-->

رواية خسرت زوجتي الفصل الثاني 2 كاملة بقلم حازم محمود

رواية خسرت زوجتي الفصل الثاني 2 كاملة بقلم حازم محمود

    رواية خسرت زوجتي الفصل الثاني 2 كاملة بقلم حازم محمود 







    #الجزء الثاني
    #خسرت زوجتي 😔


    طلعت ولقيتها لابس روب مفتوح ومن تحت قميص قصير
    ... اتصدمت😳

      ....& اي رايك فيا بقا

    $.. انتي اتجننتي ولا ايه

     انتي عارفة بتعملي اه🙂


    &.....اه عارفة ومحتجالك جنبي اوي يافارس انا بجد مش عارفه

     امتا اتعلقت بيك وحبيتك بشكل ده 😕..........

    .. بتقرب مني وانا برجع لورا  جسمي عرق وهلك مش عارف اعمل ايه اقرب منها ولا اتصرف ازاي 😔

    ش فضلت راجع لحد ما لقيت الحيطه
    في ضهري هي قربت مني  وتبص في عنيا ارتبكت جدا
    😣

     لقيتها قلعت الروب 😱

    وبقيت بالقميص
    وبتبص في عنيا
    بعدها حضنتني
    ...&.فارس انا محتجالك جنبي خليك معايا لو مره وحده بس..!


    ...$ طيب وبعدين وليلي ياهبه اهدي طيب كده عشان نتكلم


    ....& اووس بلاش كلام

    انا مش عارفه ولا بفكر في اي حاجه
     غيرك انت وبس 😣

    خليك جنبي بقا هموت عليك 🥺

    ...$. انا مش عارف طيب واخرتها يعني 😟

    انا مش فهمك
    اهدي كده قولي انتي من الاخر
    انتي بتعملي كده ليه!؟؟؟

    ..& حبيتك انت وعايزه

     احس بيك لو مره وحده بس

     جنبي 😌

    ...$ لا طبعا ازاي تحسي بيا

     ازي يعني🙂

    ...& كده اموووه وكده اموووه 😙😙

    ... بحاول اسيطر على نفسي

    وحده قدامي بقميص نوم وتحضن وتبوس 😱
    مش عارف هي بتعمل كده ليه اتفقت مع ليلي عليا يعني 😕
     ولا هي كده ولا ايه بالظبط

     انا مش عارف احدد🙂

    ...$ابعدي بقا كفاية 🤐

    ......
    حساسس اني هضعف معاها
     بحاول افكر في ليلي وبس قدامي 😣


    ...$هبه الي احنا هنعملوا ده غلط ياهبه اهدي كده !!

    وهي مصممه ومش سمعاني🤐

     .... رجعتها لورا اسف انا مش هقدر اعمل معاكي اي حاجه

    🙂🤐
     لقيتها مره وحده انهارت وتعيط  واتعصبت عليا جدا

    لانها فعلا كانت ...   .....!؟؟؟

     بس انا برضوا حاولت و قدرت  ملمسهاش ولا اكمل معاها

    قولت اسيبها وامشي ..
    وصلت عند الباب ولسه بفتح

     ....& لو خرجت انا هتصل

    ب ليلي
     واقولها انك عايز  تنام معايا

    وانا حاولت معاه ومقدرتش !!؟
    انت عارف ليلي هتسدقني😠

    ... بجد خفت جدا لان اكيد ليلي  هتصدقها  عشان بتحبها

    مع اني بحب ليلي
     ومستحيل اخنها 💔

    بس اكيد هي بكلامها هتخليها تسدق 🙂
    وقفت كده 
     قولت لازم افهمها الاول قبل

    ما امشي  دي مجنونه ولازم افهمها
    واشوف عايزه ايه 😕
    ...$ طيب فاهميني انتي ليه هتعملي كده  😠

    رودي عليا ليه بتعملي كده 🤐

    هي مش هنا خالص ولا اكنها سمعاني
     للاسف كانت منفعلة جدا وبتكسر في كل حاجه قدامها!!!


     فضلت ورها لحد ما حضنتها وهديتها شويا بس هي برضوا مصممة اني اعمل معاها علاقه 😣

     بقيت في حيرة لو قعدت

     اقنع فيها

    عيزاني انام معاها
     لو خرجت ممكن تقول ل ليلي وتسدقها😔

     ليلي  تسبني 💔

       عمال افكر اعمل اي

    قلتلها طيب قومي بقا
     خدي شور وانا هستناكي انتي يدوب غيرتي بس😒

    وده مش هينفع لازم شور كده وظبطي نفسك وانا هستنا 😕

     ... & بس كدا انتا تؤمرني

     مش هتاخر عليك


     دخلت الحمام وانا قاعد في الصالة بفكر اخلص منها ازاي


    ايه الورطة الي انا فيها دي
      مفيش دقيقتين ولقيت

    الباب بيخبط😱

     اتخضيت اتصرف ازاي اكيد دي ليلي😳

     ولو مش ليلي

     لو حد شافني هيقول ايه🙉

    روحت خبط عليها
    طلعت من الحمام مش لابسة حاجه 😳😕

     ...$ الحقي الباب بيخبط مين جيلك دلوقتي🙉

    انتي مستنيه مين هنروح في داهيه 💔
    ....& اهدا بس انا مش مستنيه حد خليك هنا وانا هروح اشوف مين 😦....

    ايوه مين الي على الباب !!!
    ردت عليها الي برة الشقة؟
    انا يابت هيام جارتك افتحي😕
     ....&اممم ثواني طيب وهفتحلك عشان كنت في الحمام

    ... "اوكي انجزي بقا بقالي عشر دقائق بخبط؟؟؟!


      ....$ خلاص اتفضحنا ياهبه  ولا ايه  😦

    ....& اسكت بقا مفيش حاجه دي جارتي  واتصحبت عليها هنا 🙃 تعاله انت ادخل الاوضه دي

     وانا هاخدها عندي الاوضه التانيه وهسيبلك باب الشقه  مفتوح 😨


    ....$ طيب ماشي  ياله روحي شوفيها ودخليها....

    ...& اوكي بس دي مش اخر مره هتيجي هنا 🙂

    هدخل البس اي بجامه وافتح لها وانت امشي وخليك فاكر كلامي يافارس دي مش اخر مره 👌
    بعدها بخمس دقائق دخلو وانا مشيت🙉
    اووووف بقا كويس محصلش بنا حاجه 🤐 عايز افهم هي بتعمل كده ليه😦
    واخيرا وصلت شقتي ودخلت لقيت ليلي  بصتلي وانا متوتر جدا 😔
    ليلي : مالك يافارس في حاجة معاك 🙂
    ..$ لا مفيش سلامتك


     ...انتي عامله ايه

    ...& كويسه يافارس


     ...$ مالك في حاجة انتي كمان 🙉

    ....& لا مفيش اتاخرت ليه كده النهارده 🙂


    .... $عادي شغل انتي هتحسبيني ولا ايه 🤔

    ......
    اول مره تسيبني وتدخل
     الأوضة 🙂

    حازم محمود
    ..." لا أنا كده حاسس اكيد هبه   كلمتها

      دخلت وراها وقولت

    انا اعترافلها وافهمها واكيد لازم تسدقني
    دخلت الأوضة ولسة هتكلم
    ليلي انا.....
    .... لقيتها بتقولي 🤐🤐


    الفصل الثالث من هنا 




    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .