-->

تحميل رواية وقعت ببراثن صقر كاملة pdf - رونا فؤاد

تحميل رواية وقعت ببراثن صقر كاملة pdf - رونا فؤاد

    رواية وقعت ببراثن صقر

     لقراءة رواية وقعت ببراثن صقر

    لتحميل رواية وقعت ببراثن صقر كاملة


    تحت روح عيونها وحينما وجدته امامها صرخت برعب ورجعت الى الخلف. ..
    امسك صقر يديها يمنعها من الابتعاد عنه....
    صقر....هشششش ومش كل ما تشوفينى تصرخى أظن كلامى واضح...
    روح بخوف....حاضر بس أرجوك سيب ايدى....
    ترك صقر يدها ونظر اليها بهدوء...
    صقر....فى كلام عاوز اقوله ليكى وعاوزك تفهميه كويس....
    روح ..بأمل. ...هتسبنى امشى ...
    صقر بغضب....قلتلك اتقى جنونى كذا مره ومتكرريش كلامك ده بس واضح انك مش بتفهمى بهدوء....
    روح..بخوف. ...آسفة خلاص بس ارجوك متعمليش حاجه....
    صقر ...طول ما انتى بتسمعى الكلام انا مش هعملك حاجة ....
    روح...كنت عاوز منى ايه...
    صقر.... اول حاجه خروج من هنا مفيش نهائى وده لمصلحتك وكمان تليفونك انا خدته....
    روح....بس دودو صحبتى هتقلق عليا ...
    صقر....هخليكى تكلميها بس وانا جنبك....
    روح....بدموع...طيب بس انا هفضل كده لحد امتى ....
    صقر...لحد ما اطمن انك مش ممكن تاصرفى بتهور....
    روح....بس انا هفضل كده بين اربع حيطان مبشوفش حد...
    صقر....هيكون هنا سالى وكريم وتقدرى تتمشى فى الفيلا براحتك بس خروج بره سور الفيلا لا....
    روح...بانكسار...حاضر....
    صقر....حاجه تانيه عاوزك تعرفيها...
    روح...ايه هى....
    صقر...انتى مراتى ومكانك جنبى ومن انهارده هتفضلى معايا هنا فى اوضتى ومفيش اى اعتراض منك نهائى....
    روح بخوف...ارجوك بلاش دلوقتي انا معرفكش وكمان بخاف منك....
    صقر...قلت كلامى نهائى ومفيش نقاش ومتقلقيش انا عارف انك لسه مصدومه فمش هقرب منك وهديكى فرصه تاخدى عليا بس وانتى جنبى ....
    روح....اشمعنا انا.....
    صقر....دى حرب ولازم كنت انفذها وانتى الوحيده اللى تقدرى توقفيها ....
    روح بعدم فهم....حرب ايه وانا مالى ومالها.....
    صقر وهو يتنهد....بعدين تعرفى....
    روح...طيب انت ليه شكلك بيتغير وقوتك دى...
    صقر...لسه مش عارفة ولا مستغربة ان امنيتك اتحققت...
    روح....بخوف ...قصدك ايه...
    صقر ...انتى مش اتمنيتى مصاص دماء وادينى اهو قدامك وحققت امنيتك...
    روح بصدمه...اكيد بتهزر صح....
    صقر....انا مستحيل اهزر ودى حقيقتى ولعلمك انا عارف انك عارفه....
    روح....مفيش حاجه كده انا اكيد بحلم. ...
    صقر....لا مبتحلميش ودلوقتى بجوازك منى بقيتى سيدة العشيره .
    روح....لالا اكيد حلم. ....
    صقر....اتقبلى الواقع وخصوصا ان جوازنا امر كان لابد من تنفيذه. ..
    روح....ليه.....
    صقر.....قلتلك علشان الحرب تقف وقريب اوى هتعرفى كل حاجة. ...
    روح....انا تعبت حاسه انى فى كابوس....
    صقر وهو يتقرب منها ويحاوطها بيديه حاولت البعد عنه ولكنه شدد قبضته عليها وضمها الى صدره فانفجرت فى بكاء مرير....
    روح بخوف....انا خايفه....
    صقر بهدوء ....طول ما انا جنبك متخافيش انا حميتك من وانتى صغيره وهفضل احميكى لحد ما اموت....
    روح وهى ترفع وجهها وتنظر لها ...
    روح....حميتنى وانا صغيرة ازاى. ...
    صقر كان شارد في ملامحها وفمها القريب منه وانفاسها التى تلفح وجهه...
    لم يستطع التحكم بنفسه ووجد وجه يقترب منها حتى أخذ شفتيها فى قبله مفاجأة لها سحبت انفاسها فى البداية كانت لا تستجيب له ولكن عندما عمق قبلته قبلته بحب ورفعت ذراعيها تطوق عنقه وتقربه لها اكثر واكثر كان صقر يتلمس جسدها بلهفه ويعبث بشعرها ويضمها اليه كان يتحكم فى قوته باصرار حتى لايؤذيها ...
    روح كانت مغيبه فكانت احاسيس جديدة عليها للغايه لا تعلم ما حدث لها ولكن آفاقت على يد صقر وهو يعرى جسدها وقتها ابتعدت عنه بعنف وغضب كيف فعلت ذلك مع رجل غريب عنها كيف ....
    صقر ...وهو يحاول ان يعيدها مره ثانيه اليه ...
    ضربته روح على يده...
    روح....بغضب .. أبعد عنى انت ازاى تعمل كده. ...
    صقر بعصبيه....أنتى مراتى وده حقى ...
    روح...لالا ملكش اى حقوق عندى. .
    صقر....ببرود....بس مكنتيش ممانعة يعنى ....
    لم تشعر روح سوى وهى تصفعه بقوة على وقاحته......
    روح بغل....حقير ......
    نظر لها صقر ببرود ونظرة سخريه تشع من عيونه الغاضبه.....
    صقر.....القلم ده مش هحاسبك عليه دلوقتى بس لو اتكرر تانى متلوميش الا نفسك....
    واتجه إلى باب الغرفه وخرج بعد ان صفقه بقوه كادت ان تخلعه من مكانه..... جلست روح تبكى حظها واستسلامها له بتلك الطريقة المخزيه وايضا تلوم نفسها كثيرا على تلك الأمنية الغبيه التى لم تعتقد ابدا ان تحقق ويضعها حظها السيئ فى طريق مصاص دماء كانت تتمنى ان ينقطع لسانها قبل ان تتفوه بتلك الأمنية .........
    آفاقت روح من شرودها على صوت فتح الباب الذى دخل منه صقر ...
    ويحمل صنيه يوجد عليها الطعام وضعها امام روح على التخت .....
    نظرت له روح نظره استنكار وغضب. ....
    صقر .....يله علشان تاكلى ....
    روح ...ايه عاوز تغذينى علشان تمص دمى ......
    صقر ....هههههههههه كلامك سخيف بس احب اقولك انى مش بفترس البشر انا بعتمد على الحيوانات وانتى فى امان تام واظن يعنى مش هغلب علشان اموت مراتى لسبب سخيف .....
    روح....متقولش مراتك.....
    صقر.....روح كلى وبطلى تعصبينى ....
    روح بعناد....مش جعانه ....
    صقر.....بس هتاكلى ولا صدقينى هاكلك غصب عنك ...
    روح ....هو كل حاجه بالاجبار معاك ....
    صقر....لو بتنفذى الكلام مش هجبرك على حاجه......
    روح.....امتى اخلص منك .....
    صقر. .....مش قبل ما تجيبى وريث .....
    روح.....وريث وريث ايه انت مجنون.....
    صقر.....لازم تجيبى وريث خلال سنه وهو ده خلاصك ......
    روح....على جثتى ان لمستنى ولو اخر يوم فى عمرى انا عندى اموت والا أن واحد قذر زيك يلمسنى .......
    انهت روح كلامها مع صفعه قوية نزلت على وجهها


    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .