-->

رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل السابع 7 كاملة بقلم سلمي صلاح

رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل السابع 7 كاملة بقلم سلمي صلاح


    رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل السابع 7 كاملة بقلم سلمي صلاح 





    جيلان أعده متغاظه فسمعت صوت ف الحديقه فخرجت وقالت بصدمه لما شافت زين مرمي ع الأرض فراحت عنده وقالت بخوف/ زين زين مالك..
    زين بدون وعي/ ليه ي جيلان ليه.
    جيلان باستغراب/هو أي اللي ليه .
    زين بوجع/ليه بتحبي وأنتي عارفه أنه مش بيحبك.
    جيلان / لا هو بيحبني وهيتجوزني ..
    زين قام بضعف وقال بصريخ/أنتي هبله ولا مجنونه بقولك مش بيحبك أفهمي بقي ي جيلان مش بيحبك.
    جيلان / ملكش دعوه بيا ي زين .
    زين بصدمه/يعني أي .
    جيلان ببرود/ يعني أنا حره أعمل اللي أعمله سواء كان صح أو غلط..
    زين بوجع/ طيب ي جيلان هسيبك ومن أنهارده مفيش كلام ما بينا بس أفتكري اليوم دا كويس ي جيلان ودخل القصر أما هي بكيت بشده ...
    ف المستشفي تحديدااا قدام غرفه آيه .. كان واقف هو ويزن و كان قلقان عليهااا أوووي..
    خرج الدكتور وقال بزعيق/ أنت أي مش انسان ي أخي ...
    طائف بغضب/أحترم نفسك وأعرف أنت بتتكلم مع مين تمام ..
    الدكتور بهدوء مزيف/أسف بس الحاله خطيره جداااا ..
    طائف باستغراب/ مش فاهم.
    الدكتور/ مراتك عندها القلب .وحالتها خطيره ولازم تعمل عمليه حالا..
    طائف بصدمه/أي القلب .
    يزن بتوتر / طيب العمليه نسبة نجاحها كام.
    الدكتور بجديه / ضعيفه جدااا يعني ممكن قطعه طائف وهو يقول بغضب/عايز أدخل لآيه.
    الدكتور بخوف من نظراته/أدخل بس متتأخرش . فدخل طائف لقاها بتبكي فراح عندها وقال بحنان / آيه ..
    آيه حضنته بقوه وقالت بدموع./طائف وأعدت تبكي ..
    فقال طائف بحزن/أنتي ليه مقولتيش أن عندك القلب .
    آيه بدموع/ يعني كان هيفرق معاك .
    بصلها بندم وحزن وحب مشاعر كتيره.
    فقالت بدموع/طائف ممكن أطلب منك طلب ...
    طائف بلهفه /أكيد.
    فقالت بحزن / ممكن تقول أنك مش بتكرهني عارفه أنك بتكرهني وبتكرهني أوي بس عايزه أسمعها منك قبل ما أموت .
    طائف بحب وحنان/بعد الشر عنك أنا مش بكرهك ولا عمري كرهتك ي قلبي ...
    آيه بصدمه/ يعني أي مش فاهمه .
    قرصها من خدودها وقال/لما تقومي بالسلامه هقولك..
    آيه بدموع/ أنا خايفه ي طائف ممكن أموت ..
    حزن بشده وقال بحنيه/هسس أهدي ي قلبي أنتي هتقومي بالسلامه ماشي أسيبك والممرضه هتدخل هتساعدك عشان تغيري راح يمشي وقفته وحضنته حضنها بقوه وقال بعشق/ هتواحشيني ي قطتي وباس راسها وخرج ..
    أما هي بكيت...بشده...
    بعد مرور ساعات طويله دخلت آيه غرفه العمليات ..
    طائف خايف جدااا وابتعد عن مكان وقال بدموع/ ي رب تقوم بالسلامه أنا وحش أنا قتلت ناس كتيره وملقب بالشيطان بس هي ملهاش ذنب واعد يبكي وبيوجع ومسح دموعه وراح وقف جنب يزن ..
    الدكتور خرج.
    جريوا عليه بلهفه فقال طائف بخوف شديد/ هاا ي دكتور .
    الدكتور/// الحمدالله بخير وهي نايمه دلوقتي...
    طائف/ أنا هدخلها ودخل واعد يتأملها بحب وخوف.
    فاقت وقالت بضعف/ طائف .
    طائف بعشق.....///
    ف مكان تاني ..
    كان يقف راجل يبلغ من العمر 38 سنه ويقول بقسوه/أذاي طائف ياخد الصفقه مننا ها رد.فقال الراجل التاني بتوتر/ معرفش ي عادل بيه معرفش ..
    عادل بقسوه/ أستنس عليا ي طائف والله لندمك أزاي تلعب مع عادل الراوي وخرج...
    عند عمر خرج من المستشفي وراح لفيلته ..
    أميره بحب / عمر ..
    عمر بحب / عيونه.
    أميره بسعاده/ أنا...

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .