رواية جرحتني اختي الحلقة العاشرة والاخيرة 10 كاملة - دودا حودا
نجوي :انتي اي اللي جابك هنا
ياسمين :تؤتؤتؤ برضه انا جايه اطمن عليكي تقولي كده
نجوي 'طلعها برا يا احمد
احمد :ازيك يا ياسمين
ياسمين : وحشتني كلمه ياسمينا اوي منك
نجوي :انتي اي يا شيخه
الام :ياسمين انتي جايه ليه
ياسمين :جايه اطمن علي اختي حبيبتي اللي عمرها ما تجرحني اختي اللي في ظهري ال لو جوزي قالها بحبك تقولو اخرس قطع لسانك بتقول اي وتفضحه اختي اللي لو الدنيا جت عليا اجري في حضنها اوقولها تيجي عالدنيا كلها علشاني اختي اللي مليش غيرها فاكره يا نجوي لما كان عندك مقابله شغل قبل ما نتجوز وفضلتي وافقه قدام الدولاب ساعه مش لاقيه حاجه تلبسيها كان تاني يوم خطوبتي علي احمد وكان نازل جيبلي طقم جديد وكان هيموت ويشوفوا عليا بس انا قلعته يا اختي يا حبيبتي وقولت كده كده احمد هعرف ارضي بكلمتين واديتك الطقم وجيتي فرحنا من برا قولتي الطقم وشه حلو عليكي اوي لانك قبلتي في الشغل فاكر انت يا احمد اليوم ده لما قولت ليا انتي مش لبستي الطقم الجديد ليه قولتك اصل لما لبسته في البيت حسيت انو ضيق عليا اوي فا مش هلبسه تاني فاكره لما كنتي بتتاخري برا وبابا يجي يزعق واقوله انك كنتي خالص عالشارع بس اتصلت بيكي تروحي تيجبي ليا اكل وفضل بابا يزعق ليا فاكره لما دبلتك ضاعت وكنتي خايفه تقولي لصبري ولبابا وفضلت الف في كل محلات الدهب علشان اجبلك زيها بالظبط فاكره يوم ما جبتها قولتي ليا كلمه فاكرها لحد دلوقتي قولتي والله ما فيه اخت بتعمل مع اختها كده وانا جايه انهارده اقولك نفس الكلمه انتي واسخ حد عرفته في حياتي ومافيش اخت بتعمل معاه اختها كده
نجوي :انا ماشوفتش بجاحه كده انتي خاينه وكمان جايه تقولي عليا اوسخ حد عرفتي الحد الوسخ ده اللي تاخد جوز اختها منها وتكون السبب فإن جوزها يموت
ياسمين :عندك حق في كل كلمه قولتيها خد يا احمد اي رايك في الفديو ده وشاف احمد الفديو من اول ما نجوي دخلت الاوضه وهي بتتفق مع مدحت علي موت احمد وأنها تنزل الجنين واحد ماقام مدحت من عالسرير
احمد :انتي اي شيطانه يستحيل تكون في حد بكميه الشر دي منك لله يا شيخه
الام :عوضي عليك انت يارب في بناتي
احمد :لا في بنتك ياسمين دي جزمتها برقبه نجوي ايوه نجوي اللي فضلت ورايا زي الشيطان حاولت ابعد عنها معرفتش فضلت تمثل عليا دور الملاك وأنها بتحبني خليتي رميت مراتي بنت الاصول وامشي وراها هددتني أنها هتقول اني قتلت صبري معاها لاكن اقسم بالله ما حصل والله العظيم ما حصل انتي طالق يا نجوي طالق طالق يا شيطانه منك لله والغربيه أن نجوي منزلش منها دمعه وحده
الام :معقول كل الكلام ده حقيقي انتي يطلع منك كل ده حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا شيخه وخرجت من الأوضاع وخرج احمد
ياسمين :خد حقي منك يا نجوي اي نعم دفعت تمن الطيبه والهبل اللي كنت فيهم بس خلاص منك لله يا شيخه وخرجت من الأوضه لامها
الام :ابوس ايدك سامحني
ياسمين :بتقولي اي يا ماما انا كان صعبان عليا انك ممكن تصدقي عني كده
الام :ابوكي لما يعرف هيروح فيها
ياسمين :لازم يعرف اني شريفه يا ماما
الممرضه :الحاله اللي في غرفه ٧١٧رمت نفسها من البلكونه
الام ؛نجوي ونزلت جري
نجوي :سامحني يا ياسمين
الام :ليه عملتي في نفسك كده عيشتي تعصي ربك وموتي كافره وماتت نجوي والام كانت زعلانه برضه لان بنتها وأحمد دخل مصحه نفسيا وياسمين كملت حياتها وبعد سنتين اتجوزت زميلها في الشغل وجابت بنوته
تمت
ياسمين :تؤتؤتؤ برضه انا جايه اطمن عليكي تقولي كده
نجوي 'طلعها برا يا احمد
احمد :ازيك يا ياسمين
ياسمين : وحشتني كلمه ياسمينا اوي منك
نجوي :انتي اي يا شيخه
الام :ياسمين انتي جايه ليه
ياسمين :جايه اطمن علي اختي حبيبتي اللي عمرها ما تجرحني اختي اللي في ظهري ال لو جوزي قالها بحبك تقولو اخرس قطع لسانك بتقول اي وتفضحه اختي اللي لو الدنيا جت عليا اجري في حضنها اوقولها تيجي عالدنيا كلها علشاني اختي اللي مليش غيرها فاكره يا نجوي لما كان عندك مقابله شغل قبل ما نتجوز وفضلتي وافقه قدام الدولاب ساعه مش لاقيه حاجه تلبسيها كان تاني يوم خطوبتي علي احمد وكان نازل جيبلي طقم جديد وكان هيموت ويشوفوا عليا بس انا قلعته يا اختي يا حبيبتي وقولت كده كده احمد هعرف ارضي بكلمتين واديتك الطقم وجيتي فرحنا من برا قولتي الطقم وشه حلو عليكي اوي لانك قبلتي في الشغل فاكر انت يا احمد اليوم ده لما قولت ليا انتي مش لبستي الطقم الجديد ليه قولتك اصل لما لبسته في البيت حسيت انو ضيق عليا اوي فا مش هلبسه تاني فاكره لما كنتي بتتاخري برا وبابا يجي يزعق واقوله انك كنتي خالص عالشارع بس اتصلت بيكي تروحي تيجبي ليا اكل وفضل بابا يزعق ليا فاكره لما دبلتك ضاعت وكنتي خايفه تقولي لصبري ولبابا وفضلت الف في كل محلات الدهب علشان اجبلك زيها بالظبط فاكره يوم ما جبتها قولتي ليا كلمه فاكرها لحد دلوقتي قولتي والله ما فيه اخت بتعمل مع اختها كده وانا جايه انهارده اقولك نفس الكلمه انتي واسخ حد عرفته في حياتي ومافيش اخت بتعمل معاه اختها كده
نجوي :انا ماشوفتش بجاحه كده انتي خاينه وكمان جايه تقولي عليا اوسخ حد عرفتي الحد الوسخ ده اللي تاخد جوز اختها منها وتكون السبب فإن جوزها يموت
ياسمين :عندك حق في كل كلمه قولتيها خد يا احمد اي رايك في الفديو ده وشاف احمد الفديو من اول ما نجوي دخلت الاوضه وهي بتتفق مع مدحت علي موت احمد وأنها تنزل الجنين واحد ماقام مدحت من عالسرير
احمد :انتي اي شيطانه يستحيل تكون في حد بكميه الشر دي منك لله يا شيخه
الام :عوضي عليك انت يارب في بناتي
احمد :لا في بنتك ياسمين دي جزمتها برقبه نجوي ايوه نجوي اللي فضلت ورايا زي الشيطان حاولت ابعد عنها معرفتش فضلت تمثل عليا دور الملاك وأنها بتحبني خليتي رميت مراتي بنت الاصول وامشي وراها هددتني أنها هتقول اني قتلت صبري معاها لاكن اقسم بالله ما حصل والله العظيم ما حصل انتي طالق يا نجوي طالق طالق يا شيطانه منك لله والغربيه أن نجوي منزلش منها دمعه وحده
الام :معقول كل الكلام ده حقيقي انتي يطلع منك كل ده حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا شيخه وخرجت من الأوضاع وخرج احمد
ياسمين :خد حقي منك يا نجوي اي نعم دفعت تمن الطيبه والهبل اللي كنت فيهم بس خلاص منك لله يا شيخه وخرجت من الأوضه لامها
الام :ابوس ايدك سامحني
ياسمين :بتقولي اي يا ماما انا كان صعبان عليا انك ممكن تصدقي عني كده
الام :ابوكي لما يعرف هيروح فيها
ياسمين :لازم يعرف اني شريفه يا ماما
الممرضه :الحاله اللي في غرفه ٧١٧رمت نفسها من البلكونه
الام ؛نجوي ونزلت جري
نجوي :سامحني يا ياسمين
الام :ليه عملتي في نفسك كده عيشتي تعصي ربك وموتي كافره وماتت نجوي والام كانت زعلانه برضه لان بنتها وأحمد دخل مصحه نفسيا وياسمين كملت حياتها وبعد سنتين اتجوزت زميلها في الشغل وجابت بنوته
تمت