رواية كسور قابلة للجبر الفصل الثالث 3 كاملة - رانيا محمد السيد
الإشتياق لـشخـص هو نـوع مـن الإدمـان لايـعاقـب
عـليه الـقانون, ولكن تعاقـبنـا عليـه الظروف بـالحـرمـان اشتاقه حد الجحيم
اشتاق لنظره عيونك اشتاق لحضنك افترقت طروقنا وتركت يدي لكن قلوبنا
مرتبطه مع بعضها قلب بجسمين روح واحده
سوف تعلن الحرب على الجميع ستوريهم ماذا تفعل المراءه ستظهر قوتها وليس ضعفها ستظهر قهر السنين وتحويله لقوه رادعه له سوف أعلن الحرب عليك يازوجي العزيز سوف تشتاق لي
عزمت أمرها وقررت تنفيذ مخططها لعقاب زوجها
مسحت دموعها بعنف شديد وكلما نفسها بكل قوه
-خلاص الذل والضعف انتهو يادعاء لازم توريه انتي مين لازم يندم ندم عمره على جرحي جاب الغلط عليا بس انا هخليك تتجن ياسامح وتتمناني هخليك تندم من كل قلبك عليا استنى وشوف هعمل اي معاك
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
حل الصباح عالجميع منهم من نام بارتياح لنجاح مخططاته ومنهم من لم يذق النوم لبعاده عن حبيب عمره
استيقظ فهد من نومه دخل الحمام اخد شاور لإنعاش جسمه لمح فستانها داخل الحمام امسكه واشتمه اغمض عيونه واشتمه بستمتاع غريب راودته زكري عنها بوجهها الملائكي لكن الصوره لم تتضح بعد يشعر بنبضات قلبه السريعه تنبض بجنون فتح عيونه وفتح صنبور المياه لعله يتذكر شيئا
خرج بمنشفه على وسطه ومنشفه على راسه ينشف بها دلفت سهى لداخل الغرفه ووقت مكانها من منظره تنحنحت وتقدمت بميوعه منه رفعت ايدها حتى تتلمس جسده لكنه انتفض بشده وابعدها عنها
فهد حس اكنه اتكهرب من لمستها
سهى بخوف من أن يتذكر
-مالك يافهد انا مراتك من حقي المسك
قربت منه لكنها تسمرت مكانها من كلامه
فهد بضيق
-مراتي بس مش حاسك حاسس اني معرفكيش ياسهي لو سمحتي انا واحد ناسي إلى حصل في حياته كلها ومش فاكر حاجه فااديني وقت لغايه ماحس بيكي واقرب اما انا دلوقتي مش عارفك
سهى بغضب خفيف
-ماشي يافهد هسيبك على راحتك بس دا ميمنعش اني ابوسك وهجمت على شفايفه تقبله
ولكنه واقف صامد لا يبادلها اي رد فعل عقله يعرض عليه زكري له وهو يقبل واحده بكل جنون وحب وهيا مازالت تقبله تحسه على المبادله لها بقبلتها ولكن واقف بدون رد فعل بعدها عنه بشي من الحده. اردف قائلا
-سهى خلاص قولتك اديني وقتي انا مش حاسة اساسا مش عارف مالي بس حاسس اني عملت كدا مع واحده تانيه واحده قريبه من قلبي جدا اديني وقتي ياسهي عن اذنك البس عشان انزل
اتجه نحو خازنته لمست ايده بيجامه حرير لها امسكها ونظر لها وبيكلم نفسه
-انا حاسس اني شوفت البجامه دي قبل كدا فين سهى هيا دي بتاعتك
تفاجأت سهى من كلامه وتلعثمت
-أ اه ياحبيبي بتاعتي دي هدومي
فهد بعدم ارتياح
-ماشي
اخد ملابسه وأكمل لابسه ونزل لتحت للذهاب لشقه والده لايطيق الوقوف أمامها اكتر من ذلك يشعر انها غريبه عنه لايشعر بها ولا يحس بها قلبه لا يحس بوجودها بتاتا
تجهز أشهى الأكلات بفرحه عارمه وابتسامه على وجهها تنور وجهها حضرت احلى الأكلات إلى يحبها زوجها دلفت إليها ياسمين وانصدمت منها لتردف قائلا
-لمار انتي عملتي كل دا امتى والاكل رحته حلوه اووي
لمار بابتسامه رائعه
-صليت الفجر وجهزت الاكل لأن فهد بيحب الاكل دا اووي وكمان بيموت في الرز باللبن
دلف فارس عندهم واردف
-اممم ريحه الاكل تهبل دا احنا هنفطر فطار ملوكي انهارده ياااه هاتي حته
مد يده ليأخذ من الصنينه ولكنه تلقى ضربه من الغرفه بسبب لمار ليردف بعدم فهم
-ااه لمار بتضربي ليه انا عاوز حته هاخد حته صغيره
لماربحده له
-ابعد يافارس دا لفهد محدش هياخد حاجه منه هو الي هياكل دا وبس وإياك تمد ايدك عليه فاهم
فارس بخوف منها
-فاهم والله فاهم قلبك ابيض يالمار انا زي اخوكي
بس فهد هياكل كل دا يابخته
لمار بغضب طفولي رفعت المغرفه في وجهه كسلاح ليها لترد
-الله يخربيت قرك الزفت دا بطل قر يافارس جبت أجله يخربيتك
فارس بخوف منها استخبي ورا ياسمين ويقول بخوف
-اهدي يالمار مش قصدي كلميها يابت انتي بتضحكي هتضربني
ياسمين تضحك بشده عليهم واتكلمت بصعوبه بسبب ضحكها
-خلاص يالمار سيبيه عشان خاطري المرادي
لمار؛ ماشي عشان ياسمين بس يانيله انت انا هنزل زمان فهد نازل
فارس بخوف مصتنع
-ياسمين اوعي تتحركي الا لما تمشي البت دي بقت مفتريه
قهقه ياسمين بشده عليه
-خلاص نزلت يافارس اطلع ياجبان
لكنه لمح سحاب فستانها مفتوح مبين ضهرها بسخاء
ازدرء ريقه بصعوبه ومد أصابعه يتحسس ضهرها لكنها شهقت بعنف اثر لمسته ابتعدت عنه لكنه جذبها لصدره بقوه هامس لها
-اهدي السوسته مفتوحه للآخر هتنزلي كدا ازاي
توردت وجنتاها من الخجل وتكلمت بتلعثم
-أن انا كنت جايه للمار تقفلها بس نسيت اقولها
همس بانفاس ساخنه تلفح رقبتها
-طيب اقفلها انا
ياسمين بتردد وفي محاوله إبعاده ولكنه كالسد المنيع همست بصوت مبحوح
-انا هقفلها ابعد بقى عييب كدا يافارس
زفر بعصبيه خفيفه
-اششش انا هقفلها ماتخافيش اهدي
تحرك بيده ناحيه سحاب فستانها يقفله وتعمد أن أصابعه تلامس جسدها يقفل السحاب ببطئ شديد للغايه وهو أكثر من مستمتع بقربها ورعشه جسدها
قفل السحاب ولثم عنقها برقه شديده وهمس باذنها
-صباح الفل يايسمنتي لثم جانب اذنها باستمتاع
همست بصوت ضعيف حاولت اخراجه
-فارس
لفها ناحيته وجهها مقابل وجه نظر لها بعيون تفيض عشقا َهمس لها
-عيون فارس قبلها قبله على خدها وقلب فارس قبله وروح فارس يبقلها قبل متفرقه على أنحاء وجهها
همست بضعف
-فارس اب
ولكنه ابتلع باقي جملتها في قبله مجنونه يخبرها بها كم اشتياقه لها كم يعشقها ود لو يقف الزمن بهما هنا ابتعد عنها عندما احس بحاجتهما للهوا وهمس بانفاس لاهثه
-بحبك ياعمري كله بحبك قبلها مره ثانيه بعشق اكتر وهيا مستسلمه تمام شعور غريب احسته ابتعد عنها ونظر لها بخوف عليها اردف
-ياسمين انتي كويسه
هيا تائهه في بحر من المشاعر الجياشه شعور غريب احسته على يده هو فاقت من شرودها على صوته
ياسمين ياحبيبتي
-ها
-ها اي انتي كويسه
-لا انا
-يكتم ضحكاته بصعوبه منظرها يضحك بشده نظر لشفتاها المنتفخه إثر قبلته وجهها شديد الاحمرار اجلسها على قدمه وهمس لها
-حبيبتي حاسه بايه
-فارس انت مش عارفه
-مش عارفه اي ياروحي شكلك يهبل وانتي كدا عاوزه تتاكلي اكل
-ياسمين بدون وعي البوس انت بوستني حلو اووي انا اول مره احس كدا و
فاقت لنفسها وبرقت بعينها ابتعدت عنه لكنه منعها وكتفها على قدمه
-على فين ياحلوه دانا قتيلك انهارده يابت
-خبت وجهها في صدره وهمست له فارس انت بتكسفني خالص وعييب إلى عملته دا
-رفع ايدها من على عيونها انا عملت ايه
- اوعي يافارس انا عاوزه انزل
-هههههه مش هتنزلي الا بشرط
-أي هو الشرط
-فارس بخبث بوسيني
شهقت بعنف وزقته وقع عالارض وركضت
تااوه بألم
-اااه ركضت لعنده بسرعه ونزلت لمستواه لقته بيتالم بوجع نزلت دموعها سريعا على وجهها وأردفت بحزن
-فارس انا اسفه مش قصدي اوجعك والله انت كويس حصلك حاجه رد عليا يافارس
هو مستمتع بلهفتها عليه وخوفها الظاهر على وجهها
رد بخبث
-لا مش كويس انا مش عارف اقوم ياياسمين حاسس ان ضهري اتكسر
شهقت بعنف ونزلت دموعها اكتر
-انا اسفه ياحبيبي والله ماقصد ازعلك
-حبيبي دلوقتي بتقولي حبيبي بعد ماتكسرت ااه
-مالك انادي لأسر يوديك لدكتور
-أسر مين انتي السبب لو كنتي سمعتي كلامي مكانش حصل كدا
ياسمين بخوف وهلع عليه ردت بدون تفكير
-قولي عاوز ايه وانا اعمله والله بس انت تبقى كويس قوم معايا
فارس بخبث شديد
-عاوزك تبوسيني
-ماشي والله هبوسك
قربت منه جامد وميلت عليه اكتر وقبلته في خده
بترفع نفسها لكنه منعها محاوط خصرها بيد واليد الاخرى في شعرها وهمس أمام شفتيها
-لما تبوسي جوزك يبقى كدا وهجم على شفتيها يقبلها بنهم شديد طالت قبلتهم وابتعد عنها بانفاس لاهثه ومسح دموعها بوجه وأكمل بندم
-اسفه اني خليتك تعيطي انا كويس اهدي بس كنت عاوز ادوق شفايفك إلى تجنن دي
ضربته في صدره بقبضتها الصغيره سيطر على حركتها الهستريه يحضنها حضنها بقوه
ناسف مش هعمل كدا تاني والله اسف ياروحي اهدي
-انت غلث يافارس انا قلبي كان هيقف بسببك
-معلشي ياقلبي بس انتي الي مجنناني
-انت الي مجنون وقليل الأدب
-عشان بوسه وحضن ابقى قليل الادب انتي لسه مشوفتيش قله الادب إلى بجد وغمز لها بطرف عينه
فهمت مغزاه اتحركت من أمامه يالا يافارس ننزل عشان لمار يامجنون قلبي
-قولتي اي
-لا مش هقول انت سمعت وركضت للخارج وركض وراها
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
الجميع يجلسون على مائده الطعام
تقدمت لمار ناحيه فهد بابتسامه رائعه
-صباح الخير ياقل فهد
-صباح النور يالمار عامله ايه
-الحمد لله بخير انا حضرتك فطارك عشان تفطر وتاخد علاجك
-متشكر تعبتي نفسك ليه سهى كانت هتحضره
ابتلعت غصه مريره في حلقها وهتفت
-لا سهى مابتعرفش تعمل الاكل دا وانت بتحب الاكل دا
-شكرا يالمار
-يالا بطل كلام وكل
سهي بمياعه وغضب حبت اغاظه لمار
-ماينفعش ياكل الاكل دا عالصبح كدا يتعب معدته اتفضل ياحبيبي انا عملاك الفطار دا صحي عشان معدتك
فارس بهمس لأسر
-اقوم اخنقها العقربه دي
أسر؛ اقعد يافارس لمار هتنفخها حالا والملزقه دي كمان شويه هتصوت حالا
فارس بعدم فهم
-ازاي هتصوت
-اقعد واتفرج
لمار بحده لسهي
-انا قولت هياكل الفطار دا هو بيحبه
سميره بلويه فم
-خلاص يالمار سيب سهي هيا مراته وعاوزه تأكله ملكيش دعوه انتي
فهد رد بابتسامه
-انا هاكل من اكل لمار شكله حلو جدا
اكل منه باستمتاع رهييب
-تسلم ايدك يالمار الاكل حلو اووي حاسس اني كلته قبل كدا
بدون إرادته مسك ايدها وقبلها وهتف لها
-شكرا يالمار الاكل جميل
انصدمو الجميع من فعلته والجميع نظر له
فهد باحراج
-انا اسف مقصدش بس حاسس اني عملت كدا قبل كدا مش عارف اسف لو احرجتك
لمار تهللت اساريرها من فعلته ردت الأمل لقلبها من جديد انه يرجعلها
-بالف هنا يافهد
محسن بصوت صارم
-يالا اقعدو افطرو وبطلو كلام
جلس الجميع عالطاوله يتناولون فطورهم
لمار كاتمه ضحك بالعافيه
-واحد اتنين تلاته
صوت صراخهم دوي المكان بأكمله
أحمد؛ في اي ياماما مالك
سميره بصراخ اااه الشطه الاكل فيه شطه
سهي بصريخ اااه مين الي حاطط الشطه في الأكل
أسر بخبث
-ولا يافارس عرفت دلوقتي
-يخربيت جنانك يالمار انت عرفت ازاي انها حاطه شطه
-ههه دخلت المطبخ عليها لقتها حطت الشطه في طبقهم
انفجر الجميع ضاحكيين عليهم وعلى حركاتهم البهلونيه
شردت لمار في فكرها
فلاش بااك
صباح الخير بادعاء
صباح النور ياحبيبتي عامله اي
-انا كويسه بس انتي الي مش كويسه مالك يادعاء
-مافيش انا كويسه يالمار انا هروح اشوف الولاد
امسكتها لمار من ايدها وابتسمت لها
-دعاء انا زي اختك لو احتجتي تتكلمي معايا هتلاقيني في اي وقت
-شكرا يالمار هحيكيلك بس لما تفوقي من الي انتي فيه ربنا يعينك انا جهزت الفطار دا بتاع ماما انا هجيب الولاد وانزل علطول
-ماشي ياحبيبتي
خرجت دعاء وتبقى لمار فقط كلمت نفسها
والله لوريكم انتو الاتنين
اخدت بر مات الشطه وغرقت طبق حماتها بالشطه وطبق تاني لسهي وعلمته وابتسمت لنجاح خطتها
ههههههه والله لخليكم تتنططو يانا يانتم
باااااااك
سهي بصريخ هستيري
-الحقني يافهد اااه
-اعمل اي حد قالك حطي شطه
-انا محطتش شطه اكيد لمار إلى عملت كدا انطقي
كادت أن ترد ولكنه رد بدلا منها
فهد بعصبيه
-ولمار هتعمل كدا ليه وبعدين لو هيا الي حاطه الشطه كانت حطتلي انا كمان في الأكل
الكل أعجب بفهد ورده واتاكدو أن زاكرته هترجعله في اي وقت
تقدمت لمار من سميره وفي ايدها كأس عصير ممزوج بالشطه الحاره همست لها
-اتفضلي اشربي ياحماتي هتخفف من الشطه
سميره اخدته بسرعه وشربته دفعه واحده
وصرخت اكتر ااااه انتي اتجننت يازفته انتي ادتيني عصير بالشطه
لمار ببرائه مصتنعه وبدموع مزيفه
- انا معملتش حاجه انا اديتك عصير عشان يهدي الشطه إلى في بوقك
سميره بغضب واضح
-كدابه انتي حطيتي الشطه فيه
فهد بعصبيه شديده
-خلاص ياماما انتو متهمين لمار ليه هيا معملتش حاجه عشان تزعليها كدا بتعاملك بلطف وانتي دايما مبطقهاش خلاص بقى اي دا
خرج وتركهم اقتربت لمار منها وهمست لها
-شوفتي حتى وهو فاقد الذاكره قلبه وروحه معايا انا انهارده اتعصب عليكي بكرا يثور اكتر ويفتكر إلى حصل وساعتها هيعرف أن أمه كانت عاوزه تقتل مراته وبنته والي في بطنها كانت عاوزه تنهيهم من على وش الأرض ساعتها هتشوفي غضب فهد بجد والي حصل دا نقطه في بحر من الي انتي عملتيه فيا لمار الضعيفه ماتت دلوقتي أقوى واجرا ومبيهماش حد وحقي هاخده منكم كويس اووي
انتفضت سميره بفزع وصدمه
-انتي بتقولي اي انتي مجنونه انا اقتلك ليه
جاءه صوت من وراهم أسر بغضب
-عشان تبعديها عن فهد مفكرتيش لحظه واحده لو حصلهم حاجه فهد هيجراله ايه واهي جات في ابنك إلى كان هيموت وبردو ماتعظتيش وزيدتي في جبروتك كمان وكمان
فارس بصوت قوي ارعبها اكتر
-يوم مافهد يعرف هتبقى نهايتك يامرات عمي وانتي والعقربه إلى هناك دي هتشوفو ايام سودا على ايد لمار
لمار بابتسامه
-ياريت دلوقتي تصدقي اني مش لوحدي انا معايا حبي إلى بيقويني ومعايا اخواتي إلى في ضهري وسندي استعدي للي جاي ياحماتي لأن إلى واقفه قدامك دي واحده تانيه نهائي
سهي بغضب؛
انتي الي حطيتي الشطه انتي معندكيش د
صفعه قويه اخرستها
لمار بحده صوتك مابعلاش يازباله ايوا انا الي حاطه الشطه ودي حاجه بسيطه استعدي للي جاي
استعدو للحرب سوف أعلنها عليكم جميعا سوف انتقم من الجميع انا احترقت وسوف احرقكم جميعا
انها المراءه حين تغضب سوف تخرج كل غضبها وتأخذ حقها اتقي شر الحليم إذا غضب
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
بتمنى تدافع عني بتمنى تحس بيا انا أنثى من حقي اسمع كلمه حلوه كلمه طيبه انت ايه حجر مابتحسش
كلمات خرجت من قلب محروق قلب يتمنى الحب
انطق بكل برود عليها
-عاوزاني اعمل اي دي امي مقدرش اكسر كلامها وتنفيذه وانتي ساكته
-وانا تعبت تعبت من الذل والاهانه تعبت والله تعبت
حس بيا شويه يا محمود
محمود ببرود
-عاوزه اي يانور اصل احنا مش هنخلص كدا مش فاضي لدلع البنات دا
-مش عاوزه منك حاجه انا اكتفيت💔💔💔
الفصل الرابع من هنا
سوف تعلن الحرب على الجميع ستوريهم ماذا تفعل المراءه ستظهر قوتها وليس ضعفها ستظهر قهر السنين وتحويله لقوه رادعه له سوف أعلن الحرب عليك يازوجي العزيز سوف تشتاق لي
عزمت أمرها وقررت تنفيذ مخططها لعقاب زوجها
مسحت دموعها بعنف شديد وكلما نفسها بكل قوه
-خلاص الذل والضعف انتهو يادعاء لازم توريه انتي مين لازم يندم ندم عمره على جرحي جاب الغلط عليا بس انا هخليك تتجن ياسامح وتتمناني هخليك تندم من كل قلبك عليا استنى وشوف هعمل اي معاك
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
حل الصباح عالجميع منهم من نام بارتياح لنجاح مخططاته ومنهم من لم يذق النوم لبعاده عن حبيب عمره
استيقظ فهد من نومه دخل الحمام اخد شاور لإنعاش جسمه لمح فستانها داخل الحمام امسكه واشتمه اغمض عيونه واشتمه بستمتاع غريب راودته زكري عنها بوجهها الملائكي لكن الصوره لم تتضح بعد يشعر بنبضات قلبه السريعه تنبض بجنون فتح عيونه وفتح صنبور المياه لعله يتذكر شيئا
خرج بمنشفه على وسطه ومنشفه على راسه ينشف بها دلفت سهى لداخل الغرفه ووقت مكانها من منظره تنحنحت وتقدمت بميوعه منه رفعت ايدها حتى تتلمس جسده لكنه انتفض بشده وابعدها عنها
فهد حس اكنه اتكهرب من لمستها
سهى بخوف من أن يتذكر
-مالك يافهد انا مراتك من حقي المسك
قربت منه لكنها تسمرت مكانها من كلامه
فهد بضيق
-مراتي بس مش حاسك حاسس اني معرفكيش ياسهي لو سمحتي انا واحد ناسي إلى حصل في حياته كلها ومش فاكر حاجه فااديني وقت لغايه ماحس بيكي واقرب اما انا دلوقتي مش عارفك
سهى بغضب خفيف
-ماشي يافهد هسيبك على راحتك بس دا ميمنعش اني ابوسك وهجمت على شفايفه تقبله
ولكنه واقف صامد لا يبادلها اي رد فعل عقله يعرض عليه زكري له وهو يقبل واحده بكل جنون وحب وهيا مازالت تقبله تحسه على المبادله لها بقبلتها ولكن واقف بدون رد فعل بعدها عنه بشي من الحده. اردف قائلا
-سهى خلاص قولتك اديني وقتي انا مش حاسة اساسا مش عارف مالي بس حاسس اني عملت كدا مع واحده تانيه واحده قريبه من قلبي جدا اديني وقتي ياسهي عن اذنك البس عشان انزل
اتجه نحو خازنته لمست ايده بيجامه حرير لها امسكها ونظر لها وبيكلم نفسه
-انا حاسس اني شوفت البجامه دي قبل كدا فين سهى هيا دي بتاعتك
تفاجأت سهى من كلامه وتلعثمت
-أ اه ياحبيبي بتاعتي دي هدومي
فهد بعدم ارتياح
-ماشي
اخد ملابسه وأكمل لابسه ونزل لتحت للذهاب لشقه والده لايطيق الوقوف أمامها اكتر من ذلك يشعر انها غريبه عنه لايشعر بها ولا يحس بها قلبه لا يحس بوجودها بتاتا
تجهز أشهى الأكلات بفرحه عارمه وابتسامه على وجهها تنور وجهها حضرت احلى الأكلات إلى يحبها زوجها دلفت إليها ياسمين وانصدمت منها لتردف قائلا
-لمار انتي عملتي كل دا امتى والاكل رحته حلوه اووي
لمار بابتسامه رائعه
-صليت الفجر وجهزت الاكل لأن فهد بيحب الاكل دا اووي وكمان بيموت في الرز باللبن
دلف فارس عندهم واردف
-اممم ريحه الاكل تهبل دا احنا هنفطر فطار ملوكي انهارده ياااه هاتي حته
مد يده ليأخذ من الصنينه ولكنه تلقى ضربه من الغرفه بسبب لمار ليردف بعدم فهم
-ااه لمار بتضربي ليه انا عاوز حته هاخد حته صغيره
لماربحده له
-ابعد يافارس دا لفهد محدش هياخد حاجه منه هو الي هياكل دا وبس وإياك تمد ايدك عليه فاهم
فارس بخوف منها
-فاهم والله فاهم قلبك ابيض يالمار انا زي اخوكي
بس فهد هياكل كل دا يابخته
لمار بغضب طفولي رفعت المغرفه في وجهه كسلاح ليها لترد
-الله يخربيت قرك الزفت دا بطل قر يافارس جبت أجله يخربيتك
فارس بخوف منها استخبي ورا ياسمين ويقول بخوف
-اهدي يالمار مش قصدي كلميها يابت انتي بتضحكي هتضربني
ياسمين تضحك بشده عليهم واتكلمت بصعوبه بسبب ضحكها
-خلاص يالمار سيبيه عشان خاطري المرادي
لمار؛ ماشي عشان ياسمين بس يانيله انت انا هنزل زمان فهد نازل
فارس بخوف مصتنع
-ياسمين اوعي تتحركي الا لما تمشي البت دي بقت مفتريه
قهقه ياسمين بشده عليه
-خلاص نزلت يافارس اطلع ياجبان
لكنه لمح سحاب فستانها مفتوح مبين ضهرها بسخاء
ازدرء ريقه بصعوبه ومد أصابعه يتحسس ضهرها لكنها شهقت بعنف اثر لمسته ابتعدت عنه لكنه جذبها لصدره بقوه هامس لها
-اهدي السوسته مفتوحه للآخر هتنزلي كدا ازاي
توردت وجنتاها من الخجل وتكلمت بتلعثم
-أن انا كنت جايه للمار تقفلها بس نسيت اقولها
همس بانفاس ساخنه تلفح رقبتها
-طيب اقفلها انا
ياسمين بتردد وفي محاوله إبعاده ولكنه كالسد المنيع همست بصوت مبحوح
-انا هقفلها ابعد بقى عييب كدا يافارس
زفر بعصبيه خفيفه
-اششش انا هقفلها ماتخافيش اهدي
تحرك بيده ناحيه سحاب فستانها يقفله وتعمد أن أصابعه تلامس جسدها يقفل السحاب ببطئ شديد للغايه وهو أكثر من مستمتع بقربها ورعشه جسدها
قفل السحاب ولثم عنقها برقه شديده وهمس باذنها
-صباح الفل يايسمنتي لثم جانب اذنها باستمتاع
همست بصوت ضعيف حاولت اخراجه
-فارس
لفها ناحيته وجهها مقابل وجه نظر لها بعيون تفيض عشقا َهمس لها
-عيون فارس قبلها قبله على خدها وقلب فارس قبله وروح فارس يبقلها قبل متفرقه على أنحاء وجهها
همست بضعف
-فارس اب
ولكنه ابتلع باقي جملتها في قبله مجنونه يخبرها بها كم اشتياقه لها كم يعشقها ود لو يقف الزمن بهما هنا ابتعد عنها عندما احس بحاجتهما للهوا وهمس بانفاس لاهثه
-بحبك ياعمري كله بحبك قبلها مره ثانيه بعشق اكتر وهيا مستسلمه تمام شعور غريب احسته ابتعد عنها ونظر لها بخوف عليها اردف
-ياسمين انتي كويسه
هيا تائهه في بحر من المشاعر الجياشه شعور غريب احسته على يده هو فاقت من شرودها على صوته
ياسمين ياحبيبتي
-ها
-ها اي انتي كويسه
-لا انا
-يكتم ضحكاته بصعوبه منظرها يضحك بشده نظر لشفتاها المنتفخه إثر قبلته وجهها شديد الاحمرار اجلسها على قدمه وهمس لها
-حبيبتي حاسه بايه
-فارس انت مش عارفه
-مش عارفه اي ياروحي شكلك يهبل وانتي كدا عاوزه تتاكلي اكل
-ياسمين بدون وعي البوس انت بوستني حلو اووي انا اول مره احس كدا و
فاقت لنفسها وبرقت بعينها ابتعدت عنه لكنه منعها وكتفها على قدمه
-على فين ياحلوه دانا قتيلك انهارده يابت
-خبت وجهها في صدره وهمست له فارس انت بتكسفني خالص وعييب إلى عملته دا
-رفع ايدها من على عيونها انا عملت ايه
- اوعي يافارس انا عاوزه انزل
-هههههه مش هتنزلي الا بشرط
-أي هو الشرط
-فارس بخبث بوسيني
شهقت بعنف وزقته وقع عالارض وركضت
تااوه بألم
-اااه ركضت لعنده بسرعه ونزلت لمستواه لقته بيتالم بوجع نزلت دموعها سريعا على وجهها وأردفت بحزن
-فارس انا اسفه مش قصدي اوجعك والله انت كويس حصلك حاجه رد عليا يافارس
هو مستمتع بلهفتها عليه وخوفها الظاهر على وجهها
رد بخبث
-لا مش كويس انا مش عارف اقوم ياياسمين حاسس ان ضهري اتكسر
شهقت بعنف ونزلت دموعها اكتر
-انا اسفه ياحبيبي والله ماقصد ازعلك
-حبيبي دلوقتي بتقولي حبيبي بعد ماتكسرت ااه
-مالك انادي لأسر يوديك لدكتور
-أسر مين انتي السبب لو كنتي سمعتي كلامي مكانش حصل كدا
ياسمين بخوف وهلع عليه ردت بدون تفكير
-قولي عاوز ايه وانا اعمله والله بس انت تبقى كويس قوم معايا
فارس بخبث شديد
-عاوزك تبوسيني
-ماشي والله هبوسك
قربت منه جامد وميلت عليه اكتر وقبلته في خده
بترفع نفسها لكنه منعها محاوط خصرها بيد واليد الاخرى في شعرها وهمس أمام شفتيها
-لما تبوسي جوزك يبقى كدا وهجم على شفتيها يقبلها بنهم شديد طالت قبلتهم وابتعد عنها بانفاس لاهثه ومسح دموعها بوجه وأكمل بندم
-اسفه اني خليتك تعيطي انا كويس اهدي بس كنت عاوز ادوق شفايفك إلى تجنن دي
ضربته في صدره بقبضتها الصغيره سيطر على حركتها الهستريه يحضنها حضنها بقوه
ناسف مش هعمل كدا تاني والله اسف ياروحي اهدي
-انت غلث يافارس انا قلبي كان هيقف بسببك
-معلشي ياقلبي بس انتي الي مجنناني
-انت الي مجنون وقليل الأدب
-عشان بوسه وحضن ابقى قليل الادب انتي لسه مشوفتيش قله الادب إلى بجد وغمز لها بطرف عينه
فهمت مغزاه اتحركت من أمامه يالا يافارس ننزل عشان لمار يامجنون قلبي
-قولتي اي
-لا مش هقول انت سمعت وركضت للخارج وركض وراها
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
الجميع يجلسون على مائده الطعام
تقدمت لمار ناحيه فهد بابتسامه رائعه
-صباح الخير ياقل فهد
-صباح النور يالمار عامله ايه
-الحمد لله بخير انا حضرتك فطارك عشان تفطر وتاخد علاجك
-متشكر تعبتي نفسك ليه سهى كانت هتحضره
ابتلعت غصه مريره في حلقها وهتفت
-لا سهى مابتعرفش تعمل الاكل دا وانت بتحب الاكل دا
-شكرا يالمار
-يالا بطل كلام وكل
سهي بمياعه وغضب حبت اغاظه لمار
-ماينفعش ياكل الاكل دا عالصبح كدا يتعب معدته اتفضل ياحبيبي انا عملاك الفطار دا صحي عشان معدتك
فارس بهمس لأسر
-اقوم اخنقها العقربه دي
أسر؛ اقعد يافارس لمار هتنفخها حالا والملزقه دي كمان شويه هتصوت حالا
فارس بعدم فهم
-ازاي هتصوت
-اقعد واتفرج
لمار بحده لسهي
-انا قولت هياكل الفطار دا هو بيحبه
سميره بلويه فم
-خلاص يالمار سيب سهي هيا مراته وعاوزه تأكله ملكيش دعوه انتي
فهد رد بابتسامه
-انا هاكل من اكل لمار شكله حلو جدا
اكل منه باستمتاع رهييب
-تسلم ايدك يالمار الاكل حلو اووي حاسس اني كلته قبل كدا
بدون إرادته مسك ايدها وقبلها وهتف لها
-شكرا يالمار الاكل جميل
انصدمو الجميع من فعلته والجميع نظر له
فهد باحراج
-انا اسف مقصدش بس حاسس اني عملت كدا قبل كدا مش عارف اسف لو احرجتك
لمار تهللت اساريرها من فعلته ردت الأمل لقلبها من جديد انه يرجعلها
-بالف هنا يافهد
محسن بصوت صارم
-يالا اقعدو افطرو وبطلو كلام
جلس الجميع عالطاوله يتناولون فطورهم
لمار كاتمه ضحك بالعافيه
-واحد اتنين تلاته
صوت صراخهم دوي المكان بأكمله
أحمد؛ في اي ياماما مالك
سميره بصراخ اااه الشطه الاكل فيه شطه
سهي بصريخ اااه مين الي حاطط الشطه في الأكل
أسر بخبث
-ولا يافارس عرفت دلوقتي
-يخربيت جنانك يالمار انت عرفت ازاي انها حاطه شطه
-ههه دخلت المطبخ عليها لقتها حطت الشطه في طبقهم
انفجر الجميع ضاحكيين عليهم وعلى حركاتهم البهلونيه
شردت لمار في فكرها
فلاش بااك
صباح الخير بادعاء
صباح النور ياحبيبتي عامله اي
-انا كويسه بس انتي الي مش كويسه مالك يادعاء
-مافيش انا كويسه يالمار انا هروح اشوف الولاد
امسكتها لمار من ايدها وابتسمت لها
-دعاء انا زي اختك لو احتجتي تتكلمي معايا هتلاقيني في اي وقت
-شكرا يالمار هحيكيلك بس لما تفوقي من الي انتي فيه ربنا يعينك انا جهزت الفطار دا بتاع ماما انا هجيب الولاد وانزل علطول
-ماشي ياحبيبتي
خرجت دعاء وتبقى لمار فقط كلمت نفسها
والله لوريكم انتو الاتنين
اخدت بر مات الشطه وغرقت طبق حماتها بالشطه وطبق تاني لسهي وعلمته وابتسمت لنجاح خطتها
ههههههه والله لخليكم تتنططو يانا يانتم
باااااااك
سهي بصريخ هستيري
-الحقني يافهد اااه
-اعمل اي حد قالك حطي شطه
-انا محطتش شطه اكيد لمار إلى عملت كدا انطقي
كادت أن ترد ولكنه رد بدلا منها
فهد بعصبيه
-ولمار هتعمل كدا ليه وبعدين لو هيا الي حاطه الشطه كانت حطتلي انا كمان في الأكل
الكل أعجب بفهد ورده واتاكدو أن زاكرته هترجعله في اي وقت
تقدمت لمار من سميره وفي ايدها كأس عصير ممزوج بالشطه الحاره همست لها
-اتفضلي اشربي ياحماتي هتخفف من الشطه
سميره اخدته بسرعه وشربته دفعه واحده
وصرخت اكتر ااااه انتي اتجننت يازفته انتي ادتيني عصير بالشطه
لمار ببرائه مصتنعه وبدموع مزيفه
- انا معملتش حاجه انا اديتك عصير عشان يهدي الشطه إلى في بوقك
سميره بغضب واضح
-كدابه انتي حطيتي الشطه فيه
فهد بعصبيه شديده
-خلاص ياماما انتو متهمين لمار ليه هيا معملتش حاجه عشان تزعليها كدا بتعاملك بلطف وانتي دايما مبطقهاش خلاص بقى اي دا
خرج وتركهم اقتربت لمار منها وهمست لها
-شوفتي حتى وهو فاقد الذاكره قلبه وروحه معايا انا انهارده اتعصب عليكي بكرا يثور اكتر ويفتكر إلى حصل وساعتها هيعرف أن أمه كانت عاوزه تقتل مراته وبنته والي في بطنها كانت عاوزه تنهيهم من على وش الأرض ساعتها هتشوفي غضب فهد بجد والي حصل دا نقطه في بحر من الي انتي عملتيه فيا لمار الضعيفه ماتت دلوقتي أقوى واجرا ومبيهماش حد وحقي هاخده منكم كويس اووي
انتفضت سميره بفزع وصدمه
-انتي بتقولي اي انتي مجنونه انا اقتلك ليه
جاءه صوت من وراهم أسر بغضب
-عشان تبعديها عن فهد مفكرتيش لحظه واحده لو حصلهم حاجه فهد هيجراله ايه واهي جات في ابنك إلى كان هيموت وبردو ماتعظتيش وزيدتي في جبروتك كمان وكمان
فارس بصوت قوي ارعبها اكتر
-يوم مافهد يعرف هتبقى نهايتك يامرات عمي وانتي والعقربه إلى هناك دي هتشوفو ايام سودا على ايد لمار
لمار بابتسامه
-ياريت دلوقتي تصدقي اني مش لوحدي انا معايا حبي إلى بيقويني ومعايا اخواتي إلى في ضهري وسندي استعدي للي جاي ياحماتي لأن إلى واقفه قدامك دي واحده تانيه نهائي
سهي بغضب؛
انتي الي حطيتي الشطه انتي معندكيش د
صفعه قويه اخرستها
لمار بحده صوتك مابعلاش يازباله ايوا انا الي حاطه الشطه ودي حاجه بسيطه استعدي للي جاي
استعدو للحرب سوف أعلنها عليكم جميعا سوف انتقم من الجميع انا احترقت وسوف احرقكم جميعا
انها المراءه حين تغضب سوف تخرج كل غضبها وتأخذ حقها اتقي شر الحليم إذا غضب
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
بتمنى تدافع عني بتمنى تحس بيا انا أنثى من حقي اسمع كلمه حلوه كلمه طيبه انت ايه حجر مابتحسش
كلمات خرجت من قلب محروق قلب يتمنى الحب
انطق بكل برود عليها
-عاوزاني اعمل اي دي امي مقدرش اكسر كلامها وتنفيذه وانتي ساكته
-وانا تعبت تعبت من الذل والاهانه تعبت والله تعبت
حس بيا شويه يا محمود
محمود ببرود
-عاوزه اي يانور اصل احنا مش هنخلص كدا مش فاضي لدلع البنات دا
-مش عاوزه منك حاجه انا اكتفيت💔💔💔
الفصل الرابع من هنا