اخر الروايات

رواية خسرت زوجتي الفصل الثاني 2 كاملة بقلم حازم محمود


رواية خسرت زوجتي الفصل الثاني 2 كاملة بقلم حازم محمود 







#الجزء الثاني
#خسرت زوجتي 😔


طلعت ولقيتها لابس روب مفتوح ومن تحت قميص قصير
... اتصدمت😳

  ....& اي رايك فيا بقا

$.. انتي اتجننتي ولا ايه

 انتي عارفة بتعملي اه🙂


&.....اه عارفة ومحتجالك جنبي اوي يافارس انا بجد مش عارفه

 امتا اتعلقت بيك وحبيتك بشكل ده 😕..........

.. بتقرب مني وانا برجع لورا  جسمي عرق وهلك مش عارف اعمل ايه اقرب منها ولا اتصرف ازاي 😔

ش فضلت راجع لحد ما لقيت الحيطه
في ضهري هي قربت مني  وتبص في عنيا ارتبكت جدا
😣

 لقيتها قلعت الروب 😱

وبقيت بالقميص
وبتبص في عنيا
بعدها حضنتني
...&.فارس انا محتجالك جنبي خليك معايا لو مره وحده بس..!


...$ طيب وبعدين وليلي ياهبه اهدي طيب كده عشان نتكلم


....& اووس بلاش كلام

انا مش عارفه ولا بفكر في اي حاجه
 غيرك انت وبس 😣

خليك جنبي بقا هموت عليك 🥺

...$. انا مش عارف طيب واخرتها يعني 😟

انا مش فهمك
اهدي كده قولي انتي من الاخر
انتي بتعملي كده ليه!؟؟؟

..& حبيتك انت وعايزه

 احس بيك لو مره وحده بس

 جنبي 😌

...$ لا طبعا ازاي تحسي بيا

 ازي يعني🙂

...& كده اموووه وكده اموووه 😙😙

... بحاول اسيطر على نفسي

وحده قدامي بقميص نوم وتحضن وتبوس 😱
مش عارف هي بتعمل كده ليه اتفقت مع ليلي عليا يعني 😕
 ولا هي كده ولا ايه بالظبط

 انا مش عارف احدد🙂

...$ابعدي بقا كفاية 🤐

......
حساسس اني هضعف معاها
 بحاول افكر في ليلي وبس قدامي 😣


...$هبه الي احنا هنعملوا ده غلط ياهبه اهدي كده !!

وهي مصممه ومش سمعاني🤐

 .... رجعتها لورا اسف انا مش هقدر اعمل معاكي اي حاجه

🙂🤐
 لقيتها مره وحده انهارت وتعيط  واتعصبت عليا جدا

لانها فعلا كانت ...   .....!؟؟؟

 بس انا برضوا حاولت و قدرت  ملمسهاش ولا اكمل معاها

قولت اسيبها وامشي ..
وصلت عند الباب ولسه بفتح

 ....& لو خرجت انا هتصل

ب ليلي
 واقولها انك عايز  تنام معايا

وانا حاولت معاه ومقدرتش !!؟
انت عارف ليلي هتسدقني😠

... بجد خفت جدا لان اكيد ليلي  هتصدقها  عشان بتحبها

مع اني بحب ليلي
 ومستحيل اخنها 💔

بس اكيد هي بكلامها هتخليها تسدق 🙂
وقفت كده 
 قولت لازم افهمها الاول قبل

ما امشي  دي مجنونه ولازم افهمها
واشوف عايزه ايه 😕
...$ طيب فاهميني انتي ليه هتعملي كده  😠

رودي عليا ليه بتعملي كده 🤐

هي مش هنا خالص ولا اكنها سمعاني
 للاسف كانت منفعلة جدا وبتكسر في كل حاجه قدامها!!!


 فضلت ورها لحد ما حضنتها وهديتها شويا بس هي برضوا مصممة اني اعمل معاها علاقه 😣

 بقيت في حيرة لو قعدت

 اقنع فيها

عيزاني انام معاها
 لو خرجت ممكن تقول ل ليلي وتسدقها😔

 ليلي  تسبني 💔

   عمال افكر اعمل اي

قلتلها طيب قومي بقا
 خدي شور وانا هستناكي انتي يدوب غيرتي بس😒

وده مش هينفع لازم شور كده وظبطي نفسك وانا هستنا 😕

 ... & بس كدا انتا تؤمرني

 مش هتاخر عليك


 دخلت الحمام وانا قاعد في الصالة بفكر اخلص منها ازاي


ايه الورطة الي انا فيها دي
  مفيش دقيقتين ولقيت

الباب بيخبط😱

 اتخضيت اتصرف ازاي اكيد دي ليلي😳

 ولو مش ليلي

 لو حد شافني هيقول ايه🙉

روحت خبط عليها
طلعت من الحمام مش لابسة حاجه 😳😕

 ...$ الحقي الباب بيخبط مين جيلك دلوقتي🙉

انتي مستنيه مين هنروح في داهيه 💔
....& اهدا بس انا مش مستنيه حد خليك هنا وانا هروح اشوف مين 😦....

ايوه مين الي على الباب !!!
ردت عليها الي برة الشقة؟
انا يابت هيام جارتك افتحي😕
 ....&اممم ثواني طيب وهفتحلك عشان كنت في الحمام

... "اوكي انجزي بقا بقالي عشر دقائق بخبط؟؟؟!


  ....$ خلاص اتفضحنا ياهبه  ولا ايه  😦

....& اسكت بقا مفيش حاجه دي جارتي  واتصحبت عليها هنا 🙃 تعاله انت ادخل الاوضه دي

 وانا هاخدها عندي الاوضه التانيه وهسيبلك باب الشقه  مفتوح 😨


....$ طيب ماشي  ياله روحي شوفيها ودخليها....

...& اوكي بس دي مش اخر مره هتيجي هنا 🙂

هدخل البس اي بجامه وافتح لها وانت امشي وخليك فاكر كلامي يافارس دي مش اخر مره 👌
بعدها بخمس دقائق دخلو وانا مشيت🙉
اووووف بقا كويس محصلش بنا حاجه 🤐 عايز افهم هي بتعمل كده ليه😦
واخيرا وصلت شقتي ودخلت لقيت ليلي  بصتلي وانا متوتر جدا 😔
ليلي : مالك يافارس في حاجة معاك 🙂
..$ لا مفيش سلامتك


 ...انتي عامله ايه

...& كويسه يافارس


 ...$ مالك في حاجة انتي كمان 🙉

....& لا مفيش اتاخرت ليه كده النهارده 🙂


.... $عادي شغل انتي هتحسبيني ولا ايه 🤔

......
اول مره تسيبني وتدخل
 الأوضة 🙂

حازم محمود
..." لا أنا كده حاسس اكيد هبه   كلمتها

  دخلت وراها وقولت

انا اعترافلها وافهمها واكيد لازم تسدقني
دخلت الأوضة ولسة هتكلم
ليلي انا.....
.... لقيتها بتقولي 🤐🤐


الفصل الثالث من هنا 




تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close