-->

رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل السادس 6 كاملة بقلم سلمي صلاح

رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل السادس 6 كاملة بقلم سلمي صلاح

    رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل السادس 6 كاملة بقلم سلمي صلاح 





    ف قصر المهدي ...نزلت الكل أتصدم من شكلهااا ..ما عدا طائف أبتسم بهدوء ..
    طائف بأمر/ زين خد المأذون وأدخلوا أوضه المكتب ..
    زين بطاعه/ ماشي يلا ي شيخنا ... وداخلوا .. أقترب منها وقال بخبث/حلوه العبايه اللي لبساها دي ي آيتي ...
    آيه بصت بقرف وسكتت فامسكها وقربها ليه وهمس بصوت مخيف/ مش أنا اللي يتبصله بقرف ي آيه سمعتي ..
    آيه بألم /سمعت بس سيبني إيدي بتوجعني .فابتعد عنها وقال ببرود/ يلا ندخل .
    فقالت بدموع/أرجوك خليني أمشي  أرجوگ ..
    فقال بغموض/مستحيل أخليكي تبعدي عني ي آيه مستحيل ..
    فقالت بدموع/ ليه مستحيل ليه
    فقال بصدق/صدقيني معرفش وكمل ببرود/ويلا قدامي ..
    بصتله بيأس ودخلت أما هو أتنهد ودخل وراهااا..
    دخلت وأعدت وهي تبكي بصمت ..وهو أعد جنبهاا بهدوء متجاهل دموعهاااا
    زين بصلها بحزن ...
    المأذون/ موافقه ع الجوازه دي ي بنتي ...

    آيه كان نفسها تقول لا فقالت بوجع/ موافقه ..
    أبتسم طائف بهدوء ...
    وتم كتب الكتاب ..طائف أحضنها وقال بقسوه /أهلا بيكي ف جحيمي .. وابتعد عنها بصتله بوجع وطلعت ع الفوق ...
    طائف /زين أتصرف أنت مع المأذون. ..وطلع وراهااا ...
    لقاها بتبكي بقوه ووجها أحمر بشده وعيونها أتحولت بالون الدم ...بصلها بحزن وندم ولكن  قال بقسوه/ أنتي أعده كده ليه ي زفته أبقوه
    ..
    قامت وقالت بدموع وعصبيه/أنت عذبتني وأتجوزتني غصب وبتذل فيااا عايز أي تاني حرام عليك بقي أرحمني أنا مش قادره والله ما قادره وأعدت تبكي
    فاحضنها بحنان فابتعدت عنه وقالت بدموع/خليني أمشي من هنا ي طائف ونبي خليني أمشي ..
    طائف بقسوه/تمشي تروحي فين ي حلوه أنتي هتمشي من هنا  بمزاجي  وروحي أتزفتي أتخمدي ف أي حته عايز أنام وسابها وراح نام ع السرير ..
    بصتله بدموع وأعدت تبكي بقوه
    أما هو غمض عيونه بوجع.....
    ف المستشفي تحديدااا عند  يزن واقف قدام غرفه الفتاه اللي خبطها وأنها نفس البنت اللي خبط فيهااا ف المطعم ....
    خرج الدكتور وقال/ متقلقش محصلهاش حاجه شويه كدمات مش أكتر وهي صاحيه دلوقتي ممكن تدخلها .
    يزن بهدوء/شكرا ي دكتور.
    دكتور/ دا واجبي ومشي ..
    أما هو دخلها لقاها اعده وبتبكي فراح عندها وقال بمرح / ي بنتي هو أنا كل لما أشوفك الاقيكي بتبكي .
    بصتله باستغراب.
    فقال /أكيد مش فاكره أنا مين أنا .
    الفتاه/أسمگ يزن صح.
    فابتسم  وقال/صح وقال/أي قصتگ بقي قوليلي ...
    الفتاه بدموع/.........
    أما هو أتصدم بشده .نسيبهم ونروح عند عمر ..
    كان أعد يبص ع أميره بعشق شديد..
    فقالت بخجل/أنت بتبص كده ليه .
    عمر بعشق/بحبگ بحبگ بحبگ اوووي ي أميره ..
    أميره بعشق/ وأنا كمان بعشقگ بجنون ي قلب أميره
    فقال بندم/أنا أسف ع اللي عملته معاكي .
    أميره بحب .../ دا كان ماضي دلوقتي تعالي نفكر ف الحاضر الحاضر وبس تمام ي قلبي ..
    أحضنها بقوه/تمام ي قلب قلب قلبي وبصلها بعشق وهي كذالك...
    ف قصر المهدي تحديدا ف غرفه زين . كان أعد وقال بحزن/وحشتيني ي جيلان وحشتيني آووووي ي قلبي أنا بعشقگ بس انتي مش بتحبني بتحبي حد تاني  وحد دا قريب مني جدااا واتنهد بحزن كبير .... عند طائف  . كان نايم بهدوء . أما عن آيه المسكينه كانت نايمه ف الأرض ورقبتها وضهرها واجعينها جامد بس ف الأخر نامت ..
    ع الساعه3 الفجر ..
    طائف كان نايم سمع صوت صريخ قام بخضه لقاها نايمه وبتصرخ عارف أنها عندها كابوس بأسمه فراح عندها بسرعه وحاول يفوقها بعد محاولات كتيره فاقت وقالت بضعف ودموع /  طائف أرجوك خليك معايا حضنها وقال بحنان /بس ي قلبي أهدي أنا معاكي تعالي نامي ع السرير ..
    فقالت بوجع شديد/ رقبتي وضهري بيوجعوني أوي ي طائف .
    طائف ندم بشده لأنه هو اللي نايمها ع الأرض فشالها وقال بحنان/ نامي بس أنتي دلوقتي وهتروقي ي قلبي ونايمها ع السرير برقه وباس راسهااا فنامت بسرعه فابتسم بحنان فأعد يلعب ف شعرهااا الناعم ...
    صباح يوم جديد
    ف بيت حسين الرفاعي ..
    نعمه  كانت بتبكي وتقول/ بتعملي أي دلوقتي ي قلبي أنا غلطانه أني أتجوزتوا أنا أسفه ي بنتي ظلمتگ معايا وبصت ع جوزها اللي بيشرب وبكيت بشده ...( ي تري نعمه قصدها أي بكلامها دا )
    ف قصر المهدي ...تحديدا ف غرفة طائف .. آيه صحيت بنشاط وأفتكرت اللي حصل معاها  بليل فابتسمت بخجل وحب ولقيت ورقه فقرأتها كان مكتوب فيها .آيتي جيبتلك لبس هتلاقي ف الدولاب وشعرگ تلمي فاهمه فابتسمت بسعاده وغيرت لبسها بفستان أسود ورقيق خالص ونزلت واتصدمت بشده وقالت /أستوب+ بصوا ي جماعه أنا زي ما قولت البارت أتمسح بس كتبت تاني عشان خاطر عيونكوا ولو لقيت 1000 كومنت 😂😂😂 ولايكاتت حلوه ❤💖 هنزل تكمله البارت دا باباي ❤💖❤💖

    نزلت واتصدمت بشده لقيت وحده حضنه جوزها فقالت بغيره ./ مين دي ي طائف.
    البنت بعدت عنه وقالت بدلع/ أنتي اللي مين..
    آيه بعصبيه مكتومه / مراته
    البنت بصدمه / مراته أنت أتجوزت ي طائف ..
    طائف ببرود/اه أتجوزت ي جيلان..
    جيلان بدموع/ طب وأنا ..
    آيه / وأنتي وأنتي أي مش فاهمه ...
    جيلان بدموع / أنا حبيبته ..
    آيه بصدمه / حبيبته دا بجد ي طائف ...
    طائف ببرود/ اه بجد وأنتي ي جيلان متخافيش وبص ع آيه باحتقار وقال /أنا متجوزها مش عشان بحبها متجوزها عشان أذيلها وأكسرها يعني بعد ما أطلقها هتجوزك ... جيلان أبتسمت بانتصار . أما آيه بصتلوا بدموع كثيره .. وجريت ع فوق ..
    جيلان بدلع/ طائف ممكن أخرج
    طائف مش معاها أصلا ومركز ع أوضة آيه..
    جيلان/ ي طائف .
    طائف / هاا  كنت عايزه أي .
    جيلان بدلع/ بقولگ عايزه أخرج ...
    طائف ببرود/ تمام وطلع ع فوق .
    فقالت بتوعد/هخليگ تحبني زي ما بحبگ ي طائف  ..
    زين نزل واتصدم وقال بفرحه / جيلان ..
    جيلان راحت عنده وحضنته وقالت بسعاده/ زين وحشتني آووووي ي زين..
    زين بعشق شديد/ وأنتي كمان وحشتيني جداااا.
    فقالت بفرحه/ مش طائف قرر أننا هنتجوز قريبااا .
    زين بوجع/ وأنتي هتتجوزي .
    جيلان باستغراب/أكيد طبعاا
    زين بنفس الوجع/ بس هو متجوز..
    جيلان / وهيطلقها وهيكون ليا فهمت ي زين ...
    زين بوجع /  جيلان
    جيلان ابتسمت وقالت / أشوفك بليل باي ومشيت.
    زين / هتخسري ف الاخر ي جيلان طائف مش بيحبك ولا هيحبگ واتنهد بحزن وخرج من الفيلا (بصوا ي جماعه  جيلان بتعشق طائف مهوسه بيه بتتعامل بغرور مع كل الناس ما عدا زين هتقولوا أزاي هقولكوا أنها هي بتحب طائف بس بتحس بالأمان مع زين وبتعتبره صديق مش أكتر بس زين بيعشقها بجنون .)
    أما عند يزن كان اعد قدام البحر
    وبيفتكر كلامها.
    فلاش باگ ...
    الفتاه/ أنا أسمي بتول محمد عندي 22 سنه أرمله .
    يزن بصدمه/ أرمله ..
    بتول بدموع/ اه أرمله وعندي بنوته صغننه جوزي مات من 8 شهور أهلي عايزيني أتجوز عشان بنتي وأي عايزيني أتجوز واحد عنده 50 سنه هربت أنا وبنتي وجينا هنا أحنا من الصعيد ..
    يزن بهدوء/ طيب لما خبطتگ كنتي بتجري ليه.
    بتول بتوتر/ أصل هما عرفوا مكاني وكانوا بيجروا ورايا ..
    يزن/أومال فين بنتك.
    بتول/ عند صديقتي ...
    يزن / بتول تتجوزني .
    بتول بصدمه/ نعم.
    يزن/ تتجوزني ..
    بتول بدموع/ حضرتك مش مجبور تتجوز أرمله..
    أقترب منها وقال بحنان/ بس مجبور أتجوز قمر زيگ صح.
    بتول بتوتر وضربات قلبها سريعه فقالت/ أرجوك أنا قطعها وهو يقول بحب شديد/أنا بحبگ ي بتول من أول ما شوفتك وأنا حبيتگ عشان كده هتجوزك أشوفك بكره باي ي قطتي ومشي .
    أما هي أتصدمت وقالت/ بيحبني...
    باگ.
    يزن ./ بحبك ي بتول وهحميكي من أهلك حتي لو التمن حياتي ومشي .....
    عند طائف طلع إلي الأوضه لقاها بتبكي بشده .راح عندها وقال بخوف/ مالك ي آيه بتبكي ليه .
    بصتله بسخريه وقالت بصريخ/ ببكي ليه هقولك ببكي ليه لا عادي واحد بيذل فيا وعايز يكسرني وأنا مش عارفه أنا عملت أي عشان يعمل كده مش ذنبي أن أبويا وحش مش ذنبي وأعدت تبكي ..أحضنها بحنان شديد . فقالت بدموع / بكرهك ي طائف بكرهك ..
    طائف بابتسامه/ وأنا كمان بكرهك.
    فقال بدموع/ طلقني ي طائف .
    طائف بتوتر/ أطلقگ أي الكلام الفارغ دا ....
    فقالت بدموع/بقولك طلقني أنا بكرهك وقامت بعصبيه وقالت بصريخ/ طلقني بقولك طلقني وروح أتجوز قريبتگ وأبعد عني .
    طائف بغضب/ طلاق مش هطلق تمام وهتجوز جيلان وأنتي هتحضري فرحنااا ..فاهمه
    آيه بعصبيه/ لا مش فاهمه أنا عايزه أطلق لو عندك ضمير طلقني  ضربها بالقلم وأمسكها من شعرها / طلاق مش هاطلق وصوتك لو سمعته تاني هقتلك فهمتي ووقعها ف الأرض راح يمشي سمع صوتها الضعيف وهي بتقول بضعف/ طائف ..
    طائف جري عندها وقال بخوف/ ف أي ..
    آيه بدموع/ بكرهك وأغمي عليهاا فقال بخضه ./ آيه وشالها وخرج من الغرفه .....وقابل يزن ف وشه ..
    يزن بقلق / ف أي ..
    طائف / تعالي ورايا ومشي بسرعه فراح وراه يزن .....
    بليل ف القصر ..
    جيلان كانت أعده لوحديها وتقول بغل/ يعني حتت بت مقرفه تلعب ع طائف وتخليي يخاف عليها كده وأعدت متغاظه ...سمعت صوت ف الحديقه راحت واتصدمت بشده وقالت

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .