ❤
عند يزن راح المستشفي اللي كان فيها بتول وراح غرفتها ملقاش حد فقال بخوف شديد/هتكون راحت فين بس ي ربي الغبيه أهلها ممكن يوصلولها طب أعمل أي ي ربي وأعد يفكر وبعدين مشي ...
عند عمر و أميره.
أميره بسعاده/أنا حامل ي عمر .
عمر بصدمه/حامل بجد
هزت راسها بنعم فشالها وقال بسعاده/الله هبقي أب ي الله أنا فرحان أوووي ولف بيها.جامد
فاضحكت وقالت بضحك/نزلني ي مجنون أنا حامل يخربيتك ..
نزلها برقه وقال بحب/أنا بعشقك ي أميره وبحبك جداااا وعمري ما حبيت غيرك..
أميره بحب /وأنا كمان بحبك ي حبيبي ..
أبتسملها بحب شديد....
ف مكان جديد وهو فيلة الراوي .
عادل كان بيتكلم ف الفون ويقول/ف المستشفي طيب راقبهم علطول طيب سلام وقال بقسوه/نهايتك ع إيدي ي طائف وابتسم بشر.......
نروح عند حسين .
حسين دخل لمراته وقال /أنتي ي زفته نروح المستشفي ..
نعمه بخضه/أي ليه بنتي حصلها أي ..
حسين بعدم أهتمام/ عملت العمليه..
نعمه بشهقه / ي لهوي وقامت بسرعه ولبست أي حاجه وقالت بدموع/ طب يلا.بسرعه.
حسين بقرف/يلا ومشيوا.....
عند زين وجيلان.
زين ببرود/نعم عايزه أي ي جيلان .
جيلان بحزن/أنا أسفه أني زعلتك ..
زين ببرود/عادي مزعلتش أنتي عندك حق أنا مليش حق فيكي وأنتي مش صغيره وأختاري براحتك ..
جيلان بوجع/زين. قطعها زين وقال ببرود/ تصبحي ع خير ي جيلان.
جيلان بصتله بحزن وخرجت أما هو أتنهد بحزن .. وقال بوجع/لازم أتعامل معاكي كده عشان تفوقي من الوهم اللي أنتي عايشه فيه .. واعد يفكر فيها .
أما هي راحت ع غرفتها وأعدت تبكي...
ف المستشفي تحديدااا ف غرفة آيه ..
دخلت الأم وقالت بدموع/حبيبتي عامله أي دلوقتي تعبانه أو حاجه ...
آيه بضعف/الحمدالله بخير ي ماما ..
الأم بارتياح/طيب الحمدالله.
آيه بصت ع حسين وقالت بوجع/بابا أزيك..
حسين بقرف/كويس ..
آيه بصتله بحزن..وأعدوا يتكلموا كتير لحد ما مشيوا..
طائف بحب/نامي دلوقتي ي آيتي عشان الوقت أتأخر ..
فقالت ببراءه/بس أنا مش عارفه أنام.. أبتسم بحب وقال/خلاص أحكيلك حدوته..
آيه بصدمه/هاااا.
ضحك وقال بحنيه/يبقي احكي وقالها ع حدوته جميله جدااا.
فنامت بتعب فابتسم بحنيه وأعد يلعب ف شعرهااا ......
عند بتول كانت أعده عند صديقتها وكانت بتفكر ف يزن وبتبكي ..فقالت بنتها بطفوله/مامي أنتي بتبكي ..
بتول بحب/لا ي قلبي .
فقالت/أومال أي الدموع دي ..
بتول بحنيه/ دي حاجه دخلت ف عيني عشان كده واجعني قطع حديثهم خبط ع باب .
فقالت بتول/خليكي هنغ وأنا هشوف مين..
هزت راسها بطاعه.
فخرجت بتول وفتحت الباب وقالت بصدمه///

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close