-->

رواية جرحتني اختي الحلقة التاسعة 9 - دودا حودا

رواية جرحتني اختي الحلقة التاسعة 9 - دودا حودا





    رواية جرحتني اختي الحلقة التاسعة 9 - دودا حودا







    مدحت :نورتي الشقه
    نجوي :شقه اي دي قصر معقول دي شقتك
    مدحت:لا شقتك انتي من يوم ما توافقي
    نجوي :اوافق هي فيها كلام طبعا موافقه بس الشقه دي هتكون باسمي
    مدحت : تومري بس كده بس هنخلص من احمد ازاي
    نجوي :انا معاك في اي حاجه بس انزل البيبي لا
    مدحت :وانا ليه اربي عيال غيري انا مستعد تخلفي١٢عيل بس ابن غيري لا
    نجوي : بس انا خايفه والله مش سهل زي مانت فاهم كده
    مدحت :طيب انتي هتفضلي تتكلمي كتير كده اي مش جايه تطمني عليا انا تعبان اوي
    نجوي :عايز اي 😀😀
    مدحت :هقولك اوضه النوم تحفه اوي تيجي تشوفيها
    نجوي :بقولك اي انا جايه اشوفك ونازله
    مدحت:معقول هتقدري تعملي كده
    نجوي :اه نخلص من احمد الاول وبعد كده اكون تحت امرك
    مدحت :طيب تعالي اوريكي البرفن اللي كنت جايبه ليكي
    نجوي :برفن بجد
    مدحت :اه يلا بينا
    نجوي :نشوف البرفن بس هه
    مدحت اكيد طبعا يلا بينا ودخل وقفل الاوضه وحصل بينهم علاقه
    نجوي :انت مجنون والله
    مدحت :بس أعجب صح
    نجوي :تعجب بلد المهم هنخلص من احمد ازاي
    مدحت ؛نقتله
    نجوي :اي انت بتقول لي
    مدحت :اي انا عارف كل حاجه
    نجوي :انت عرفت منين الكلام ده
    مدحت :عرفت زي ما عرفت
    نجوي :انا ماشيه
    مدحت :اقعدي بس انتي هتبقي مراتي وتفتكري يعني اني بوقعك بالكلام
    نجوي :والله ما انا اللي عملت كده هو مات لوحدوا فلاش باك
    صبري :وحشاني اوي يا نجوي
    نجوي :يووووو بقولك ابعد عني بقي انا مش بطيقك
    صبري :ليه كده انا عايز افهم ليه بتعملني كده
    نجوي :الحقيقه مش شيفاك راجل انا بكرهك
    صبري :مسك قلبه اه
    نجوي :اه اه مثل يا اخويا مثل اعمل الشويتين بتوعك دول صبري :انتي انتي طالق
    نجوي :انت فاكر اني مضايقه لا انا فرحنا واقولك علي حاجه بقي انا بحب احمد ونمت معاه كمان وكنت بتمني أن هو اللي يبقي جوزي انا بكرهك يا صبري وقع صبري في الارض وبعد شويه راحت جمبه وفضلت تفوق فيه بس هو من الصدمه مات
    مدحت : ياقلبك وقدرتي تقولي ليه كده
    نجوي :هو مكنش راجل مكنش هيضربني قلم اه بس الكلام ده كدب محصلش أن نمت معاه احمد قبل ما اتجوزوا
    مدحت :اه منا عارف
    نجوي :لا مش علشان نمت معاك بتفكر كده انا بحبك انت
    مدحت :امال اتجوزتي احمد ليه
    نجوي :اهلي اصل ياسمين خانته ولما طلاقها بابا اللي قال إني اتجوزا انما انا اصلا مش بحبه
    مدحت :طيب يبقي قتله سهل بقي
    نجوي :مش هقدر اعمل كده
    مدحت : تمام لو تحبي المحل والشقه يبقوا ملك يبقي تتجوزني
    نجوي :موافق بس انا مش هنفذ
    مدحت :يعني اي مش فاهم
    نجوي :عربيه فيها سواق شارب يدوس عليه يموتوا
    مدحت :احبك وانت بتعرف تخطط وجاي يقرب منها الجرس رن
    نجوي :اي ده انت مستني حد
    مدحت :لا تلاقي السواق هروح اشوف واجي عالطول
    نجوي :متتاخرش بقي
    مدحت :وانا اقدر ياعمري
    نجوي : هههههههههههه ودخل معاه ١٠رجاله
    نجوي :اي ده فيه اي
    مدحت :ثواني وراح وقف الكاميرا
    نجوي : يابن الكلب انت كنت بتصورني
    مدحت :اه بصورك ودول اصاحبي عايزين يتبسطوا ومافيش غيرك يا وحش
    نجوي :اللي هيرقب مني والله لموته
    مدحت :عايز الحمل ينزل مفهوم والشباب ال١٠اغتصتبوها ومشيوا مدحت لازم تروحي مستشفي عايز النزيف اللي عندك ده
    نجوي :اوعي كده يا حيوان
    مدحت :ليه كده ده انا اللي كنت هوديكي مستشفي هههههههههههه يلا يارخيصه قومي من هنا اه ومش عايز افكرك لو عملتي حاجه الفديو هيطلع ويبان انو مش اغتصاب وانك جايه بمزاجك ولو حتي اتعرف أن كام واحد هقول انك وحده رخصيه وكنتي عند غيري قبلي
    نجوي :حيوان وواطي اوعي كده وقامت لبست وفضلت تتسند لحد ما نزلت ووقفت تاكسي وراحت المستشفي وهناك عملت بلاغ أن حد خطفها واغتصابها والحمل نزل
    احمد :مين اللي عمل فيكي كده
    نجوي :معرفش قولتك سواق تاكسي
    احمد :شكله كان عامل ازاي
    نجوي :احمد الله يخليك انا مش فاكره اي حاجه غير ان ابني نزل سبني دلوقتي الله يخليك
    احمد :لا منا هعرف يعني هعرف
    الام :حرام عليك يا احمد هي فيه اي ولا فيه اي
    والباب خبط ودخلت ياسمين
    ياسمين :مساء الخير يا جماعه



    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .