اخر الروايات

رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل التاسع 9 كاملة بقلم سلمي صلاح



رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل التاسع 9 كاملة بقلم سلمي صلاح 



بتول فتحت والباب وقالت بصدمه/ يزن ...
يزن أقترب منها وقال بعصبيه شديده/ أنتي مشيتي من المستشفي ليه ي بتول ...
بتول بتوتر/أنت أزاي عرفت مكاني ...
يزن بهدوء مرعب/ردي علياا أنتي مشيتي من المستشفي ليه..
بتول بدموع/ وأنت مالك ...
يزن بغضب/نعم طبعا مالي مش أنتي  حبيبتي وهتكوني مراتي ..
بتول بدموع/ بلاش كدب بقي ي يزن أرجوك أنا عارفه أنك كنت بتضحك عليا ومش بتحبني و قطعها وهو يقترب منها ويهمس لها بعشق شديد/بالعكس أنا بحبك وبعشقگ ومش بضحك عليكي ولا حاجه ..
بتول بحزن/ أرجوك بس . قطعها وهو يقول بصدق/ والله بحبك أقسم بالله بحبك بس حصل مشكله عشان كده مجتلكيش ولازم تثقي أني بحبك وعمري ما هسيبك..
أبتسمت وقالت بحب/يعني عندك أستعداد أنگ تتجوز أرمله وعندها بنت ..
أبتسم بعشق وقال/ عندي .
فقالت /عندك أستعداد تقف أهلي وتقول أنك بتحبني وعايز تتجوزني ...
قال بحب/ عندي أستعداد أني أحبك وأتجوزگ وأخليكي أستعد وحده ف الدنيا..
فقالت بخجل/بحبك..
يزن بحب/ بحبك..
نسيبهم ونروح عند طائف وآيه.
كان أعد بيأكلها ويقول بحب/ آيتي أنتي حلوه أوووي ..
فقالت بصدمه/مين ..
فضحك ع شكلها وقال / أنتي حلوه جدااا وشكلك طفولي وجميل ❤
فقالت بخجل/ ميرسي ..
فقال بحب/أنتي بقي عندك أصحاب ...
فقالت بسعاده/اه سلمي وعلياء دول أكتر أتنين بحبهم وكملت بحزن واحشوني أوووي ..
فقال بحنان // طيب لو قولتلك أنك لما تروقي وتشدي حيلك كده هتروحي عندهم ..
فقالت بسعاده/بجد..
فقال بحب/بجد.
حضنته وقالت بفرحه/ ميرسي ي طائف..
طائف بحب/حيات طائف.
بعدت عنه وقالت بخجل/ أسفه أتحمست شويه.
أبتسملها بحنان وقال بحب / عادي ولا يهمك  نامي أنتي دلوقتي وأنا هروح مشوار وجاي ..
آيه بطاعه/ حاضر وغمضت عيونها . فابتسم بحنان وخرج ❤
//////////...////../ ف احدي المطاعم المشهوره..
لوما بغل/ شوفت يزن مش بيرد ع مكلماتي ...
الشخص ببرود/ لوما أنا هقولك ع خطه تعمليها تمام ..
لوما بانتباه/ها قول...
الشخص/////....................
لوما بشر /تمام ي فندم وضحكت بشر ....
ف قصر المهدي.
كانت جيلان أعده ف غرفتها سمعت فقالت/أخيرا جيه لازم أتكلم معاه .. نزلت وأتصدمت لما شافت زين وبنت .. وقالت/مين دي ي زين ..
زين ببرود/مراتي ..
جيلان بصدمه/أي مراتك.
زين بنفس البرود/اه مراتي مالك ف أي ..
جيلان بدموع / مفيش ي زين و أغمي عليها... جري وقال بخوف/ جيلان جيلان فوقي ..
وشالها وطلع ع فوق وأتصل ع الدكتور ...
عند عمر و أميره.
وقالت/عمر أنا عايزه عند أهلي واحشوني جداااا.
عمر بضيق/تمام بكره هوديكي ..
أميره لاحظت أنه مضايق فقالت/طيب أنت مالك ف حاجه .
عمر بضيق ./ مفيش ...
أميره/عموري لو ف حاجه .قطع كلامها وهو يقول بقسوه/قولت مفيش أي بهيمه..
أميره بصتله بدموع وعتاب وجريت.
فقال بغضب/غبي أهو زعلتها منك ي رررب وطلعلها ...
لقاها بتبكي.. فراحلها وقال بندم/أنا أسف ي أميره معلش سامحيني
فقالت بدموع/بتتأسف ليه  ما أنت عندك حق أنا فعلا مش بفهم ..
ندم بشده وقال/ متقوليش كده تاني أنا اللي بهيم ومش بفهم .عشان زعلتك أني أسف ي أميره سامحيني.
أميرع /هسامحك بس بشرط.
فقال/أي هو.
فقالت/أنا جوعت وعايزه أكل رنجه.فقال بقرف/عايزه تاكلي أي .
فقالت بابتسامه/رنجه ي حبيبي يلا بسرعه جعانه.
فقال بقرف /رنجه طيب ي ختي هروح أجيبها وخرج.فابتسمت بحب.ف المستشفي ..
كانت آيه نايمه بعمق ..
دخل عليها شخص وقال بقسوه/امممم هي دي اللي طائف المهدي أتغير عشانها  بس عنده حق أنت قمر الصراحه واعد يبصلها كتير وخرج بهدوء.....
ف فيله المهدي ..
كان يجلس وهو يبكي بشده وهو يفتكر كلا م الدكتور أنها أتعرضت لصدمه شديده خليتها تدخل ف غيبوبه مؤقته..
فقال بدموع/جيلان أنا أسف أنا متجوزتش والله قومي ي جي جي قومي عشان خاطري وأعد يبكي 💔💔
عند حسين ف البيت .
نعمه كانت داخله المطبخ لقيت باب الأوضه مفتوح ومفيش صوت لحسين  فاستغربت وراحت عند الباب وأتصدمت ..
عند طائف  وصل المستشفي ودخل الغرفه وأتصدم 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close