-->

رواية جرحتني اختي الحلقة الثامنة 8 - دودا حودا

رواية جرحتني اختي الحلقة الثامنة 8 - دودا حودا




    رواية جرحتني اختي الحلقة الثامنة 8 - دودا حودا







    ياسمين :اوعي كده
    نجوي :رايحه فين انتي تعالي هنا
    ياسمين :الشقه لسه زي ما هي بكل حاجه سبتها فيها اي مش عايز يغير العفش عالشان يفضل فكراني
    نجوي : هههههههههههه يفضل فاكر مين انتي هههههههههههه ده مش مسمكي غير الزفته
    ياسمين :ما نكشف ورقنا كده قدام بعض انتي عارفه وانا عارفه أن حوار صبري ده مش حقيقي
    نجوي :اه وبعدين يعني
    ياسمين :بجد انا مستغرباكي خطفتي جوزي مني وافقه قدامي كده عادي لا وكمان كرهتي بابا وماما فيا
    نجوي :بيحبني انا ومكنش طايق يبص في وشك مش فاهمه ازاي كنت عايزه تكلمي معاه واحد مش بيحبك
    ياسمين :كام لحد ما دخلتي حياتنا
    نجوي : هههههههههههه بيتهيقلك يا ماما
    ياسمين :بجد انا بقيت بتكسف لما حد يقولي نجوي اختك
    نجوي :انتي اي عايزه تخدي كل حاجه كنتي وخدا حب بابا وماما واتجوزتي الإنسان اللي بتحبي وفضلتي معاه ٥سنين ايوه انا كنت بحب احمد من زمان ومكنش ينفع اسيبه ليكي لان لازم انا اللي اكمل معاه
    ياسمين :صح في دي عندك حق لازم وحده واطيه زيك تتجوز واحد واطي زيه
    نجوي :احفظي ادبك واخرجي برا
    ياسمين:خارجه من الشقه بس راجعه تاني ليها قريب
    نجوي :احلمي انا حامل ️⁩⁦️⁩
    ياسمين :اقسم بالله زي ما ابني نزل لانتي كمان اللي في بطنك لاينزل
    نجوي :جدعه قربي مني وليكون اخر يوم في عمرك مش مني من امي وابويا اصل انا اللي بقيت علي الحجر دلوقتي
    ياسمين :هنشوف وخرجت عالباب لقت امها ماما عامله اي
    الام :اي اللي جاب البت دي هنا
    من نجوي :جايه وعايزكي أراضيها عليكم
    ياسمين :وحشاني والله
    الام :اطلعي برا وماشوفش وشك هنا تاني
    ياسمين :بكره تعرفي اني مظلومه والله ومشيت وهي عامله تعيط ووصلت البيت عند دعاء
    دعاء :ياسمين ماما كانت هنا وعرفت اني بساعدك وانا حلفت ليها انك مش هتاذي احمد عالشان كده انا وافقه جمبك
    ياسمين:عندك حق مينفعش الذي اخوكي وافضل في بيتك سلام
    دعاء :اي اللي بتقولي ده احنا متفقين انك هتخدي حقك من نجوي احمد لا
    ياسمين :انا مقولتش كده اخوكي شاف ابنه وهو بينزل من بطني وسكت بالعكس وقف مع الواطيه ومقلش ليها انها كدابه وقذره
    دعاء :انا والله معاكي بس ده اخويا
    ياسمين :حطي نفسك مكاني كنتي هتعملي اي
    دعاء ؛اكيد كنت هشرب من دمه بس لو كان اخوكي كنتي هتقفي جمبي
    ياسمين :وعزه جلال الله كنت هقف جمبك
    دعاء :كلمي وانا معاكي وفي يوم كانت نازله نجوي تشتري هدوم
    مدحت :مدام نجوي ازيك عامله اي
    نجوي ؛هو حضرتك تعرفني
    مدحت :ايوه انا مدحت صاحب سمير جوز سميحه
    نجوي :اه ازي حضرتك شوفت حضرتك كذه مره
    مدحت :وانا كمان المحل محلك واخترت اللبس وجت تحاسب
    مدحت :عيب والله ما يحصل
    نجوي :ازاي الحاجات سعرها غالي اوي
    مدحت ينهار ابيض ليا الشرف انك خدتي من عندي هدوم
    نجوي :بس اصل
    مدحت :حضرتك عايزه تزعلني مينفعش والله
    نجوي :شكرا لذوق حضرتك اوي
    مدحت العفو وده الكرت بتاعي لو عوزتي حاجه في اي وقت كلمني
    نجوي :اكيد هكلمك وروحت البيت
    احمد :الهانم كانت فين
    نجوي :اي طريقه الكلام دي الحمل متخني اوي نزلت اجيب شويه هدوم
    احمد :بدون اذني
    نجوي :فيه اي يا احمد نزلت ورجعت عالطول
    احمد :مافيش خروج تاني من غير ما تعرفني فاهمه ولا لا
    نجوي :اسميه اي انشالله
    احمد :سمي زي ما تسمي مفهوم وسابها ونزل وطلعت الكرت وسجلت الرقم وفتحت الواتس
    نجوي :بجد مش عارفه اشكرك ازاي علي الحاجه دي
    مدحت :عيب كده انا لسه جايلي شغل من باريس ومش هعرضه الا لما تيجي تشوفي انا طول وحده في جمالك وحلوتك تلبس من عندي
    نجوي :بتقول اي باريس مره وحده
    مدحت :المحل تحت امرك مش عارفه انا كنت بحب اشوفك ازاي عند سميحه
    نجوي :حضرتك شكلك جينتل اوي
    مدحت :ميرسي ليكي كتير بس ياريت مش تخسرني بقي وتيجي عالطول عالشان اعرض باقي الشغل
    نجوي :اكيد اكيد هاجي ده من باريس هههههههههههه
    مدحت تنوري وراحت نجوي وفضلت شهرين تكلم مدحت وفي يوم
    مدحت :نجوي انا بجد بحبك اوي ومش قادر استغني عنك
    نجوي :وانا كمان مش عارفه انت عملت فيا اي
    مدحت :طيب اي بقي انا سهل اطلقك من جوزك عالفكره لو انتي عايزه
    نجوي :طيب واللي في بطني
    مدحت :نزلي وانا اوعدك اني هخليكي تجيبي دسته عيال
    نجوي :طيب سبني افكر وفضل اسبوع ترن علي مدحت وهو مش بيرد راحت المحل
    نجوي :لو سمحت امال فين استاذ مدحت
    الولد اللي شغال في المحل :هو حضرتك متعرفيش ده تعبان اوي
    نجوي :اي طيب معاك العنوان بتاعه
    الولد :ايوه طبعا وخدت العنوان وراحت الشقه
    نجوي :مقدرتش اعرف انك تعبان ومجيش اطمن عليك
    مدحت :والله فيكي الخير ادخلي تعالي
    ودخلت نجوي الشقه😊😊


    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .