رواية خسرت زوجتي الفصل الثالث 3 كاملة بقلم حازم محمود
الجزء الثالث
# خسرت زوجتي 😔
دخلت وراها وقولت
انا لازم اعترفلها وافهمها
المفروض انها تسدقني
دخلت الأوضة ولسة هتكلم 😔
... لقيتها بتقولي أنا زعلانه منك اوي يافارس
.. $ مالك طيب فيكي اي انا عملتلك حاجه تزعلك😦
هي هبه اتصلت بيكي🤐 ...بصتلي وانا حطيت وشي في الارض مش عارف اقول ايه 😔
...مالك يافارس انا زعلانة منك بس عشان اتاخرت ومتصلتش بيا وخلتني اقلق عليك
..... اخدت نفس عميق
كويس الهبابه دي مكلمتهاش🙂 قربت بوستها واختها في حضني معلش يا لولوتي اتاخرت عليكي النهارده بس كان في الشغل وضغط نسيت اكلمك
حقك عليا!!!؟
...اممم اذا كان كدا ماشي
ولا يهمك ياحبيبي
بس لما تتاخر تاني تتصل وطمني عليك انت عارف بقلق عليك
... "حاضر من عنيا ☺️
ليلي طلعت تجهز العشاء
..وانا دخلت الحمام اخت شور وخرجت اتعشينا وسهرنا
مع بعض لحد ما فصلت وسبتها ونمت
تاني يوم مشيت على شغلي مرديتش اعدي على هبه😕
فوني رن لقتها هي قولت مش هرد عليها 🤐
بعدها بشويا
لقتها جايبه تاكسي وجايه الشغل
دخلت عليا علي طول
... &ممكن اعرف حضرتك معدتش عليا ليه وانت عارف اني ببقا مستنياك
....$ عادي بقا كنت مستعجل في ورق كان لازم اخلصو
وانتي جنابك بتقعدي ساعه لحد ما تنزلي 😒
...& عادي يعني ملكش دعوه اقعد ساعه على حسب ما بخلص لبسي والميكب بتاعي بنزل
وانت في أيام بتيجي تلاقيني مستنياك ومخلصه🙃
.... $ماشي ياله روحي على شغلك يامدام هبه
...& مدام هبه لا حلوه منك متقوليش يامدام دي تاني اوكي عشان مزعلش منك
....$ عادي ازعلي اعملك ايه يعني
....& بقا كده ماشي يافارس 😏
عن اذنك..
.. اه صح نسيت اقولك احنا علي اتفقنا مع بعض هتيجي النهارده
....$ طيب اطلعي واعملي حسابك مش هاجي معاكي تاني وبعد كده تيجي لوحدك وتروحي لوحدك متعتمديش عليا انا مش هوصل حد تاني☺️
....& هتوصلني يافارس 🙂
وهتيجي النهارده 🔪
انت عارف لو جارتي مكنتش جت كان هيبقا يومنا عامل ازاي 🙊💃
... $ بقولك ايه ياهبه شيلي الي في دماغك احسن وخلي بالك
احنا في شغل مش في نادي
ولو حد سمع الي انتي بتقولي ده هتبقا مصيبه 😒🤐
اسكتي بقا واطلعي على شغلك
... & اوكي مفيش مشاكل نكمل كلامنا بعدين سلام!؟
بقلم حازم محمود
.......
راحت على شغلها
وانا كملت شغلي لحد اخر اليوم وخلصنا
ولسه خارج من الشركة
وبركب العربية لقيت هبة فتحت الباب وركبت جنبي
...& ياله وصلني مفيش موصلات دلوقتي
...$ هوصلك وهروح على البيت عشان ليلي بتقلق عليا
...& ليه بتقلق انت صغير ولا ايه
...$ طالما متعرفيش حاجه عن الحب الي بنا متتكلميش
...& ومين قالك اني معرفش حاجه عنكم انا تقريبا كده اعرف كل حاجه في حياتكم
....$ طيب ممكن اعرف بقا عايزة مني اي
....& عايزاك توصلني لحد البيت بس مش اكتر
...$هبة انا بحب ليلي☹️
مش هينفع اعمل معاكي اي علاقة خليكي فاكره كلامي كويس مش هينفع
...& ومش هينفع ليه يافارس وهي هتعرف منين
انا كمان بحب ليلي
بس انا محتجالك اوي
نفسي احضنك نفسي تبقا معايا
....$ طيب وصحبتك فكري فيها لو عرفت هيكون رد فعلها اي وياترا هتقول اي مين الي خاني جوزي ولا صحبت عمري
..&. اطمن مش هتعرف حاجه
...$ انتي اي الي مطمنك اوي كده
...& عادي لو احنا مقولناش حاجه مين هيقول
...$ انتي مصممه وراكبه دماغي اوي بقا ياهبه !!!!؟
دورت العربية ومشيت في الطريق لقيتها كل شويه تقرب مني 🙉
...$ هبه خليكي مكانك
لو سمحتي احنا علي طريق !!!!
...& هو انا قربت منك يافارس مالك في اي اهدا بقا انا زهقت
..$ ماشي ياستي انا اهو هديت
انتي ركزي في نفسك بس !!؟
فين جودي مش معاكي ليه النهارده؛!
..&سبتها مع هيام قولت لها هخليها معاكي وانا راجعه هعدي اخدها منها
..$ طيب كويس
...؟...؟
وصلنا قدام العمارة
..$ ياله اتفضلي انزلي
...& طيب ما تطلع شويا
ربع ساعة بس وامشي تاني
وانا شويا وهروح اجيب جودي
....$ ......اطلعي انتي طيب
انا هركن العربية وهطلع وراكي علطول
...& اوكي اشطا😌
نزلت وطلعت على شقتها ؟
انا مشيت علي شقتي!!! ومرضيتش اطلع وصلت شقتي يدوب بتعشا لقيتها رنت علي ليلي
وكلمتها شويا وقفلت معاها
ليلي: معلش يا حبيبي هبة عايزة تنقل شويه حاجات
في الشقة ومفيش حد غيرك يقدر يقف معاها ويدخل شقتها ؟؟
...$انتي عارفة انا لسة جاي
من الشغل وتعبان خليها يوم تاني ....
.....معلش روحلها اليلة علشان خاطري هي مدايقه عشان مش معاها حد يسعدها ....
وبتلجالك انت☹️
...&حاضر يا حبيبتي عشان خاطرك انتي بس
اتعشا واروح ....
انا عارف هي بتعمل كده ليه!؟ وبعدهالك ياهبه بس .....
غيرت هدومي ورحتلها
هبة لقيتها منورة اضاءة خفيفة وعاملة سفرة عليها شمع
واكل ولابسة روب قصير وقالت أدخل يافارس
دخلت وقفلت الباب
...مساء الخير فين الحاجه دي
....& طيب ادخل الاول
وممكن تفك شويا بقا
واقعد اتعشا معايا انا عملت حسابك
...$انا لسة واكل مع ليلي
..& علشان خاطري
...$ لو سمحتي يا هبة كفاية بقا عايزه ايه
...$ وانا عملت حاجه انا قولت ليلي انك تيجي تنقل معايا الحاجات وعارفه لو كلمتك مش هتوافق
...$ فين الحاجات دي
الي هتتنقل🤐
..& هنا جو أوضة النوم
.دخلت أو ضة النوم وهي دخلت ورايا وقلعت الروب
وحضنتني
...& انا قدامك وملكك يافارس
...$ هبه وبعدين معاكي
..& اوووس بس بقا عيش معايا الحظه دي وانت هتنسا كل حاجه
# خسرت زوجتي 😔
دخلت وراها وقولت
انا لازم اعترفلها وافهمها
المفروض انها تسدقني
دخلت الأوضة ولسة هتكلم 😔
... لقيتها بتقولي أنا زعلانه منك اوي يافارس
.. $ مالك طيب فيكي اي انا عملتلك حاجه تزعلك😦
هي هبه اتصلت بيكي🤐 ...بصتلي وانا حطيت وشي في الارض مش عارف اقول ايه 😔
...مالك يافارس انا زعلانة منك بس عشان اتاخرت ومتصلتش بيا وخلتني اقلق عليك
..... اخدت نفس عميق
كويس الهبابه دي مكلمتهاش🙂 قربت بوستها واختها في حضني معلش يا لولوتي اتاخرت عليكي النهارده بس كان في الشغل وضغط نسيت اكلمك
حقك عليا!!!؟
...اممم اذا كان كدا ماشي
ولا يهمك ياحبيبي
بس لما تتاخر تاني تتصل وطمني عليك انت عارف بقلق عليك
... "حاضر من عنيا ☺️
ليلي طلعت تجهز العشاء
..وانا دخلت الحمام اخت شور وخرجت اتعشينا وسهرنا
مع بعض لحد ما فصلت وسبتها ونمت
تاني يوم مشيت على شغلي مرديتش اعدي على هبه😕
فوني رن لقتها هي قولت مش هرد عليها 🤐
بعدها بشويا
لقتها جايبه تاكسي وجايه الشغل
دخلت عليا علي طول
... &ممكن اعرف حضرتك معدتش عليا ليه وانت عارف اني ببقا مستنياك
....$ عادي بقا كنت مستعجل في ورق كان لازم اخلصو
وانتي جنابك بتقعدي ساعه لحد ما تنزلي 😒
...& عادي يعني ملكش دعوه اقعد ساعه على حسب ما بخلص لبسي والميكب بتاعي بنزل
وانت في أيام بتيجي تلاقيني مستنياك ومخلصه🙃
.... $ماشي ياله روحي على شغلك يامدام هبه
...& مدام هبه لا حلوه منك متقوليش يامدام دي تاني اوكي عشان مزعلش منك
....$ عادي ازعلي اعملك ايه يعني
....& بقا كده ماشي يافارس 😏
عن اذنك..
.. اه صح نسيت اقولك احنا علي اتفقنا مع بعض هتيجي النهارده
....$ طيب اطلعي واعملي حسابك مش هاجي معاكي تاني وبعد كده تيجي لوحدك وتروحي لوحدك متعتمديش عليا انا مش هوصل حد تاني☺️
....& هتوصلني يافارس 🙂
وهتيجي النهارده 🔪
انت عارف لو جارتي مكنتش جت كان هيبقا يومنا عامل ازاي 🙊💃
... $ بقولك ايه ياهبه شيلي الي في دماغك احسن وخلي بالك
احنا في شغل مش في نادي
ولو حد سمع الي انتي بتقولي ده هتبقا مصيبه 😒🤐
اسكتي بقا واطلعي على شغلك
... & اوكي مفيش مشاكل نكمل كلامنا بعدين سلام!؟
بقلم حازم محمود
.......
راحت على شغلها
وانا كملت شغلي لحد اخر اليوم وخلصنا
ولسه خارج من الشركة
وبركب العربية لقيت هبة فتحت الباب وركبت جنبي
...& ياله وصلني مفيش موصلات دلوقتي
...$ هوصلك وهروح على البيت عشان ليلي بتقلق عليا
...& ليه بتقلق انت صغير ولا ايه
...$ طالما متعرفيش حاجه عن الحب الي بنا متتكلميش
...& ومين قالك اني معرفش حاجه عنكم انا تقريبا كده اعرف كل حاجه في حياتكم
....$ طيب ممكن اعرف بقا عايزة مني اي
....& عايزاك توصلني لحد البيت بس مش اكتر
...$هبة انا بحب ليلي☹️
مش هينفع اعمل معاكي اي علاقة خليكي فاكره كلامي كويس مش هينفع
...& ومش هينفع ليه يافارس وهي هتعرف منين
انا كمان بحب ليلي
بس انا محتجالك اوي
نفسي احضنك نفسي تبقا معايا
....$ طيب وصحبتك فكري فيها لو عرفت هيكون رد فعلها اي وياترا هتقول اي مين الي خاني جوزي ولا صحبت عمري
..&. اطمن مش هتعرف حاجه
...$ انتي اي الي مطمنك اوي كده
...& عادي لو احنا مقولناش حاجه مين هيقول
...$ انتي مصممه وراكبه دماغي اوي بقا ياهبه !!!!؟
دورت العربية ومشيت في الطريق لقيتها كل شويه تقرب مني 🙉
...$ هبه خليكي مكانك
لو سمحتي احنا علي طريق !!!!
...& هو انا قربت منك يافارس مالك في اي اهدا بقا انا زهقت
..$ ماشي ياستي انا اهو هديت
انتي ركزي في نفسك بس !!؟
فين جودي مش معاكي ليه النهارده؛!
..&سبتها مع هيام قولت لها هخليها معاكي وانا راجعه هعدي اخدها منها
..$ طيب كويس
...؟...؟
وصلنا قدام العمارة
..$ ياله اتفضلي انزلي
...& طيب ما تطلع شويا
ربع ساعة بس وامشي تاني
وانا شويا وهروح اجيب جودي
....$ ......اطلعي انتي طيب
انا هركن العربية وهطلع وراكي علطول
...& اوكي اشطا😌
نزلت وطلعت على شقتها ؟
انا مشيت علي شقتي!!! ومرضيتش اطلع وصلت شقتي يدوب بتعشا لقيتها رنت علي ليلي
وكلمتها شويا وقفلت معاها
ليلي: معلش يا حبيبي هبة عايزة تنقل شويه حاجات
في الشقة ومفيش حد غيرك يقدر يقف معاها ويدخل شقتها ؟؟
...$انتي عارفة انا لسة جاي
من الشغل وتعبان خليها يوم تاني ....
.....معلش روحلها اليلة علشان خاطري هي مدايقه عشان مش معاها حد يسعدها ....
وبتلجالك انت☹️
...&حاضر يا حبيبتي عشان خاطرك انتي بس
اتعشا واروح ....
انا عارف هي بتعمل كده ليه!؟ وبعدهالك ياهبه بس .....
غيرت هدومي ورحتلها
هبة لقيتها منورة اضاءة خفيفة وعاملة سفرة عليها شمع
واكل ولابسة روب قصير وقالت أدخل يافارس
دخلت وقفلت الباب
...مساء الخير فين الحاجه دي
....& طيب ادخل الاول
وممكن تفك شويا بقا
واقعد اتعشا معايا انا عملت حسابك
...$انا لسة واكل مع ليلي
..& علشان خاطري
...$ لو سمحتي يا هبة كفاية بقا عايزه ايه
...$ وانا عملت حاجه انا قولت ليلي انك تيجي تنقل معايا الحاجات وعارفه لو كلمتك مش هتوافق
...$ فين الحاجات دي
الي هتتنقل🤐
..& هنا جو أوضة النوم
.دخلت أو ضة النوم وهي دخلت ورايا وقلعت الروب
وحضنتني
...& انا قدامك وملكك يافارس
...$ هبه وبعدين معاكي
..& اوووس بس بقا عيش معايا الحظه دي وانت هتنسا كل حاجه